Kaksi ihmistä kuollut Helsingin Laajasalossa - UB yhteyksiä

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
JurpÅ
Remington Steele

Re: Kaksi ihmistä löytyi kuolleena Helsingistä

Viesti Kirjoittaja JurpÅ »

Tuli mieleen tällänen skenaario: Oli oltu dokaamassa ja käsitin että baarissaki oli käyty,siel weeellä ja jollain ollu riitaa.Baarist palattu koon kämpille,ehkä juotu lisää (ehkä otettu jotai muutaki),no wee saanu päähänsä että lähtee kuittaamaan asian tän riidan toisen osapuolen kaa,koo yrittäny estää,tilantees tullu painii ja ase lauennu vahingos,wee havahtunu tapahtuneesee ja päätti ampuu ittensä.
Juanita
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Juanita »

No eihän toi mikään uus skenaario ole. Juurihan Mee1234 on tuon saman kertonut, että mitä tapahtui.
Mee1234
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Mee1234 »

Niinku sanoin et turhat spekuloinnit voi jo unohtaa.eikä oo ollu näin ku oletit.
Rurik Rusit
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Rurik Rusit »

kaljaloota kirjoitti:Kyllä tässä vielä merkkejä on ilmassa, menee "parhaan" kaverin luo aseen kanssa lahtaamaan.
Kun ollaan mopojengien kanssa tekemisissä, niin on aina syytä epäillä, mitään puhtaita pulmusia kun nämä eivät ole. :mrgreen:
Miten sä sait UB:n mopojengiksi? Ihmeporukkaa :roll:
*En voi vastata kyseiseen kysymykseen, koska minua ei voida pakottaa todistamaan itseäni vastaan*
MasiPasi
Alokas

Viesti Kirjoittaja MasiPasi »

th1rt33n ja Mee1234 ovat rekisteröityneet pari päivää sitten, muutaman tunnin sisään molemmat. Peesaavat myös toisiaan jatkuvasti eli eiköhän näiden trollipoikien/-tyttöjen motiivi ole selvä.. :mrgreen:

Ja kyllä, itsekin piti rekisteröityä tänne ihan vaan kertomaan tämä, kun häiritsee tuo pelleily.

*OLEMME SALLINEET POIKKEUKSELLISEN KIELENKÄYTÖN TÄSSÄ KETJUSSA TÄHÄN ASTI. TÄSTÄ VIESTISTÄ LÄHTIEN TULEE SÄÄNTÖJEN RIKKOMISESTA BANNIA JOTEN KIRJOITTAKAAHAN ASIALLISESTI*TM
lepajoki
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja lepajoki »

MasiPasi kirjoitti:th1rt33n ja Mee1234 ovat rekisteröityneet pari päivää sitten, muutaman tunnin sisään molemmat. Peesaavat myös toisiaan jatkuvasti eli eiköhän näiden trollipoikien/-tyttöjen motiivi ole selvä.. :mrgreen:

Ja kyllä, itsekin piti rekisteröityä tänne ihan vaan kertomaan tämä, kun häiritsee tuo pelleily.
Häh?!
Mee1234
Alibin satunnaislukija

Onko täällä porukka ihan sekasi vai mikä tämä juttu nyt on :D
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Mee1234 kirjoitti:Onko täällä porukka ihan sekasi vai mikä tämä juttu nyt on :D
MasiPasi tarkoittanee, että olette yksiä ja samoja henkilöitä.

Mutta tosiaan, Setä kertoi että jotta raha-asiat kunnossa molemmilla ja Wesslin ns kilahti.

Tästä tulee hakematta mieleen ne monet tapot, joissa tekijä jälkeenpäin silmät kyynelissä, ääni vavisten kertoo, että "yritin teon jälkeen tappaa itseni, mutta en onnistunut". Liekö yrittänytkään.
- Nyt voidaankin todeta, että onnistuu kyllä jos niin haluaa...
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Roy Riviera
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Roy Riviera »

Mee1234 kirjoitti:Onko täällä porukka ihan sekasi vai mikä tämä juttu nyt on :D
No...tuntus olevan :shock:
ktaina
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja ktaina »

Hyvinhän tää yks on alusta asti tiennyt miten tuolla on käynyt mutta noin tarkkoja yksityiskohtia miten homma on edennyt ei voi tietää kuin olemalla paikan päällä koska eihän tuolta ketään jäänyt kertomaan mite homma eteni.
Mee1234
Alibin satunnaislukija

