Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 9.9.2015
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015
Minä en toivo enää mitään muuta, kuin sitä, että Nela löytyy (valitettavasti todennäköisesti kuolleena) mahdollisimman pian, että läheiset saavat rauhan.
Kun asia kiinnostaa näinkin paljon täysin ulkopuolisia, niin ei osaa edes kuvitella, miltä omaisista tuntuu. Ilman kunnon unia viikkotolkulla ja paluuta normaaliin elämään alkaa noita omaisiakin pian tippumaan liian ison henkisen taakan takia.
Vilpittömästi toivon voimia etenkin Sergeille ja Nelan vanhemmille.
Kun asia kiinnostaa näinkin paljon täysin ulkopuolisia, niin ei osaa edes kuvitella, miltä omaisista tuntuu. Ilman kunnon unia viikkotolkulla ja paluuta normaaliin elämään alkaa noita omaisiakin pian tippumaan liian ison henkisen taakan takia.
Vilpittömästi toivon voimia etenkin Sergeille ja Nelan vanhemmille.
-
ProBonoPublicum
- Lauri Hanhivaara
Lyhensin tekstisi tuohon, ettei tule kauhean pitkiä lainauksiaBias kirjoitti:Scarletin uuden paljastuksen valossa mietin asioita uusiksi.
Mietin ensin, että mikä se paljastus oli tuossa? Tekstiviestikö? Eihän sen ole ilmoitettu mitenkään liittyvän puolisoon, eikä suorasanaisesti selvittävän katoamistakaan. Tekstiviestin sisälöä avasi mies itse. Jos se syyllistäisi häntä, herää kovasti kysymys miksi hän sen haluaisi tulevan julkisuuteen kun poliisi on kieltäytynyt kertomasta sen sisältöä?
Tätä ajaa Nuuksioon jne -skenaariota on puitu täällä moneen kertaan ihan samoilla spekseillä, hieman eri syistä, mutta perusasiana kuitenkin - ja todettu sen mahdottomuus.
Jos homma olisi mennyt noin, eli siis että puolisot olisivat sopineet tapaamisesta Nuuksiossa, olisi ollut vaikeaa olla samaan aikaan kotona soittelemassa vaimolle ja Nuuksiossa tappamassa vaimoa. Puhelinliikenne on kammattu koko päivältä. Puolison surmaaminen ja ruumiin hävittäminen suositulla ulkoilualueella ei ole ihan helppo juttu. Etätyöpäivä ei myöskään ole vapaapäivä. Poliisilla on meitä enemmän tietoa ja silti ne sinnikkäästi vaan ilmoittaa, etteivät epäile rikosta. Siihen on oltava syy: ei ole mitään mikä viittaisi rikoksen mahdollisuuteen niiden tietojen (mukaan lukien tuo) valossa.
Jos mies taas olisi lähtenyt Nuuksioon koska ei tavoita vaimoaan, joka ei suostu vastaamaan puheluihin, miten hän olisi Nuuksion kokoisesta paikasta löytänyt vaimonsa, surmannut tämän ja vielä piilottanut ruumiinkin samalla hoidellen sitä puhelinliikennettä? Vaimoko olisi vaan istunut sovitussa paikassa odottelemassa miestään, vaikka ei vastaa tämän puheluihin?
Ei kuulosta edelleenkään uskottavalta vain, koska kadonnut on laittanut tekstiviestin äidilleen oletulla sisällöllä: soitan illalla.
Etsi mullekin. Ainakin vielä viime yönä Scarlett nimimerkki ei edes itse muistanut mitä viestin sisältö oli ollut. Mutta miehensä oli sitten kertonut sen. Ja nyt koko pätkää ei enää löydy mistään? Kukaan muu ei siis sitä ole bongannut?WalkingDisaster kirjoitti:Lupaatko lukea, jos etsin tuon viestin täältä ihan sinua varten, kun et itse jaksa?roybean kirjoitti:tämä on minultakin mennyt ohi.. missä tekstiviestin sisällöstä on kerrottu?qgoo kirjoitti:Scarlett mistä olet lukenut että nelan viesti äidilleen sisälsi "soitan myöhemmin"???
