Itsekin näin jo viime yönä Nelasta unta, mikä tosin päättyi ruumiin löytämiseen :/
No, mitä itse tässä olen miettinyt:
-Itse en todellakaan lähtisi Nuuksioon yksinäni ainakaan yöksi, ellen tapaisi siellä jonkun tutun
-Mietin että mikä määrittää kokeneen retkeilijän? Tunteeko Nela koko Nuuksion ja KAIKKI sen lähialueet kuin omat taskunsa, koska sitä pinta-alaa kuitenkin löytyy. Tietty jos osaa tulen tms. tehdä pysyäkseen lämpimänä yöt, niin mikäs siinä.. Itsekin olen tuolla 10km lenkkejä kävellyt.. Paljon rotkoja, soita, kallioita, ojia, tiheikköä, vesistöä ja hataria 'lankkupolkuja' soiden ja vesien ylitse.
-Onko tarkistettu roskikset? Entä autiotalot ja muut rakennukset? Itsekin yhdessä sortumavaarassa olleessa talossa (köh) olen siellä matkalla käynyt, joten toivottavasti nämäkin tsekattu.
-Onko pariskunnan asuntoa tutkittu/saatu tutkia?
-Nuuksiossa on vesipisteitä, makkaranpaistopaikkoja.. Kyllä tuollaiseen selkäreppuun mahtuu yllättävän paljon muonaa jos on kokenut retkeilijä.
Itse kävin kesällä kastautumassa eräässä vesistössä tuolla. En uskaltanut mennä kokonaan veteen koska mustaa pohjaa hädin tuskin näkyi ja pian se katosi kokonaan näkyvistä. Lähinnä kauhistelin mielessäni että jos joku sinne veden varaan joutuisi ja hukkuisi.. :/
Tässä ottamani kuva vuodelta jotain, näköjään kovasti olen yrittänyt jotain hienoa kuvaa reunalta ottaa, mutta eipä tuossa oikein uskalla ihan hirveästi alas kurkkia