Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Porin

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Porin »

Elias Nessinen...

Kaiken lisäksi samainen pelle ei ole poistanut profiiliani, vaikka olen sitä useamman kerran pyytänyt. Minulla pitäisi lain mukaan olla oikeus saada tietoni poistettua, jos sitä vaadin.

Täytyykö tästä nostaa oikein isompi meteli?
Ai että :)
Mihin lakiin mahtaa perustua?
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Eiköhän siihen Suomessa joku pykälä löytyisi Tietosuojavaltuutetun tulkitessa käyttäjätunnuksen, oikean nimen ja sähköpostiosoitteen yhdistelmän henkilörekisteriksi.
Ainut, ettei serveri sijaitse Suomessa eikä oikeaa nimeä edes kysytä :-D
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Bias
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Bias »

Stoalaiset minfolaiset. Paikkahan on tietenkin "ärsyttää minfossa"-ketju, jossa tarjolla taattua lautamiestasoa ilman ärtymyksen hiventäkään!
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
SYLWAR
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Minua huvittaa YP:n sarkastiset sekä ironiset kommentit bannien yhteydessä Tuomioistuin osiossa.
Hetkittäin on todella vaikeaa saada hysteeristä hirnahtelua loppumaan osiota lukiessa.
Ihan A1 settiä :mrgreen:
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
rostedt
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja rostedt »

SYLWAR kirjoitti:Minua huvittaa YP:n sarkastiset sekä ironiset kommentit bannien yhteydessä Tuomioistuin osiossa.
Hetkittäin on todella vaikeaa saada hysteeristä hirnahtelua loppumaan osiota lukiessa.
Ihan A1 settiä :mrgreen:
Sama homma. :D

Sitten samassa osiossa naurattaa myös sekin että jotkut kun pääsee banneilta takaisin forumille, niin päivä tai kaksi kun uusi loma napsahtaa. :lol:
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

[quote="rostedt

Sama homma. :D

Sitten samassa osiossa naurattaa myös sekin että jotkut kun pääsee banneilta takaisin forumille, niin päivä tai kaksi kun uusi loma napsahtaa. :lol:[/quote]
Mikä ei tiettyjen kohdalla ole mikään ihme. Jossain vaiheessa oli muutama, jotka olivat enemmän bannissa kuin foorumilla...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

SYLWAR kirjoitti:Minua huvittaa YP:n sarkastiset sekä ironiset kommentit bannien yhteydessä Tuomioistuin osiossa.
Kyöpelillä tosiaan on sana hallussa, ja pakko myöntää, että onhan ne kommentit hauskoja :D
Gods made heavy metal.
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

No minua ei naurattanut yhtään, kun Kyöpeli passitti kävelylle. :wink:
fbiagentti
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja fbiagentti »

Seinäjoki ketju kerännyt taas Vauvafoorumin Hertta-sarja trollit yhteen tänne minfoon :roll: Edellinen Hertta-trollien rynnäkkö oli Kuopion lapsentappoketjussa.
Jane T
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Jane T »

fbiagentti kirjoitti:Seinäjoki ketju kerännyt taas Vauvafoorumin Hertta-sarja trollit yhteen tänne minfoon :roll: Edellinen Hertta-trollien rynnäkkö oli Kuopion lapsentappoketjussa.
Ja kotilääkäreiden invaasio samassa ketjussa: narsismi, narsismi, narsismi ... diagnoosi, diagnoosi, ... voihan nöösi!
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Jane T kirjoitti:
fbiagentti kirjoitti:Seinäjoki ketju kerännyt taas Vauvafoorumin Hertta-sarja trollit yhteen tänne minfoon :roll: Edellinen Hertta-trollien rynnäkkö oli Kuopion lapsentappoketjussa.
Ja kotilääkäreiden invaasio samassa ketjussa: narsismi, narsismi, narsismi ... diagnoosi, diagnoosi, ... voihan nöösi!
fbiagentti: tässä Seinäjoen ketjussa on varmasti niiden Vauvafoorumin porukoiden lisäksi myös joitakin seinäjokisia 15vuotiaita koulutyttöjä.

Jane: näitä diagnoosien laatijoita esiintyy melkein jokaisessa rikosketjussa, ollaan niin asiantuntijoita että.. vaikka oikeiden asiantuntijoiden mukaan narsisteja on huomattavasti vähemmän kuin ihmiset luulevat, eivät kaikki rikoksiin syyllistyneet ole narsisteja. diagnoosien teko pitää jättää lääkäreille, tiedoksi vaan kaikille.
Gods made heavy metal.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Onko tämä se tapaus, nyt vuonna 15, kun 15-vuotias tappoi 15-vuotiaan ja poliisi sai ilmoituksen 15.15? Vai tuliko se ilmoitus häkeen.
Alethes doksa meta logu
irmuska
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja irmuska »

Keskinäinen nokittelu. Ihan jatkuvaa! Mikään oo hauskempaa kuin lytätä toisen mielipide! Sää mitään mistään tiiä... :lol: :lol:
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Gladys
David Starsky

Viesti Kirjoittaja Gladys »

En tiedä itkettääkö vaiko naurattaako, mutta Seinäjoen ketjussa lennetään nyt niin korkeissa sfääreissä, että tuskin pystyy lukemaan.
All is pretty.
- Andy Warhol
fbiagentti
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja fbiagentti »

Aivoton Joutsenlaulu-Porin trolli, jolla aivokapasiteetti on pienempi kuin minun kumisaappaillani :mrgreen:
Vastaa Viestiin