Pullo tänne myös. Kuohuvaa, kiitos. Nyt tulee katoamisteoriaa
Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)
Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)
Ok, Gladys. Puhu sinä venäjää, niin minä puhun tsekkiä. Tulos lienee yhtä hyvä, kuin itse ketjussa.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
-
NahkaSaapas
- Hetty Wainthropp
Portviiniä (Old Invalid) koko pullo ja 2-3 lasia. Jospa joku nurkkapöydän vakiosuvakeista ilmaantuisi tänne seuraksi illan mittaan.
"Pessimismin suomenkielinen synonyymi on elämän kokemus."
Erinomaista. Joukkokokoontumisia karttavana henkilönä osallistun toisesta päästä huonetta fluentilla tekstaritsekillä paneutuen melontakenkien yksityiskohtiin. Tilaan täyden lekan venäläistä vodkaa, en tartte lasia, kiitti.Destiny kirjoitti:Ok, Gladys. Puhu sinä venäjää, niin minä puhun tsekkiä. Tulos lienee yhtä hyvä, kuin itse ketjussa.
This case is a mess. Whodunnit?
-
NahkaSaapas
- Hetty Wainthropp
Nyt minulla on varmaan mennyt jotakin ohi... En ole jaksanut lukea koko ketjua läpi...
Mutta voisinpa siitäkin huolimatta kaataa itselleni sen toisenkin lasillisen portviiniä. Pullossa toki riittää vieläkin, jos nurkkapöydän suvaitsevaisto suvaitsee saapua paikalle. Vaikka sitten kolmen pisteen houkuttelemana...
Mutta voisinpa siitäkin huolimatta kaataa itselleni sen toisenkin lasillisen portviiniä. Pullossa toki riittää vieläkin, jos nurkkapöydän suvaitsevaisto suvaitsee saapua paikalle. Vaikka sitten kolmen pisteen houkuttelemana...
"Pessimismin suomenkielinen synonyymi on elämän kokemus."
Lasi portviiniä voisi kyllä lämmittää mukavasti. Viileä ilma. Ai, takki narikkaan..molemmat? Siis tämä toisen takin alla oleva nahkatakkikin?? Miten niin liikaa pohjia? Minä vaan kokeilin käytännössä, miltä tuntuu, että voin heittää asiasta kokomusperäistä kommenttia. Ai, toiseen kertaan..selvä.
Ei hedvetti, Destiny ei päässy sisään! Millaset poket täällä oikein on? Mun mielestä ovella lukee että tuplatakit ja varvaskengät sallittuja, myös tunnemeediot Säärijärveltä hyvässä seurassa. Eikä ees pohjia ollu oikeesti liikaa.
PS: Pitää alkaa käyttämään enemmän hymiöitä, ettei Gladys vain luule, että ainakaan minun pulssini olisi kertaakaan noussut yli kahdeksankymmenen, saati että olisin hetkeäkään ollut stressaantunut
.
Old Invalid-portviinin, venäläisen vodkan ja kuoharin painikkeeksi Gladyksen kommentti elämän kackelsberg-totuuksista, joita komppaan täysin :
PS: Pitää alkaa käyttämään enemmän hymiöitä, ettei Gladys vain luule, että ainakaan minun pulssini olisi kertaakaan noussut yli kahdeksankymmenen, saati että olisin hetkeäkään ollut stressaantunut
Old Invalid-portviinin, venäläisen vodkan ja kuoharin painikkeeksi Gladyksen kommentti elämän kackelsberg-totuuksista, joita komppaan täysin :
Gladys kirjoitti:Hei elämä on kakkelia täynnä, jos niin valitsee. Tämä on vain Minfo ja täällä näkyy elämän kirjo. Mikä oikeastaan on aika mielenkiintoistaTylsäksihän täällä kävisi ilman. Ei kannata ottaa itseensä eikä stressata. Mieluummin vaikka Prisoniin ottamaan yhdet tai kahdet. Siellä saa puhua, jopa kielillä. Menee tsekki ja venäjä ja kehon kieli.
Gladysin kehoitusta seuraan minäkin pubiin. Onneksi on lekkeri valkkaria jääkaapissa, sitä saatetaan tarvita. Poppareita jo vedin kipan tuolla Nuuksion suunnalla. Se oli muuten Säärilampi, aksentilla. Tunnemeedio oli siitä hyvin varma, ei ollut järvi vaan kyllä se oli lampi. Faktat kuntoon nyt Manfreda, ei sitä vielä tähän aikaan saa sekoittaa noin oleellisia asioita.Manfreda kirjoitti:Ei hedvetti, Destiny ei päässy sisään! Millaset poket täällä oikein on? Mun mielestä ovella lukee että tuplatakit ja varvaskengät sallittuja, myös tunnemeediot Säärijärveltä hyvässä seurassa. Eikä ees pohjia ollu oikeesti liikaa.![]()
Asiasta kymmenenteen. Jos jättää narikkaan kaksi takkia niin joutuuko maksamaan narikan tuplana?
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Josif Stalin
-
TiiaStiina
- Vic Mackey
Ai heippaBias kirjoitti:
Asiasta kymmenenteen. Jos jättää narikkaan kaksi takkia niin joutuuko maksamaan narikan tuplana?
Sano että toinen on kuori, toinen vuori, irtosivat toisistaan Töölönlahden melontakeikalla.
