Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

WalkingDisaster
Adrian Monk

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Manfreda kirjoitti:Ärsyttää, että olen sotkenut itseni tuohon karmeaan Utkina-ketjuun. Kommentoin yleensä tarkoin valikoiden, joten omapa on niskalaukaukseni kun sekaannuin.
Eli oikeastaan olen ärsyyntynyt minfossa eritoten nyt itseeni, kuka käski, kato peiliin.
Sama. Nukun yön ja huomenna hakeudun tarkoituksella banniin, jos siihen ketjuun vielä eksyn. Sairasta ja älykääpiöiden menoa siellä, en muuta voi sanoa (toki muutama fiksukin kirjoittaja).
Manfreda
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Manfreda »

WalkingDisaster kirjoitti: Sama. Nukun yön ja huomenna hakeudun tarkoituksella banniin, jos siihen ketjuun vielä eksyn. Sairasta ja älykääpiöiden menoa siellä, en muuta voi sanoa (toki muutama fiksukin kirjoittaja).
Ei huono.
Katutytön maneerit, dissosiatiivinen pakkovaellus ja "kyllä mulla tulee tästä jotenki semmoinen fiilis, että kaikki ei ole ihan kohdallaan"-oivallukset olivat mulle liikaa. Mä en ota bannii, otan järjen käteen.
This case is a mess. Whodunnit?
Kat_Revolver
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Kat_Revolver »

Jaa mutta entäs se Facebook, kun siellä on tehty muutoksia katoamisen jälkeen?? :twisted:

En tiedä miksi yritän. Tai tiedän, kun vaan kiinnostaa. Aargh.
Muovipussi päähän ja ruumis suohon.
poepporoo
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja poepporoo »

Kyllä Utkina-ketjun ihan pohjat tulkinta oli se; köyden kanssa kävely Myyrmannin ostoskeskuksessa. :mrgreen:

Ps. Kiitos Jane.T:lle :wink:
How do you hold a moonbeam in your hand?

-The Sound Of Music - Maria (The Nuns)-
Manfreda
Nikke Knatterton

Onko kenelläkään tullut mieleen, että se ei ollut köysi? :lol:
Se oli patonki. Huivi. Baskeri. Kaupan paistopisteen pussi. Sormikkaat. Apteekin pussi. Viinipullo. Muovikassi. Konditorian pussi. :roll:
Bias
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Bias »

Manfreda kirjoitti: Kaupan paistopisteen pussi. Konditorian pussi. :roll:
jonka sisällä on pieni pasteija. Muovikassin asennosta voi päätellä sen, onko ihmisellä hanskat mukana.

(Lainausta lyhennetty)
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Jane T
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Jane T »

poepporoo kirjoitti:

Ps. Kiitos Jane.T:lle :wink:
Kiitos kiitoksista, ja kiitos myös itsellesi hyvistä oivalluksista :wink:
Destiny
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Ajatelkaa positiivisesti, ainakin jossain ketjussa keskustellaan. Ei minua nuo niinkään, mutta se, että, etenkin näissä viriileimmissä ketjuissa, aina jostain pomppaa esiin joku häirikkönimimerkki aukomaan päätä tietyille, kenet nyt milloinkin ovat kohteekseen ottaneet. Mitään asiaa ei ole ja argumentointikin heikkoa, kunhan nyt vaan pitää päätä aukoa. Ja sama toistuu kerta toisensa jälkeen ja asialla samat tyypit. Sitten ihmetellään, kun ei enää viitsitä kirjoittaa. Parempaakin tekemistä, kuin katsella tuollaista. Ei tämä(kään) palsta ole vakavan, tai edes keskivakavan,ärsyyntymisen väärti.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
Manfreda
Nikke Knatterton

Totta tuokin Destiny.
Makuasiakin varmaan, pidän itse hiljaisemmista ketjuista joissa kaikkia postauksia on selvästi harkittu ja valmisteltu. Aktiiviketjujen kylätalo-meiniki, jossa päästellään ulos justiin se mitä sillä sekunilla päässä liikkuu ovat väsyttäviä; "kyllä musta rupes nyt kuitenkin tuntuu et...". Pitää tehdä ehkä WD:t etten kohta karjaise Utkinassa, että mua ei saatana kiinnosta miltä susta tuntuu ja vastoin luonnettani syyllistynkin itse perisyntiseen päänaukomiseen. Jos niin teen, niin modemörökölli minut vieköön ikuiseen kadotukseen.
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Olisi loistavaa, jos jollain olisi viitseliäisyyttä tehdä ketju, jossa vain faktat Utkina tapauksesta. Kuten S:joen surmasta tehtiin. Sellaista voisi lukea nauramatta, itkemättä, tai huutamatta.
Tällä hetkellä olen lähinnä sanaton.
Bias
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Bias »

WalkingDisaster kirjoitti:Olisi loistavaa, jos jollain olisi viitseliäisyyttä tehdä ketju, jossa vain faktat Utkina tapauksesta. Kuten S:joen surmasta tehtiin. Sellaista voisi lukea nauramatta, itkemättä, tai huutamatta.
Tällä hetkellä olen lähinnä sanaton.
Meinaatko, että se Minfossa semmoisena varttia pidempään pysyisi? Kannatan kyllä ideaa, mutta olen hieman skeptinen.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Jane T
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Jane T »

WD:n idea on hyvä mutta olen yhtä skeptinen kuin Bias.
Tämä minfo on menossa alas viemäristä tällä nykyisellä tyylillä; uusissa ja kiinnostavissa tapauksissa alkaa tolkuton kilpalaulanta mutta harva enää lukee toisten viestejä, jo useaan kertaan ilmoille heitettyä, jonkun toisen kirjoittajan ajatusta ei juuri kommentoida, vaan se oma tuotos on postattava heti, välittömästi. Ei tämä ole enää keskustelua, tämä on toisten päälle puhumista.
Missä on moderointi?
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Jane T kirjoitti:Missä on moderointi?
Se on siinä viestin oikeassa yläkulmassa. Ja ainoastaan siinä, valitettavasti...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Haha, Utkina-ketju ärsyttää täälläkin. Ei siinä mitään, ihan jännä tapaus, mutta juurikin tuo että samoista asioista käydään 10 sivun välein (joskus vähemmän) vääntöä, kun ihmiset ei jaksa lukea tosiaan koko ketjua. Ja sitten lisätään sitä viestimäärää niillä samoilla huuteluilla niin etteivät seuraavatkaan jaksa lukea sitä ketjua.

En ole tämän päivänä aikana avannut Minfoa. Uusia sivuja oli tullut ko. ketjuun 30-40. Taitaa jäädä minunkin puolesta koko tapauksen seuraaminen tähän, eihän noita sivuja jaksa lukea Erkki Erikoinenkaan. :roll: Varsinkaan kun tietää että 10 sivua vähintään niistä on sellaisia täysin poistettavissa olevia saman jutun jauhontoja. Kierrätys kunniaan, mutta joissakin asioissa mieluusti ei.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Destiny
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Aivan hulvaton ketju :lol:

Mutta näinhän se menee. Mitä kauemmin nainen on kadoksissa sen isompia ja monimutkaisempia asioita keksitään. Kuitenkin usein on niin, että kannattaa tulla jossain vaiheessa takaisin alkutekijöihin ja alkuasetelmiin sekä niihin faktoihin, jotka tiedetään. Muuten ollaan kohta aivan metsässä (huono vertaus, sorry).
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
Vastaa Viestiin