Kyllä voi tietää koska paikalla edelleenkin niinkuin olen jo sanonut oli yksi henkilö joka poistui paikalta!ja oikeasti nyt loppuu tämä vaino.olen yksi ihminen ja jos tämä porukka on näin vainoharhanen niin jätämpä kommentoinit tästä lähtien tähän!
ktaina
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja ktaina »

no sitähän mä meinasin et oot ollu paikan päällä..enkä vainoo.mut en mä niitä tänne laulelis.
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

ktaina kirjoitti:no sitähän mä meinasin et oot ollu paikan päällä..enkä vainoo.mut en mä niitä tänne laulelis.
No sitähän tosta nyt ei voi päätellä, oliko itse paikan päällä, tai joku kaveri, joka asiasta kertoi. Eikä sillä ole mitään väliäkään, kuka siellä oli. Mutta minä olen ihan tyytyväinen, että asioista tietäneet kävivät tänne niistä kertomassa.

Ja noi trolleiksi haukkumiset, voi hyvää päivää sentään. Ainoat, jotka tiesivät tapahtuneista, ovat jonkun mielestä trolleja. Kannattaisi varmaan tarkistaa, mitä trollaus tarkoittaa.
Count
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Count »

WalkingDisaster kirjoitti:
ktaina kirjoitti:no sitähän mä meinasin et oot ollu paikan päällä..enkä vainoo.mut en mä niitä tänne laulelis.
No sitähän tosta nyt ei voi päätellä, oliko itse paikan päällä, tai joku kaveri, joka asiasta kertoi. Eikä sillä ole mitään väliäkään, kuka siellä oli. Mutta minä olen ihan tyytyväinen, että asioista tietäneet kävivät tänne niistä kertomassa.

Ja noi trolleiksi haukkumiset, voi hyvää päivää sentään. Ainoat, jotka tiesivät tapahtuneista, ovat jonkun mielestä trolleja. Kannattaisi varmaan tarkistaa, mitä trollaus tarkoittaa.
Ensinäkin osaanotot kaikille tähän ketjuun osallistuneille, jotka menettivät tässä läheisen.

Jos ketjua alusta asti on seurannut, niin varmasti tajunnut, että nämä "trollit" ovat kokoajan tienneet asioita, joista vasta myöhemmin on saanut lukea lehdistä. Kuitenkin... Olisi aika tyhmää luottaa pelkästään kahden anonyymin nikin takaa faktoina esitettyihin tietoihin. Vaikkei mediaan voi täysin luottaa ja poliisi ei todellakaan kerro kaikkea tietämäänsä lehdistölle, niin kyllä pitäisin sitä keskimäärin luotettavampana tietolähteenä jonka perusteella sitten spekuloida, kuin nimetön kirjoittelija. Kaikkiin lähteisiin pitää suhtautua skeptisesti, mutta mitään informaatiota ei myöskään kannata suorilta käsin torpata ;) Tällä kertaa nimettömät kirjoittajat sattuivatkin tietämään asiasta uskomattoman paljon ja kiitos siitä, että valotitte asiaa. :)
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Mee1234 kirjoitti:Kyllä voi tietää koska paikalla edelleenkin niinkuin olen jo sanonut oli yksi henkilö joka poistui paikalta!ja oikeasti nyt loppuu tämä vaino.olen yksi ihminen ja jos tämä porukka on näin vainoharhanen niin jätämpä kommentoinit tästä lähtien tähän!
En ihmettele yhtään ratkaisuasi, niin älyvapaata henkilöösi kohdistettua ja viestiesi sisältöön perehtymätöntä viestitelty.
Harmittaa esiin tullut yletön typeryys ja tyhmyys.

Kovasti kiittelen minäkin vaivannäöstäsi, samoin nikki "13":sta.
Osaanottoni myös, kaikille menetyksen kokeneille. Ei ole helppoa yhteiselämä aseitten kanssa, se tässä taas tuli todistettua.
Ladatun, varmistamattoman aseen kanssa liikkuminen ehkä typerintä mitä tehdä voi.

Petri Rainiala kun alussa tuli sitten ilmeisesti totuuden lausuneeksi kertoessaan paikalla olleen ulkopuolisen (joka ei liity hengenlähtöihin). Kunpa sen jälkeen olisi älytty kertoa tutkittavan kahden murhan mahdollisuutta (sitä minä luulen tutkitun/poissuljetun), eikä kahta murhaa.
Poliisin tiedottamistekniikka ja -taktiikka aiheuttaa kerta toisensa jälkeen näitä ongelmia.
Vastaa Viestiin