Aalto-yliopiston opiskelijoiden pedofilialaulukirja

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kaahari
Armas Tammelin

Re: Aalto-yliopiston opiskelijoiden pedofilialaulukirja

Viesti Kirjoittaja Kaahari »

Juicen Osapäivänatsi-veisu kertoo kiteytetysti siitä, kuinka tavallisia ihmisiä hirmuteoissa on ollut mukana. Tai no äh, kuunnelkaa itse: https://m.youtube.com/watch?v=cskIjsHR_Lw

Kansallissankarimme teoksia ei pidä verrata idioottien tuotoksiin. Ensin ne pitää kuunnella ja ymmärtää. Ja siihen ei kymmenen vuotta riitä edes korkealla ÄO:lla ja hyvällä yleistiedolla.

Mun korvaan kyllä särähtää, jos joku veisaa riemumiellä raiskaavansa lapsia fpcr-laulussa (first person child raping-laulussa, ihan itte keksin)

Jotenkin nään mielessäni sen Laajasalon surmamiehen siellä rivissä tukka pystyssä ja nyrkkiä puiden hoilaamassa, turkkamainen virne naamalla.
Ärrkele
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

ViperFace kirjoitti:Pipo aika kireällä?? Opiskelijajuopotteluihin liittyy yleensä melko mauton huumori. On sitä joskus omassa kaveriporukassakin heitetty mautonta läppää, miten ei ole helppo homma raiskareilla talvipakkasella vaania puskissa tuntitolkulla ja miten siihen pitäisi myydä pukuja, mitkä on lämpimiä mutta helppoja riisua. Eipä kukaan siitä porukasta silti raiskaamista oikeasti hyväksy.
Ei ole pipoa nyt käytössä kun on lämminkin ja nekin joita löytyy ovat kyllä oikean kokoisia.

Oliko sinulla jotain tähän aiheeseen liittyvää vai tulitko vain avautumaan omista traumaattisista nuoruutesi kokemuksista? Ei tuo sinun mauton läppä -juttu kyllä liity tähän aiheeseen mitenkään. Tilastojen mukaan suurin osa raiskaajista ei muuten vaani missään kujilla talvipakkasilla tuntemattomia, vaan he tuntevat uhrinsa ja teko tapahtuu yleisemmin sisätiloissa.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
ViperFace
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja ViperFace »

Ärrkele kirjoitti: Oliko sinulla jotain tähän aiheeseen liittyvää vai tulitko vain avautumaan omista traumaattisista nuoruutesi kokemuksista? Ei tuo sinun mauton läppä -juttu kyllä liity tähän aiheeseen mitenkään. Tilastojen mukaan suurin osa raiskaajista ei muuten vaani missään kujilla talvipakkasilla tuntemattomia, vaan he tuntevat uhrinsa ja teko tapahtuu yleisemmin sisätiloissa.
Pipo kireällä on vain sanonta, joka viittaa siihen kun joku henkilö ottaa jonkin asian liian vakavasti. Pointti oli, että mauttomia vitsejä/lauluja voi viljellä vaikkapa siitä lasten panemisesta aikomatta itse siihen koskaan syyllistyä. Esimerkiksi otin erään vitsin jota veistelimme omassa kaveriporukassani. Kerroimme vitsiä raiskauksesta, mutta kukaan meistä ei oikeasti hyväksy raiskausta. Vitsin sisällön ei ollut tarkoituskaan olla todenmukainen. Tämä esimerkki on helposti rinnastettavissa siihen, että Aalto-yliopiston opiskelijat saattavat laulaa pedofiiliaiheisia lauluja vain mauttomana vitsinä olematta itse pedofiilejä. Jos joku puhuu/laulaa mauttomia asioita, ei hän silti välttämättä niitä itse kannata/hyväksy. Opiskelijajärjestöissä rajoja rikkova huumori on hyvin yleistä.