Viimeksi muokannut llehto, Su Syys 20, 2015 1:36 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
ProBonoPublicum
- Lauri Hanhivaara
Tässä on se kyseinen tekstarijuttu
Siinä ei siis ole sanottu, kuten aiemmin heitettiin, että kadonnut olisi tekstannut äidilleen haluavansa keskustella miehestään äitinsä kanssa illalla, vaan että mies kertoi kadonneen tekstittäneen äidilleen juttelevansa tämän kanssa illalla.BadAss kirjoitti:Kosminski kirjoitti:BadAss kirjoitti: Sergey sanoo perjantain 18.9.2015 Ilta-Sanomien sivulla 10 seuraavaa: "Minun tietääkseni hän viestitti äidilleen, että aikoo jutella hänen kanssaan illalla. En ole nähnyt viestiä, en tarkkaan tiedä mitä se sisältää eikä viestiä ole säilytetty."
Lyhensin minäkin lainausta.ProBonoPublicum kirjoitti: Mietin ensin, että mikä se paljastus oli tuossa? Tekstiviestikö? Eihän sen ole ilmoitettu mitenkään liittyvän puolisoon, eikä suorasanaisesti selvittävän katoamistakaan. Tekstiviestin sisälöä avasi mies itse. Jos se syyllistäisi häntä, herää kovasti kysymys miksi hän sen haluaisi tulevan julkisuuteen kun poliisi on kieltäytynyt kertomasta sen sisältöä?
Jos homma olisi mennyt noin, eli siis että puolisot olisivat sopineet tapaamisesta Nuuksiossa, olisi ollut vaikeaa olla samaan aikaan kotona soittelemassa vaimolle ja Nuuksiossa tappamassa vaimoa. Puhelinliikenne on kammattu koko päivältä. Puolison surmaaminen ja ruumiin hävittäminen suositulla ulkoilualueella ei ole ihan helppo juttu. Etätyöpäivä ei myöskään ole vapaapäivä. Poliisilla on meitä enemmän tietoa ja silti ne sinnikkäästi vaan ilmoittaa, etteivät epäile rikosta. Siihen on oltava syy: ei ole mitään mikä viittaisi rikoksen mahdollisuuteen niiden tietojen (mukaan lukien tuo) valossa.
Ei kuulosta edelleenkään uskottavalta vain, koska kadonnut on laittanut tekstiviestin äidilleen oletulla sisällöllä: soitan illalla.
On siis tiedossa faktaa siitä, että puheluita on soitettu koko päivän tasaisin väliajoin? Puhelimen voi myös jättää kotiin, jolloin se ei ilmoita omistajansa sijaintia vaan puhelimen sijainnin. Itse mietin, että surma olisi voinut tapahtua autossa. Ehkä on ajettu parkkiin johonkin matkalla, ja juteltu siellä. Ei olisi ensimmäinen kerta ihmiskunnan autoilun historiassa, kun autossa setvitään parisuhdetta, kun ei haluta ajaa perille asti ennen kuin asiat on selvitetty.
Poliisilla on tietenkin enemmän infoa kuin meillä. Se on selvä, tai ainakin suotavaa. Se, mitä he tutkinnallisista syistä kertovat medialle ja yleisölle onkin sitten eri asia. Yllättäen se ei myöskään aina ole ihan totta, esim. epäiltyjen kannalta. Toisaalta, onhan näitä tapauksia joissa poliisikin on muuttanut kantaansa asioita lisää tutkittuaan.
Scarletin mukaan viestin oletettu sisältö olisi pelkän soitan illalla lisäksi viitannut, että haluaa puhua miehestä äitinsä kanssa. Tämä viittaisi parisuhteesta keskusteluun. Mies tietää jo, että poliisilla on tietoa viestin sisällöstä. Siten sillä, mainitseeko hän siitä medialle ei ole merkitystä hänen "syyllistämisensä" kannalta, paitsi ehkä Minfossa ja muilla foorumeilla, ja se ei ehkä ole se ykkösjuttu miehen mielessä, mitä me täällä hänestä tuumataan.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Josif Stalin
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Olin jo menossa nukkumaan, koska arvasin, ettei "roybean" kuitenkaan ikinä vastaa. Mutta menköön nyt sitten. En aio teitä laiskoja varten paikallistaa sitä kohtaa, mutta tuosta se löytyy:llehto kirjoitti:Etsi mullekin. Ainakin vielä viime yönä Scarlet nimimerkki ei edes itse muistanut mitä viestin sisältö oli ollut. Mutta miehensä oli sitten kertonut sen. Ja nyt koko pätkää ei enää löydy mistään? Kukaan muu ei siis sitä ole bongannut?WalkingDisaster kirjoitti:Lupaatko lukea, jos etsin tuon viestin täältä ihan sinua varten, kun et itse jaksa?roybean kirjoitti: tämä on minultakin mennyt ohi.. missä tekstiviestin sisällöstä on kerrottu?
