Mies pahoinpiteli naisystävänsä tajuttomaksi ja raiskasi täm

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
heka mäki
Nikke Knatterton

Mies pahoinpiteli naisystävänsä tajuttomaksi ja raiskasi täm

Viesti Kirjoittaja heka mäki »

http://www.ts.fi/uutiset/turun+seutu/81 ... kasi+taman
Mies pahoinpiteli naisystävänsä tajuttomaksi ja raiskasi tämän

LÄHIALUE|Turun Sanomat12:54|11

Mies pahoinpiteli naisystävänsä. Kun uhri kaatuessaan löi päänsä ja menetti tajuntansa, 28-vuotias mies raiskasi tiedottoman naisystävänsä.

Mies oli kohdistanut naiseen jo aiemmin väkivaltaa, heittelemällä tätä pitkin asuntoa. Lisäksi mies oli pakottanut naisen suihkun alle ja pahoinpidellyt tätä kuuman ja kylmän veden avulla.

Myöhemmin tilanne toistui uudelleen. Tällä kertaa nainen kaatui riepottelun takia, löi päänsä sohvankulmaan ja menetti tajuntansa.

Mies käytti naisen puolustuskyvyttömyyttä hyväksi ja oli sukupuoliyhteydessä naisen kanssa.

Pariskunta oli tuntenut toisensa kymmenisen vuotta.

Varsinais-Suomen käräjäoikeus katsoi miehen syyllistyneen raiskaukseen ja kahteen lievään pahoinpitelyyn.

Syyttäjä vaati miehelle rangaistusta kahdesta pahoinpitelystä. Niiden osalta oikeus kuitenkin lievensi syyksilukemista.

Käräjäoikeus käsitteli asian uhrin henkilöllisyyden suojelemiseksi suljetuin ovin. Oikeus julisti tuomionsa salaiseksi, mutta antoi ratkaisustaan julkisen selosteen.

Oikeus tuomitsi miehen vuoden ja kahden kuukauden pituiseen ehdolliseen vankeusrangaistukseen. Lisäksi tuomittu määrättiin maksamaan uhrilleen 1 800 euroa kärsimyskorvauksia.

Voi helvetti taas näitä tuomioita. Yli 10 vuoden ehdoton kakku olisi ollut oikea rangaistus
Toimistorotta Turusta
sine qua non

Re: Mies pahoinpiteli naisystävänsä tajuttomaksi ja raiskasi

Viesti Kirjoittaja sine qua non »

heka mäki kirjoitti:http://www.ts.fi/uutiset/turun+seutu/81 ... kasi+taman
Mies pahoinpiteli naisystävänsä tajuttomaksi ja raiskasi tämän

LÄHIALUE|Turun Sanomat12:54|11

Mies pahoinpiteli naisystävänsä. Kun uhri kaatuessaan löi päänsä ja menetti tajuntansa, 28-vuotias mies raiskasi tiedottoman naisystävänsä.

Mies oli kohdistanut naiseen jo aiemmin väkivaltaa, heittelemällä tätä pitkin asuntoa. Lisäksi mies oli pakottanut naisen suihkun alle ja pahoinpidellyt tätä kuuman ja kylmän veden avulla.

Myöhemmin tilanne toistui uudelleen. Tällä kertaa nainen kaatui riepottelun takia, löi päänsä sohvankulmaan ja menetti tajuntansa.

Mies käytti naisen puolustuskyvyttömyyttä hyväksi ja oli sukupuoliyhteydessä naisen kanssa.

Pariskunta oli tuntenut toisensa kymmenisen vuotta.

Varsinais-Suomen käräjäoikeus katsoi miehen syyllistyneen raiskaukseen ja kahteen lievään pahoinpitelyyn.

Syyttäjä vaati miehelle rangaistusta kahdesta pahoinpitelystä. Niiden osalta oikeus kuitenkin lievensi syyksilukemista.

Käräjäoikeus käsitteli asian uhrin henkilöllisyyden suojelemiseksi suljetuin ovin. Oikeus julisti tuomionsa salaiseksi, mutta antoi ratkaisustaan julkisen selosteen.

Oikeus tuomitsi miehen vuoden ja kahden kuukauden pituiseen ehdolliseen vankeusrangaistukseen. Lisäksi tuomittu määrättiin maksamaan uhrilleen 1 800 euroa kärsimyskorvauksia.

Voi helvetti taas näitä tuomioita. Yli 10 vuoden ehdoton kakku olisi ollut oikea rangaistus
Mykistävää.

