Zodiac bodomiin syyllinen ?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Re: Zodiac bodomiin syyllinen ?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Miten tuohon sepustukseen sopii epäilemäsi henkilö?
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Rane1
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Rane1 »

Olen joskus nähnyt livenä Arskan. Ostettiin ensimmäiselle lapselleni jotain vauvakamaa hänen liikkeestään Tapiolan suunnalta. Silti olisi hyvä saada näkyville kuva Arskasta. Nimenkin olen jo muuten ehtinyt unohtaa....joku Rydman?
yövuoro
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

Maineikas sarja Criminal Minds FBI käyttäytymistieteen yksikkö pohtii Zodiackin paluuta 26.4. 2012 jaksossa.
Mielenkiintoista katsoa "Bodom laseilla".
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
Pharnamoh
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Pharnamoh »

Tämä Kekkosen (Urho) aloittama viestiketju on epäilemättä koko minfon epärealistisin. Täyttä bullshittiä. Yhdenkään Zodiac-epäillyn ei tiedetä koskaan käyneen Euroopassa, saatikka sitten Suomessa tai Espoossa, Bodomilla.
"I'm a plain man; rum and bacon and eggs is what I want, and that head up there for to watch ships off."
pete mafia
Alokas

Viesti Kirjoittaja pete mafia »

Höh, maailman toisiksi epärealistinen jälkeen,onko elvis elossa.
pete mafia
Alokas

Viesti Kirjoittaja pete mafia »

Kylhän tän zodiakin täytyy olla todella fiksu psyko, kun piti täällä Suomen kamaralla poliisi setiä pilkkana ja jatko vielä jenkeissä samaa.. Douuhhh
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Zodiak on amerikkalaisten oma Bodom - tekijä tiedetään - mutta eräät muka asiantuntijasaivartelijat perustelevat kantojaan ja tuovat esiin osin keksittyjä ja toisaalta oikeitakin tietoja, perustellessaan kirjoituksiaan. Huuhaa pellejä kaikki tyynni. Valitettavasti.

Se että joku on keksinyt liittää Zodiakin Suomeen ja Bodomiin, on jo kekseliäisyyden huippua. Siinä on tuota huhaa palo -energiaa enemmän kuin lääkäri määrää.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Monet tekijät ovat yhteisiä Zodiac-murhaajalle ja Arskalle: käsiala, puumerkki risti ympyrässä, oleskelu Kaloforniassa murhien tekoaikaan sekä erään Arskan kaverin 1991 kännissä toteama Arska-Zodiac-yhteys.
Joitain edelläolevista olen vuosia sitten ilmoittanut FBI:lle.
Jos ovat eri tahoja, hyvä niin, en ole muuta väittänytkään.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Wagner kirjoitti:Monet tekijät ovat yhteisiä Zodiac-murhaajalle ja Arskalle: käsiala, puumerkki risti ympyrässä, oleskelu Kaloforniassa murhien tekoaikaan sekä erään Arskan kaverin 1991 kännissä toteama Arska-Zodiac-yhteys.
Joitain edelläolevista olen vuosia sitten ilmoittanut FBI:lle.
Jos ovat eri tahoja, hyvä niin, en ole muuta väittänytkään.

8)
Jos olet ilmoittanut asiasta muka FBI:lle, niin miksi et voinut välittää samoja tietoja minun kontaktilleni USA:ssa?
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
kulkijatar
Remington Steele

Re:

Viesti Kirjoittaja kulkijatar »

Wagner kirjoitti:
Liikaa samankaltaisuuksia on, etteikö juttua voitaisi tutkia. Jos osataan.

8)
Ei haluta tutkia Suomessa, tuskin osataankaan.
kulkijatar
Remington Steele

Re: Yhtäläisyydet Bodomiin/ Zodiac-elokuva

Viesti Kirjoittaja kulkijatar »

nightowl kirjoitti: - Kävi ensin paikalla ja palasi myöhemmin pahat mielessä., oma oletus
Tulee mieleen Croiset'n näky jossa telttapaikalla kävi tämä outo, pahaenteinen seurue - vanhempi mies vähän erikoisessa autossa, takapenkillä tunnistamaton, puhumaton nainen ja varsinainen, murhaaja, nuori, hoikka barettipäinen kiihkotyyppi vasara kädessä.
Näkijän mukaan ne kävi ensin illalla 22.00 ja palasi sitten seuraavan kerran aamuyöstä.
Näin siis näkijä näki mutta näkyä ei ole pystytty yhdistämään tunnetuimpiin epäiltyihin, johonkin Zodiacciin se vois sopia.
Kuviotapetti
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Kuviotapetti »

