Sariola kirjoitti:Tuosta minä tulkitsen, että itse asia tuli kyllä selväksi myös "awalle".

Minulle tämä kaikki on ollut selvää alusta alkaen.
Yksitoista niskapistoa käsiteltiin ja nyt käytiin läpi ns. Brillen hematoma.
Näille sivuille kirjoittaa ja sivuja lukee fiksut ihmiset - enkä jaksa enempää vääntää "rautalangasta" - yksinkertaista asiaa yhden ymmärtämättömän kanssa. Se olisi väärin muita kirjoittajia kohtaan.
Totean vain, että brillen hematoma ei ole mikään neurologinen diagnoosi kallonpohjan murtumasta. Kasvomurtumapotilaalla brillen hematoma on hyvin tyypillinen. En näe mitään syytä miksi Gustafsson ei olisi voinut kuulua tähän suuremman todennäköisyyden joukkoon - vammojensa suhteen. Vai ainako hänen pitää joka asiassa kuulua siihen 1% vähemmistöön tapauksista ? - > lopuksi siitä kertyy aikamoinen yhteensattumien summa. Sen voisi todennäköisyyslaskennasta kiinnostuneet laskea.

( voin sen tehdä joskus, kun aikaa riittää )
Gustafssonin mitättömät vammat ovat selittämättömän naurettavia oireisiin verrattuna - tajuttomuus ja muistamattomuus - housuun kusemisineen ovat omitusta tarinaa - > loogisen ajattelun ja ennenkaikkea tiedon vastaista.
Gustafssonin todelliset vammat ja niiden mahdolliset seuraukset kertovat minulle aika peljon enemmän kuin sinulle Sariola. Myöskään lukemalla sinä et näitä asioita tunnu ymmärtävän. Meidän molempien on tyydyttävä siihen tietojen kapasiteettiin, joka meillä itsellämme on.
Onni on, että minä en joudu myötäkarvaamaan Olli Tenovuota.
Tietoa ja elämän kokemusta on kertynyt sen verran, että tunnistan oikeudenkäynneissä keikoilevan kummajaisen - joka kertoo esimerkkejä aivojen ihmeellisestä maailmasta.