Naisten perustama rikollisjengi
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Joku taho pitää nyt hauskaa ja tämä on huijausta. Näin tahtoisin uskoa. No, ainakin murhainfon väellä on ollut hauskaa. Kun noita tyttöjen kotisivuja katsoo niin tulee mieleen että kaikki mahdolliset kirjoitus- ja kielioppivirheet on ympätty yhteen. Tietysti kaikki on mahdollista, varsinkin kun joukossa tyhmyys tiivistyy. Vaikka suomalainen peruskoulu on menestynyt pisa-tutkimuksissa, löytyy aina sieltä gaussin käyrän alapäästä nämä Jenniet ja Lellut.
Lahtosen ja Alibin osuus mietityttää. Oli ilmeisen kova tarve saada neljän sivun edestä "sisältöä" lehteen. Viisainta olisi ollut jättää juttu julkaisematta. Tytöille voi koitua hankaluuksia joita he eivät oman rajoittuneisuutensa vuoksi pysty ymmärtämään. Uusimmassa Alibissa Lahtonen hehkuttaa kuinka lehden lehtimiesetiikka on korkealla tasolla. Shokkitilassa olevia ei ole kuvattu eikä haastateltu Jokelassa. Missä oli journalistinen etiikka tätä juttua julkaistaessa?
Lahtosen ja Alibin osuus mietityttää. Oli ilmeisen kova tarve saada neljän sivun edestä "sisältöä" lehteen. Viisainta olisi ollut jättää juttu julkaisematta. Tytöille voi koitua hankaluuksia joita he eivät oman rajoittuneisuutensa vuoksi pysty ymmärtämään. Uusimmassa Alibissa Lahtonen hehkuttaa kuinka lehden lehtimiesetiikka on korkealla tasolla. Shokkitilassa olevia ei ole kuvattu eikä haastateltu Jokelassa. Missä oli journalistinen etiikka tätä juttua julkaistaessa?
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
"-Koska haluamme pysyä anonyymeinä kaikille, ette ole nähneet
ehkä olemme juuri se naapurin tyttö ketä te ette olisi ikinä
uskoneet tai kuka tahansa."
Voiko kukaan ihminen osata kirjoittaa niin väärin kuin tyttöjen sivuilla on kirjoitettu? Noh, taitohan se on sekin
Olisipa tämä kaikki tullut paljon aiemmin, olisin saanut purkaa teini-iän angstejani poseraamalla lelupistoolin kanssa kuvissa, pitää jengipaitaa ja se päällä mennä kovistelemaan kahden euron karkkipussivelkoja.. Iltaisin kirjoitella kotisivuille uusia tekstejä (virheiden ja vittu-sanojen kera tietty) ja netistä lukea porukan vittuilua ja nauramista tajuamatta siitä kuitenkaan mitään, joten olisin kuitannut kaiken vain *NAURAA*-kommenteilla
Myöhemmin toki olisin hävennyt, mutta eihän sekään olisi haitannut, koska olisin ollut vasta 15 vuotta
ehkä olemme juuri se naapurin tyttö ketä te ette olisi ikinä
uskoneet tai kuka tahansa."
Voiko kukaan ihminen osata kirjoittaa niin väärin kuin tyttöjen sivuilla on kirjoitettu? Noh, taitohan se on sekin
Olisipa tämä kaikki tullut paljon aiemmin, olisin saanut purkaa teini-iän angstejani poseraamalla lelupistoolin kanssa kuvissa, pitää jengipaitaa ja se päällä mennä kovistelemaan kahden euron karkkipussivelkoja.. Iltaisin kirjoitella kotisivuille uusia tekstejä (virheiden ja vittu-sanojen kera tietty) ja netistä lukea porukan vittuilua ja nauramista tajuamatta siitä kuitenkaan mitään, joten olisin kuitannut kaiken vain *NAURAA*-kommenteilla
Myöhemmin toki olisin hävennyt, mutta eihän sekään olisi haitannut, koska olisin ollut vasta 15 vuotta
eihän tytöt sitä tajua että heille nauretaan...luulevat että kateelliset panettelevat vain
Sanavarastokin on suppea kun ei muuta osaa sanoa kuin että naurattaa...ja jos tosiaan naurattaa aamusta iltaan niin kauheasti tilanteesta ja asiasta riippumatta niin kannattaa ottaa yhteyttä lääkäriin, sieltä sitten ohjataan oikeaan paikkaan...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Ei perkeles..en varmaan kuukauteen oo tääl käyny mut sirkus vieläkin paikallaan.teinipissis mc jaksaa vain herättää keskustelua
vai että ihan kerhotalo..tulee mieleen joku lastenlaulu:me kahteen pekkaan perustimme ikioman kerhon ja jäsenmaksuksi määräsimme yhden tammenterhon..tässätapauksessa varmaankin jotain järeämpää esim.vesipyssyt.. 
-Don`t ask to drive my bike and i don´t ask to drive your wife-
Niin, edellenkin sanon...prossakerhoihin ei ole koskaan hyväksytty, eikä hyväksytä naisia...
Siksi on ihan hullua et nää pissiksiet pitää itsellään tunnuksia.
Huomion hakuahan tämä on keskenkasvuisilta lapsilta...ja siinä ovat onnistuneet...huomiota ovat saaneet...
Ja tässäs kohtaa varmaan pitää paikkansa sananlasku "huonokin huomio on parempi kuin ei mitään"
Olette antanee t ansaitsematonta huomiota feikeille...joil ei ole mitään näyttöä puheeittensa tueks
Eiköhän jätetä rauhaan lapset jotka kuvittelee olevansa koviakin..
