Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 9.9.2015

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
LeaSommer
Jack Bauer

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja LeaSommer »

taskumaija kirjoitti:Pidän Ämmässuota siksi potentiaalisena paikkana, koska
- Ämmässuolle menee hyvä tie perille asti, kunnes puomit pysäyttävät. Sinne on autolla helppo kipata "ylimääräinen lasti". Lasti voi olla joko joku tai ylimääräinen tavara. Nuuksiosta reput, takit yms. olisi suuren kävijämäärän vuoksi kuitenkin nopeammin löydettävissä (pois lukien painolla varustetut ja lampeen heitetyt)
- Ämmässuolla kulutustavara on kuin neula heinäsuovassa
-Jos halutaan peittää jälkiä, niin fiksuin hävittää tavarat massan joukkoon, ei metsään.
Unohtakaa tämä Ämmässuo-teoria. Ämmässuolle menee pelkkä biojäte, normijäte. Se menee poltettavasti Vantaalle. Ja joku nyt varmaan seuraavana väläyttää, että ruumishan on nimen omaan biojätettä.
Elizabeth
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Elizabeth »

LeaSommer kirjoitti:
Elizabeth kirjoitti: Täh?! Puhelinliittymä Sergein nimissä ja tyyppi tietää vielä vaimonsa henk.kohtaisen FB:n salasanan. Ei hyvää päivää. Vaikka itsellä on kuinka hyvä avioliitto niin ei esim. mun omat salasanat mun miehelle kuulu. Siinä vaiheessa vois miettiä kuinka kontrolloivan ja kahelin ihmisen täytyy olla jos toisella ei mitään yksityisyyttä.
Rauhoituhan Ellu.
Minusta siinä ei ole mitään erikoista, jos mies tai vaimo tietää kumppaninsa FB-tunnukset. Erityisesti siinä ei ole mitään outoa, että ne on tallennettu tietokoneelle, jonne molemmilla on vapaa pääsy. Pikemminkin pitäisin parisuhteessa outona sitä, jos toinen ei päästäisi toista katsomaan toisen seinää/kännykkää/jotain muuta henkilökohtaista. En sano, että nämä pitäisi toiselle automaattisesti näyttää, vaan sitä että jos niitä varjeltaisiin tarkoin... pistäisi miettimään että miksi.

Kontrolloiva? Kaheli? Aika rajuja väitteitä, varsinkin kun niille ei ole mitään pohjaa. Se, että mies on päässyt vaimonsa FB:hen (suojellakseen tätä haaskalinnuilta) ja omistanut vaimonsa puhelinliittymän, ei kyllä mielestäni tee miehestä vielä sitä, mitä sinä edellä mainitsit.

Voihan se, että liittymä on Sergein nimissä, olla niinkin loogista kuin Sergei on sen joskus Nelalle "lahjaksi" hankkinut ja laskut maksanut, koska hänellä on ollut vakaat tulot (vrt. Nela).
No kyllä se kumppani toisen seinän ja sivut näkee ilman toisen tunnuksiakin, ellei varta vasten niitä piilota. Ja kyllä ihmiset jakaa fb:ssä henk.kohtaisissa yksityisviesteissä tärkeitäkin asioita, joten miksi ihmeessä mun pitäis kumppanille antaa tunnukset että se pääsee lukemaan muiden asioista? Siellä voi myös olla työsalaisuuksia yms. Ihan normaalia on jättää fb sivut auki, antaa toisen vastata omaan luuriin yms, mutta jos kaikki pitää jakaa yksityisyytta myöten niin kyllä se menee jo naurettavaksi. Erikoista, että sitten ei kuitenkaan halunnut kertoa rokulipäivästään, saati vastata Sergein soittoihin.. No, mut kai meitä on moneen junaan :D
Doyle
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Doyle »

