Kiitti selvennyksestä. En tiedä voiko tähän sanoa "mielenkiintoista", mutta tämä on kuitenkin kiinnostavaa, vaikkakin aika karua, luettavaa. Uskon että asianomaiset osaa pysyä poissa näiltä nettikeskustelupalstoilta, mutta tämän kaverin tapauksessa ainakin toivon niin.lil_gangsta kirjoitti:Tähän vielä lisäys, että kun tämä ko. tyttö sai soiton isältään, jossa isä kertoi, että jotain kauheaa on sattunut ja että tulisi hakemaan tytön. Tällöin tyttö on vielä lähettänyt kaverilleen (uhrille) viestin " sulle ei saa sattua mitään" (en muista sanatarkasti) ja kun näkee isänsä tämä kertoo tytölle mitä on tapahtunut. Tyttöhän oli jo ennen kuin uhri lähti tekijän matkaan ollut peloissaan ja sanonut uhrille että on varovainen tai oli ajatellut sanovansa mutta ei kuitenkaan sanonut? Miksi tyttö pelkää ystävänsä puolesta? On myös ask:ssa sanonut, että hänellä oli ollut oudon pelottava tunne koko päivän...lil_gangsta kirjoitti:Taisin kirjoittaa epäselvästi, pahoittelut. Tarkoitin, että olen lukenut uhrin parhaan kaverin ask-tiliä, jossa kertoo itse, että on lähettänyt uhrille wa(whatsapp)viestejä jopa kuoleman jälkeen. Tätä on ihmiset kyselleet, että miksi näin ja tähän kertoo syyksi sen, että kokee ystävänsä saavan viestit vaikka puhelin varmaankin tällä hetkellä suljettu. Kai se on tapa tuokin käsitellä surua.lil_gangsta kirjoitti: Lisäksi olen lueskellut uhrin kavereiden ask-tilejä, jossa ihmiset ovat kyllä säälimättä kyselleet aivan kaikkea mitä mieleen juolahtaa. Koskettavinta oli kun uhrin paras ystävä oli lähetellyt viestejä uhrille, vaikka tiesi tämän olleen jo kuollut.
Nämä kaikki uhrin parhaan ystävän ask-tililtä, jossa on vastannut ihmisten kyselyihin
Aiemmin mietin että se "ole varovainen" voisi liittyä siihen kun joku heitti että jos h antaisi o:n kokeilla ajaa mopoautollaan, mutta aika se ja sama se kai tässä vaiheessa nyt sitä pohtia.