Niin.Täytyy sanoa, että eikö ns.Zodiac killer ollut kunnianhimoinen ja lähettänyt hyvinkin yksityiskohtaista tietoa medialle, mihin murhien tekemiseen oli sekaantunut ja mihin ei. Tuntuisi tosi oudolta, että hän olisi aloittanut täältä, koska tuolloin tuskin monet sielläpäin maailmaa eli Yhdysvalloissa tuskin tiesivät missä edes Suomi on.Hänhän ei olisi siitä saanut mitän kunniaa, jos olisi ne täällä tehnyt.Ei hän olisi voinut sanoa, että tulipa tuossa Suomessakin eli Finland nimisessä maassa tapettua muutama ihminen, noin niinkuin alkajaksiksi ja sitten kun oli mahdollisuus, siirryin tänne vähän kauemmas, kun täällä on isommat piirit ja vaikeampaa jäädä kiinni, siitä syystä.Tuntuu aika villiltä kuviolta, kieltämättä että olisi skandinaavista alkuperää.Kaikkihan on tietysti mahdollista, mutta voisiko tämän ketjun kirjoittaja, siis se joka väittää näin( laittaa linkin jossa suoraan viitataan tuohon skandinaaviseen alkuperään tai jotain vinkkiä Englanninkielisestä kirjallisuudesta tai Suomenkielistä?) En nyt viitsisi lähteä aika randomilla etsimään tuolta sivulta tietoa, joka löytyy jostain Jenkkisivustolta, jos löytyy.On vähän kuin neulaa etsisi heinäsuovasta.Mutta olen kyllä kiinnostunut tähänkin teoriaan liittyen, jos saisin tähän vähän juttua, mihinkä tämä liittyy, kun en ole asiasta kuullut.??? Voisitko siis edes lyhyesti kertoa mistä on kyse, tai laittaa mistä netistä tai kirjoista saa tietoa asiasta? Aika hurja väite oli aikanaan, että Bostonin kuristja olisi, käynyt Helsingin sataman laivassa kuristamassa naisen.Olisiko ollut ilotyttö tai muuten helposti mies seuraan, kuin mies seuraan etsiytyvä? Anyways, näyttö asialle oli ollut sitä luokkaa, että se jota epäiltiin silloin kuristaksia oli mitä suuremmalla todennäköisyydellä ollut Yhdysvalloissa, kun Suomessa murha tapahtui.Ja vielä, kyllä niitä paatuneita ja pahoja rikollisia mahtuu tännekin ja paljon.Miksi ihmeessä ne tulisivat tänne tekemään tekojaan, koska kansainvälisesti varmasti herättäisi huomoita, ja saisivat enemmän poliiseja niskaansa tutkimaan asiaa.Tähän asiaan silti kaipaan valotusta.Kiitos! Ps.Unohtui mainita, vaikka sen varmaan kaikki tietääkin, että Zodiac vaikutti pääasiassa 60 luvun lopulla ja siitä eteenpäin.Ja Yhdysvalloissa Kaliforniassa.Mutta kuten sanoin, tahdon tietysti lisää infoa, mikä tää skandinaavisiin piireihin kuuluva parempi osaisiin piireihin kuuluva jannu on.?
"Vain hyvät kuolevat nuorena".
Puliukko
Martin Beck

Re: Yhtäläisyydet Bodomiin/ Zodiac-elokuva

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

kulkijatar kirjoitti:
nightowl kirjoitti: - Kävi ensin paikalla ja palasi myöhemmin pahat mielessä., oma oletus
Tulee mieleen Croiset'n näky jossa telttapaikalla kävi tämä outo, pahaenteinen seurue - vanhempi mies vähän erikoisessa autossa, takapenkillä tunnistamaton, puhumaton nainen ja varsinainen, murhaaja, nuori, hoikka barettipäinen kiihkotyyppi vasara kädessä.
Näkijän mukaan ne kävi ensin illalla 22.00 ja palasi sitten seuraavan kerran aamuyöstä.
Näin siis näkijä näki mutta näkyä ei ole pystytty yhdistämään tunnetuimpiin epäiltyihin, johonkin Zodiacciin se vois sopia.
Tuon skenaarion voisi tulkita myös tunnettuihin epäilyihin:

Hyppelehtien kävelevä vanhempi liikemies, limonadiauto; kioskimies

Barettimies=sotilas, hieno auto=Opel sen ajan Suomessa; Hans Assmann

Takapenkin nainen; Assmannin rakastaja nti. Hall.

Näinkin tuon voisi leikkimielisesti tulkita.

PS: Kuva Assmannista nuorena:

Kuva
Kuviotapetti
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Kuviotapetti »

Tarina Arskasta ja Zodiaciasta vaikuttaa edelleen tosi epäuskottavalta.Törmäsin tähän uudelleen täällä minfossa.Ja mihinkähän perustuu tuo väite, että Arskan ja Zodiacin käsiala olivat samat ja käytti samaa symbolia.Kuulostaa känniläisten kertomalta pubi tarinalta tai psyykosissa olleiden ihmisten hörinöiltä.Jos se Arska ja Zodiac olisivat samat henkilöt, sitä suuremmat mahdollisuudet poliisilla olisi ollut saada hänet kiinni, koska sitä enemmän hän olisi jättänyt jälkiä itsestään ja tavoistaan tehdä rikoksia.
"Vain hyvät kuolevat nuorena".
Vastaa Viestiin