Puukkosurma Muhoksella 2011 - tuomio myös lapsiin kohdistuneista rikoksista

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Sami-Henrik
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Su Kesä 08, 2014 10:54 am

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Sami-Henrik »

Joopa joo, minua siis syytettiin, että katsoin tyttöä jotenkin seksuaalisesti, kun olin laittamassa hänet nukkumaan. Uskon, että sinäkin Porin Wallander olet varmaan katsonut jotakin ihmistä, joten oletkos sinä mielestäsi sitten pervo tai jotain? Ei kannata vaahdota asioista joista ei mitään tiedä. Te kirjoittelijat olette lähinnä häpäiseet itsenne, kun fantasioitte asioilla joita ei ole edes tapahtunut. Tuottaako se teille jotain sairasta mielihyvää? Toisaalta on hyvä, että jaksatte täällä sekoilla. Eipä ainakaan ihmisiltä unohdu kuinka kieroutunut Suomen oikeuslaitos on.
Porin

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Porin »

Turha kääntää asiaa muiden päälle.
Muistaakseni minä en ole tuomittu pedofiili ja sinä olet.
Ihan sama, miten asiaa pyörittää.
Sinun kannattaisi mielummin keskittyä elämään sen tosiasian kanssa.
Sami-Henrik
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Su Kesä 08, 2014 10:54 am

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Sami-Henrik »

Kannattaisi lukea edelliset viestit, eikä vaahdota täällä. Kannattaa myös miettiä, että mitä näistä viesteistä ajattelevat lapseni. Minusta ei saa pedofiiliä tekemälläkään, joten nyt kannattaa lopettaa tämä turha suunsoitto.
Joutsenlaulu
Harjunpää
Viestit: 304
Liittynyt: Ke Marras 14, 2012 11:07 pm

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Joutsenlaulu »

Sami-Henrik kirjoitti: Kummallista, että minulle annettiin syyte lasten hyväksikäytöstä siitä, että pistin muut kuin omat lapset nukkumaan. Vielä kummallisempaan on se, että vankilassakin luusereiksi leimatut vasikat kirjoittelevat minun vastaisia teesejään. Jumalauta, minä olen neljän tyttären huolehtiva isä ja syytön, vaikka tämä euroopan Pohjois-Korean kaltainen oikeuslaitos muuta väittääkin.
Enpä usko. Sua vaan panetti muttet uskalla tunnustaa.

Eikös se ollut niin että tää sun hyväksikäyttöjuttu tuli ilmi vasta puukotuksen jälkeen?
Sami-Henrik
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Su Kesä 08, 2014 10:54 am

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Sami-Henrik »

Olipa sairas kommentti tuossa edellä. Taas joku sekoilija, joka ajattelee lapsia seksuaalisesti. Hyi hitto!
JurpÅ
Remington Steele
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2012 5:08 pm

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja JurpÅ »

"Minusta ei saa pedofiiliä tekemälläkään, joten nyt kannattaa lopettaa tämä turha suunsoitto."

Kuitenki oot saanu tuomion hyväks käytöstä,ehkä et omasta mielestä oo pedari tai tehny mitää väärää,taidatki olla ainut joka nii uskoo.
kahmakapala
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 2:32 am

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja kahmakapala »

Ei herran jumala. Pedofiiliksi tuomittu täälä yrittää rustata itteään syyttömäksi.
Kaippa tälläset nyt sitten saa joskus oikeen isän kädestä.
Niin tappotuomio syynä, että sait niin helposti hyväksikäytöstä tuomion? Joopa joo.
Jeesus mitä touhua.
Sami-Henrik
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Su Kesä 08, 2014 10:54 am

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Sami-Henrik »

Aivan turha tänne on mitään kirjoitella, kun luetun ymmärtäminen näyttää olevan näillä pellehermanneilla hukassa. Tervetuloa keskustelemaan kasvotusten, pelkurit huutelee nimimerkin takaa. Kiitokset teille, jotka ovat tukeneet minua ja kertoneet yksityisviestein näiden nimerkkirottien oikeita nimiä. Oikeus toteutuu loppujen lopuksi, siitä olen varma.
indeksi

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja indeksi »

Nostellaan pedofiili tappajaa. Vapaana kulkee ja kannattaa katsoa mihin astuu.
Sami-Henrik
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Su Kesä 08, 2014 10:54 am

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Sami-Henrik »

indeksi kirjoitti:Nostellaan pedofiili tappajaa. Vapaana kulkee ja kannattaa katsoa mihin astuu.

Mitähän tuokin tarkoitti?? Ilmeisesti tältä pellehermannilta loppui sanavarasto kesken. Mulla ei ole mitään salattavaa, tosin kuin näillä nimimerkki pelleillä, jotka haaveilevat jostakin sairaasta lapsien kanssa. Kumma, kun teillä rotilla ja vasikoilla on niin kova hinku mielistellä syyttäjää. että unohtuu kaikki muu. Tämä vain kertoo siitä, kuinka paskaa ainesta suomesta löytyy. Mikäli häiriintyneen syyttäjän mielestä lapsien katsominen nukuttamisen aikana on hyväksikäyttöä, niin ok. Hän on sairas. Mikäli vankilassa istunut subunokka katsoo asiakseen tulla tänne syyttäjää mielyttääkseen avautumaan omista kieroutuneista haaveistaan, niin se on ok. Hän on sairas. MUTTA, mikäli tavallinen kaduntallaaja asiasta mitään tietämättä tulee tänne vaahtoamaan ja puhumaan isän kädestä, eli uhkailemaan, niin se on jo niin sairasta, että sanat eivät riitä kuvailemaan. No, minua ei pellet peloita, tasaiselle saa tulla kokeilemaan. Näiden linnassa istuneiden rottien tyyli tiedetään ja poliisilla onkin heidän kohdallaan ns. ystävämerkintä. Kannattaa hieman tarkkailla sellikaveriaan, ehkäpä hän onkin juuri eräs näistä paskaa puhuvista vasikoista. Puhe sen lopulta paljastaa...
Sami-Henrik
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Su Kesä 08, 2014 10:54 am

