Kuolemannaakka 6.8.2011: Miksikö olen ateisti? No siksi, että en usko, että on olemassa mitään ns. korkeampaa voimaa. Olen päätynyt tähän ratkaisuun tutkiessani ihmisten tuhansia uskontoja ja niiden epäloogisia ja erittäin inhimillisiä jumalia ja tarinoita. Olen 99% varma, että uskonnot ovat ihmisten keksimiä, enkä ole löytänyt pienintäkään todistusaineistoa jonkun jumalan olemassaolosta. Lisäksi uskon, että mikäli on olemassa joku jumala, hän ei ole niin lapsellinen ja pikkumainen, että vaatii itse luomiltaan alemmilta olennoilta jatkuvaa palvomista ja erikoisia rituaaleja. Ei tunnu jumalaiselta käytökseltä. Jos tämmöinen jumala on, en tahdo sellaista palvoa, vaan otan kuoleman jälkeen vastaan mitä tulee, pystypäin ja hyvällä omatunnolla.
Sirpa
-
Kuolemannaakka
- James Bond (George Lazenby)
Re: Sirpa
Näköjään on tullut uskonasioita sivuttua joskus aikaisemminkin
Kuolemannaakka 6.8.2011: Miksikö olen ateisti? No siksi, että en usko, että on olemassa mitään ns. korkeampaa voimaa. Olen päätynyt tähän ratkaisuun tutkiessani ihmisten tuhansia uskontoja ja niiden epäloogisia ja erittäin inhimillisiä jumalia ja tarinoita. Olen 99% varma, että uskonnot ovat ihmisten keksimiä, enkä ole löytänyt pienintäkään todistusaineistoa jonkun jumalan olemassaolosta. Lisäksi uskon, että mikäli on olemassa joku jumala, hän ei ole niin lapsellinen ja pikkumainen, että vaatii itse luomiltaan alemmilta olennoilta jatkuvaa palvomista ja erikoisia rituaaleja. Ei tunnu jumalaiselta käytökseltä. Jos tämmöinen jumala on, en tahdo sellaista palvoa, vaan otan kuoleman jälkeen vastaan mitä tulee, pystypäin ja hyvällä omatunnolla.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Näistä uskonasioista tuli mieleeni, että paljonko tarvitaan aikaa, kun korjataan vuorenrinteiltä lumi?
Tämän todistusaineiston perusteella itselläni ei ole muuta mahdollisuutta kuin uskoa Jumalan olemassaoloon, vai voitko, Kuolemannaakka, kiistää tämän yliluonnollisen tapahtuman?
Ja jos, Naakka, et pysty tätä nyt järkevästi selittämään, niin olemme juuri yhdessä todistaneet Jumalan olemassaolon! Missä on sen yhteyshenkilön nimi, jolle ilmoittamalla todistettavan, yliluonnollisen tapahtuman perusteella saa jokusen miljoona euroa rahaa? Tässä se yliluonnollinen tapahtuma nyt sitten olisi, ja vautsi, Naakka, olemme miljonäärejä!
Ja klo15.13: Pelastusmiehistön matka onnettomuuspaikalle on äärimmäisen vaikea lumen takia. Ranskalaisen L'Express-lehden mukaan jalkaisin matka kestää 2-3 tuntia. Poliisi ja pelastusmiehet eivät myöskään pääse perille ajoneuvoilla.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201503 ... 6_ul.shtml18.47 Uusi kuva näyttää, kuinka totaalista tuho onnettomuuspaikalla on.
Tämän todistusaineiston perusteella itselläni ei ole muuta mahdollisuutta kuin uskoa Jumalan olemassaoloon, vai voitko, Kuolemannaakka, kiistää tämän yliluonnollisen tapahtuman?
Ja jos, Naakka, et pysty tätä nyt järkevästi selittämään, niin olemme juuri yhdessä todistaneet Jumalan olemassaolon! Missä on sen yhteyshenkilön nimi, jolle ilmoittamalla todistettavan, yliluonnollisen tapahtuman perusteella saa jokusen miljoona euroa rahaa? Tässä se yliluonnollinen tapahtuma nyt sitten olisi, ja vautsi, Naakka, olemme miljonäärejä!
Alethes doksa meta logu
Ja, ok, kun Jumalan olemassa olo tuli tässä edellä näin todistettua, niin ennen kuin käyn käsiksi siihen lupaamaani vaikeaan asiaan, niin haluan kysyä Taralta ennen sitä, koska hän on juutalainen, että miksi olet täällä julkisesti väittänyt minun olevan rikollinen - näin kyllä, Tara, sen viestisi.
Väitätkö minun olevan rikollinen vain sen vuoksi, että olen sanonut taistelevani totuuden ja oikeudenmukaisuuden puolesta, vai onko sinulla jokin muu perustelu väitteellesi?
Väitätkö minun olevan rikollinen vain sen vuoksi, että olen sanonut taistelevani totuuden ja oikeudenmukaisuuden puolesta, vai onko sinulla jokin muu perustelu väitteellesi?
Alethes doksa meta logu
Lisään nyt tähän vielä sen, että minun ymmärryskykyni on rajoittunutta, mutta ymmärrän sen, että tässä painitaan aika pitkälti vertauskuvilla - Auer on juutalainen nimi, Lahti kielsi lapsia laulamasta uskonnollisia lauluja, veli kertoi että mitä sarjakuvia Lahti luki ennen ja jälkeen joulun, ja jopa Auerin piirtämä isäinpäiväkortti on symbolinen - puhumattakaan hänen vankilakirjeestään tai väitetyistä saatananpalvonnoista. Tai mukaan sotketusta luvusta 666.
Mutta omat aivoni eivät riitä tätä uskovaissymboliikkaa uskovaisine todistajineen käsittämään.
Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö palstalla olisi nimimerkkejä, jotka pystyisivät, kuten Tara, tai vaikka ikänsä Neuvostoliitossa asunut Isotalo, jotka ymmärtävät ehkä, että mistä tässä on perimmältään kyse.
Mutta omat aivoni eivät riitä tätä uskovaissymboliikkaa uskovaisine todistajineen käsittämään.
Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö palstalla olisi nimimerkkejä, jotka pystyisivät, kuten Tara, tai vaikka ikänsä Neuvostoliitossa asunut Isotalo, jotka ymmärtävät ehkä, että mistä tässä on perimmältään kyse.
Alethes doksa meta logu
Löysin lisää todisteita ihmeeseen ja Jumalan olemassaoloon! Tämän palstan ko. tapahtuman keskusteluketjussa lukee näin:Sirpa kirjoitti:Näistä uskonasioista tuli mieleeni, että paljonko tarvitaan aikaa, kun korjataan vuorenrinteiltä lumi?
Ja klo15.13: Pelastusmiehistön matka onnettomuuspaikalle on äärimmäisen vaikea lumen takia. Ranskalaisen L'Express-lehden mukaan jalkaisin matka kestää 2-3 tuntia. Poliisi ja pelastusmiehet eivät myöskään pääse perille ajoneuvoilla.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201503 ... 6_ul.shtml18.47 Uusi kuva näyttää, kuinka totaalista tuho onnettomuuspaikalla on.
Mutta sitten tuli uusi aistihavainto, jonka teki nimimerkki Spekultantti:Palle kirjoitti:
Mielenkiintoista, että tapauksesta uutisoitiin jo ennenkuin se oli tapahtunut...22-23. 3 ainakin Die Welt ja muutama muu julkaisu tiedotti kovasti crashistä.
<iframe width="640" height="360" src="https://www.youtube.com/embed/1m52rHTJw ... r_embedded" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... m52rHTJwMk
En tiennytkään, että jos aika kääntyy väärinpäin - eli informaatio kulkee valoa nopeammin - ja tieto saavuttaa lehden jo ennen tapahtumaa, että se olisi salaliittoteoriaa.Tämän mukaan Einstein oli siis salaliittoteoreetikko, vai?Mutta salaliittoteoriahan tästä vielä puuttuikin... huoh! Kaikkihan meni pirstaleiksi rajun törmäyksen voimasta, niin mikä tässä olisi ollut pointtina, että olisikin ollut lavastus? Miksi ja miten se olisi toteutettu?
Onneksi hän nyt ei kuitenkaan väittänyt näkevänsä tätä pölyksi muuttunutta, valkoista silppulentokonetta jopa lumisten vuorenrinteiden seassa. Enkä minäkään usko, että lumen kerääminen kaikilta vuorenrinteiltä pikavauhtia olisi mitenkään mahdollista tapauksen lavastamiseksi, eikä näin ollen meille jää muuta vaihtoehtoa kuin uskoa ihmeisiin! Tämä ketjussa käyty keskustelu on myös todiste siitä.
Vielä lisäyksenä se, että tuollainen informaation eteneminen yli valonnopeutta ei ole nyt mikään niin kovin suuri ihme - se on täällä jo todistettukin - mm. Pekka Puputin - sen Jukka S. Lahden opiskelukaverin katoamisen yhteydessä, kun tieto saavutti jopa poliisin syyskuussa, kun Puputti katosi vasta joulukuussa, ja samanlainen tieto tuli myös Ulvilan murhan tutkijoille hyvissä ajoin: toinen kuolee ja toinen katoaa, ja heillä on opiskeluaikainen yhteys.
Sitten on olemassa vielä aistien ulkopuolista tietoa - sitä sanotaan kuudenneksi aistiksi - joka itselläni toimi unen muodossa viime yönä. Näin unta, että joku mies käski laittamaan erään pelimerkin toiseen pelikoneeseen ja niinpä kyttäsin Glo-hotellin edessä, että saisin joltakin pelimerkin Ulvilan koneeseen, mutta kenelläkään, joka tuli hotellin ovesta ulos ei ollut kyseistä pelimerkkiä, enkä saanut sitä. Olikohan kyseessä enneuni?
Niin, tästä kuudennesta aistista tulikin vielä mieleeni, että jos näkee/saa tällaisen kuudennen aistin ennetiedon, niin mikä ihmisen kuudesta aistista on silloin kyseessä; näkö, haju, maku, kuulo, tunto vai tasapainoaisti? Onko tietoa?
