Josko nyt ensiksi mietittäisiin mitä sana editoida loppujen lopuksi tarkoittaa ja lähdetään sitten sanomaan oikealla nimikkeellä äänen desibelin lisäämistä (sama asia kuin väännät steroista volymenuppia kaakkoon) ja hidastaminen samoin ei yllä määritelmään editoiminen, vertaa ns. autolla moottorijarruttaminen.Palle kirjoitti:Niin, vahvistaminen ja hidastaminenkin on editoimista (varsinainen editointiohjelma audacity ei ole). Olet kuitenkin hidastanut niin, ettei sanasta "häivy" saa mitään selvää. Joop sentään kuului aika selkeästi, mutta kuulet sen nooh. Zem on litteroinut ja kuullut sen näin:Nebukadnessar kirjoitti:Jaahas, se alkoi syyttely kun tajuttiin että onkin väärässä.
MINÄ, EIKÄ MINUN TARVITSE MITÄÄN E D I T O I D A, en editoi nitään, ainoat mitä teen on joko vahvistan, hidastan jotta vokaaleista ja konsonanteista saa SELVÄÄÄ, tajusitkohan?
Jollet tajunnut sitä kohtaa, niin nähdäkseni se ei ole minun vikani ja kannattaa katsoa peilitoosasta.
http://www.nbl.fi/~nbl3145/litter/joob.wav
Autontuunaus on editoimista ja virittäminen, eli muutetaan jokin asia niin, että se ei enään ole alkuperäinen vaan esim. auto muuttuu katu uskottavammaksi, samoin kun tallenne muutetaan eli editoidaan uskottavammaksi, eli jotain poistetaan tai tuotetaan tilalle joka muuttaa sen luonnetta.
Ymmärsithän?
Ps. mitä sinulla on Joop Wassernaasia vastaan koska vaikuttaa siltä, että yrität väkipakolla tehdä hänestä syyllisen.
Mitkä ovat sinun henkilökohtaiset intressit?