Joo, tosiaan olitkin kommentoinut mun kirjoitusta jossa mainitsin eläinsuojelutyöstäni. Alat kuulostaa ihan siltä tyypiltä, joka facebookiin ylpeänä postaili kuvia puremista, jotka oli saanut koiraltaan kun on niin hyvä ihminen. - Joillekin kun rescuekoiratkin on vain tapa nostaa itseään esille. Mutta tässä ketjussa olet nostanut esiin pelkästään kaunasi ja välinpitämättömyytesi ko. koiraparan kohtalosta.tohis kirjoitti:En mä eläinsuojelutyötä edes tee. Mulla on vain ulkomailta haettuja koiria parikin. Ollut nämä kaksi koiraa 8 vuotta. Ja noitakin koiria haettaessa mulla piti olla suositukset ja näyttöä ongelmakoirakokemuksesta. Eli niitä koiria nyt ei pitäis kenelle tahansa oikeasti antaa. Ei ne pelkästään rakastamalla ja rapsuttelulla tule kuntoon....
Selväähän on, että sulla on jotain henkilökohtaista mua vastaan. Syytä en tiedä eikä se kauheasti kiinnostakaan. En vain hirveesti tykkää siitä, että tällaisella sydäntäsärkevällä asialla vittuillaan.
No, joka tapauksessa tähän juttuun palatakseni: soitin tänään eilisten poliisi-puhekumppanieni pomolle. Hän väitti, että mä olin "käsittänyt väärin". Mielestäni ymmärryksessäni ei ole suurempaa vikaa. Onneksi toinen poliisi oli puhunut myös erään tuttavani kanssa. Ihan samat valheet oli sille kertonut. Joka tapauksessa hauvaa ei nyt ihan heti olla tappamassa, Etsimässä olin tänään koko päivän, mutta muuta en asiasta tiedota eikä se täällä ketään kiinnostakaan. Eikä se ollut tämän ketjun aihekaan vaan poliisin toiminta asiassa.