TAPASIN JULKKIKSEN

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Ailar
Jessica Fletcher

TAPASIN JULKKIKSEN

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Keitä julkkiksia olet tavannut?
Itse olen tavannut henkkoht
-Seppo Hovin (en kerro)
-Irwinin (lapsuudenkaverini tuttu)
-Remun (sukulaiseni asiakas - antiikkiasioissa)
-Kaija K:n (lapsuudenkaverini tuttu)
-Peter Franzenin (esimieheni poika sekä entinen oppilaani).
Kaiken koristukseksi tapasin Turussa risteilylle lähtiessäni Manuelan vessassa Riitta Havukaisen (täydessä tällingissä), kun kuvasivat Fakta hommaa! Riitta sanoi sillä ihanalla äänellään (toppahousut yllään - keskellä kesää), että "voi voi, ihan kuule justiin on paperit loppu tuolt huusist, mutta ottaa sielt käsipyyhkeit ens hätään, niin mie meen ja sanon kassaneidill. Hyvää päivänjatkoo vaan siul". Meikäläinen jäi suu auki katsomaan perään, enkä osannut edes kiittää ilmoituksesta!
mh1
Susikoski

Viesti Kirjoittaja mh1 »

Taksikuskiaikoina kyydittävien joukossa oli useita Helsingin/Suomen paikallisia julkkiksia ja jokunen NHL-tähtikin. Nimekkäin kyydittävä taisi olla Niki Lauda, joka kävi lentämässä Finnairin lentosimulaattorilla.
mh1
Susikoski

Viesti Kirjoittaja mh1 »

Remusta tuli vielä mieleen, että meinasin autokouluaikoina ajaa Remun auton kylkeen Porvoon vanhankaupungin kapeilla kaduilla. Ajo-opettaja ripeänä ehti jarruttamaan...
MillaMagia
Susikoski

Viesti Kirjoittaja MillaMagia »

Pertun baarissa ja Kari Tapion uimahallin poreammeessa :lol:
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

MillaMagia kirjoitti:Pertun baarissa ja Kari Tapion uimahallin poreammeessa :lol:
"Kari Tapion kans poreammeessa...
:lol: :lol: :lol:
Joel Rifkin
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Joel Rifkin »

Olen tavannut...
Saku Koivun, Raimo Summasen + useita muita TPS:n vuoden 94-95 mestarijoukkueen pelaajia mennessäni silloisen eukkoni kanssa elokuviin katsomaan samaa elokuvaa kuin tämä TPS-ryhmä.
Olin itse hieman maistissa ja estoton nuorimies muutenkin, joten pakkohan se oli mennä herroja häiritsemään. Mukavia miehiä olivat.
Elokuva oli aika paska (Meryl Streepin tähdittämä "Villi joki").

On sitä joitain muitakin tunnettuja henkilöitä tullut nähtyä, mutta yleensä olen jättänyt heidät rauhaan, selkääntaputtelijoita monet tuskin enempää kaipaavat.

Lapsena (n.11v) kättelemäni presidentti Mauno Koivisto taitaa kyllä olla meikäläisen tähän astisten julkkisbongausten huipentuma.
Mauno rules!
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

Bongattua: Remu Aaltonen Tukholman satamassa joskus v.1980-81, Heikki Kinnunen käpyläisessä lähikaupassa Hesassa, Lasse Pöysti Turun Culumbus-hotellissa, Wilma Schyzewsky ex.Hantte Krause joissakin motoristibileissä, taikuri Iiro Seppälä joissakin motoristibileissä, Tony Montana ja Merja Varvikko perheineen Hyrylässä ynnä muita julkimoita, jotka eivät juolahda mieleeni tällä hetkellä.
:P
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

voisko tämän ketjun yhdistää "melkein sukua julkkikselle"-ketjuun, ei tarvitsisi kikkailla kahden ketjun välissä? Hyvä aihe kuitenkin, viihdyttää pidemmän aikaa :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Matlock87
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Matlock87 »

mh1 kirjoitti:Taksikuskiaikoina kyydittävien joukossa oli useita Helsingin/Suomen paikallisia julkkiksia ja jokunen NHL-tähtikin. Nimekkäin kyydittävä taisi olla Niki Lauda, joka kävi lentämässä Finnairin lentosimulaattorilla.
WHAT!!!?? älä viitti satuilla!! eihä noin älytönt tuurii voi käynä edes taksisuhareille :lol:

Ite nähny/muuten osunu kohdalle joskus nuorena:
-Isto Hiltunen (kioskin edes)
-Pertti "spede" pasanen (sukukokous,ei liittynyt itse kokous-juttuun)
-Mikä häkkisen isä (kouvolan prisma)
-Kristiina elstelä (ei muista)

noi tuli nyt ainakin mielee.....
Michaelm
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Michaelm »

Olin Lewis Hamiltonin kanssa Kuortaneen urheiluopistolla punttisalilla, ja silloin ei ollut muita kuin hän ja minä. Noin vartin päästä mäkin kuntovalmentaja tuli paikalle. On olemassa videokuvaa missä olen varmistamassa kun hän (Ham) tekee penkkiä :D Sillä on saanut kavereita vihreiksi. Tämä oli siis ennen kauden alkua, jolloin Hamiltonia ei Suomessa juurikaan tunnistettu.