sine qua non kirjoitti: PS. Hieman off-topicia matkakorttihommasta vielä (lupaan, että en enää palaa siihen). Sitä on itse niin tottunut siihen, jotta ei tarvitse arvailla, onko kortilla matkakortilla rahaa vai ei, kun voi netissä tarkistaa matkakortin saldon ja ladata lisää rahaa kortille/ostaa kausilippuja. Sitä ei hoksaa, että näin hyvin ei ole asiat kaikkialla. Pääkaupungissamme matkakortin nettilataaminen näyttäisi olevan vielä science fictionia… (Muutaman vuoden kuluttua vasta tulossa pääkaupunkiseudulla käyttöön, lukee HSL:n sivuilla. No, on se siellä toki vähän monimutkaisempi juttukin varmasti kuin täällä). Tod.näk. kohta joku tulee sanomaan, että jokin kohta tuossa edellä ei pidä paikkaansa, tänään mulla on ollut vähän huono osumatarkkuus…
Matkakortti tuntuu ihmetyttävän monia, ehkä täällä pääkaupunkiseudulla on niin erilaiset systeemit kuin muualla.

Nela asuu ja on töissä Helsingissä, näin ollen hänellä todennäköisimmin on ollut Helsingin sisäistä kautta ladattuna kortilleen. Tämän lisäksi jotkut ihmiset (kuten minä itse) pitää myös jonkin verran arvoa kortillaan yllättävien seutumatkojen tai kauden loppumisen varalta. Kortilla voi siis olla ladattuna samanaikaisesti kautta ja arvoa. Ainakaan aikoinaan Turussa asuessani tämä ei ollut mahdollista, tosin siitäkin on jo kymmenen vuotta aikaa :D

Nela hyppää aamulla Malminkartanossa Helsingissä junaan ja matkustaa yhden pysäkinvälin Myyrmanniin Vantaalle. Tämä vaatisi seutulipun ostoa, mutta tarkastajien osuminen kohdalle tuolla minuutin matkalla on äärimmäisen epätodennäköistä eikä lähijunassa tarvitse leimata kausilippua. Hyvinkin saattanut kulkea pummilla tuon yhden pysäkinvälin.

Myyrmannista Vantaalta jatkanut linja-autolla kohti Espoon keskusta. Linja-autossa matkakortti täytyy aina näyttää lukijalle, joten Helsingin sisäinen ei ole enä kelvannut vaan maksanut matkan käteisellä. Tämän matkan olisi voinut maksaa sillä kortilla olevalla arvolla, joten jo senkin takia on saattanut yrittää lukea sitä lukijaan. Kun arvoa ei ole ollutkaan niin on maksanut matkan käteisellä. Espoon keskuksesta Nela on ottanut bussin Nuuksioon, seutulipussa on 90 minuutin vaihtoaika.

Ja kyllä: HSL:n matkakorttia ei voi ladata netissä, mutta arvon kyllä näkee täällä: https://omamatkakortti.hsl.fi/ Tosin sivusto on vasta koekäytössä ollut muutaman kuukauden ja vaatii rekisteröitymisen. Epäilen, että suurin osa HSL:n käyttäjistä ei tuosta sivusta edes tiedä saati että sitä käyttäisi. Näin ollen on ihan tavallista, että se kortti saattaa bussinlukijassa ilmoittaa että ei ole arvoa tai että sitä siihen vain testataan olisiko kuitenkin.

Ainoa outous omasta mielestäni tuossa matkassa on poikkeaminen Myyrmannissa. Malminkartanon asemalla on kauppoja mistä saisi normaalit eväät, matkan kotoa Nuuksioon olisi voinut tehdä myös Leppävaaran kautta (ja sieltä bussilla Nuuksioon), jos on tarvetta käydä isommassa kaupassa kuten Citymarketissa.

Edit 21.9 klo 19.35: korjattu kulkuvälineeksi Myyrmäestä eteenpäin linja-auto
Viimeksi muokannut Doyle, Ma Syys 21, 2015 7:34 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
LeaSommer
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja LeaSommer »

Elizabeth kirjoitti: Ihan normaalia on jättää fb sivut auki, antaa toisen vastata omaan luuriin yms, mutta jos kaikki pitää jakaa yksityisyytta myöten niin kyllä se menee jo naurettavaksi. Erikoista, että sitten ei kuitenkaan halunnut kertoa rokulipäivästään, saati vastata Sergein soittoihin.. No, mut kai meitä on moneen junaan :D
Ei kai tässä casessa ole missään vaiheessa tullut julki, että Sergei olisi vaatinut Nelalta FB:n salasanoja tai "avointa" puhelinliittymää. Ne ovat täysin sinun itsesi keksimiä asioita.
liibaalaabaa
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja liibaalaabaa »

