Mahdollisuuksia voi olla monia, mutta sitten tulee aina muttia. Miksi mustasukkainen henkilö itse katoaisi tai lähtisi luontoon kun voisi kumppanin etäpäivänä vahtia toisen tekemisiä ja soittoja, varsinkin jos on ottanut sairaslomaa?hedelmälaatikko kirjoitti:Kuka tietää mitä tässä on taustalla? Heitän näihin kohtiin omakeksityt mutta yhtä pätevät oletukset kuin monet muut täällä tekee.Elizabeth kirjoitti:
Täh?! Puhelinliittymä Sergein nimissä ja tyyppi tietää vielä vaimonsa henk.kohtaisen FB:n salasanan. Ei hyvää päivää. Vaikka itsellä on kuinka hyvä avioliitto niin ei esim. mun omat salasanat mun miehelle kuulu. Siinä vaiheessa vois miettiä kuinka kontrolloivan ja kahelin ihmisen täytyy olla jos toisella ei mitään yksityisyyttä.
Puhelinliittymä miehen nimissä koska naisen luottotiedot mennyttä.
Mies tietää naisen fb:n salasanan, koska nainen on sairaan mustasukkainen ja kontrolloiva ja vaatinut miehen salasanan. Mies sanoi että hyvä on, mutta haluan myös sitten sinun salasanasi.
+ Miksi mies soittaa naiselle lukuisia kertoja päivässä? Vastasin tähän kysymykseen jo päivällä joten lainaan tässä itseäni:
Nela soitteli aluksi Sergeylle monta puhelua työpäivän aikana. Puhelut haittaa Sergeyn työntekoa, eikä voi joka kerta vastata puhelimeen, Nelan mustasukkaisuus kasvanut näinä kertoina.
Sovittu yhdessä että VAIN Sergey soittaa jatkossa ja silloin kun Sergeylle sopii. (Mutta soittoja on tultava lähes tunnin välein).
Siinä monta oletusta, mutta voiko noista yhtään kumota vääräksi näillä tiedoilla mitä meillä on? Ei voi. Ellei joku pysty tutkimaan luottotietoja.
Luulisi täälläkin ihmiset osaavan ajatella ensimmäisen olettamuksen tai johtopäätöksen ohi.
Noh, omat epäilykset menee henkirikoksen puolelle ja tekijänä tuttu/läheinen. Toivoa jos saa niin ois vaan kadonnut, mutta sitten mietityttää kuinka julmaa olisi läheisille (etenkin vanhemmille) aiheuttaa huoli, kun toiset vielä rämpii päivä tolkulla mettissä ettimässä.