LISÄYS: En nyt malttanut olla katsomatta, että onko täällä jotakin Glo-hotellista, kun se niin metkasti putkahti viimeöiseen uneeni, ja olihan täällä ketju. Näkyy ajoittuneen samoihin aikoihin kuin Ulvilan oikeudenkäynnit, joten onko se nyt mikään ihme, jos Einsteinin aikaa koskevalla salaliittoteorilla voi mennä jopa piuhat ristiin. Siellä on todistettu myös ihmettä.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 6&start=60Hengissä selvinnyt mies kertoi oikeudelle, että tämä oli toinen kerta, kun käytti (luuli käyttäneensä) kokaiinia. Ensimmäinen kerta ei vaikuttanut häneen millään tavalla. Tällä kertaa hän suostui ostamaan kokaiiniannoksen, koska sitä kehuttiin vahvaksi. Tosin mies ihmetteli, miksi kyseinen "kokaiini" oli ruskeaa, kun aiempi annos oli ollut puhtaan valkeaa. "
-Iltalehti
Onko vielä muunkin värisiä kokaiineja kuin valkoinen ja ruskea - onko esimerkiksi tumman sinistä? Tai vaikkapa myrkyn vihreää? Vai onko tuo värimuutos tulkittavissa tässä vain ihmeeksi?
Alethes doksa meta logu
-
Kuolemannaakka
- James Bond (George Lazenby)
Elokuussa 2014 juteltiin ylläolevia...Kuolemannaakka kirjoitti:Myös Malesian suurin sanomalehti New Straits Times pitää konetta ilmasta ammuttuna ja konetykillä varmistettuna:visitor59 kirjoitti:Kirjoitin aikaisemmin lennon MH17 kohtalosta ja mitä siitä uutisoidaan Aasiassa, nyt törmäsin Ron Paul:in (pitkäaikainen kongressiedustaja ja entinen presidenttiehdokas) webbisivulla hänen artikkeliinsa: "Government Likely Hiding Truth in Malaysia Airlines Flight 17 Crash"
http://www.voicesofliberty.com/audio/go ... -17-crash/
ja yllätys, yllätys hän kirjoittaa mm.Voisiko joku palauttaa mieleeni, mihin nämä Venäjän vastaiset pakotteet perustuivatkaan ?When evidence contradicts our government’s accusations, the evidence is never revealed to the public—for national security reasons, of course. Some independent sources claim that the crash site revealed evidence that bullet holes may have come from a fighter jet. If true, it would implicate Western Ukraine.
Olisi sitten helpompi hyväksyä työpaikkojen väheneminen ja neljäs perättäinen lamavuosi kun olisi hyvä syy kärsimiselle ....
http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=3&id=11432
Yleensähän se on niin, että kun todisteita ei ala kuulua, niin jossain vaiheessa ihmiset ei niitä enää muista kyselläkään. Sitten juttu vaan ikäänkuin "unohtuu", mutta sen seuraukset elävät vahvemmin kuin koskaan, ja näin asiasta tulee fakta.
Usahan ei ole ensimmäisistä päivistä saakka mainostettuja satelliittikuviaan julkistanut, Kievin hallinto ei anna koneen lentodataa tai lennonjohtajien nauhoja ja mustat laatikotkin katosivat julkisuudesta jonnekin Hollantiin vai minne mahtoivat päätyäkään. Ehkä sinne, minne 9/11 -laatikotkin=)
Mutta onneksi pääministerimme tietää asioiden oikean laidan. Äärioikean=)
Aika hiljaista on ollut raporttien suhteen...taisi virallinen versio olla, että kone tuli alas, kun siihen osui jotain, joka teki siihen reikiä=) Ei kovin täsmällistä, eikä pahemmin Suomen mediassa käsiteltyä. Mutta mitäs sitä semmoisia tarvitsisi raportoida ja tarkemmin tutkia, jotka kaikki jo yleisen elämänkokemuksen valossa tietävät. Eikä kukaan oikein viitsi kyselläkään. Niin nämä aina menee. Ei saa olla ilonpilaaja.
Ajan myötä asiat hautautuu, mutta mielipiteet aina jäävät elämään.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
www.shorturl.at/agoNS
Onko silloin tapahtumassa jotakin todella mielenkiintoisen ratkaisevaa? Pahus, pitää odottaa vielä vuosi, jos mun tietokoneen aika on oikeassa.Scruffy kirjoitti:Sirpalle haaste: älä tule bannatuksi kertaakaan vuoden 2016 aikana. Tai edes heinäkuuhun 2016 aikana.
Kuolemannaakalle sinne edelle niistä kadonneista lentokoneista. Kuule tässä nyt menee jonkin aikaa vielä, että löytävät uuden tutkijan, ja tuohon, että mihin perustuu nuo Venäjä-pakotteet, niin eiköhän Putin juuri sen itse ilmaissut. Jaa, se olikin Visitor, joka näitä pakoteasioita edellä pohti, no hänelle tiedoksi.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art- ... 84606.htmlPutin yllätti televisiopuheessa: ”Venäjällä ja Yhdysvalloilla yhteinen agenda”
Julkaistu: 19.4. 6:47
Juu, no me Pallen kanssa vähän hulluteltiin ja lennettiin pihalle kuin leppäkeihäät. Tai ei Palle hullutellut, mutta vuoti sellaista sensuurin alaista tietoa, että lähti varmaa jonkun ohjuksen kyydissä - minä vain sillä leppäkeihäällä.
Katsokaahan, kaikki alkoi siitä, että Palle oli löytänyt netistä tiedon, että tämä hullu perämies oli viimeisenä tekonaan etsinyt googlella ruokareseptiä valmistaa kiehuvassa rasvassa espanjalaiskinkusta (mustajalkasika) kananugetteja. Ja tästäkös minun mielikuvitukseni alkoi laukkaamaan - ei siihen muuta tarvittu, kun kone oli kerran lähtenyt Espanjan Barcelonasta ja tipahtanut mustille vuorille lähelle Barcelonnetten kylää.
Sitten osui minun haaviin kuva eräästä espanjalaistiedotusvälineestä ja eräästä oikeudenkäynnistä, jossa tuomittiin päätekijänä suomalainen pariskunta, tai tämä oli oikeastaan sen oikeudenkäynnin virkamieskorruptio-oikeudenkäynti. Oli hienot puvut, kuvassa istui vierekkäin kaksi arvokasta herraa. Oli mustat sukat, solmiot ja oikein kiilloitetut, mustat lakeerikengätkin.
No, sitten meille tuli äkkilähtö ja siinä meni sensuuriin kaikki Pallen vuotamat tärkeät tiedotkin.
Pahoittelen hänen puolestaan, ja harmittelen, kun katosivat. Vaikka en minä tietenkään - eikä ylläpitokaan - virallisesta valvojasta nyt puhumattakaan - usko siihen englannin kieliseen lehtiuutistietoon, että tuossa koneessa olisi muka ollut Pentagonin agentti, joka oli tutkimassa rahamaailman siirtoja, triljoonien dollareiden katoamista ja satelliittidataa, joka liittyi kadonneisiin koneisiin. Enkä tietenkään uskonut myöskään siihen EU-komissiosta löytämääni tietoon kyseisestä firmasta, joka on kehittänyt koko maailman pankkisysteemiin swift-rahansiirtojärjestelmän, ja jonka palkkalistoilla kyseisen naisen väitettiin olevan, eikä tietenkään uskonut Pallekaan.
Siksi me hulluteltiinkin.
Alethes doksa meta logu
Tuolla edellä on tiedeuutinen, jossa kosmologi Valtaoja sanoo, ettei vielä hykerrellä, vaikka alkupamauksesta on väitetty kuullun nyt kaikuja - ja tiedemiesryhmä kuvassa hymistellen kertoo etsineensä neulaa heinäsuovasta, mutta löytäneensäkin sorkkaraudan - kun tutkimuksen lopputulosta ei ole sanonut paavi eikä Putin. Pitää vielä tutkia.
Edellä Putin nyt sanoo, mutta en ole löytänyt yhtäkään poliitikkoa kommentoimaan näinkin radikaalia lausunto yhteisestä agendasta Yhdysvaltojen kanssa.
Tämä juttuhan nyt kummasti vesittää koko Ukrainan kriisin ja antaa sellaisen vaikutelman, että meitä onkin huijattu koko ajan. Sitä kyllä ihmettelinkin, kun puhuivat toistensa pommittamisesta ydinohjuksilla Euroopan ylitse, että miksi ihmeessä eivät ammu toisiaan maapallon nurjalla puolella, kun siellä ovat paljon lähempänäkin.
Mutta idea taisikin olla se, että me olisimme tuon yli lentävän hilun alla. Ei taida EU olla nyt kavereiden kesken kovin korkeassa kurssissa, lausunnosta päätellen. Ja lausuntoon kommentoimattomuudesta päätellen. Mitähän ne ovat tehneet tai jättäneet tekemättä?!
Mutta paavista tuli mieleeni Israel. Osaako kukaan selittää tätä, että kun valtio nimeltä Israel on perustettu 1948 - ennen sitä alue oli Palestiina nimeltään ja Raamatussa saman alueen nimi on Kanaaninmaa ja etymologian mukaan taas Israel tulee Raamattuun jonkun miehen nimestä, jolla oli useampia poikia, niin miten tuosta Israelista on tullut sitten Raamattuun juutalaisille luvattu alue. Siis nimellä Israel, kun sellaista ei vielä 2000 vuotta sitten edes ollut - vanhan testamentin ajasta nyt puhumattakaan?
No, hyvin uusi valtio lähti kuitenkin käyntiin, kun vain 4 vuotta perustamisen jälkeen, eli vuonna 1952 sinne siirrettiin jo jättimittavat rahavarat Saksasta ikään kuin korvauksena tapahtuneesta. Mutta kun ajatellaan tuota aikaa, niin eikö nämä rahat sitten olleet juutalaisilta itseltään kerättyjä varoja, joilla tuo Israelin valtio perustettiin? Eikö siellä kelvanneet holokaustissa jopa ihmisten kultahampaatkin ennen uuniin laittoa?
Minusta tämä on vähän kuvottava ajatus - ja väkisinkin tulee mieleen suorastaan suunnitelmallisuuden tuntu tähän touhuun - että miljoonia juutalaisia tapatettiin, jotta henkiin jääneet juutalaiset saisivat oman valtion?! Eikä tätä ajatusta yhtään kevennä tieto, että Yhdysvalloista juutalaiset olisivat jopa rahoittaneet holokaustia - kuten faktana on kerrottu.
Mitä sitä Israelia hoetaan siellä Raamatussa, ja mikä se sitten on? Lukeeko siellä Raamatussa, että juutalaisille luvattiin Palestiina? Kirjoittivatko ne raamatun ensin, ja ryhtyivät sitten toteuttamaan sitä? Mikä juttu tämä on?