Elizabeth kirjoitti: Täh?! Puhelinliittymä Sergein nimissä ja tyyppi tietää vielä vaimonsa henk.kohtaisen FB:n salasanan. Ei hyvää päivää. Vaikka itsellä on kuinka hyvä avioliitto niin ei esim. mun omat salasanat mun miehelle kuulu. Siinä vaiheessa vois miettiä kuinka kontrolloivan ja kahelin ihmisen täytyy olla jos toisella ei mitään yksityisyyttä.
Me ollaan mun miehen kanssa myös vissiinkin kontrolloivia kaheleita, kun yhteiselle pöytäkoneelle on tallennettuna molempien fb kirjautumistiedot. En tee mieheni fb profiililla mitään, eikä itsellänikään siellä salaisuuksia ole. Puhelinta en stalkkaa, eikä mieheni tiedä pääsykoodia omaani. Minun ja ystävieni whatsapp viestit taas ei hälle kuulu.

Kyllä piilottaisin pikaisesti miehenikin seinältä kaiken, jos jotain sattuisi ja sitä profiilia pitkin nettiä riepoteltais ja kuvia kopioitais. :evil:
niin maan perusteellisesti
Kliina
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Kliina »

Mun mielestä tunnusten tietäminen osoittaa vain luottamusta. Enkä nyt tarkoita, että jokaisen pitää miehellensä kertoa salasanat ja osotteet joka paikkaan. Uskaltaa luottaa, että toine ei käy sielä lukemassa ja itsellänsä ei ole mitään salattavaa. Totta henkilökohtaisia asioita jaetaan, mutta no edelleen luottamus ettei lueta.
Willows
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Willows »

Kun tätä vielä jaksetaan spekuloida, että miksi Nelan liitymä oli miehen nimissä: Suomessa voi niinkin yksinkertaisen kun kännykkäliittymän avaaminen olla ulkomaalaiselle vaikeaa. Se voi olla vaikeaa jopa Suomen kansalaiselle, jos on asunut vuosikaudet ulkomailla. Näin kävi kaverilleni joka muutti Suomeen asuttuaan ensin kaikki vuodet täysikäistymisen jälkeen ulkomailla. Hänelle sanottiin, että hänellä ei ole tarpeeksi luottotietoja Suomessa sen avaamiseen. Ei riittänyt mitkään vakuuden maksamiset yms. Lopulta oli helpoin avata puhelinliittymä kaverin nimiin ja merkitä vain itsensä käyttäjäksi, ja vasta reilun vuoden asumisen jälkeen sai muuttaa sen omiin nimiin.
Nelahan on Sergeihin tutustumisen jälkeen (Oulun vaihtarivuoden aikana pari tavannut) asunut välissä myös Tsekeissä monta vuotta ennen Suomeen palaamista. Kenties Sergei on täällä asunut pitempään ja kun Nela muutti Suomeen, he joutuivat liittymän avaamaan hänen nimiinsä. Ehkä eivät ole vain saaneet aikaiseksi tuota liittymän omistajan muutosta kun sillä ei ole ollut käytännön merkistystä. Sama talous ja laskut maksetaan yhdessä, niin mitä väliä?
Heavenangel
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Heavenangel »

sine qua non kirjoitti:Selittämättä jää vielä se, miksi Nela on viipynyt Myyrmannissa niin pitkään kaupassa käytyäänkin.
No, meille naisille tuo ei ole mikään ongelma; whatsappissa esim. vierähtää äkkiä aika...

