Pakko kommentoida, ettei sinunkaan aivokapasiteetti kovin kummoinen ole. Aikamoista paskanjauhantaa tuolla S:joen ketjussa, joten sinuna en muita hakkuisi.fbiagentti kirjoitti:Aivoton Joutsenlaulu-Porin trolli, jolla aivokapasiteetti on pienempi kuin minun kumisaappaillani
Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
-
Black Sabbath
- Armas Tammelin
Naurattaa nää modejen antamat porttarit, siellä on sana hallussa...
"Black Sabbath nyt lähtee kuuntelemaan levyjään pariksi viikoksi.."
"Black Sabbath nyt lähtee kuuntelemaan levyjään pariksi viikoksi.."
-
fbiagentti
- Sofia Karppi
Ai niin, se oli Joutsenlaulu-WalkingDisasterWalkingDisaster kirjoitti:Pakko kommentoida, ettei sinunkaan aivokapasiteetti kovin kummoinen ole. Aikamoista paskanjauhantaa tuolla S:joen ketjussa, joten sinuna en muita hakkuisi.fbiagentti kirjoitti:Aivoton Joutsenlaulu-Porin trolli, jolla aivokapasiteetti on pienempi kuin minun kumisaappaillani
-
Kurkkumaa
- Hetty Wainthropp
Lainaus; pätkä Seinäjoen keskustelusta:
Enkä noin pitkälle ala kyllä opettelemaan 
Tää sai mut ainakin tajuamaan, että en osaa googlata alkuunkaan...Ja yritin myös kertoa, että Googlelle saa paljon paremmin vasen sopivan nimenkin esiin, jos vain osaa googlata...
EDIT: Kirjoitusvirheet, jotka huomasin vasta tekstin lähettämisen jälkeen. Esikatselusta huolimatta.
Apukouluun trollaamisesta lopputyötä tekevä peiteseppo-ViperFace-mävaan-reijoreipas taas vauhdissa Seinäjokiketjussa, ilmeisesti spermajuttujen kertominen pikkutytöille aiheuttaa painetta haarojenväliin?
- Hovimestari
- Martin Beck
Ja taas mua syytellään aivan aiheettomasti, tällä kertaa Seinäjokiketjussa, vaikken ole edes käynyt koko paikkakunnalla vuosikausiin, uskokaa minua.voihantoki kirjoitti:Oma veikkaukseni on että tämä EI ole niin yksinkertainen juttu että tyttö on automaattisesti syyllinen.
Tulee mieleen että hovimestari on syyllinen!
Mutta ette te mua niin helposti nalkkiin saa; ainoa, joka on päässyt lähelle on itse Sherlock Holmes, ja silloinkin pelastuin syömällä todisteet.
You can choose a ready guide in some celestial voice. If you choose not to decide, you still have made a choice! You can choose from phantom fears and kindness that can kill. I will choose a path that's clear; I will choose freewill. -Rush
Trollit jotka ainoastaan provoavat.
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Minua ainakaan ei trollit naurata, pikemminkin ärsyttävät.antienemy kirjoitti:Trollit jotka ainoastaan provoavat.
Gods made heavy metal.
- paccasucco
- Axel Foley
Täysin samaa mieltä kanssasi,Dr.Bergmeister.Ja hyvin monta kertaa aikaisemminkin.En ole Seinäjoki-ketjua pitkään aikaan lukenut(enkä lue),mutta siihen mennessä olit yksi niistä harvoista,joilta tuli järkeviä kommentteja.Unohdin aiemmin kiitellä.Nyt korjaan senkin tilanteen.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Kiitos, Paccasucco
Ei sitä jaksa eikä viitsi enää tässä iässä pelleillä.
Gods made heavy metal.
- Officer Crabtree
- Hetty Wainthropp
Se kun banaanivääryyksistä mussuttavat sellaiset nimimerkit, joiden lepolomia en ole koskaan edes huomannut. 
Dixi.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
-
Porin
Kas, tietoliikenneasiantuntija jaksaa kolmannella nimimerkillään jo vääntää.fbiagentti kirjoitti:Aivoton Joutsenlaulu-Porin trolli, jolla aivokapasiteetti on pienempi kuin minun kumisaappaillani
No huvinsa kullakin.
Kissankellon harhakuvitelmat
- Kissankello
- Andy Sipowich NYPD
Pula-ahon tuplanickeily ja trollailu.
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Jos olisi noin, niin mikä siinä on se naurettava osuus? Ihan mielenkiinnosta tahtoisin tietää perustelusi tuplanikkeilylle. Sekö, ettei kumpikaan ole kanssasi samaa mieltä, vai joku muu? Noille väitteille kun pitäisi aina löytyä joku perustelu, eikä vaan mututuntuma, ettei mene palstan sääntöjen rikkomiseen.Kissankello kirjoitti:Pula-ahon tuplanickeily ja trollailu.