-Tyyny täytetty muroilla...?Bias kirjoitti:tuli vaan mieleen lauteilla loikoillessa, että saunatyynyssäni asuu Riks, Raks ja Poks ja ne juttelee mulle.

-Tyyny täytetty muroilla...?Bias kirjoitti:tuli vaan mieleen lauteilla loikoillessa, että saunatyynyssäni asuu Riks, Raks ja Poks ja ne juttelee mulle.

Mä en usko, että lehdistö juuri salaliittoteorioista uutisoimaan lähtisi. Huhuja ja juorujahan kyllä piisaa, mutta en ole niitä kyllä mediaan asti nähnyt juuri päätyvän. Ja median kysyessä poliisilta todenperäisyyttä ampuisivat viimeistään teoriat alas...Bias kirjoitti:että olisipa mielenkiintoista keksiä joku huima tarina "tietona" johonkin rikosketjuun, ja katsoa, miten uskomattomiin salaliittoteorioihin se johtaisi niin Minfossa kuin maamme lehdistössä, joka näkyy ammentavan uutisensa täältä. Asiasta voisi sitten kirjoittaa reportaasin.
Kunnioituksesta kanssaminfolaisia kohtaan en sitä kuitenkaan tee.
Useissa paikoissa se avainkortti pitää olla oven vieressä olevassa lukijassa, ennen kuin valot pelaa.Gladys kirjoitti:... että hotellihuoneiden valot ja valokatkaisijat ovat ihan saatanasta. Ihan sama miten niitä yrittää naksutella. Ei mitään logiikkaa.