Yritin siis kysyä, että otatkohan asian hieman liian vakavasti. Ymmärsitkö nyt :?:
Ärrkele
Adrian Monk

ViperFace kirjoitti:Pipo kireällä on vain sanonta, joka viittaa siihen kun joku henkilö ottaa jonkin asian liian vakavasti. Pointti oli, että mauttomia vitsejä/lauluja voi viljellä vaikkapa siitä lasten panemisesta aikomatta itse siihen koskaan syyllistyä. Esimerkiksi otin erään vitsin jota veistelimme omassa kaveriporukassani. Kerroimme vitsiä raiskauksesta, mutta kukaan meistä ei oikeasti hyväksy raiskausta. Vitsin sisällön ei ollut tarkoituskaan olla todenmukainen. Tämä esimerkki on helposti rinnastettavissa siihen, että Aalto-yliopiston opiskelijat saattavat laulaa pedofiiliaiheisia lauluja vain mauttomana vitsinä olematta itse pedofiilejä. Jos joku puhuu/laulaa mauttomia asioita, ei hän silti välttämättä niitä itse kannata/hyväksy. Opiskelijajärjestöissä rajoja rikkova huumori on hyvin yleistä.

Yritin siis kysyä, että otatkohan asian hieman liian vakavasti. Ymmärsitkö nyt :?:
Turhaan lässytät ja yrität puolustella pedofiililaulujen tekijöitä. Tämä on vakava asia joka pitääkin ottaa vakavasti joka vielä tapahtuu koulussa opiskelijoiden yhdistyksen toimesta. Mitä luulet, haluaako Aalto-yliopisto olla tekemisissä tämmöisen julkisuuden kanssa.

Puolustat tässä nyt omituisen hanakasti tätä porukkaa. Voisi melkein luulla, että olet yksi tästä porukasta. Laitappas nimi ja osoite tänne niin katsotaan ja tutkitaan oletko sinä ja kaveriporukkasi syyllistyneet mihinkään. Ymmärsitkö?
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Ärrkele
Adrian Monk

Niin ja tässähän näkee eron nilkin ja tavallisen ihmisen välillä. Vain nilkit vitsailee lasten sieppauksella ja raiskauksella. Itse en tunne ketään joka olisi näin tehnyt eli se kertookin minkälainen kaveriporukka sinulla on. Taitaa olla linnavenkuloita, psykopaatteja tai yhteiskunnan hylkiöitä kavereina sulla. :?
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Ärrkele kirjoitti: Ei myydä enää halvan maukasta lakritsaa lankkinaamamainoksella.
Pitäiskö sun mennä kaupan karkkihyllylle etsimään sitä Halvan maukasta laksitsapussia, jossa näkyy muutama neekerin naama? Minä nimittäin ostin sitä juuri eilen, neekerien naamat näkyi edelleen ja lakritsa oli niin perusteellisen hyvää, että parempaa ei löydy.
Gods made heavy metal.
ViperFace
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja ViperFace »

Ärrkele kirjoitti: Puolustat tässä nyt omituisen hanakasti tätä porukkaa. Voisi melkein luulla, että olet yksi tästä porukasta. Laitappas nimi ja osoite tänne niin katsotaan ja tutkitaan oletko sinä ja kaveriporukkasi syyllistyneet mihinkään. Ymmärsitkö?
Juupajuu... Sen mitä teekkareiden kanssa olen ollut tekemisissä, niin niiden opiskelijahuumori on mitä on, itse en niin piittaa, mutta eipä se minua ahdistakkaan. Ja tuskinpa yliopistokaan liioin pitää tällaisesta julkisuudesta, mautontahan se on. Minä ja kaveriporukkani ollaan syyllistytty ties mihin, mutta raiskauksia ei tietääkseni ole kukaan tehnyt eikä ylinoputta isompia rötöksiä tileiltä löydy. Tohtorismiehiä olivat molemmat vitsinveistäjät, itse kohta vasta maisteri. Yleensä ne jotka kovimmin huutaa ja pöyristyy, yrittävät vain vaientaa omia taipumuksiaan. Sinä puolestasi olet trolli. Pelleiletkö kenties myös nimimerkillä fbiagentti?