Se oli nopeaa toimintaa. Tuolla herra Konradilla on muuten juutalainen sukunimi. Auer ja -auer -loppuiset sukunimet ovat juutalaisia. Jotenkin tämän jutun myötä hieman aukeni Einsteinin nihkeys, kun häntä pyydettiin tuon uuden valtion presidentiksi, johon pyyntöön hän vastasi kieltävästi. Myös hänen muukin torjuva suhtautumisensa Saksan juutalaisiin tuolloin - hän ei suostunut auttamaan ainoatakaan itse pois Saksasta.
Edellä Putin nyt sanoo, mutta en ole löytänyt yhtäkään poliitikkoa kommentoimaan näinkin radikaalia lausunto yhteisestä agendasta Yhdysvaltojen kanssa.
Tämä juttuhan nyt kummasti vesittää koko Ukrainan kriisin ja antaa sellaisen vaikutelman, että meitä onkin huijattu koko ajan. Sitä kyllä ihmettelinkin, kun puhuivat toistensa pommittamisesta ydinohjuksilla Euroopan ylitse, että miksi ihmeessä eivät ammu toisiaan maapallon nurjalla puolella, kun siellä ovat paljon lähempänäkin.
Mutta idea taisikin olla se, että me olisimme tuon yli lentävän hilun alla. Ei taida EU olla nyt kavereiden kesken kovin korkeassa kurssissa, lausunnosta päätellen. Ja lausuntoon kommentoimattomuudesta päätellen. Mitähän ne ovat tehneet tai jättäneet tekemättä?!
Mutta paavista tuli mieleeni Israel. Osaako kukaan selittää tätä, että kun valtio nimeltä Israel on perustettu 1948 - ennen sitä alue oli Palestiina nimeltään ja Raamatussa saman alueen nimi on Kanaaninmaa ja etymologian mukaan taas Israel tulee Raamattuun jonkun miehen nimestä, jolla oli useampia poikia, niin miten tuosta Israelista on tullut sitten Raamattuun juutalaisille luvattu alue. Siis nimellä Israel, kun sellaista ei vielä 2000 vuotta sitten edes ollut - vanhan testamentin ajasta nyt puhumattakaan?
No, hyvin uusi valtio lähti kuitenkin käyntiin, kun vain 4 vuotta perustamisen jälkeen, eli vuonna 1952 sinne siirrettiin jo jättimittavat rahavarat Saksasta ikään kuin korvauksena tapahtuneesta. Mutta kun ajatellaan tuota aikaa, niin eikö nämä rahat sitten olleet juutalaisilta itseltään kerättyjä varoja, joilla tuo Israelin valtio perustettiin? Eikö siellä kelvanneet holokaustissa jopa ihmisten kultahampaatkin ennen uuniin laittoa?
Minusta tämä on vähän kuvottava ajatus - ja väkisinkin tulee mieleen suorastaan suunnitelmallisuuden tuntu tähän touhuun - että miljoonia juutalaisia tapatettiin, jotta henkiin jääneet juutalaiset saisivat oman valtion?! Eikä tätä ajatusta yhtään kevennä tieto, että Yhdysvalloista juutalaiset olisivat jopa rahoittaneet holokaustia - kuten faktana on kerrottu.
http://fi.wikipedia.org/wiki/KanaaninmaaKanaaninmaa (myös Kanaanin maa, Kaanaanmaa, Kaanaa) on Raamatussa juutalaisten eli israelilaisten "luvatun maan" eli Palestiinan, nykyisen Israelin nimityksenä.
Mitä sitä Israelia hoetaan siellä Raamatussa, ja mikä se sitten on? Lukeeko siellä Raamatussa, että juutalaisille luvattiin Palestiina? Kirjoittivatko ne raamatun ensin, ja ryhtyivät sitten toteuttamaan sitä? Mikä juttu tämä on?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Konrad_AdenauerVuonna 1952 solmittiin Saksan liittotasavallan ja Israelin välinen valtiosopimus, jonka perusteella Saksan liittotasavalta maksoi Israelin valtiolle korvauksia 1933–1945 tehdystä kansanmurhasta.
http://fi.wikipedia.org/wiki/IsraelIsraelin valtio[5] eli Israel (hepreaksi מדינת ישראל, Medinat Jisra'el, arab. دولة إسرائيل, Daulat Isrā'īl) on valtio Välimeren ja Jordanjoen välissä Lähi-idässä. Israel perustettiin Palestiinan alueelle vuonna 1948.
Se oli nopeaa toimintaa. Tuolla herra Konradilla on muuten juutalainen sukunimi. Auer ja -auer -loppuiset sukunimet ovat juutalaisia. Jotenkin tämän jutun myötä hieman aukeni Einsteinin nihkeys, kun häntä pyydettiin tuon uuden valtion presidentiksi, johon pyyntöön hän vastasi kieltävästi. Myös hänen muukin torjuva suhtautumisensa Saksan juutalaisiin tuolloin - hän ei suostunut auttamaan ainoatakaan itse pois Saksasta.
Alethes doksa meta logu
Edelle lisäyksenä - Albert Einstein oli siis myös itse juutalainen. Eikä tätä edellä olevaa ihmettelyäni yhtään paranna tämä Aamulehden blogi -kirjoituskaan, jossa kerrotaan, ettei tuo nykyinen Israel ollut edes ensimmäinen vaihtoehto, niitä oli monia. Löytyy jostakin täältä.
Eikä tietenkään sekään tieto, että kerrotaan natsi-puolueen perustajien olleen juutalaiset itse, jossa Hitlerin numero oli 2. Vai numero 1. En muista. Linkki tähän juttuun nyt on kadonnut jonnekin:
Halusivatko ne seuraavaksi koko maanosan?
Jassoo, vai sillälailla. Onko samanlaista ilmiötä havaittavissa muissa Euroopan maissa?
http://aamulehdenblogit.ning.com/profil ... ll-kasaariEdellä mainittu on varmaan totta, kun ajatellaan, että vielä viikkoa ennen lopullista äänes¬tystä, Palestiinan jako ei saanut riittävästi puo¬lustavia ääniä. Kuitenkin viikon sisällä tietyt val¬tiot ”käänsivät takkinsa” eli jaon vas¬tustajat muuttuivat puolus¬tajiksi. Nämä maat olivat: Belgia, Ranska, Hollanti, Luxemburg, Uusi Seelanti, Paraguay, Filippiinit ja Hai¬ti. Näin haalittiin jakoa kannattamaan vaadittu kaksi kol¬mas¬osaa YK:n edus¬tajista (New York Times 26.-30.11.1947).
Eikä tietenkään sekään tieto, että kerrotaan natsi-puolueen perustajien olleen juutalaiset itse, jossa Hitlerin numero oli 2. Vai numero 1. En muista. Linkki tähän juttuun nyt on kadonnut jonnekin:
Kritisoisin tuota sanaa "itsenäistyä", kun ennen tätä ei edes ollut epäitsenäistä Israelia. Ai niin, unohdin, että mistä ylipäätään päädyin näihin pohdintoihin. Se oli EU:n perustajan ja EU:n isän nimestä, joka on mainittu nyt EU:n EPP valtapuolueen historiasivuilla, jossa he luonnehtivat puolueensa juuret 20-luvulle, ja sen miten he sitten tekivät EU:n.- "Kerrotaan, että Emil Maurice, oli ashkenatsi-juutalainen,ja hän perusti natsi-puolueen, ja puolijuutalainen Hitler oli kerrotun mukaan puolueen jäsen numero 1. Emil puolueen jäsen numero 2. Hän kertoo, että toimittaja Jean-Paul Mulders ja historiantutkija Marc Vermeren ovat etsineet Hitlerin sukulaisia, ja ottaneet heiltä DNA-näytteitä löytäen kromosomin haploryhmää E1b1b1, joka on harvinainen Länsi-Euroopassa, muilla paitsi ashkenatsi- ja sefardijuutalaisilla.
Hän lisäksi väittää, että äärioikeiston Stern-liigan terroristi Avraham Sternin kirjoitti kirjeen natsi-Saksan hallitukselle, jossa hän ehdotti liittoa Saksan kanssa Englantia vastaan päämääränään Israelin itsenäistyminen."
http://www.epp.eu/who-are-weThe European People’s Party (EPP) is the political family of the centre-right, whose roots run deep in the history and civilisation of the European continent and which has pioneered the European project from its inception. Tracing back its roots to Europe’s Founding Fathers – Robert SCHUMAN, Alcide DE GASPERI, and Konrad ADENAUER - the EPP is committed to a strong Europe based on a federal model that relies on the principle of subsidiarity.
Halusivatko ne seuraavaksi koko maanosan?
Mikä sen hullun perämiehen nimi oli, joka ajoi sen lentokoneen päin Alppeja?Äärimmäisen rasistisista kannanotoista tunnetun Chabad Lubavitch –juutalaislahkon suomalaisosasto muuttaa Presidentinlinnan viereen.
Venäjällä ryhmä on jo uinut Putinin lähipiiriin.
Liberaali Metro-julkaisu uutisoi, että ”tietoa juutalaisesta uskonnosta ja kulttuurista tarjoava yhdistys haluaa perustaa kulttuurikeskuksen Helsingin Kruununhakaan”. Se on neuvotellut ”kaupungin kanssa kaupasta, jossa Mariankatu 3:ssa sijaitseva kiinteistö siirtyisi yhdistyksen hallintaan”. Kiinteistöä on ollut aiemmin vaikea saada kaupaksi, sillä se tulee vaatimaan erittäin kalliin remontin.
Kansainvälisellä Chabad-lahkolla rahasta ei kuitenkaan ole puutetta. Metron mukaan Chabad on toiminut Helsingissä matalalla profiililla noin kymmenen vuotta ja se on jo pidemmän aikaa havitellut toimitiloja pääkaupungin keskustasta.
Kuten Magneettimedia on kirjoittanut, ei Chabad Lubavitch ole pelkkä juutalainen kulttuuriyhdistys (kuten Metro väittää), vaan poliittisesti erittäin aktiivinen ryhmä. Chabad on päässyt poliitikkoja lahjomalla sekä Yhdysvalloissa että Venäjällä presidenttien lähipiiriin.
http://magneettimedia.com/radikaali-juu ... n-viereen/
Alethes doksa meta logu
Kunpa tämä, saamarin, sanahelinä edes joltakin osin koskettaisi todellisuutta. Mihin sitä nyt enää edes tarvitaan, kun vaalit jo olivat?!