Suunnitelmallista on mm. se, että varavaatteita oli mukana; joko itselle tai toiselle.
Etsivä löytää.
URSA
James Bond (Roger Moore)

Viesti Kirjoittaja URSA »

stalkkeri kirjoitti:Haluaisin lähteä etsii Nelaa.
Onko se mahdollista ja miten ?
Tässä keskustelussa joku kertoi sivun 150 jälkeen (en muista sivua tarkemmin) osallistuneensa etsintöihin viime viikonloppuna Vapepan etsinnöissä ilman mitään etukäteen ilmoittautumista. Ensi viikonloppuna on ilmeisesti luvassa uudet etsinnät, ellei mitään selviä aikaisemmin. Kannattaa lukea se kuvaus etsintöihin osallistumisesta (jossakin sivujen 150 ja 190 välillä.) Varmaan on järkevintä osallistua Vapepan etsintään, niin ei etsi jo tutkituilla alueilla.
Elizabeth
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Elizabeth »

liibaalaabaa kirjoitti:
Me ollaan mun miehen kanssa myös vissiinkin kontrolloivia kaheleita, kun yhteiselle pöytäkoneelle on tallennettuna molempien fb kirjautumistiedot. En tee mieheni fb profiililla mitään, eikä itsellänikään siellä salaisuuksia ole. Puhelinta en stalkkaa, eikä mieheni tiedä pääsykoodia omaani. Minun ja ystävieni whatsapp viestit taas ei hälle kuulu.

Kyllä piilottaisin pikaisesti miehenikin seinältä kaiken, jos jotain sattuisi ja sitä profiilia pitkin nettiä riepoteltais ja kuvia kopioitais. :evil:
Ehkä se sitten näin menee, eli jos jättää sen "pidä minut sisäänkirjautuneena" ruksiin, joo. Mutta, jos erikseen pitää tietää toisen varsinainen salasana niin sit menee erikoiseksi. Ainakaan itsellä ei ole tarvetta tietää kumppanin salasanaa.

Ja oikeassa oot, toki itsekin poistaisin tärkeät kuvat toisen seinältä jos tuollainen tilanne sattuisi. Taitaa se kumppani olla kuitenki fiksu, ettei niitä oo julkiseksi laittanu ees :) Enkä kyllä itsekään laittaisi, koskaan voi tietää mitä tilanteita tulee eteen.
Nelly
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Nelly »

Doyle kirjoitti:
sine qua non kirjoitti: PS. Hieman off-topicia matkakorttihommasta vielä (lupaan, että en enää palaa siihen). Sitä on itse niin tottunut siihen, jotta ei tarvitse arvailla, onko kortilla matkakortilla rahaa vai ei, kun voi netissä tarkistaa matkakortin saldon ja ladata lisää rahaa kortille/ostaa kausilippuja. Sitä ei hoksaa, että näin hyvin ei ole asiat kaikkialla. Pääkaupungissamme matkakortin nettilataaminen näyttäisi olevan vielä science fictionia… (Muutaman vuoden kuluttua vasta tulossa pääkaupunkiseudulla käyttöön, lukee HSL:n sivuilla. No, on se siellä toki vähän monimutkaisempi juttukin varmasti kuin täällä). Tod.näk. kohta joku tulee sanomaan, että jokin kohta tuossa edellä ei pidä paikkaansa, tänään mulla on ollut vähän huono osumatarkkuus…
Matkakortti tuntuu ihmetyttävän monia, ehkä täällä pääkaupunkiseudulla on niin erilaiset systeemit kuin muualla.

Nela asuu ja on töissä Helsingissä, näin ollen hänellä todennäköisimmin on ollut Helsingin sisäistä kautta ladattuna kortilleen. Tämän lisäksi jotkut ihmiset (kuten minä itse) pitää myös jonkin verran arvoa kortillaan yllättävien seutumatkojen tai kauden loppumisen varalta. Kortilla voi siis olla ladattuna samanaikaisesti kautta ja arvoa. Ainakaan aikoinaan Turussa asuessani tämä ei ollut mahdollista, tosin siitäkin on jo kymmenen vuotta aikaa :D

Nela hyppää aamulla Malminkartanossa Helsingissä junaan ja matkustaa yhden pysäkinvälin Myyrmanniin Vantaalle. Tämä vaatisi seutulipun ostoa, mutta tarkastajien osuminen kohdalle tuolla minuutin matkalla on äärimmäisen epätodennäköistä eikä lähijunassa tarvitse leimata kausilippua. Hyvinkin saattanut kulkea pummilla tuon yhden pysäkinvälin.