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 95#p702787
Lisäksi kannattasi lukea jatkokeskustelu viestiin liittyen, niin paljastuu, ettei Scarlet paskaa puhunut. Etsi loput itse.
Tässä olisi olennaista tietää, mihin aikaan Sergei rupesi tavoittelemaan Nelaa. Jos vasta sen jälkeen, kun Nela oli lähettänyt tekstarin äidilleen, vastaamattomuus olisi ymmärrettävää: Siinä vaiheessa on jo tapahtunut oletettu onnettomuus/rikos/itsemurha, tai sitten se mikä minulle niin usein: puhelinta räplätessäni epähuomiossa pistän sen äänettömälle.Hovimestari kirjoitti:No tuonkin olisi voinut hoitaa sillä yhdellä tekstarilla miehelle tai soittamalla/vastaamalla ensimmäiseen puheluun, ja sitten luuri äänettömälle. Vaikka siellä bussissa matkalla Nuuksioon, niin ei häiritse juoksemistakaan. Häpeä/näyttämisenhalu voi kyllä selittää normaalin yhteydenpidon puuttumisen, mutta täyttä kommunikaatiopimentoa... Ei oikein.Lonkkavika kirjoitti:Se, että N ei ole myöhemminkään vastannut eikä ottanut yhteyttä mieheensä voi johtua ihan vain pienestä häpeäntunteesta tai vastaavasti näyttämisen halusta, että pärjäilen tämän ajatuskiemuran kanssa yksinkin - kyllä se siitä.
Kyllä minä silti voin ymmärtää vastaamattomuuden myös täydellisen rauhassa olemisen tarpeen pohjalta, ja siltäkin pohjalta, että toinen juuri nyt syystä tai toisesta sattuu tilapäisesti tympäisemään niin, ettei halua olla yhteydessä.
Lupaus soittaa myöhemmin, on erittäin kiinnostava tieto, mutta onko se kuitenkaan varmaa tietoa,,,Scarlett kirjoitti:
Kerrattiin tämä äsken miehen kanssa ja kyllä, muistaakseni eilen aamulla, luin hänen kanssaan lausunnon, jossa ensin poliisi sanoi, ettei kerro tekstarin sisältöä. Sitten tämän Sergeyan mukaan tekstiviesti on jo hävitetty ja siinä oli vain, että soittaa myöhemmin puhuakseen miehestään. Kyllä me lukea osaamme ja tästä puhuttiin aamutuimaan meillä kahvikupin ääressä. Media oli joku näistä juoruilevista perusmedioista, joita luen netistä eli Iltasanomat, Iltalehti tai Maikkari. En onnistu löytämään pätkää enää, joten lieneekö tuo sitten poistettu. Toimittajan korjaus omiin keksintöihinsä vai poliisin kehoituksesta? Se maininta oli siellä pitkän jutun keskellä, sisälsi kaksi "kappaletta", joiden pituus oli kummankin parisen riviä. Näen sen edelleen silmien edessä muotoiluineen.
Joku kysyi täällä todennäköisyyksiä, että mitä on tapahtunut, niin omat ovat:
itsemurha 50%
kultaryöstöön osallistuminen 50%
Perustelut: Nelan työpaikka sijaitsi vastapäätä kultaliikettä, kiinnisaadut ryöstäjät näyttävät ihan Nelan kavereiksi sopivilta (angry birds-pipo -> suomalainen menestystarina it-alalta, vrt me2we), melominen, katoaminen päivää ennen, ninjamaisuus (otsahuivin vetäminen päähän bussista poistuessa), energiapitoisen ruuan hankkiminen. Toisaalta itsemurha, koska avopuolisolle hankittu seuraa illaksi, miehen puheluihin vastaamatta jättäminen/takaisin soittamattomuus klo 14.25 jälkeen. Jos itsemurha, niin tästä seuraisi, että Nela on suunnitellut sen tasan tarkkaan juuri sellaiseksi "miten tappaisit itsesi" -fantasiaksi, koska energiapitoinen ruoka->pitkä matka unelmapaikkaan, hyvin ympäristöön sulautuvat vaatteet->kuvittelee herättävänsä huomiota muuten, itsemurha-aikeet paljastuisivat, ylipäätään, vaivaa on nähty. Eli toisin sanoen, oli se kumpi vain, niin mitä ilmeisimmin Nela on tehnyt jotain, mitä on itse todella halunnut.