Kyllä, he ovat myös työttömiä, vanhuksia, vammaisia, sairaita, apua tarvitsevia, raskautettuja ja lapsia, joiden väitetään kohta hyppivän paineiden alla koulujen katoilta alas, kun järjestelmää on uusittu siten, että jo alakoulusta halutaan tsempata tehosuorittajia nostamaan johtotason portaan bonuksia - asia, jota on ihmetelty jo ulkomaita myöten. Metkaa, että miten nämä mainitsemani ryhmät nyt tippuvat näistä puheista kokonaan pois kuin niitä ei olisikaan. Todellisuudessa ei EU:lla olekaan - ei ainoatakaan sairasta tai sairaalaa, eikä mitään muutakaan epätuottavaa yhteishyvää, jolla olisi merkitystä yhteiskunnan kannalta, mutta oma poliisijärjestelmä ja asevoimat kyllä on ja pitäisi olla.
Ja hänen politiikkansa paljastuukin tästä:
Valtion poliittinen johto on tuottanut jo 90-luvulta alkaen johtajabonuksineen, jättipalkkioin, tekemällä pankkien kautta kansanmurhan, valtiota ulkoistamalla, terveydenhuoltoa yksityistämällä, rikollisuutta suosimalla, vanhuksia tappamalla ja epätasa-arvoa lisäämällä kutsumalla itseään eliitiksi kaikenlaisen "kumppanuuden" mahdottomaksi itsensä kanssa.
Surkeinta puhetta, jota olen koskaan lukenut. Vai löytyykö Suomessa vielä joku henkilö, johon tällainen naiivin epärealistinen ja valheellinen kumppanuushyvinvointipuhe vielä tehoaa?
Puheen harkittu perusta löytyy täältä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kolmas_tie
Kun mennään tänne:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Triangulaatio
Ja tuosta "huominen vielä lapsillemmekin":
Ja mitä tulee tuohon tekemiseen ja sen tehokkuuteen: vain lopettamalla väitteet siitä, että talouden on kasvettava jatkuvasti (=tuotettava lisää rahaa pääomasijoittajille, joille valtio on nyt yksityistetty liikemiespoliitikkojen kautta) tuo maa ja maapallo voidaan pelastaa.
Se on nyt lisää voittoa tavoittelevan, manipuloivan yläportaan vastuulla lopettaa tyhjillä numeroilla luotujen (korot) kuplien tekeminen, johon asiallisesti alempi taso pystyy osallistumaan vain lopettamalla tehokkuuteensa ja ryhtymällä passiiviseen vastarintaan.
Siis aivan päinvastoin kuin mitä Niinistö antaa "kumppanuuspuheessaan" ymmärtää.
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/765248 ... umppaneitaVihreiden Niinistö haluaa päättäjien ja kansalaisten olevan kumppaneita
KOTIMAA|Turun Sanomat13:15|0
Vihreiden puheenjohtaja Ville Niinistö peräänkuuluttaa päättäjien ja kansalaisten välistä kumppanuutta. Turussa puhunut Niinistö huomauttaa, että hyvinvointivaltion tehtävänä on taata kaikille ihmisille mahdollisuus olla omanlaisiaan, ylläpitää terveyttä ja tehdä työtä.
Yhteiskuntasopimus koskettaa hänen mukaansa kaikkia.
– Se on kansalaisten ja päättäjien välinen sopu siitä, että yhdessä tekemällä voimme rakentaa parempaa huomista kaikille. Se tarkoittaa ylisukupolvista vastuuta siitä, minkälaisena jätämme maamme lapsillemme.
Niinistö toteaa niin ikään, että kyse on sukupuolten välisestä tasa-arvosta ja suvaitsevaisuudesta.
– Päättäjien on nyt teoillaan osoitettava, että voimme luoda tulevaisuudenuskoa kaikille suomalaisille. Tämä on se yhteiskuntasopimus, jota Suomessa on vahvistettava, Niinistö korosti.
Niinistö huomauttaa myös, että kaikki suurten puolueiden puheenjohtajat ja keskeisten työmarkkinajärjestöjen johtajat ovat keski-ikäisiä miehiä. Suomalaiset ovat kuitenkin yhdessä paljon enemmän, kuten eläkeläisiä, lapsia, maahanmuuttajia, naisia, opiskelijoita ja erilaisia työntekijöitä, hän luettelee.
TS–STT
Kyllä, he ovat myös työttömiä, vanhuksia, vammaisia, sairaita, apua tarvitsevia, raskautettuja ja lapsia, joiden väitetään kohta hyppivän paineiden alla koulujen katoilta alas, kun järjestelmää on uusittu siten, että jo alakoulusta halutaan tsempata tehosuorittajia nostamaan johtotason portaan bonuksia - asia, jota on ihmetelty jo ulkomaita myöten. Metkaa, että miten nämä mainitsemani ryhmät nyt tippuvat näistä puheista kokonaan pois kuin niitä ei olisikaan. Todellisuudessa ei EU:lla olekaan - ei ainoatakaan sairasta tai sairaalaa, eikä mitään muutakaan epätuottavaa yhteishyvää, jolla olisi merkitystä yhteiskunnan kannalta, mutta oma poliisijärjestelmä ja asevoimat kyllä on ja pitäisi olla.
Ja hänen politiikkansa paljastuukin tästä:
Tuo lause on yksi yhteen Kataisen Kolmannen tien politiikkahaastattelun kanssa, että miten valtio on vain mahdollistaja, ja miten kaikille taataan tasa-arvo terveyteenkin, ja miten sitten toteutetaan unelmia hyvällä omallatunnolla.Turussa puhunut Niinistö huomauttaa, että hyvinvointivaltion tehtävänä on taata kaikille ihmisille mahdollisuus olla omanlaisiaan, ylläpitää terveyttä ja tehdä työtä.
Valtion poliittinen johto on tuottanut jo 90-luvulta alkaen johtajabonuksineen, jättipalkkioin, tekemällä pankkien kautta kansanmurhan, valtiota ulkoistamalla, terveydenhuoltoa yksityistämällä, rikollisuutta suosimalla, vanhuksia tappamalla ja epätasa-arvoa lisäämällä kutsumalla itseään eliitiksi kaikenlaisen "kumppanuuden" mahdottomaksi itsensä kanssa.
Surkeinta puhetta, jota olen koskaan lukenut. Vai löytyykö Suomessa vielä joku henkilö, johon tällainen naiivin epärealistinen ja valheellinen kumppanuushyvinvointipuhe vielä tehoaa?
Puheen harkittu perusta löytyy täältä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kolmas_tie
Kun mennään tänne:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Triangulaatio
Taitolaji, joka Niinistöllä nyt kyllä meni metsään.Triangulaatio on politiikassa sitä, kun poliittinen ehdokas asettuu perinteisen vasen–oikea-jatkumon ulkopuolelle, yläpuolelle tai tarkalleen sen keskelle. Näin hän houkuttelee äänestäjikseen ääripäiden välissä olevia äänestäjiä[1]. Samalla hän pyrkii etääntymään radikaalista poliittisesta laidasta, mikä voisi karkottaa äänestäjiä. Ehdokas poimii poliittisia kantojaan kummaltakin puolelta omaksi edukseen kulloisenkin tilanteen mukaan.
Käsitteen triangulaatio (triangulation) nimesi vuonna 1996 Yhdysvaltain presidentti Bill Clintonin neuvonantaja Dick Morris. Clinton omaksui uudelleenvalintakampanjassaan republikaanivastaehdokkaansa Bob Dolen maltillisimpia poliittisia kantoja, kuten veroleikkaukset, budjetin tasapainottaminen ja sosiaaliturvan uudistaminen. Hän myös hylkäsi joitain demokraattien perinteisistä ajatuksista, kuten laajan hallinnon. Tällä hän käänsi jotkin perinteisesti republikaaneja tukeneet osavaltiot puolelleen ja voitti lopulta vaalit.[2]
Morris kuvaili triangulaatiota itse näin: "Ota parhaat puolet kummankin puolueen ohjelmasta ja päädy ratkaisuun, joka on kummankin puolueen näkökantojen yläpuolella. Ota vasemmalta päivähoidon ja ruoka-avun tarve, ja oikealta ajatus että ihmisen on tehtävä työtä elääkseen ja että aika asettaa rajoja. Hylkää vasemmiston hölynpöly siitä ettei työ olisi pakollista, ja oikeiston hölynpöly yksinhuoltajaäitien rankaisemisesta. Hylkää kummankin puolen roskaväitteet, joihin ihmiset eivät uskoneet, ota kummastakin parhaat puolet, ja siirry "kolmannelle tielle". Siitä syntyy kolmio ("triangeli")." Morris määritteli myös, että triangulaatio on "toisen puolen ongelmien ratkaisemista oman puolueen ratkaisuilla".[3]
Ja tuosta "huominen vielä lapsillemmekin":
Ei, vaan minkälaisia ovat ne lapset, jotka jäävät tuohon huomisen Suomeen, jonka tämä - nyt kauniita puheita pitävä - poliittinen sukupolvi nyhti tyhjäksi ja luovutti itsenäisyydenkin jollekin toiselle poliittiselle järjestelmälle.– Se on kansalaisten ja päättäjien välinen sopu siitä, että yhdessä tekemällä voimme rakentaa parempaa huomista kaikille. Se tarkoittaa ylisukupolvista vastuuta siitä, minkälaisena jätämme maamme lapsillemme.
Ja mitä tulee tuohon tekemiseen ja sen tehokkuuteen: vain lopettamalla väitteet siitä, että talouden on kasvettava jatkuvasti (=tuotettava lisää rahaa pääomasijoittajille, joille valtio on nyt yksityistetty liikemiespoliitikkojen kautta) tuo maa ja maapallo voidaan pelastaa.
Se on nyt lisää voittoa tavoittelevan, manipuloivan yläportaan vastuulla lopettaa tyhjillä numeroilla luotujen (korot) kuplien tekeminen, johon asiallisesti alempi taso pystyy osallistumaan vain lopettamalla tehokkuuteensa ja ryhtymällä passiiviseen vastarintaan.
Siis aivan päinvastoin kuin mitä Niinistö antaa "kumppanuuspuheessaan" ymmärtää.
Alethes doksa meta logu
Ja tässä edellisen edellisessä tekstissä nyt on tämä henkilö nimeltä Konrad Adenauer, EPP-puolueen historiansivulta, jossa häntä luonnehditaan Euroopan Unionin perustajaksi. Hän siirsi nämä rahat Israeliin, ja hän on myös Kolmannen tien edustaja saksalaisesta sosiaalisesta markkinataloudesta.