Modet voisivat siirtää tämän trollailua varten avatun ketjun vapaan keskustelun puolelle, kun tämä ei koske mitään rikosta ja tarkoitus on vaan antaa pelikenttä tämän yhden sankarin perseilylle. Minun osaltani tämä keskustelu onpi tässä, koska Ärrkeleen tarkoitus on selvästi vain provosoida ja mennä henkilökohtaisuuksiin.
Rescuer
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Teekkarihuumoria on perinteisesti katsottu vähän läpi sormien. Esimerkiksi vapun aaton aattona ehtisi muuta tekemäänkään kun kirjoittelemaan sakkoja, jos jokaiseen viuhahteluun Otaniemessä puuttuisivat...

Ja mitä tuollaisen vaikutukseen yliopiston maineelle tulee, niin tukeehan Helsingin yliopistokin opiskelijajärjestöä jonka jäsenet toistuvasti syyllistyvät rikoksiin järjestönsä nimissä. Ja Helsingin yliopisto on huomattavasti konservatiivisempi kuin Aalto-yliopisto...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Ärrkele
Adrian Monk

Dr Bergmeister kirjoitti:
Ärrkele kirjoitti: Ei myydä enää halvan maukasta lakritsaa lankkinaamamainoksella.
Pitäiskö sun mennä kaupan karkkihyllylle etsimään sitä Halvan maukasta laksitsapussia, jossa näkyy muutama neekerin naama? Minä nimittäin ostin sitä juuri eilen, neekerien naamat näkyi edelleen ja lakritsa oli niin perusteellisen hyvää, että parempaa ei löydy.
Pitäiskö sun opetella lukemaan? Puhuin nyt siitä taannoisesta mainoksesta joka pyöri telkkarissa missä mustaksi naamansa lankanneet suomalaiset lauloivat "tännän ostetan, halvan maukasta lakritsaa," en itse lakritsasta. Mainoshan siis kiellettiin, niin kuin neekerinpusutkin ja muut vastaavat.
Ärrkele
Adrian Monk

ViperFace kirjoitti:Juupajuu... Sen mitä teekkareiden kanssa olen ollut tekemisissä, niin niiden opiskelijahuumori on mitä on, itse en niin piittaa, mutta eipä se minua ahdistakkaan. Ja tuskinpa yliopistokaan liioin pitää tällaisesta julkisuudesta, mautontahan se on. Minä ja kaveriporukkani ollaan syyllistytty ties mihin, mutta raiskauksia ei tietääkseni ole kukaan tehnyt eikä ylinoputta isompia rötöksiä tileiltä löydy. Tohtorismiehiä olivat molemmat vitsinveistäjät, itse kohta vasta maisteri. Yleensä ne jotka kovimmin huutaa ja pöyristyy, yrittävät vain vaientaa omia taipumuksiaan. Sinä puolestasi olet trolli. Pelleiletkö kenties myös nimimerkillä fbiagentti?

Modet voisivat siirtää tämän trollailua varten avatun ketjun vapaan keskustelun puolelle, kun tämä ei koske mitään rikosta ja tarkoitus on vaan antaa pelikenttä tämän yhden sankarin perseilylle. Minun osaltani tämä keskustelu onpi tässä, koska Ärrkeleen tarkoitus on selvästi vain provosoida ja mennä henkilökohtaisuuksiin.
Sun mielestä se on "trollailua" kun aletaan omaa olematonta aukroriteettia kyseenalaistamaan. Sattuiko pahasti omaan nilkkaan? Todennäköisempi trolli olet sinä 37 postauksellasi. Et sitten uskaltanut nimeäsi sanoa. Se onkin helpompaa vittuilla internetin yli tuntemattomille.

Turhaan kerskut täällä oppisuorituksillasi, sillä se ei anna sinulle minkäänlaista uskottavuutta muiden yli. Ei koulunkäynti ole ennenkään estänyt rikosten tekoa.

Todella mielenkiintoista on, että yrität näin hanakasti vaientaa keskustelun tästä tapauksesta. Voisi helposti otaksua, että olet todellakin henkilökohtaisesti tekemisissä asian tai kyseisen porukan kanssa.
Rocket
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Rocket »

Kokolailla mautonhan tuo juttu on. Mutta tulee mieleen että miksi on ok (tai ei niistä ainakaan mitään haloota nouse) tehdä lauluja tai jopa elokuvia tapoista, murhista, raiskauksista jne.? Rikoksia nekin, osassa jopa tuomiot kovempia (ei silti vielä välttämättä kovia) kuin lapsiin sekaantumisissa.