Siksi on ihan hullua et nää pissiksiet pitää itsellään tunnuksia.
Huomion hakuahan tämä on keskenkasvuisilta lapsilta...ja siinä ovat onnistuneet...huomiota ovat saaneet...
Ja tässäs kohtaa varmaan pitää paikkansa sananlasku "huonokin huomio on parempi kuin ei mitään"
Olette antanee t ansaitsematonta huomiota feikeille...joil ei ole mitään näyttöä puheeittensa tueks
Eiköhän jätetä rauhaan lapset jotka kuvittelee olevansa koviakin..
Kyllä sitä tavallaan mykistyy (onneksi vain hetkeksi) tuollaisen kielitaidon edessä. Meni taas tovi että tyttöjen päivitettyjen sivujen sisältö saavutti kokonaisuudessaan ymmärrykseni. Ovatko tytöt kenties jotenkin onnistuneet välttelemään peruskoulua niin kauan, että oppivelvollisuus on päättynyt? Helsinkin?
Jack the Ripper kirjoitti:Joku taho pitää nyt hauskaa ja tämä on huijausta.
Lahtosen ja Alibin osuus mietityttää.
Komppaan Jackia. Tätä samaa olen vähän koittanut muotoillakin...
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
Kalessin
- Adrian Monk
mä uskon näiden teinien olevan kyllä ihan tosissaan ja on ihan mahdollista onnistua välttelemään oppivelvollisuutta, entisessä peruskoulussani oli kaksin kappalein tällaisia "hei, mä menetin neitsyyteni 12-v. ja oon vetänyt yhdestä lonkerosta kännit, kaivelen röökipaikoilta natsoja poltettavakseni, kun ei ole rahaa ostaa omia, notkun ensiksi koulunnurkilla muutaman muun wannabee-raggarin kanssa ja pelottelen itseäni nuorempia oppilaita. käydään aina toisinaan piirittämässä joku orpo ja tönitään sitä ja käytetään suomen kielen agressíivia (vittu tiäksä kuka mä oon, vittu saa tästä ohi pääse, vittuako tuijotit viime viikolla mua ruokalassa). tästä seuraava askel kohti huippua rikollisjärjestöjen kermaan on siirtyminen ostareille saman toiminnan toteuttamiseksi. tällaiset ihmiset tunnistaa jo koulu ajalta. luuserin leima on lyöty jo syntyessä otsaa ja niin se elämä menee.
mutta on kauhea huomata miten kronologiselta iältään "aikuinen" ihminen ei osaa kirjoittaa eikä luultavasti kunnolla lukeakaan, koska joutuu käyttämään tikkukirjaimia (siitä sen caps lockin on pakko johtua), pitäisikö meidän alkaa tavuttaa näitä tekstejä, että teinixien ois helpompi lukea ja saataisiin vastaukseksi jotain muutakin kuin *naurua* ja *kirjuitaka te me hän se jotain että jos kuinka kuin kunnes saatan nauaraa*

mutta on kauhea huomata miten kronologiselta iältään "aikuinen" ihminen ei osaa kirjoittaa eikä luultavasti kunnolla lukeakaan, koska joutuu käyttämään tikkukirjaimia (siitä sen caps lockin on pakko johtua), pitäisikö meidän alkaa tavuttaa näitä tekstejä, että teinixien ois helpompi lukea ja saataisiin vastaukseksi jotain muutakin kuin *naurua* ja *kirjuitaka te me hän se jotain että jos kuinka kuin kunnes saatan nauaraa*
Viimeksi muokannut Kalessin, Pe Joulu 14, 2007 9:43 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Minua jaksaa naurattaa tuo Youtuben "Raision teinit". Niinpä uskon että WOMAN'S MC:llä olisi uusi alue vallattavissa juutuuba-maailmassa. Tehkää tytöt ihmeessä esittelyvideo itsestänne, vesipyssyillä tai ilman. Jutun jujuhan voisi olla vaikkapa still-kuva kerhon presidentistä uuden uutukainen tunnuksilla varustettu pilottitakki yllään. Taustanauhana voisi pyöriä autenttinen velanperintäpuhelu. Koska puhelinsoitto riittää...
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
En tullut ees ajatelleeksi! Nyt se vaikuttaa jotenkin niin päivänselvältä: ne eivät erota tikku- ja pikkukirjaimia toisistaan, onhan ne hirveän erinäköisiä keskenään, eikä sellaisia taitoja voi vaatiakaan jos on hieman ennen lukemaan oppimista keskeyttänyt koulun.Kalessin kirjoitti: mutta on kauhea huomata miten kronologiselta iältään "aikuinen" ihminen ei osaa kirjoittaa eikä luultavasti kunnolla lukeakaan, koska joutuu käyttämään tikkukirjaimia (siitä sen caps lockin on pakko johtua), pitäisikö meidän alkaa tavuttaa näitä tekstejä, että teinixien ois helpompi lukea ja saataisiin vastaukseksi jotain muutakin kuin *naurua* ja *kirjuitaka te me hän se jotain että jos kuinka kuin kunnes saatan nauaraa*![]()
Jännä muuten, miten silloin 12-vuotiaana nuo tupakantumppienkaivelijat oli tosi mageita, mutta ovat sittemmin menettäneet hohtoaan.. Jännä ilmiö..