Tämä on nyt se meidän "hallittu rakennemuutos", jolla on muutettu esimerkiksi kaikki Suomen lait ja jolla ideologialla on keskitetty valtaa, ja tämän jälkeen siirretty se Euroopan Unionille ja EPP-puolueelle, ja joka Suomen osalta on tällä hetkellä yksin valtioneuvoston hallussa (ministeriöt).
Emme elä enää olettamassamme länsimaisessa, demokraattisessa järjestelmässä, vaikka ko. demokratia säilyikin uuden perustuslain esitöissä.
Asiasta on tehty myös tutkimus liittyen uuteen perustuslakiin, etsin tuon linkin, hetkinen...
Kuulkaa, nyt kävikin sillä tavalla, että kun olin löytänyt ko. tutkimuksen, laittanut linkin talteen, niin eipä tuota tekstiä sitten olekaan enää luettavissa. Ja kaikki muutkin linkit ko. tutkimukseen henkilön nimellä johtavat aivan samaan tulokseen "sivua ei löydy", mutta kannatta kokeilla ladata tästä, tai googlata nimellä, jos kiinnostaa ja jos olisi sieltä luettavissa.
Löthman, Henri - Demokratian aste ja kansanvallan toteutuminen Suomessa
http://lauda.ulapland.fi/handle/10024/60324
Ja tämä käskytyslaki on ilmeisesti sitten se millä valtioneuvosto sitten käyttää tätä toimeenpanovaltaansa yhdessä sen kanssa, että se voi säätää myös lakeja.
Tämä on totaalisen erilainen järjestelmä kuin mitä suomalaiset ajattelevat Suomesta, joten olisi kiva jos tämä Niinistö vaikka tässä edellä nyt ottaisi asiakseen kertoa kansalle yksityiskohtaisesti, että minkälaisen poliittisen järjestelmän puitteissa hän nyt hakee tätä yhteenkuuluvuutta ja kumppanuutta kansalaisten kanssa. On kuvottavaa huijausta suoltaa tuollaista soopaa suustaan, jota hän tekee ja salata kaikki tämä järjestelmän epädemokraattinen muutos (sensuroinnin ohella), jonka tässä edellä otan esille.
Liikemiespoliitikot ovat nyt kansan valitsemista valvojista muuttuneet päättäjiksi ja toimeenpanijoiksi, joiden hallussa on koko koneisto. Olisi kiva tietää nyt, että millä tavalla he - viittaus virkamiesten käskytyslakiin - johtavat niin oikeuslaitosta kuin poliisiakin. Onko tietoa?
Olemme tilanteessa, jonka Hitler teki (aivan laillisesti myös) ennen toista maailmansotaa Saksassa. Ja sanon tästä nyt kuin aikoinaan kirjassaan Filosofiaa fyysikon silmin sanoi K.V. Laurikainen kertoessaan jo 30-luvulta tiedetystä atominytimen reaktiosta: se joka lukiessaan tästä asiasta, ei kauhistu, ei ole edes ymmärtänyt koko asiaa.
Kiinnitin edellä huomiota siihen, että presidentti ei enää kuulu valtioneuvostoon, kuten aikaisemmin. Presidenttihän on nyt ainoa, joka valitaan suoralla kansanvaalilla, ja joka olisi vielä se ihka demokraattinen kansanvaltaa edustava kohta tässä valtakuviossa. Minulla on käsitys, että presidentti säilytti vielä armeijan ylipäällikkyyden, vaikka sitä yritettiin viedä, koska juuri oli presidentti Niinistön antama "Ylipäällikön päiväkäsky" - toivottavasti hän ei tehnyt tätä valehdellen kansalaisille.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 00728.html
Sanonpahan vaan, että olemme paskassa tilanteessa, jossa totuus olikin jälleen tarua ihmeellisempi, ja on ylittänyt hurjimmatkin kuvitelmani tässä edellä. Minä kuvittelin, uskoin ja oletin, että he pystyvät saamaan tämän vallan vain valmiuslain kautta, ja siinä kun tuijottelin sitä, he tekivätkin sen toista kautta. Mutta tällä taktiikallahan tämä vallansiirto on koko ajan edennyt, niin itse milloin kenenkin katse on aivan väärässä suunnassa, johon se manipuloimalla käännetään, kuten esimerkiksi uudessa perustuslaissa EU:lle vallan siirtämisessä, kun todellisuus siellä olikin aivan toinen kuvio: koko vallan vieminen kansalaisilta heille itselleen.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sosiaalinen_markkinatalousSosiaalinen markkinatalous (saks. Soziale Marktwirtschaft) on Länsi-Saksassa toisen maailmansodan jälkeen kehitetty sosiaalinen ja taloudellinen malli. Termiä käytti ensimmäisen kerran taloustieteen ja kulttuurisosiologian professori Alfred Müller-Armack vuonna 1947[1] ja sen otti käyttöön ja sille sisällön antoi Ludwig Erhard, kristillisdemokraattien (CDU) valtiovarainministeri Konrad Adenauerin alaisuudessa (1949–1963) ja myöhempi liittokansleri (1963–1966).[2]
Ordoliberalismi sanoutui irti 1800-luvun liberalismin käsityksestä että yhteiskunnallinen järjestys on seurausta yksilön vapaudesta. Sen sijaan valtion tuli rakentaa ja toimeenpanna oikeudellinen hallintajärjestelmä, joka edustaa talouselämälle luontaista järjestystä (latinan ōrdō). Sen mukaan tarvittiin vahva valtio, joka toimisi poliittisten ja yhteiskunnallisten kiistojen yläpuolella.[1] Valtio tehtävää kutsuttiin "liberaaliksi interventionismiksi". Ordoliberalismin syntyminen on tulkittu vastaukseksi Weimarin tasavallan taloudelliseen, sosiaaliseen ja perustuslailliseen kriisiin.[2]
Müller-Armack esitti sosiaalisen markkinatalouden kolmantena tienä laissez-faire-liberalismin ja suunnitelmatalouden välillä.
Tämä on nyt se meidän "hallittu rakennemuutos", jolla on muutettu esimerkiksi kaikki Suomen lait ja jolla ideologialla on keskitetty valtaa, ja tämän jälkeen siirretty se Euroopan Unionille ja EPP-puolueelle, ja joka Suomen osalta on tällä hetkellä yksin valtioneuvoston hallussa (ministeriöt).
Emme elä enää olettamassamme länsimaisessa, demokraattisessa järjestelmässä, vaikka ko. demokratia säilyikin uuden perustuslain esitöissä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Vallan_kolmijako-oppiVallan kolmijako-oppi on perustava osa länsimaisten demokratioiden hallintomuotoa. Suomen hallitusmuodossa kolmijako-oppi otettiin käyttöön itsenäistymisen jälkeisenä vuonna 1919, mutta alkuperäisestä mallista luovuttiin ajan kuluessa kytkemällä lainsäädäntövalta ja toimeenpanovalta kiinteästi toisiinsa. Perusajatus säilyi kuitenkin edelleen uuden perustuslain esitöissä.[2]
Asiasta on tehty myös tutkimus liittyen uuteen perustuslakiin, etsin tuon linkin, hetkinen...
Kuulkaa, nyt kävikin sillä tavalla, että kun olin löytänyt ko. tutkimuksen, laittanut linkin talteen, niin eipä tuota tekstiä sitten olekaan enää luettavissa. Ja kaikki muutkin linkit ko. tutkimukseen henkilön nimellä johtavat aivan samaan tulokseen "sivua ei löydy", mutta kannatta kokeilla ladata tästä, tai googlata nimellä, jos kiinnostaa ja jos olisi sieltä luettavissa.
Löthman, Henri - Demokratian aste ja kansanvallan toteutuminen Suomessa
http://lauda.ulapland.fi/handle/10024/60324
http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_valtioneuvostoValtioneuvosto (ruots. statsrådet) (kansanomaisesti 'hallitus') on Suomessa ylintä toimeenpanovaltaa käyttävä elin. Se käsittää pääministerin ja ministerien muodostaman hallintovallan keskittymän ja laajemmassa merkityksessä sillä tarkoitetaan valtioneuvoston yleisistunnon ja ministeriöiden muodostamaa hallitus- ja hallintoasioiden päätöksentekoelintä. Toimeenpanovalta kuuluu perustuslain mukaan valtioneuvostolle, toisin sanoen se panee eduskunnan ja tasavallan presidentin päätökset täytäntöön ja antaa asetuksia. Valtioneuvostolla on oikeus antaa asetuksia laissa säädetyissä asioissa.
Ja tämä käskytyslaki on ilmeisesti sitten se millä valtioneuvosto sitten käyttää tätä toimeenpanovaltaansa yhdessä sen kanssa, että se voi säätää myös lakeja.
http://www.minilex.fi/a/hallinnon-sis%C ... %C3%A4skytHallinnon sisäiset virka- ja sotilaskäskyasiat on jätetty hallintolain soveltamisalan ulkopuolelle. Hallinnon sisäisiä virkakäskyjä ovat ylemmän viranomaisen alemmalle viranomaiselle antamat käskyt esimerkiksi siitä, kuinka jonkin asian suhteen tulee toimia, miten alemman viranomaisen on meneteltävä asioita hoitaessaan ja alempaan viranomaiseen kohdistuvat kurinpidolliset toimet. Sotilaskäskyasioita ovat puolustusvoimissa esimiehen tai esimiesasemassa olevan käsittelemät asiat ja niissä tekemät ratkaisut, kuten järjestyksen ja kurin ylläpitäminen ja asevelvollisten kouluttamisesta vastaaminen. Hallinnon sisäiset virka- ja sotilaskäskyt annetaan joko kirjallisessa tai suullisessa muodossa. Sekä hallinnon sisäiset virkakäskyt ja sotilaskäskyt ovat molemmat melko tulkinnanvaraisia käsitteitä. Näistä tehdyistä ratkaisuista ei voi pääsääntöisesti valittaa.
Tämä on totaalisen erilainen järjestelmä kuin mitä suomalaiset ajattelevat Suomesta, joten olisi kiva jos tämä Niinistö vaikka tässä edellä nyt ottaisi asiakseen kertoa kansalle yksityiskohtaisesti, että minkälaisen poliittisen järjestelmän puitteissa hän nyt hakee tätä yhteenkuuluvuutta ja kumppanuutta kansalaisten kanssa. On kuvottavaa huijausta suoltaa tuollaista soopaa suustaan, jota hän tekee ja salata kaikki tämä järjestelmän epädemokraattinen muutos (sensuroinnin ohella), jonka tässä edellä otan esille.