Myyrmannista Vantaalta jatkanut junalla kohti Espoon keskusta. Tämä yhteys vaatii junan vaihdon: ensin Myyrmanni (Vantaa) -> Huopalahti (Helsinki) ja sitten toisella junalla Huopalahti (Helsinki) -> Espoon keskus (Espoo). Tämänkin matkan kulkeminen pummilla onnistuu, koska jälleen kerran sitä korttia ei tarvitse lukea lähijunassa. Tosin varsinkin jälkimmäinen juna menee jo niin reilusti Espoon puolelle, että itselläni ainakaan ei hermo kestäisi tarkastajien odottelua.

Espoon keskuksesta Nela on ottanut bussin Nuuksioon. Bussissa kortti täytyy näyttää lukijalle aina ja viimeistään tässä kohtaa on tullut ongelmia Helsingin sisäisen kanssa. Tämän matkan olisi voinut maksaa sillä kortilla olevalla arvolla, joten jo senkin takia on saattanut yrittää lukea sitä lukijaan. Kun arvoa ei ole ollutkaan niin on maksanut matkan käteisellä.

Ja kyllä: HSL:n matkakorttia ei voi ladata netissä, mutta arvon kyllä näkee täällä: https://omamatkakortti.hsl.fi/ Tosin sivusto on vasta koekäytössä ollut muutaman kuukauden ja vaatii rekisteröitymisen. Epäilen, että suurin osa HSL:n käyttäjistä ei tuosta sivusta edes tiedä saati että sitä käyttäisi. Näin ollen on ihan tavallista, että se kortti saattaa bussinlukijassa ilmoittaa että ei ole arvoa tai että sitä siihen vain testataan olisiko kuitenkin. Seutulipulla vaihtoaika on 90 minuuttia, jos siitä joku on kiinnostunut. Samalla lipulla ei siis olisi ehtinyt Myyrmannin kautta Nuuksioon asti. Käteisellä ostettaessa seutulippu maksaa 5e.

Ainoa outous omasta mielestäni tuossa matkassa on poikkeaminen Myyrmannissa. Malminkartanon asemalla on kauppoja mistä saisi normaalit eväät, matkan kotoa Nuuksioon olisi voinut tehdä myös Leppävaaran kautta (ja sieltä bussilla Nuuksioon), jos on tarvetta käydä isommassa kaupassa kuten Citymarketissa. Hypätessään junaan Myyrmannissa, kyseinen juna on kulkenut Malminkartanon kautta kohti Huopalahtea ja sieltä Espoon keskusta. Omasta mielestäni tuo olisi turha ja aikaa vievä lenkki matkustaa Malminkartano -> Myyrmanni -> (Malminkartanon ohi) -> Huopalahti ja siitä eteenpäin.
Myyrmäestä on lähtenyt klo 9.02 bussi (565) suoraan Espoon keskukseen ja aikataulun mukaan ollut perillä klo 9.42 eli tällä "helpolla" yhteydellä, ilman vaihtoja Nela on ehtinyt hyvin klo 9.47 lähteneeseen 85A:han.
Itse alueella 20v asuneena en näe mitään outoa, että Malminkartanosta matkustaa junalla yhden minuutin matkan seuraavalle asemalle Myyrmäkeen kauppaan, ja mistä on vaivattomat jatkoyhteydet.
Viimeksi muokannut Nelly, Ma Syys 21, 2015 6:57 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
liibaalaabaa
Remington Steele

Ja pitää vielä kommentoida tuota mitä aiemmin joku ihmetteli, että miksi nela on ollut whatsappissa viimeks 8.9 illalla oliko puoli seitsemän aikaan, että onko mies suuttunut siitä :mrgreen: :mrgreen: Jos itse nyt katoaisin, niin viimesin wa:n avauskerta taitaa olla eiliseltä iltapäivältä kun olen sitä käyttänyt. Siitähän vasta riemu nousisi täällä :mrgreen:
liibaalaabaa
Remington Steele

Elizabeth kirjoitti:
liibaalaabaa kirjoitti:

Ehkä se sitten näin menee, eli jos jättää sen "pidä minut sisäänkirjautuneena" ruksiin, joo. Mutta, jos erikseen pitää tietää toisen varsinainen salasana niin sit menee erikoiseksi. Ainakaan itsellä ei ole tarvetta tietää kumppanin salasanaa.