itsemurha 50%
kultaryöstöön osallistuminen 50%
Perustelut: Nelan työpaikka sijaitsi vastapäätä kultaliikettä, kiinnisaadut ryöstäjät näyttävät ihan Nelan kavereiksi sopivilta (angry birds-pipo -> suomalainen menestystarina it-alalta, vrt me2we), melominen, katoaminen päivää ennen, ninjamaisuus (otsahuivin vetäminen päähän bussista poistuessa), energiapitoisen ruuan hankkiminen. Toisaalta itsemurha, koska avopuolisolle hankittu seuraa illaksi, miehen puheluihin vastaamatta jättäminen/takaisin soittamattomuus klo 14.25 jälkeen. Jos itsemurha, niin tästä seuraisi, että Nela on suunnitellut sen tasan tarkkaan juuri sellaiseksi "miten tappaisit itsesi" -fantasiaksi, koska energiapitoinen ruoka->pitkä matka unelmapaikkaan, hyvin ympäristöön sulautuvat vaatteet->kuvittelee herättävänsä huomiota muuten, itsemurha-aikeet paljastuisivat, ylipäätään, vaivaa on nähty. Eli toisin sanoen, oli se kumpi vain, niin mitä ilmeisimmin Nela on tehnyt jotain, mitä on itse todella halunnut.
Minäkin olen työpaikoissani ollut ensimmäiset puoli vuotta aina innoissani... En ole tutustunut blogikirjoituksiin. Millaisesta blogista/blogeista on kysymys? Voihan innostus olla myös osa toimenkuvaa.ProBonoPublicum kirjoitti:Et vissiin ole tutustunut hänen blogikirjoituksiinsa? Innoissaan on ainakin ilmaissut olevansa, eikä voi olettaa hänen olleen jotain muuta vain koska sekin on mahdollista.
-
Kirvesmies
- Remington Steele
Jostain luin, että Nelan puhelin lakkasi toimimasta vasta 9-10.9.2015 keskiyöllä. Juuri sillä hetkellä ilmeisesti sitten tapahtui jotain - jos ei muuta niin puhelimen akku meni tyhjäksi, olihan siihen puhelimeen päivän mittaan ja varsinkin illan mittaan soiteltu aika tiheään, ja akku varmasti kului joka kerran. Tämä lienee se todennäköisin skenaario tältä osin.
Mutta tuli kuitenkin mieleeni, että onko teistä koskaan kukaan kokeillut kävellä synkässä metsässä aivan pilkkopimeässä? Itsekin olen aika kokenut metsän kävijä, ja kun välillä myös tekniikka sattuu pettämään, niin ainakin kerta-pari on päässyt käymään myös niin, että ei ole ollut edes taskulamppua, kun keskeltä metsää olen kävellyt takaisin "ihmisten ilmoille". Ei se ole ollut mikään mukava tunne.
Monet metsän eläimistä heräilevät juuri hämärän alkaessa, ja liikkuvat pelkästään öisin. Jos sattuvat ihmistä lähelle, niin pötkivät tietysti pakoon, ja peuran liikkeelle lähtöä säikähtää aika tavalla. Kettukin on yleensä pelokas, mutta ihmiseen jo tottunut kettu ei säntää pakosalle, vaan päästää yllättävän lähelle. Sen huomaa vasta sitten kun on itse tullut niin lähelle että erottaa jo katseen. Ketulla nimittäin silmät kiiluvat, vaikka olisi täysin pimeää. Linnut taas nukkuvat öisin, mutta pyrähtelevät lentoon kun ihminen kulkee ohi lähes käsikopelolla, kun ei näe mitään. Siipien pyrähdys antaa melkoisen adrenaliinipiikin. Pimeässä liikuva myös varmuudella eksyy, jos maasto ja sen polut eivät ole entuudestaan erittäin tutut.
