Sellainen myöskin ärsyttää minua kun ylläpitö uhkaa ihmisiä ikuisilla banneilla. Täällä pitää oikeasti miettiä mitä kirjoittaa, jottei saa banneja. Käyttäjillä voi olla myöskin "huono päivä", mutta teillä siihen taitaa olla ratkaisuna, ettei enää koskaan kirjoittele kun kerran jotakin ilmaantuu.
Minulle on tullut joskus yksäreitä aikaisemmin "Mikko82" aikana, että ihmiset haluavat tapella ja jos mielipide ei toista kiinnosta niin mennään välittömästi henkilökohtaisuuksiin. Olin kertonut kantani aseen käytöstä alaikäisillä, kännykän käytöstä alaikäisillä jne. Kaikki hyökkäsivät tuolloin porukalla kimppuuni ja jotkut nimimerkit taas asettuivat puolelleni. Eräät heistä eivät halua enää täällä kirjoittaa, koska keskustelut usein menevät riitelyksi tai ihan puuroksi ja mennään liikaa henkilökohtaisuuksiin. Kehottaisin ylläpitoa että näistä ilmoitettaisi nikille, mistä syystä banni tuli ettei nikki tekisi enää sitä. Poliisikin usein kertoo rikolliselle, mistä rangaistus on tullut!
Itse ainakin toivon, että yksärit ovat sitä varten etteivät ne kuulu esittää julkisesti keskusteluosioissa, kuten aikoinaan satuin esittämään kantani "jenni82":lle ja hän kirjoitti hänelle lähettämäni yksärin Lautamiehet-osioon otsikolla: "Että sellaista Mikko82:lta" tms.! Käsittääkseni "rikokseni" on jo vanhentunut ja "jenni82":n rikos samoin vaikkei hän mitään "rikosta" tehnytkään?
Mielipiteen- ja sanavapaus on varmaankin keskusteluosiossa sallittua, mutta ei piikittely varmaankaan. Tapellaan yksäreillä, jos on tappelun aihetta.
Lautamies-osiossa on avattu jo varmaan Minfon perustamisesta alkaen (?) jokin toisten nikkien "halveeramispalsta", jossa saa "selkään puukottaa" eri nikkejä, joista ei satu pitämään eikä se nikki, jota on "puukotettu selkään" välttämättä saa tietää asiasta mitään, ellei sitten eksy kyseiselle palstalle. Onko sellainen ihan normaalia joka toisi lisämotivaatiota keskusteluihin, kun jostakin keskustelunsa viestistä saattaisi olla jo "puukotettu selkäänsä" ja josta on uhka nikiltä määräaikaiseen banniin!? Seläntakana puhumista en siedä "livenäkään" vaan pitää asia sanoa suoraan henkilölle ja sitä varten on yksärit olemassa!? Laitan varmasti jokaisen nikin mieleeni, joka on minusta sinne jotakin kirjoittanut pahaa. Toivottavasti ei kukaan! Siitä pitäisi saada sitten tietoa ylläpidolta tai joltakin yksärien kautta, että sinne on kirjoitettu jotakin? Se lienee kai ihan asiallista?
En halua haastaa kenenkään kanssa riitaa. Minulla ainakin saattaa olla joissakin asioissa vaan liian tiukat mielipiteet, jotka saattava muita vihastuttaa!