Ja oikeassa oot, toki itsekin poistaisin tärkeät kuvat toisen seinältä jos tuollainen tilanne sattuisi. Taitaa se kumppani olla kuitenki fiksu, ettei niitä oo julkiseksi laittanu ees :) Enkä kyllä itsekään laittaisi, koskaan voi tietää mitä tilanteita tulee eteen.
mMeillä kysyy "tallennetaanko salasana" ja olen painanut kyllä, samoin mieheni. Olen myös hänen pyynnöstään joskus katsonut hänen fb, kun ei ole jaksanut itse nousta ja puhelin kauempana laturissa, jos vaikka on jossain kirpputorilla jotain myynnissä, että onko tullut kommentteja. En näe siinä mitään outoa.
Rousku
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Lassie kirjoitti:eikö ole järkeenkäypää ja todennäköistä että hän on mennyt Nuuksioon vievään bussiin sisään, kaivanut Helsingin sisäisen liikenteen matkakortin esille ja koittanut sillä maksaa Espoon matkaa - kortti ei ole käynyt, Nela kaivaa käteistä (jota kuulemma vähän mukana) ja maksaa sillä matkan. Todennäköistä ei ole että Nela kääntyy kannoiltaan bussissa eikä menekään ko. bussilla vaan lähtee lataamaan korttia tms (ei todennäköistä, koska tästä olisi ilmottu jo uutisissa, luultavasti, bussikuskikin muistanisi. ) Näin päädytään siihen, että vähä käteinen mennyt Espoon matkan maksuun ja poistuloksi jäänee silloin kävely jotakin reittiä takaisin Nuuksiosta.
Mistä tämä käsitys, että Nelalla olisi ollut mukanaan vain vähän käteistä? Onhan sitä hyvin voinut olla paluumatkaakin varten.
Nelly kirjoitti:Nela hyppää aamulla Malminkartanossa Helsingissä junaan ja matkustaa yhden pysäkinvälin Myyrmanniin Vantaalle. Tämä vaatisi seutulipun ostoa, mutta tarkastajien osuminen kohdalle tuolla minuutin matkalla on äärimmäisen epätodennäköistä eikä lähijunassa tarvitse leimata kausilippua. Hyvinkin saattanut kulkea pummilla tuon yhden pysäkinvälin.

Myyrmannista Vantaalta jatkanut junalla kohti Espoon keskusta.
Mahdollista joo, paitsi että vähintään yhtä lailla mahdollista on ollut kävellä Myyrmäkeen ja siellä shoppailun jälkeen jatkaa bussilla kohti Espoon keskusta. Etenkin kun asuu jo valmiiksi puolivälissä eli Rukkilassa.

Minulle on jäänyt epäselväksi tai en muista, onko missään sanottu, missä kulkuneuvossa Nela olisi näyttänyt matkakorttia, joka ei kelvannut, ja sitten maksanut matkan käteisellä. Maikkarin uutisen http://tinyurl.com/omquhpp mukaan
Nuuksioon Utkina matkusti Espoon keskuksesta 85A-linjan linja-autolla. Hänellä on matkakortti Helsingin sisäiseen liikenteeseen, joten matkan Espooseen hän maksoi käteisellä.
Tuostahan ei selviä, millä kulkupelillä Nela oli matkannut Espooseen. 85A on Espoon sisäinen linja, joten "matka Espooseen" ei voi tarkoittaa vasta sitä. Onko tuo käteisellä matkustus siis otaksumaa vai tietoa, ja miksei sitä käytettyä kulkupeliä voisi vähän valottaa (jos joku sitten vaikka sattuisi muistamaan jotakin)?
Viimeksi muokannut Rousku, Ma Syys 21, 2015 7:05 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
ImpiUmpiLampi
Alokas

Viesti Kirjoittaja ImpiUmpiLampi »

Vähän ristiriitaista se, että FB-profiilista käydään piilottelemassa jopa ns. kansikuva, mutta samaan aikaan medialle on levitelty kuvia hääkuvasta alkaen ja annettu haastatteluja sinne sun tänne, vaikkei vaimo ole selkeästikään halunnut avioliitostaan julkista tehdä edes somessa. :roll:
Vastaa Viestiin