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Sami-Henrik »

Onko edelleen lukemisen ymmärtämisessä jotain ongelmia? Jos nukuttamisesta saatu hyväksikäyttö tuomio on sinun maailmassa syy täällä reuhaamiseen, niin sinun maailmasi on todella vääristynyt. Minä haluan, että oikeuslaitos korjaa virheensä, eikä täällä asiasta meuhkaaminen muuta sitä tosiasiaa, että tuomio oli väärä. Voitte ihan rauhassa vääristellä asiaa ja jeesustella, mutta luulisi, että vankilassa aikaansa viettäneet tietävät oikeuslaitoksen kieroutuneisuuden.
Avatar
Tackleberry
Adrian Monk
Viestit: 2734
Liittynyt: La Touko 02, 2015 1:53 am

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Tackleberry »

Sami-Henrik kirjoitti:
indeksi kirjoitti:Nostellaan pedofiili tappajaa. Vapaana kulkee ja kannattaa katsoa mihin astuu.

Mitähän tuokin tarkoitti?? Ilmeisesti tältä pellehermannilta loppui sanavarasto kesken. Mulla ei ole mitään salattavaa, tosin kuin näillä nimimerkki pelleillä, jotka haaveilevat jostakin sairaasta lapsien kanssa. Kumma, kun teillä rotilla ja vasikoilla on niin kova hinku mielistellä syyttäjää. että unohtuu kaikki muu. Tämä vain kertoo siitä, kuinka paskaa ainesta suomesta löytyy. Mikäli häiriintyneen syyttäjän mielestä lapsien katsominen nukuttamisen aikana on hyväksikäyttöä, niin ok. Hän on sairas. Mikäli vankilassa istunut subunokka katsoo asiakseen tulla tänne syyttäjää mielyttääkseen avautumaan omista kieroutuneista haaveistaan, niin se on ok. Hän on sairas. MUTTA, mikäli tavallinen kaduntallaaja asiasta mitään tietämättä tulee tänne vaahtoamaan ja puhumaan isän kädestä, eli uhkailemaan, niin se on jo niin sairasta, että sanat eivät riitä kuvailemaan. No, minua ei pellet peloita, tasaiselle saa tulla kokeilemaan. Näiden linnassa istuneiden rottien tyyli tiedetään ja poliisilla onkin heidän kohdallaan ns. ystävämerkintä. Kannattaa hieman tarkkailla sellikaveriaan, ehkäpä hän onkin juuri eräs näistä paskaa puhuvista vasikoista. Puhe sen lopulta paljastaa...
On tämä säälittävää nillitystä.

Ensinnäkin "katsomalla" ei saa tuomiota lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Se ei täytä rikoksen tunnusmerkistöä. Olet siis vähintäänkin runkannut lapsen nähden, senkin sairas paska.

Toiseksi: turha mussuttaa että "syyttäjä sitä ja syyttäjä tätä". Sait TUOMION. Tuomioistuin oli siis samaa mieltä asiasta. Syyllisyytesi näytettiin toteen.

Turha itkeä enää. Harmi että olet mennyt vielä lisääntymään. Toivottavasti lapsesi selviävät siitä suuresta häpeästä että sinä olet heidän isänsä.
Sami-Henrik
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Su Kesä 08, 2014 10:54 am

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Sami-Henrik »

Lue sinä sairas paska pöytäkirjat. En ole tehnyt mitään seksuaaliseen viittaavaa. Lapsen isän mielestä olin katsonut seksuaalisesti ja aikonut koskea. Ei todellakaan täytä teon tunnusmerkkejä. Mikäli et asiasta mitään tiedä, niin pidä turpasi kiinni.
kapteeni
Frank Drebin
Viestit: 396
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 7:13 pm

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja kapteeni »

Näin ulkopuolisena on pakko todeta, että tää linnakundien keskinäinen arvoasteikko on jotain vielä perverssimpää kuin pedofilia. Jos oot tappanut vaikka pari tyyppiä ja häärinyt kaiken maailman huumekaupassa oot niin vitun sankari, kunhan rekisteristä puuttuu pedofiilinen rikos tai alaikäsiin sotketuminen. Voi vittu, nää sontaämpärit jotka kaupittelee kakaroille subua jne saa vielä enemmän vahinkoa aikaan nuorille kuin seksuaalipervertikot yhteensä. Venkula, arvostan sua tasan yhtä paljon kuin Jammu Siltavuorta.
sebvet
Sabrina Duncan
Viestit: 356
Liittynyt: Ma Marras 25, 2013 6:08 pm

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja sebvet »

Joo mutta hauskintahan tässä on se että tuo tuomittu pedofiili ym koittaa kääntää mustaa valkoseksi ja selittää ettei olis tehny mitään, vaikka teoista on täydet todisteet vittu mikä apina
Vastaa Viestiin