Siis mitä VITTUA taas! Minkälainen raiskauksen oikein täytyy olla, että siitä voi antaa ehdotonta vankeutta? Ja miksi tuomio on salainen? Voisihan sen julkaista ilman asianosaisten yksilöitäviä henkilötietoja.

Perkele!
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Onko Suomen vankilat niin täynnä, ettei niihin vaan haluta enää ketään? Tuonkin naisen pitää nähtävästi kuolla, jotta tyyppi saisi oikeanlaisen rangaistuksen.
Prickly
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Prickly »

Ei taas mene tajuntaan yhtään. Miten pahoinpitely voi mistään aspektista olla lievä, jos se sisältää heittelyä pitkin asuntoa, minkä seurauksena lopulta lähtee tajukin, pakottamista suihkuun ja siellä kylmän ja kuuman veden kanssa pahoinpitelyä? Raiskauksesta en edes aloita...

Tönäisy, läimäys poskelle, tukistaminen, kevyt potkaisu, sellaiset voisivat natsata lievään pahoinpitelyyn, ei herranjestas mikään tiedottomaksi päin seiniä viskely ja vedellä polttaminen :shock:

Tämä siis maalaisjärkitulkintana sanojen "lievä" ja "pahoinpitely" liittämisestä yhtään.

Toivottavasti uhri on kyennyt katkaisemaan välit toiseen osapuoleen.
Savukonemies
Alokas

Viesti Kirjoittaja Savukonemies »

Tuskinpa on pystynyt välejä katkaisemaan. Naisilla on joku kumma tarve jäädä roikkumaan huonoon parisuhteeseen vaikka meitä hyviä sinkku miehiä riittäisi pilvin pimein. Itse tiedän useamman tapauksen jossa nainen on saanut kunnolla turpaansa mutta silti antavat anteeksi nämä pahoinpitelyt.
chadspill
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja chadspill »

Suomessa saa ehdottoman tuomion varmasti vain talous- ja huumerikoksista. Esim. veronkierrosta 6v 6kk ja kannabiksen kasvattamisesta 2v ehdotonta. Joukkoraiskauksesta ehdollista.

http://yle.fi/uutiset/testaa_itsesi_ole ... ri/7935776
2 200 euroa tienaavalle jää kuukaudessa 10 euroa aiempaa enemmän käteen.
Myös eläkeläisille on luvassa vastaava veronkevennys.
Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski on tyytyväinen 32 000 € kuukausipalkkaansa - "Minusta palkka on hyvä"
...
Muppe
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Muppe »

Savukonemies kirjoitti:Tuskinpa on pystynyt välejä katkaisemaan. Naisilla on joku kumma tarve jäädä roikkumaan huonoon parisuhteeseen vaikka meitä hyviä sinkku miehiä riittäisi pilvin pimein. Itse tiedän useamman tapauksen jossa nainen on saanut kunnolla turpaansa mutta silti antavat anteeksi nämä pahoinpitelyt.
Eihän niillä ole ja tuskin sinäkäään hyvä olet kun sua ei kukaan huoli :D nyheverö itsensä kehujahan on kaikista onnettomin tapaus jota ei kukaan tule haluamaan :D

Ja kaiken kruunaa se että olet raiskaaja,eri hyvä "mies"

Kirjoittaja Savukonemies » Ke Syys 09, 2015 8:06 am
Tässä tapauksessa hovioikeus olisi voinut jättää miehen tuomitsematta koska vika on myös uhrissa. Hän on selvästi kiusoittelut miestä ajatuksella seksistä suutelemalla tämän kanssa. Itse olen toiminut samalla tavalla kuin tämä mies tosin en yhtynyt sammuneeseen vaan känniseen naiseen joka myös kiusoitteli minua mutta ei olisi halunnut sekstailla kanssani. Luojan kiitos että hänellä oli sen verran järkeä päässä että ei lähtenyt rikos ilmoitusta tekemään. Jotenkin tuntuu että jos tämä mies olisi käyttänyt kondomia olisi rikos ilmoitus voinut jäädä tekemättä.
Lopetti tietojen kirjoittelun kokonaan foorumille 13.3.2019.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.
Pula-aho
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Pula-aho »

En ymmärrä miten pahoinpitely voi olla lievä, jos tajunta lähtee.

Enkä ymmärrä sitäkään miksei nainen ottanut opikseen ensimmäisestä pahoinpitelystä.