Amin Asikainen, Sebastian Sylvester, Tarja Turunen, Tuomas Holopainen, Halmeen Tontsa, Mika Salo, JJ Lehto, Allan McNish, Pedro de La Rosa.

Sylvester ja Halme sattumalta. Muut sillä tavalla, että olen tiennyt heidän olevan kyseisessä tilaisuudessa.
Manual
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Manual »

Joskus nuoruudessani vetäsin lärvit Death Angelin ukkojen kanssa Ruotsin laivalla , Hirveitä ei juteltu kun ei toi lontoon murre luistanut siihen aikaan mutta kivaa oli.
Suomalaisia artisteja on tullu tavattua laidasta laitaan kun on tullu oltua joskus festareilla töissä.
J-aska
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja J-aska »

Nooh, tangokuningas Erkki Räsänen ja siwan mainoksen "oli se minustakin paitsio" kaveri on mun serkkuja. :)
Panhead
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Panhead »

Nightwishin/tarotin marcon kanssa joskus juopoteltu..samoin hulkon antin. :shock:
-Don`t ask to drive my bike and i don´t ask to drive your wife-
Musta Nuoli
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Musta Nuoli »

Joel Rifkin kirjoitti:Olen tavannut...
Saku Koivun, Raimo Summasen + useita muita TPS:n vuoden 94-95 mestarijoukkueen pelaajia mennessäni silloisen eukkoni kanssa elokuviin katsomaan samaa elokuvaa kuin tämä TPS-ryhmä.
Olin itse hieman maistissa ja estoton nuorimies muutenkin, joten pakkohan se oli mennä herroja häiritsemään. Mukavia miehiä olivat.
Elokuva oli aika paska (Meryl Streepin tähdittämä "Villi joki").

On sitä joitain muitakin tunnettuja henkilöitä tullut nähtyä, mutta yleensä olen jättänyt heidät rauhaan, selkääntaputtelijoita monet tuskin enempää kaipaavat.

Lapsena (n.11v) kättelemäni presidentti Mauno Koivisto taitaa kyllä olla meikäläisen tähän astisten julkkisbongausten huipentuma.
Mauno rules!
Manu on kovin!

Koivisto ja Ranskan silloinen pressa Francois Mitterrand olivat Turussa '89 tietämillä. Minulla on valokuva Mitterrandin takaraivosta...

Olen tavannut suht paljon ns. tunnettuja henkilöitä, niin kirjailijoita, taiteilijoita, mediapersoonia ja sekä kotimaisia että ulkomaisia artisteja. Eipä kukaan ole ihmistä kummempi ollut.

Julkisuudessa olemisessa on aivan turhaa glooriaa, ja kumma kyllä se kilahtaa eniten/nopeiten hattuun sellaisilla ihmisillä, joilla ei olisi mitään meriittiä leuhkia "tähteydellään". Joku suomalainen idols/BB-osallistuja voi mölistä baarijonossa "ettexte tiädä, kuka mä olen!", kun taas miljoonia myyneen ulkomaisen yhtyeen huippulaulaja voi olla siviilissä nöyrä, vaatimaton ja rento kansanmies, joka liikkuu verskat ja t-paita päällä ja lentää turistiluokassa.

Kykyjensä vuoksi julkisuuteen joutuneet ovat asia erikseen verrattuna niistä, jotka tyrkyttävät itseään julkkiksiksi pelkästään julkisuuden itsensä vuoksi. Turhat julkkikset ovat usein lähinnä mielenvikaiselta vaikuttavia narsisteja, joiden elämän ainoa sisältö on päästä julkisuuteen yhä uudestaan ja viettää itsekeskeistä pintaliitoelämää.
"Let each note I now play
be a black arrow of death
sent straight to the hearts
of all those who play false metal"
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

Minulla välähti... legendaarinen Marko Hirsma, Backsliders-rokkiyhtyeen basso-laulaja ja muinaisen Undertakers MC:n presidentti...
Kun minä vielä harrastin brittimoottoripyöräilyä, minulla oli tapana hengailla harlikka- ja brittimotoristien yhteisissä bileissä helsinkiläisissä Lepakko- ja Nosturitaloissa. Yhden kerran minä bongasin elävänä Marko Hirsman, joka oli vielä erään tunnetun kansainvälisen kerhon presidentti. Minä muistan häntä tukevarakenteisena äijänköriläänä. Ajankohta taisi olla vuodenvaihteessa 1997-98. Sen pituinen se.

Muualla täällä minhvossa on enemmän tietoja Marko Hirsmasta.
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.
Vastaa Viestiin