Liikemiespoliitikot ovat nyt kansan valitsemista valvojista muuttuneet päättäjiksi ja toimeenpanijoiksi, joiden hallussa on koko koneisto. Olisi kiva tietää nyt, että millä tavalla he - viittaus virkamiesten käskytyslakiin - johtavat niin oikeuslaitosta kuin poliisiakin. Onko tietoa?
Olemme tilanteessa, jonka Hitler teki (aivan laillisesti myös) ennen toista maailmansotaa Saksassa. Ja sanon tästä nyt kuin aikoinaan kirjassaan Filosofiaa fyysikon silmin sanoi K.V. Laurikainen kertoessaan jo 30-luvulta tiedetystä atominytimen reaktiosta: se joka lukiessaan tästä asiasta, ei kauhistu, ei ole edes ymmärtänyt koko asiaa.
Kiinnitin edellä huomiota siihen, että presidentti ei enää kuulu valtioneuvostoon, kuten aikaisemmin. Presidenttihän on nyt ainoa, joka valitaan suoralla kansanvaalilla, ja joka olisi vielä se ihka demokraattinen kansanvaltaa edustava kohta tässä valtakuviossa. Minulla on käsitys, että presidentti säilytti vielä armeijan ylipäällikkyyden, vaikka sitä yritettiin viedä, koska juuri oli presidentti Niinistön antama "Ylipäällikön päiväkäsky" - toivottavasti hän ei tehnyt tätä valehdellen kansalaisille.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 00728.html
Sanonpahan vaan, että olemme paskassa tilanteessa, jossa totuus olikin jälleen tarua ihmeellisempi, ja on ylittänyt hurjimmatkin kuvitelmani tässä edellä. Minä kuvittelin, uskoin ja oletin, että he pystyvät saamaan tämän vallan vain valmiuslain kautta, ja siinä kun tuijottelin sitä, he tekivätkin sen toista kautta. Mutta tällä taktiikallahan tämä vallansiirto on koko ajan edennyt, niin itse milloin kenenkin katse on aivan väärässä suunnassa, johon se manipuloimalla käännetään, kuten esimerkiksi uudessa perustuslaissa EU:lle vallan siirtämisessä, kun todellisuus siellä olikin aivan toinen kuvio: koko vallan vieminen kansalaisilta heille itselleen.
Alethes doksa meta logu
Näkeeköhän kauas jotenkin paremmin? Tai olisiko Hanna Kourilla vain silmälasit väärinpäin silmillään?!
Tuhansien kilometrien päässä:
Ja ihan tässä lähellä:
Jotenkin se uutislinkki, jossa kerrottiin, että hoitajat merkitsevät väärin ajat, kun käyvät katsomassa vanhuksia, on kadonnut, samoin en enää löytänytkään sitä uutista, jossa joku kertoi äitinsä kuolleen janoon laitoksessa, en myöskään nyt ymmärrä, että mihin laitoin sen, kun joku hoitaja kertoi, ettei heillä ole aikaa käydä katsomassa kotona kuolevaa vanhusta kuin sen verran äkkiä aamulla, että ovatko vielä yön jälkeen hengissä. Myös se uutinen tuntuu nyt menneen jemmapaikkaan, jossa kerrottiin, että vanhusten ateriasta poistetaan kokonaan tykötarpeet, kuten juoma ja leipä, mutta se onkin tietysti oikein hyvä testi, että kannattaako enää antaa elää, jos ei itse pääse edes vesihanalle kuppiaan täyttämään.
Se oli jo keväällä 2011, kun päätettiin lopettaa vanhusten laitoshoito kokonaan ja muuttaa koko vanhustenhoito palvelukotiasumiseksi, joka edellyttää toimintakykyä. Kyseessä on tietysti poliitikkojen tietoinen kansalaisten priorisointiprojekti, joka kohtapuoleen saadaankin päätökseen - sitkeimmät vielä sinnittelee. Sitä oli uutinen, että Suomessa onkin kuollut enemmän ihmisiä kuin koskaan aikaisemmin sitten sota-aikojen, joten tehokkuuden puutteesta ei todellakaan ole kyse.
Voidaan tietysti ajatella, että tuossa pienessä tytössä olisi mahdollisesti ollut jopa Suomen innovaatiotulevaisuus. No, tiedä häntä, kun professoriltakin pääsi hörönauru...
Millä ne kylvävät niitä sivistyksen siemeniä, joilla ei niitä edes ole? Leikki ei olekaan enää lapsen työtä, vaan valmistautuminen Suomen suureen innovaatiotehtävään!
-----------
On niin vaikea uskoa, että suomalaiset poliitikot tekevät tämän kaiken meille - ja ovat tehneet - että minäkin välillä mietin, että kuka on yksöisagentti, kuka kaksoisagentti, mutta kolmoisagentteihin asti en ole vielä päässyt. Tekstin selvännäkijäkään ei ollut vielä ehtinyt yhtä pitkälle - ja vain yksi hetki voi muuttaa koko historian, ajatella: olisiko koko toista maaimansotaakaan ollut, jos eräs taitelija olisi päässyt haluamaansa taideakatemiaan?! Täytyykin kertoa tuon taitelijan tarina tarkemmin.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 75250.html
Tuhansien kilometrien päässä:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 73440.htmlVappuaattona ISTV:n kanavajohtajaa Hanna Kouria valvotti kuva pienestä Välimereen hukkuneesta pakolaistytöstä vaaleanpunaisessa mekossa ja kysymys siitä, miksi emme välitä emmekä tee mitään. Hän pyytää avoimessa kirjeessä Juha Sipilälle muistamaan hallitusohjelmassa ihmisoikeuskysymykset ja toivoo, että Suomi toimisi myös Euroopan Unionin omantunnon herättäjänä.
Ja ihan tässä lähellä:
http://hirvasnoro.blogspot.fi/2006/04/v ... kohta.htmlMonet vanhukset kuolevat sairaaloissa kirjaimellisesti paskan keskellä. He eivät saa riittävästi ruokaa eikä juomaa.
Kovia väitteitä esittävä viiden naisen perustama kansanliike ihmisarvoisen vanhuuden puolustamiseksi on herättänyt vilkkaan keskustelun sivistysvaltion häpeäpilkusta.
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artik ... la/4950226– Mielestäni monet vanhukset ovat suorastaan heitteillä omassa kodissaan, arvioi Hotuksen tutkija Anne Korhonen.
Jotenkin se uutislinkki, jossa kerrottiin, että hoitajat merkitsevät väärin ajat, kun käyvät katsomassa vanhuksia, on kadonnut, samoin en enää löytänytkään sitä uutista, jossa joku kertoi äitinsä kuolleen janoon laitoksessa, en myöskään nyt ymmärrä, että mihin laitoin sen, kun joku hoitaja kertoi, ettei heillä ole aikaa käydä katsomassa kotona kuolevaa vanhusta kuin sen verran äkkiä aamulla, että ovatko vielä yön jälkeen hengissä. Myös se uutinen tuntuu nyt menneen jemmapaikkaan, jossa kerrottiin, että vanhusten ateriasta poistetaan kokonaan tykötarpeet, kuten juoma ja leipä, mutta se onkin tietysti oikein hyvä testi, että kannattaako enää antaa elää, jos ei itse pääse edes vesihanalle kuppiaan täyttämään.
Se oli jo keväällä 2011, kun päätettiin lopettaa vanhusten laitoshoito kokonaan ja muuttaa koko vanhustenhoito palvelukotiasumiseksi, joka edellyttää toimintakykyä. Kyseessä on tietysti poliitikkojen tietoinen kansalaisten priorisointiprojekti, joka kohtapuoleen saadaankin päätökseen - sitkeimmät vielä sinnittelee. Sitä oli uutinen, että Suomessa onkin kuollut enemmän ihmisiä kuin koskaan aikaisemmin sitten sota-aikojen, joten tehokkuuden puutteesta ei todellakaan ole kyse.
Voidaan tietysti ajatella, että tuossa pienessä tytössä olisi mahdollisesti ollut jopa Suomen innovaatiotulevaisuus. No, tiedä häntä, kun professoriltakin pääsi hörönauru...
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/80071-p ... -eskaristaRäty perustelee esiopetuksen aikaistamista sillä, että Suomi on tippunut PISA-tulosten kärjestä.
–Vientimme ei vedä, eikä uusia suomalaisia innovaatioita synny riittävästi maailmanvalloitukseen.
Sivistyksemme siemenet kylvetään varhaiskasvatuksessa, Räty kirjoitti viikonloppuna Puheenvuoron blogissaan.
Millä ne kylvävät niitä sivistyksen siemeniä, joilla ei niitä edes ole? Leikki ei olekaan enää lapsen työtä, vaan valmistautuminen Suomen suureen innovaatiotehtävään!
-----------
On niin vaikea uskoa, että suomalaiset poliitikot tekevät tämän kaiken meille - ja ovat tehneet - että minäkin välillä mietin, että kuka on yksöisagentti, kuka kaksoisagentti, mutta kolmoisagentteihin asti en ole vielä päässyt. Tekstin selvännäkijäkään ei ollut vielä ehtinyt yhtä pitkälle - ja vain yksi hetki voi muuttaa koko historian, ajatella: olisiko koko toista maaimansotaakaan ollut, jos eräs taitelija olisi päässyt haluamaansa taideakatemiaan?! Täytyykin kertoa tuon taitelijan tarina tarkemmin.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 75250.html
Alethes doksa meta logu
Niin, tuosta taiteilijasta, jonka elämän suurin haave oli päästä taideakatemiaan, ja tulla ihan oikeaksi taiteilijaksi; hänhän oli jo pikkupojasta piirtänyt ja maalannut innokkasti - kirjoitellut myös runoja. Mutta nyt hän eli siltojen alla, nukkui puistojen penkeillä ja söi köyhille tarkoitetuissa soppajonoissa, mutta hän halusi tulla toimeen taiteellaan ja hankkia siitä elantonsa.
Eikä hän huono taiteilija ollutkaan! Vai mitä mieltä olette hänen maalaamastaan taulusta äiti Mariasta ja Jeesus-lapsesta?

Hänen taustoistaan vielä. Isänsä oli tullivirkailija, väkivaltainen mies ja juoppo. Äiti puolestaa oli ennen hänen syntymäänsä kokenut kolmen lapsen menetyksen vain muutaman vuoden ikäisinä - henkiin kuudesta lapsesta jäi lopulta vain hän ja siskonsa Paula. Äiti suri syvästi menettämiään lapsia.