Uteliaisuus voittaa, olisi mukava tietää vieläkö tämä pariskunta asuu yhdessä?
Savukonemies
Alokas

Viesti Kirjoittaja Savukonemies »

Muppe kirjoitti:
Savukonemies kirjoitti:Tuskinpa on pystynyt välejä katkaisemaan. Naisilla on joku kumma tarve jäädä roikkumaan huonoon parisuhteeseen vaikka meitä hyviä sinkku miehiä riittäisi pilvin pimein. Itse tiedän useamman tapauksen jossa nainen on saanut kunnolla turpaansa mutta silti antavat anteeksi nämä pahoinpitelyt.
Eihän niillä ole ja tuskin sinäkäään hyvä olet kun sua ei kukaan huoli :D nyheverö itsensä kehujahan on kaikista onnettomin tapaus jota ei kukaan tule haluamaan :D

Ja kaiken kruunaa se että olet raiskaaja,eri hyvä "mies"

Kirjoittaja Savukonemies » Ke Syys 09, 2015 8:06 am
Tässä tapauksessa hovioikeus olisi voinut jättää miehen tuomitsematta koska vika on myös uhrissa. Hän on selvästi kiusoittelut miestä ajatuksella seksistä suutelemalla tämän kanssa. Itse olen toiminut samalla tavalla kuin tämä mies tosin en yhtynyt sammuneeseen vaan känniseen naiseen joka myös kiusoitteli minua mutta ei olisi halunnut sekstailla kanssani. Luojan kiitos että hänellä oli sen verran järkeä päässä että ei lähtenyt rikos ilmoitusta tekemään. Jotenkin tuntuu että jos tämä mies olisi käyttänyt kondomia olisi rikos ilmoitus voinut jäädä tekemättä.
Mupella on tainnut mennä tunteisiin... Olen kylläkin nykyään ihan onnellisesti parisuhteessa :)
OlisI kannattanut lukea tuota vanhaa ketjua pidemmälle niin oisit ehkä saanut toisenlaisen kuvan minusta... no kerrotaan nyt tähän ketjuun että tämä mun "raiskaama" nainen on myös monet kerrat joutunut oman miehensä hakkaamaaksi ja tästä syystä pakeni mun luokse monet kerrat yöksi... On muuten nykyäänkin kyseisen miehen kanssa joka hakkaa häntä edelleen... vaikka sorruinkin teidän mielestä "raiskaamaan" niin en voi ymmärtää miehiä jotka käyttäytyvät väkivaltaisesti naisia kohtaan. Myös mamu raiskarit saavat vihaseksI.
Prickly
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Prickly »

Savukonemies kirjoitti:in nykyään ihan onnellisesti parisuhteessa :)
OlisI kannattanut lukea tuota vanhaa ketjua pidemmälle niin oisit ehkä saanut toisenlaisen kuvan minusta... no kerrotaan nyt tähän ketjuun että tämä mun "raiskaama" nainen on myös monet kerrat joutunut oman miehensä hakkaamaaksi ja tästä syystä pakeni mun luokse monet kerrat yöksi... On muuten nykyäänkin kyseisen miehen kanssa joka hakkaa häntä edelleen... vaikka sorruinkin teidän mielestä "raiskaamaan" niin en voi ymmärtää miehiä jotka käyttäytyvät väkivaltaisesti naisia kohtaan. Myös mamu raiskarit saavat vihaseksI.
Samaan virkkeeseen saa harvoin yhtä kirkasta ristiriitaa. Raiskaus on väkivaltarikos. Seksin harrastaminen henkilön kanssa, joka on ilmaissut vastentahtoisuutensa, on raiskaus, ei "raiskaus". Sillä ei ole merkitystä, onko asiaa viety eteenpäin. Se seikka, että nainen on luotasi hakenut turvaa, on pikemminkin raskauttava.

Haluatko lisää rautalankaa?
Chigurh
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Chigurh »

Savukonemies kirjoitti:Naisilla on joku kumma tarve jäädä roikkumaan huonoon parisuhteeseen vaikka meitä hyviä sinkku miehiä riittäisi pilvin pimein.
Olen kylläkin nykyään ihan onnellisesti parisuhteessa :)
Helvetin hyvältä sinkku_mieheltä (sic) kuulostatkin.
Ulrike
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Ulrike »

Savukonemies kirjoitti:vaikka sorruinkin teidän mielestä "raiskaamaan" niin en voi ymmärtää miehiä jotka käyttäytyvät väkivaltaisesti naisia kohtaan. Myös mamu raiskarit saavat vihaseksI.
Väkivaltaisen kaverisi puoliso haki hädässään luotasi turvaa, ja sinä raiskasit hänet. Olet siis seksuaalirikollinen. Tekemäsi seksuaalinen väkivalta ei kuitenkaan mielestäsi ollut väkivaltaista käytöstä. Miksi ei? Oliko kyseessä vain lievä raiskaus? Miksi mamut eivät saa raiskata jos sinä saat?
Vastaa Viestiin