Kasvaako siis bändikämpillä ja elokuvastudioissa tappajia, murhahenkilöitä ja raiskareita?
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Ärrkele kirjoitti: Puhuin nyt siitä taannoisesta mainoksesta joka pyöri telkkarissa missä mustaksi naamansa lankanneet suomalaiset lauloivat "tännän ostetan, halvan maukasta lakritsaa," en itse lakritsasta. Mainoshan siis kiellettiin, niin kuin neekerinpusutkin ja muut vastaavat.
Hoh hoo. Kylläpä nykynuorisolla on hakusessa monet asiat, näemmä.

Ei tuota mainosta suinkaan esitä ketkään naamansa mustaksi lankanneet suomalaiset, vaan ihan oikea Yhdysvaltalainen lauluyhtye Delta Rhythm Boys, jonka jäsenet olivat afroamerikkalaisia miehiä. Yhtye on perustettu vuonna 1934, ja kyseinen lakritsamainoskin on jo kymmeniä vuosia vanha, joten onhan jo ihan inhimillistä, että mainosta ei enää esitetä. Yhtye oli Suomessa ja he opettelivat suomen kielen, jolla sitten esittivät useitakin lauluja. Lauloivat myös muillakin kielillä, esim. ruotsiksi ja ranskaksi englannin lisäksi. Yhtye lopetti toiminnan, kun sen perustaja Lee Gaines kuoli kotonaan Helsingissä vuonna 1987. Viimeinen yhtyeen jäsen Carl Jones kuoli 91 vuotiaana vuonna 2010.

Minun mielestäni on aivan oikein, että kyseistä mainosta ei enää televisiossa esitetä, koska kaikki siinä esiintyvät miehet ovat jo siirtyneet ajasta ikuisuuteen. Ei tässä tarvitse vetää Afrikan "neekereitä" ja rasismia mukaan tähän mainokseen, kun eivät kerran tähän kuulu. Levätköön Delta Rhythm Boysin jäsenet rauhassa 8)

Mainos on tässä:
https://www.youtube.com/watch?v=numbCLeS14o

ja Wikipedian suomen kielinen teksti tässä:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Delta_Rhythm_Boys
Liitteet
Delta Rhythm Boys.jpg
Delta Rhythm Boys.jpg (19.12 KiB) Katsottu 3198 kertaa
Gods made heavy metal.
Atlanta
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Atlanta »

Niin juuri. Se on hyvä aukoa päätään, kun ei tiedetä asioitten oikeaa laitaa.
Noita poikia ei tuntunut ollenkaan haittaavan tuo mainos, koska esiintyivät siinä.
Se syvä soul vaan pukkaa esiin siinäkin laulussa.
Etsin itse tätä samaa juttua, mutten löytänyt. Nyt se on sitten. Kiitos Sinulle.
"Kaiken viisauden alku on tosiasioitten tunnustaminen". J.K.Paasikivi.
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Kiitos vaan itsellesi, Atlanta. Tämä juttu jäi jotenkin niin vaivaamaan, joten päätin korjata asian ettei kellekään jää väärä käsitystä. Nauratti tosin pirusti sanat naamansa mustaksi lankanneet suomalaiset.Kaikkea se asennevamma teettääkin :mrgreen:
Gods made heavy metal.
Ärrkele
Adrian Monk

Täytyy kyllä myöntää, että muistin väärin tuon halvan mainoksen. Ovatkin "oikeita" neekereitä perkeleet!

Niin tai näin, ei tällä seikalla ole tämän ketjun aiheen kanssa yhtään mitään tekemistä kuitenkaan. Tämän turhan nilityksen tarkoitushan oli tietyillä pedofilian puolustelijoilla täällä ajaa keskustelu sivuraiteille varsinaisesta aiheesta. "Red Herring" toisin sanoen. Tosin neekerinpusut kiellettiin kuitenkin.

Mutta sallin teille pojat yhden ylävitosen suorituksen kun noin reippaasti todistitte "päänaukojan" olleen väärässä. Kymmenen pistettä ja Papukaijamerkki! :lol:
Vastaa Viestiin