Äiti toivoi pojastaan munkkia, ja niinpä laittoi hänet jo varhain luostarikouluun, mutta kun poika jäi kiinni tupakanpoltosta, tuli hänelle lähtö tuosta opinahjosta. Perhe muutti toiselle paikkakunnalle, ja poika jatkoi koulua tavallisessa kansakoulussa. Opettajat kuvasivat nuorta taiteilijan alkua hieman ujoksi, araksi ja haaveelliseksi, mutta toisalta myös omapäiseksikin. Kansakoulun jälkeen opiskelu jatkui maksullisessa oppikoulussa, jonka isä lupasi kustantaa toivoen pojastaan valtiolle virkamiestä, kuten hän itsekin oli.
Isä kuoli hänen olleessaan 14-vuotias, ja nyt poika pystyi hylkäämään tiukan ja ankaran isänsä virkamiestoiveet ja ryhtyi haaveilemaan tosissaan taiteilijan ammatista; hän oli opettajien arvion mukaan kyllä älykäs ja lahjakas, mutta motivaatio opiskeluun laski isän kuoleman jälkeen, ja tämän myötä myös numeroiden keskiarvot. Mutta lopullinen syy opintojen keskeytymiseen oli kuitenkin sairaus.
Ensimmäisen kerran hän suunnitteli masentuneena itsemurhaa - johon hänen elämänsä lopulta päättyikin - rakastuttuaan nuoreen tyttöön, jolle kirjoitteli rakkausrunoja, mutta sai vastakaikuna vain kuulla, että hän olikin mennyt kihloihin toisen nuorenmiehen kanssa.
Sydänsuruistaan toivuttua hän aloitti pianonsoiton opinnot, ja uppoutui entistä syvemmälle taiteilijaurahaaveisiinsa. Mutta nuo haaveet kariutuivat hetkeksi äidin sairastuttua syöpään, hänen ollessaan 18-vuotias, ja jouduttua leikkaukseen.
Poika palasi kotiin huolehtimaan hänestä ja siskostaan. Äidin toivuttua loppukesään mennessä, hän matkusti takaisin asuinpaikkakunnalleen pyrkiäkseen taideakatemiaan. Kahdestakaan yrityksestä huolimatta hän ei päässyt akatemiaan, mutta häntä suositeltiin pyrkimään akatemian arkkitehtiosastolle. Kyseiseen pyrkimiseen olisi kuitenkin tarvittu kesken jääneiden oppikouluopintojen päästötodistus.
Hän matkusti takaisin kotiin pitämään huolta äidistään, jonka terveys alkoi jälleen heiketä. Poika oli hyvin kiintynyt äitiinsä ja kertoman mukaan toimi hellänä hoitajana äidin loppuun asti - äiti menehtyi saman vuoden lopulla juuri ennen jouluaattoa.
Äidin kuoleman jälkeen hän palasi asuinpaikkakunnalleen, muutti pois ystävänsä kanssa yhteisesti vuokraamastaan asunnosta - ilmeisesti rahan puutteen vuoksi - ja päätyi siltojen alle ja puistojen penkeille sekä köyhille varattuihin soppajonoihin.
Hänen tekemänsä työt paikallisista nähtyvyyksistä menivät kuitenkin hyvin kaupaksi, ja hän sai ystävänsä kanssa jälleen vuokrattua oman, pienen asunnon; vuokraa isomman menon teki hänen toimeentuloonsa kuitenkin se, että hän kelpuutti malauksiensa ja piirustustensa tekoon vain kaikista parhaimmat värit ja tekovälineet - ja tietysti näin ollen myös - kaikista kalleimmat materiaalit.
Lopun hänen tarinastaan voitte lukea tästä linkistä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Adolf_Hitler
Eikä hän huono taiteilija ollutkaan! Vai mitä mieltä olette hänen maalaamastaan taulusta äiti Mariasta ja Jeesus-lapsesta?
Hänen taustoistaan vielä. Isänsä oli tullivirkailija, väkivaltainen mies ja juoppo. Äiti puolestaa oli ennen hänen syntymäänsä kokenut kolmen lapsen menetyksen vain muutaman vuoden ikäisinä - henkiin kuudesta lapsesta jäi lopulta vain hän ja siskonsa Paula. Äiti suri syvästi menettämiään lapsia.
Äiti toivoi pojastaan munkkia, ja niinpä laittoi hänet jo varhain luostarikouluun, mutta kun poika jäi kiinni tupakanpoltosta, tuli hänelle lähtö tuosta opinahjosta. Perhe muutti toiselle paikkakunnalle, ja poika jatkoi koulua tavallisessa kansakoulussa. Opettajat kuvasivat nuorta taiteilijan alkua hieman ujoksi, araksi ja haaveelliseksi, mutta toisalta myös omapäiseksikin. Kansakoulun jälkeen opiskelu jatkui maksullisessa oppikoulussa, jonka isä lupasi kustantaa toivoen pojastaan valtiolle virkamiestä, kuten hän itsekin oli.
Isä kuoli hänen olleessaan 14-vuotias, ja nyt poika pystyi hylkäämään tiukan ja ankaran isänsä virkamiestoiveet ja ryhtyi haaveilemaan tosissaan taiteilijan ammatista; hän oli opettajien arvion mukaan kyllä älykäs ja lahjakas, mutta motivaatio opiskeluun laski isän kuoleman jälkeen, ja tämän myötä myös numeroiden keskiarvot. Mutta lopullinen syy opintojen keskeytymiseen oli kuitenkin sairaus.
Ensimmäisen kerran hän suunnitteli masentuneena itsemurhaa - johon hänen elämänsä lopulta päättyikin - rakastuttuaan nuoreen tyttöön, jolle kirjoitteli rakkausrunoja, mutta sai vastakaikuna vain kuulla, että hän olikin mennyt kihloihin toisen nuorenmiehen kanssa.
Sydänsuruistaan toivuttua hän aloitti pianonsoiton opinnot, ja uppoutui entistä syvemmälle taiteilijaurahaaveisiinsa. Mutta nuo haaveet kariutuivat hetkeksi äidin sairastuttua syöpään, hänen ollessaan 18-vuotias, ja jouduttua leikkaukseen.
Poika palasi kotiin huolehtimaan hänestä ja siskostaan. Äidin toivuttua loppukesään mennessä, hän matkusti takaisin asuinpaikkakunnalleen pyrkiäkseen taideakatemiaan. Kahdestakaan yrityksestä huolimatta hän ei päässyt akatemiaan, mutta häntä suositeltiin pyrkimään akatemian arkkitehtiosastolle. Kyseiseen pyrkimiseen olisi kuitenkin tarvittu kesken jääneiden oppikouluopintojen päästötodistus.
Hän matkusti takaisin kotiin pitämään huolta äidistään, jonka terveys alkoi jälleen heiketä. Poika oli hyvin kiintynyt äitiinsä ja kertoman mukaan toimi hellänä hoitajana äidin loppuun asti - äiti menehtyi saman vuoden lopulla juuri ennen jouluaattoa.
Äidin kuoleman jälkeen hän palasi asuinpaikkakunnalleen, muutti pois ystävänsä kanssa yhteisesti vuokraamastaan asunnosta - ilmeisesti rahan puutteen vuoksi - ja päätyi siltojen alle ja puistojen penkeille sekä köyhille varattuihin soppajonoihin.
Hänen tekemänsä työt paikallisista nähtyvyyksistä menivät kuitenkin hyvin kaupaksi, ja hän sai ystävänsä kanssa jälleen vuokrattua oman, pienen asunnon; vuokraa isomman menon teki hänen toimeentuloonsa kuitenkin se, että hän kelpuutti malauksiensa ja piirustustensa tekoon vain kaikista parhaimmat värit ja tekovälineet - ja tietysti näin ollen myös - kaikista kalleimmat materiaalit.
Lopun hänen tarinastaan voitte lukea tästä linkistä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Adolf_Hitler
Alethes doksa meta logu
1.5.2015 kirjoittamassani tekstissä hahmottelen edellisen hallituksen tekemän valtakeskittymän itselleen uuden perustuslain perusteella, joka poikkeaa länsimaisesta demokratiasta. Ensimmäisen kerran tätä valtaa nyt korostetaan ja alleviivataan, ja selviää, että sen merkitys ei ole Suomen johtamisessa, eikä niinkään kokonaisuudessa, vaan sen tärkein tehtävä onkin ryhtyä iskemään suonta työntekijäpuolella.
Tämä onkin varmasti ollut agendan vaikein kohta, ja edellyttänyt kyseisen epädemokraattisen valtakeskittymän luomisen. Saa nähdä, että minkälaisia keinoja sieltä tulee löytymään.
Olemme nyt Kolmannella tiellä, eikä Suomen tarvitse Kataisen mielestä olla enää kolmannen tien kolmas tie, ja tuon tien nimi on sosiaalinen markkinatalous edellä olevien faktojen mukaan. Mitenkähän se eroaa sosialistisesta markkinataloudesta, kun olemme nyt hallituksen diktatuurissa?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sosialisti ... kinatalous
EPP puolue teki EU:n, sai vallan Lissabonin sopimuksella, perustajaisänä on tämä Konrad Adenauer sosiaalisella markkinataloudella, jonka puolueen jäsenyyttä Putin haki - suunnittelivat yhdessä big-Euroopan luomista. Putinilla on yhteistyö Israelin kanssa, ja hän on konsultoinut Kiinaa yksipuoluejärjestelmästä ja talouden johtamisesta. Onko tuo sosiaalinen nyt vain kirjoitusvirhe, tai hämäystä, ja sen kuuluisikin oikeasti olla sosialistinen markkinatalous?
Putinin puolue, Yhteinäinen Venäjä -wikisivulta:
Ihan hyvin pojat aloittivat yhdessä, mutta sitten joku ei mennytkään putkeen, ja Hitler heitti heidät pihalle.
Ai niin, ne rajut päätökset, että mitä ne olisivat? - Nehän voivat säätää vaikka lain, että työmarkkinajärjestöt ovat kielettyjä. Niillähän on nyt valta.
Visitor, sitä on lyöty nyt viimeinen nuijankopautus siihen, että olemme muuttuneet orjiksi järjestelmälle - jää enää nähtäväksi vain teot.
Tämä onkin varmasti ollut agendan vaikein kohta, ja edellyttänyt kyseisen epädemokraattisen valtakeskittymän luomisen. Saa nähdä, että minkälaisia keinoja sieltä tulee löytymään.
