Tsemppiä vaan täältäkin päin. Minulla on myös sellainen tunne, että Anuliina on kertakaikkiaan väsähtynyt tuohon suurperheen huoltamiseen. Täytyy olla todella raskasta, teini-ikäisiä ja nuorempaakin porukkaa talo täynnä. Ja sitten turhapurontuntuinen mies. Ja Anuliina on vielä itsekin niin nuori (minulla itselläni on yksi 35-vuotias poika, jolla on 2-vuotias lapsi), tuntui kyllä yllättävältä, että "kuuden lapsen äiti" on vasta 34-vuotias.pemaatta kirjoitti:Tommy on muuten yksityisyrittäjä ja osittain palkollinen reissumies ja hänen sairaseläkkeellä oleva isänsä asuu naapurikunnassa. Välimatkat ovat lyhyitä.
Rolf Ekin tapauksesta sen verran vielä, että poliisi ei häntä löytänyt kissojen ja koirienkaan kanssa, mutta vapaaehtoiset etsijät löysivät hänen ruumiinsa heti. Etsijät olivat lehtijutun perusteella erittäin närkästyneita siitä, että poliisi oli kohautellut olkapäitään, kun löytymisestä ilmoitettiin.
Niin että ilmeisesti kaikkia muitakin etsintäkonsteja pitää viritellä.
Anuliinan isä
Mutta, minulla on myös sellainen aavistus, että Anuliina olisi hakeutunut niiden White Eaglien "hoitoon". Niiden nettisivuilla luvataan parannusta vaikka mihin vaivoihin. Ja tällaiset "luontaisparantajat" kieltää juuri apteekkien lääkkeiden käytön.
Toisaalta tämä aviomieskin vaikuttaa kyllä ihme tapaukselta. Olisiko mahdollista, että miehellä olisi vaikka syrjähyppysuhteita? Se vähä, mitä miehestä olen lukenut, antaa kuitenkin sellaisen kuvan, että hänellä ei tuntuisi olevan ihan puhdasta omatuntoa.