Säärijärvi, Säärilampi, no kuitenkin ihan sama, en jaksanu lukee sun viestii ihan alusta asti. Enkä osaa tehä lainausta kun se oli niin pitkä ja mun mielestä venäjäkään ei kauaksi heitä tsekistä joten ei se oo niin tarkkaa oliko sillä tuplatakki vai vaan semmonen tunnemeedio kainalossa, vai olikse patonki muistaako kukaan? mut mulla on semmoinen tunne jotenkin, voihan se olla täällä jo sanottukin, mut mun ihan omana skenaariona vaan et itse ajattelen, et mun mielestä mä oon tosi tarkkaan lukenu tätä ketjua ja se on mielenkiintoinen. Ja kyllä tää kohta selvii, oon siitä varma, mut et oliko se lampi vai sääri aksentilla niinkuin joku aikaisemmin kysyi?
Mun mielestä olis tosi tärkeää tietää, oliko sillä jotai poppareitakin mukana silloin kun se oli siellä lammella? Ja entä se jääkaappi, miksi se mainittiin, se jotenkin häiritsee.
Edit:
...irtoavat takinosat melontakeikalla.
Mun mielestä olis tosi tärkeää tietää, oliko sillä jotai poppareitakin mukana silloin kun se oli siellä lammella? Ja entä se jääkaappi, miksi se mainittiin, se jotenkin häiritsee.
Edit:
Mitä, kuka mainitsi jääkaapin? Oliko siellä repussa jääkaappi? Mistä se reppu ilmesty? Oliko se jo kotoa lähtiessä mukana, vai tuliko se sen pasteijan kylkiäisenä? Epäilyttävästi sitä kuitenkin kannetaan väärällä olalla. Silmistä näkee heti, että toihan on ihan masentunut ja kiikkuun se menisi, jos ei olisi liittynyt ISIS:iin.
AI JOO! Nyt mä sen keksin! Sillä oli se köysi käsivarrella, koska se oli syventänyt ilolinnun uraa dominaksi, ja koska se aikoi tavata sen asiakkaan metsässä, sitoa sen puuhun. Nahkatakki on just niinku dominan työasu, mainosti silleen kätevästi kauppareissulla. Tällä miehellä on kurahousufetissistä kehkeytynyt kuitenkin jo kuoritakkiasteelle joten Nela vetäisi sen kätevänä päällensä ennen bussista nousemista. Jotenkin siinä on käynyt niin, että ne leikit on nyt siellä metsässä köyden kanssa päätyneet autoeroottiseen yhteishirttäytymiseen.
Otan lisää viiniä, tulen viisaammaksi näin.
AI JOO! Nyt mä sen keksin! Sillä oli se köysi käsivarrella, koska se oli syventänyt ilolinnun uraa dominaksi, ja koska se aikoi tavata sen asiakkaan metsässä, sitoa sen puuhun. Nahkatakki on just niinku dominan työasu, mainosti silleen kätevästi kauppareissulla. Tällä miehellä on kurahousufetissistä kehkeytynyt kuitenkin jo kuoritakkiasteelle joten Nela vetäisi sen kätevänä päällensä ennen bussista nousemista. Jotenkin siinä on käynyt niin, että ne leikit on nyt siellä metsässä köyden kanssa päätyneet autoeroottiseen yhteishirttäytymiseen.
Otan lisää viiniä, tulen viisaammaksi näin.
Josif Stalin
Josif Stalin
Voooisko tulla jooo?Pliis? En ole potkinut paljaanjalanjälkiä pubinikkunaan!Se oli varmaan se Nahkasaapastyyppi, olen nähnyt sillä pohjattomat saappaat ja yksi meediokin näki!
Okei sitten, menen takaisin ulos juomaan pussikaljaa.
Okei sitten, menen takaisin ulos juomaan pussikaljaa.
Tule sisään vaan Destiny, mulla on nyt täällä pöydän alla tämä lekkeri, riittää sullekin, jos pussikalja loppuu. Muistat vaan, että kannat sitten sitä pussia vasemmalla käsivarrella, koska muuten ne luulee, että olet menossa vessaan. Ne on silleen ovelia täällä.
Josif Stalin
Josif Stalin
Joo, kiitos. Tein pienen ryhtiliikkeen ja annoin kaikki takit narikkaan. Pidin myös portsarille suuni kiinni siitä Isojalasta ja pinkistä norsusta, joiden kanssa join pussikaljaa puistossa.
Huh, onneksi tämä selvisi ja Destiny pääsi sisään. Istu vaan tohon penkille ja juo mitä Bias pöydän alta tarjoo. Hirvee haloo ihan tyhjästä, saakelin ämmiä kaikki noi poket. Ne ei erota vanhaa ulkoilutakkia Ämmässuon mastosta. Pitää vissiin näyttää niille, miltä näyttää kotietsinnässä rikottu tabletti että tulis jotain rispektii.
Iltaa, että pätkähtää. Luulin, että täällä ois väkeä paikalla (jonkun pitäisi potkia meikää persuksiin, jotta ryhtyis siivoomaan, eikä täällä lipittelis valkkaria litran tuopistaan) - vaan kaikki on vissiin luontoretkeilemässä näin komialla ilmalla..... 
Elämä on pitkä puutelista...
Nemo me impune lacessit
On hyviä ihmisiä, on pahoja ihmisiä ja on ihmisiä, jotka olevat olevinaan ihmisiä...
Nemo me impune lacessit
On hyviä ihmisiä, on pahoja ihmisiä ja on ihmisiä, jotka olevat olevinaan ihmisiä...