Uhkailuahan tämä. Mitähän nämä "rajut päätökset" mahtavat olla? Sitä on kohta suomalaisilla luu kurkussa, jos työmarkkinajärjestöt eivät pidä pintaansa edes passiivisella vastarinnalla. Kuulostaa hurjalta. Kaikki muu kuin yksityisen työntekijän talous onkin Suomessa jo kupattu."Pystyykö hallitus ottamaan itselleen sille kuuluvan vallan"
PERTTU KOISTINEN eilen klo 18:28
– Suuri kysymys onkin, pystyykö hallitus ottamaan itselleen sille kuuluvan vallan. Itse näen, että nyt jos koskaan hallituksen on asetettava työmarkkinajärjestöille päätöksenteon raamit, jotta Suomen kilpailukyky palautuu, Jaskari kirjoittaa blogissaan.
Mikäli työmarkkina- ja etujärjestöt eivät tähän pysty, hallituksen ja eduskunnan on tehtävä Jaskarin mielestä rajuja päätöksiä Suomen uudistamiseksi.
http://www.verkkouutiset.fi/politiikka/ ... alta-35537
Olemme nyt Kolmannella tiellä, eikä Suomen tarvitse Kataisen mielestä olla enää kolmannen tien kolmas tie, ja tuon tien nimi on sosiaalinen markkinatalous edellä olevien faktojen mukaan. Mitenkähän se eroaa sosialistisesta markkinataloudesta, kun olemme nyt hallituksen diktatuurissa?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sosialisti ... kinatalous
EPP puolue teki EU:n, sai vallan Lissabonin sopimuksella, perustajaisänä on tämä Konrad Adenauer sosiaalisella markkinataloudella, jonka puolueen jäsenyyttä Putin haki - suunnittelivat yhdessä big-Euroopan luomista. Putinilla on yhteistyö Israelin kanssa, ja hän on konsultoinut Kiinaa yksipuoluejärjestelmästä ja talouden johtamisesta. Onko tuo sosiaalinen nyt vain kirjoitusvirhe, tai hämäystä, ja sen kuuluisikin oikeasti olla sosialistinen markkinatalous?
Putinin puolue, Yhteinäinen Venäjä -wikisivulta:
Ja ellei tuo sosiaalinen olisi yhtä kuin sosialistinen - eli hämäystä - niin hallitus ei olisi tehnyt vallankaappausta ja siirtänyt kaikkea valtaa itselleen: toisin sanoen - kansallissosialistinen vasemmistosiipi, tuo toisen maailmansodan natsiaatteen sivuhaara, joka hävisi Hitlerille.Yhtenäisellä Venäjällä on yhteystoimisto Israelissa Kadiman kanssa tehdyn sopimuksen myötä.[27] Puolueella on myös strateginen yhteistyösopimus Kiinan kommunistisen puolueen kanssa.[29] Yhtenäinen Venäjä on keskustellut kiinalaisten kanssa kokemuksista yhden puolueen järjestelmästä ja talouspolitiikan johtamisesta.[30]
Ihan hyvin pojat aloittivat yhdessä, mutta sitten joku ei mennytkään putkeen, ja Hitler heitti heidät pihalle.
Ai niin, ne rajut päätökset, että mitä ne olisivat? - Nehän voivat säätää vaikka lain, että työmarkkinajärjestöt ovat kielettyjä. Niillähän on nyt valta.
Visitor, sitä on lyöty nyt viimeinen nuijankopautus siihen, että olemme muuttuneet orjiksi järjestelmälle - jää enää nähtäväksi vain teot.
Alethes doksa meta logu
Ja mitä seuraavaksi: EU:ta ei enää olekaan, ei meille. Meillä ei myöskään ole enää EU-direktiiviä kurkun suoruudelle, eikä sähkölampuille, eikä tupakkalakeja.
Meillä ei myöskään enää ole jättimittavia EU-tukia suurmaataloustuottajawaalruuseille, eikä tietenkään pätkääkään Kreikka tukilainoja, ei takauksia, eikä muutakaan.
Huomenna kun luette lehden, siellä kerrotaan, että meidän perustuslaissamme ei enää luekaan, että itsenäisyys on luovutettu Euroopan Unionille, joka halutessaan voi luovuttaa sen mihin lystää, eikä siitä tarvitse enää Suomessa äänestää. Eikä Suomen armeijalla enää olekaan käskynä puolustaa Suomea vain alueellisena osana Euroopan Unionia, vaan itsenäisenä maana.
Meidän pääministerimme on sanonut itsensä irti Eurooppa-neuvostosta, eikä enää koko ajan hyppää Brysselissä, kuten eivät muutkaan ministerit. Myös mepit pysyvät jatkossa kotona. Myös alv-rahat jäävät jatkossa siirtymättä Euroopan Unionille, ja koptereiden maassa pysymisen lisäksi, myös muut Utissa koulutetut nopean toiminnan taisteluosaston suomalaiset EU-armeijahenkilöt jättävät osallistumasta rauhaan pakottamis/kriisinhallinnan EU-tehtäviin 6000 kilometriä Brysselistä.
Ei tule pankkiunionia, eikä Suomella olekaan mitään tekemistä Luxemburgin vakavarausrahaston kanssa. Eikä pankkitukien.
Mutta ennen kaikkea - tämä valtiovarainministeriön sivukin oli pelkkää pahaa painajaisunta:
http://vm.fi/suomen-vastuut
Uskotteko?
http://en.wikipedia.org/wiki/Gold_reserve
Lisäys: Ai niin, voihyvähelkkari - tänäänhän oli uutinen Iltalehdessä, että SDP:n Rinne on sotkeutunut italiakauppojen kautta KRP-tutkintaan, ja urpilaisrinnerintama väitti, että jos SDP jää oppositioon, niin hallituksessa on vielä pimeämmät voimat vallassa! Kokoomus taas on valuttanut jo kansalaisten verta ja janoaa vain lisää. Emmekä todellakaan voi olla varmoja, että - edellä kirjoitetun Raamatun tekstin mukaan - Jeesuskaan olisi nyt ratkaisu tähän tilanteeseen. Soinin poliittinen johto taas tulee suoraan Eu-oppineen "Jeesuksen aasin" Oskari Juurikkalan kynästä salaseura Opus Dein kautta, joka on useissa Euroopan maissa luokiteltu jopa vaaralliseksi.
http://www.image.fi/image-lehti/jeesuks ... juurikkala
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 40219.html
Apua.
Meillä ei myöskään enää ole jättimittavia EU-tukia suurmaataloustuottajawaalruuseille, eikä tietenkään pätkääkään Kreikka tukilainoja, ei takauksia, eikä muutakaan.
Huomenna kun luette lehden, siellä kerrotaan, että meidän perustuslaissamme ei enää luekaan, että itsenäisyys on luovutettu Euroopan Unionille, joka halutessaan voi luovuttaa sen mihin lystää, eikä siitä tarvitse enää Suomessa äänestää. Eikä Suomen armeijalla enää olekaan käskynä puolustaa Suomea vain alueellisena osana Euroopan Unionia, vaan itsenäisenä maana.
Meidän pääministerimme on sanonut itsensä irti Eurooppa-neuvostosta, eikä enää koko ajan hyppää Brysselissä, kuten eivät muutkaan ministerit. Myös mepit pysyvät jatkossa kotona. Myös alv-rahat jäävät jatkossa siirtymättä Euroopan Unionille, ja koptereiden maassa pysymisen lisäksi, myös muut Utissa koulutetut nopean toiminnan taisteluosaston suomalaiset EU-armeijahenkilöt jättävät osallistumasta rauhaan pakottamis/kriisinhallinnan EU-tehtäviin 6000 kilometriä Brysselistä.
Ei tule pankkiunionia, eikä Suomella olekaan mitään tekemistä Luxemburgin vakavarausrahaston kanssa. Eikä pankkitukien.
Mutta ennen kaikkea - tämä valtiovarainministeriön sivukin oli pelkkää pahaa painajaisunta:
http://vm.fi/suomen-vastuut
Uskotteko?
Hullut. Tai sitten lestadiolaisilla on joku salainen sopimus Jumalan kanssa kuin konsanaan Goldman Sachs -pankilla (en tosin edelleenkään ole nähnyt tuota heidän valtakirjaansa, kun he väittivät olevansa vain Jumalan asialla luodessaan finanssikriisiä), ja toisilleen syntien anteeksi antamisen lisäksi, he voivat toimittaa Jeesuksen nyt pelastamaan meidät. Tosin hänkin on luvannut tuoda vain tulisen miekan ja väittää kääntävänsä kaikki kaikkea vastaan, joten sotahan siitä joka tapauksessa tulisi.Suomen Eurooppa-politiikan U-käännös
Seuraava hallitus muuttaa Suomen Eurooppa-politiikkaa radikaalilla korjausliikkeellä, jos hallitus tekee niin kuin keskustan Juha Sipilä tahtoo ja valtiovarainministeriö neuvoo. Se olisi U-käännös, jolla Suomi yrittäisi eroon liittovaltiokehityksestä.
http://www.taloussanomat.fi/jan-hurri/2 ... 0155553/12
Ai niin, Erkki Liikanen, missä ne Suomen kultaharkot nyt ovat, ne on poistettu hiljattain päivitetyltä (29.3.2015) valuuttavarantolistalta kokonaan?34. Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
35. Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan;
36. ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa'.
http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Matt.10.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Gold_reserve
Lisäys: Ai niin, voihyvähelkkari - tänäänhän oli uutinen Iltalehdessä, että SDP:n Rinne on sotkeutunut italiakauppojen kautta KRP-tutkintaan, ja urpilaisrinnerintama väitti, että jos SDP jää oppositioon, niin hallituksessa on vielä pimeämmät voimat vallassa! Kokoomus taas on valuttanut jo kansalaisten verta ja janoaa vain lisää. Emmekä todellakaan voi olla varmoja, että - edellä kirjoitetun Raamatun tekstin mukaan - Jeesuskaan olisi nyt ratkaisu tähän tilanteeseen. Soinin poliittinen johto taas tulee suoraan Eu-oppineen "Jeesuksen aasin" Oskari Juurikkalan kynästä salaseura Opus Dein kautta, joka on useissa Euroopan maissa luokiteltu jopa vaaralliseksi.
http://www.image.fi/image-lehti/jeesuks ... juurikkala
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 40219.html
Apua.
Alethes doksa meta logu