Jos on päässyt käymään niin, että Nela ei poistunutkaan Nuuksion metsistä vielä siihen mennessä kun puhelimen akku loppui tai puhelin lakkasi muusta syystä toimimasta, niin tuollaisissa olosuhteissa kokenutkin metsässä liikkuja voi astua harhaan, ja siinä tilanteessa jokin Karoliina Kestin tyyppinen lampeen luiskahtaminen ei ole ollenkaan pois suljettu.
Eli seuraava spekulaation aihe - ovatko puhelin ja Nela nyt yhdessä vai onko keskiyöllä Nuuksion metsissä ollut enää pelkästään Nelan puhelin? Tai jos Nelakin on ollut vielä Nuuksion metsissä silloin puolilta öin, niin onko hänen ja puhelimen sijainti ollut sama vai eri paikka?
Tältä pohjalta voisi olla mahdollisia ainakin seuraavat vaihtoehdot:
1) Nelan puhelin jäi Nuuksioon, mutta Nela ei. Tässä vaihtoehdossa Nela on jossain ihan muualla, ja todennäköisesti voi ihan hyvin.
2) Nelan puhelin ei sammunut keskiyöllä akun loppumisesta johtuen. Silloin keskiyöllä on tapahtunut jotain ikävää, ja syy voi hyvinkin olla jokin ei-suunniteltu accidentti.
3) Jos epäillään itsemurhaa tai rikosta jossa sama lopputulos, silloin puhelin on voinut olla hengissä paljon pidempään kuin Nela itse. Ei se täysin pimeä metsä mikään miellyttävä kokemus ole, eikä Nela varmaan tarkoituksella ja tieten tahtoen ole metsään yöksi jäänyt.
Jos olisi pakko valita joku näistä kolmesta, en osaa sanoa mikä näistä voisi olla todennäköisin?
Todennäköistä, ellei jopa varmaa faktaa on se, että Nela on ollut Nuuksiossa yksin liikkeellä, ja hän on ollut yksin silloin kun hän on lähettänyt äidilleen viestin. Ja että Nela lähetti viestin ihan itse.
Sen jälkeisistä tapahtumista kukaan ei tiedä varmuudella mitään?
Mutta tuli kuitenkin mieleeni, että onko teistä koskaan kukaan kokeillut kävellä synkässä metsässä aivan pilkkopimeässä? Itsekin olen aika kokenut metsän kävijä, ja kun välillä myös tekniikka sattuu pettämään, niin ainakin kerta-pari on päässyt käymään myös niin, että ei ole ollut edes taskulamppua, kun keskeltä metsää olen kävellyt takaisin "ihmisten ilmoille". Ei se ole ollut mikään mukava tunne.
Monet metsän eläimistä heräilevät juuri hämärän alkaessa, ja liikkuvat pelkästään öisin. Jos sattuvat ihmistä lähelle, niin pötkivät tietysti pakoon, ja peuran liikkeelle lähtöä säikähtää aika tavalla. Kettukin on yleensä pelokas, mutta ihmiseen jo tottunut kettu ei säntää pakosalle, vaan päästää yllättävän lähelle. Sen huomaa vasta sitten kun on itse tullut niin lähelle että erottaa jo katseen. Ketulla nimittäin silmät kiiluvat, vaikka olisi täysin pimeää. Linnut taas nukkuvat öisin, mutta pyrähtelevät lentoon kun ihminen kulkee ohi lähes käsikopelolla, kun ei näe mitään. Siipien pyrähdys antaa melkoisen adrenaliinipiikin. Pimeässä liikuva myös varmuudella eksyy, jos maasto ja sen polut eivät ole entuudestaan erittäin tutut.
Jos on päässyt käymään niin, että Nela ei poistunutkaan Nuuksion metsistä vielä siihen mennessä kun puhelimen akku loppui tai puhelin lakkasi muusta syystä toimimasta, niin tuollaisissa olosuhteissa kokenutkin metsässä liikkuja voi astua harhaan, ja siinä tilanteessa jokin Karoliina Kestin tyyppinen lampeen luiskahtaminen ei ole ollenkaan pois suljettu.
Eli seuraava spekulaation aihe - ovatko puhelin ja Nela nyt yhdessä vai onko keskiyöllä Nuuksion metsissä ollut enää pelkästään Nelan puhelin? Tai jos Nelakin on ollut vielä Nuuksion metsissä silloin puolilta öin, niin onko hänen ja puhelimen sijainti ollut sama vai eri paikka?
Tältä pohjalta voisi olla mahdollisia ainakin seuraavat vaihtoehdot:
1) Nelan puhelin jäi Nuuksioon, mutta Nela ei. Tässä vaihtoehdossa Nela on jossain ihan muualla, ja todennäköisesti voi ihan hyvin.
2) Nelan puhelin ei sammunut keskiyöllä akun loppumisesta johtuen. Silloin keskiyöllä on tapahtunut jotain ikävää, ja syy voi hyvinkin olla jokin ei-suunniteltu accidentti.
3) Jos epäillään itsemurhaa tai rikosta jossa sama lopputulos, silloin puhelin on voinut olla hengissä paljon pidempään kuin Nela itse. Ei se täysin pimeä metsä mikään miellyttävä kokemus ole, eikä Nela varmaan tarkoituksella ja tieten tahtoen ole metsään yöksi jäänyt.
Jos olisi pakko valita joku näistä kolmesta, en osaa sanoa mikä näistä voisi olla todennäköisin?
Todennäköistä, ellei jopa varmaa faktaa on se, että Nela on ollut Nuuksiossa yksin liikkeellä, ja hän on ollut yksin silloin kun hän on lähettänyt äidilleen viestin. Ja että Nela lähetti viestin ihan itse.
Sen jälkeisistä tapahtumista kukaan ei tiedä varmuudella mitään?
Minä olen ilmoittanut. Täytyypä muuttaa tapansa, jottei vastaanottaja suotta pelästy, että nyt on jotain vakavaa kissannostoa odotettavissa.Scarlett kirjoitti:Kuka ilmoittaa toiselle, että soittaa myöhemmin? Tuon tyyppinen viesti on aina sellainen ryhtiliike, että "nyt mä nostan kissan pöydälle" ja ilmoitan vastapuolelle, että tänään puhutaan.
Hieman mustaa huumoria...nähdäksesi sarjakuvan kokonaan paina kuvan kohdalla oikeaa hiiren nappia ja valitse "avaa kuva uudessa välilehdessä".

Viimeksi muokannut Adrian, Su Syys 20, 2015 2:01 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Loppujen lopuksi onko tuo myöhemmin kyselyn mahdollisuus kuinka paha tilanne? Selittää, että koetti varata terveyskeskuksesta aikaa, mutta ajanvarauksessa sanottiin ettei tapaus kuulosta niin vakavalta että akuuttiaikaa tarvitsisi, ja kehotettiin ottamaan myöhemmin yhteyttä, jos tila pahenee.Lassie kirjoitti:Täten onkin hieman erikoista, MIKSI Nela ei laittanut vain olevansa huonovointinen/migreenissä eikä mainintaa lääkäriin menosta, koska lääkäriasiaa saatettaisiin kysyä sittemmin.
Kiitti. Eli lainauksen mukaan: "Minun tietääkseni hän viestitti äidilleen, että aikoo jutella hänen kanssaan illalla. En ole nähnyt viestiä, en tarkkaan tiedä mitä se sisältää eikä viestiä ole säilytetty."WalkingDisaster kirjoitti: Olin jo menossa nukkumaan, koska arvasin, ettei "roybean" kuitenkaan ikinä vastaa. Mutta menköön nyt sitten. En aio teitä laiskoja varten paikallistaa sitä kohtaa, mutta tuosta se löytyy:
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 95#p702787
Lisäksi kannattasi lukea jatkokeskustelu viestiin liittyen, niin paljastuu, ettei Scarlet paskaa puhunut. Etsi loput itse.
Tästähän on tietty keskusteltu jo aiemminkin, mutta miksi ihmeessä sitä ei olisi säilytetty? Ja miksi suhtautuisi noin välinpitämättömästi asiaan, kuitenkin se viimeinen kerta kun Nelasta kuultu? Sellainen tarmo mitä hänellä etsinnässäkin on, niin varmasti halunnut tietää viestin sisällön sanasta sanaan. Toki voi olla, että ei vaan halua sitä avata medialle enempää. Nyt alkoi oikeastaan kiinnostamaan viestin sisältö kokonaisuudessaan vielä enemmän.