Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 9.9.2015

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Norma
Jack Taylor

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 9.9.2015

Viesti Kirjoittaja Norma »

Kukko kirjoitti:Ystävät hyvät, ei ole Nelan panta.

Ei Nelan tapainen, nuori ja trendikäs retkeilijä käytä tuommoista hikipantaa vaan nimenomaan sitä monikäyttöistä tuubihuivia.

T: Tuubihuivin aktiivikäyttäjä
No tässä vasta tiukkaa faktaa!
Syskon S
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Syskon S »

Kukko ehti ennen minua, kun kahlasin näitä sivuja, pahus :lol:

Tyylikäs, nuori, urheilullinen nainen ei käytä tuommoista otsapantaa kovinkaan suurella todennäköisyydellä. Tuo on paksu (katoamispäivän säähän sopimaton) ja tuollaisella on olemassa vain se käyttö, että sillä suojataan korvia. Nykyaikaiset urheiluasusteet (esim. huivit) ovat monikäyttöisempiä muotoilultaan ja materiaaleiltaan. Että ei kannata innostua fleece-pääpannasta ihan noin paljon...

Se kalmon haju on minusta kiinnostavampi havainto, mutta jos se ei ollut kovin voimakas (kun sijaintipaikkaa ei pystynyt määrittämään), niin lieneekö se joku eläin. Joka tapauksessa hyvä, jos joku käy sen katsomassa.
jukuripää
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja jukuripää »

On olemassa härveli nimeltä huivipanta. Lähinnä varmaan tuubihuivin lisäksi sitä huivia, millainen Nelalla on ollut käytössään.

Sori, järjettömän iso kuva.

Kuva
Viimeksi muokannut jukuripää, Ti Syys 22, 2015 10:55 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kaikki eiliset ovat menetettyjä päiviä.
Kukko
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Kukko »

Norma kirjoitti:
No tässä vasta tiukkaa faktaa![/quote]

Poistit sen faktan siitä lainauksesta sitten? Katso bussikuvaa, ei ole sama. Ja tuubihuivi on retkeilyn trendituote, sopii Nelan tyyliin, tommonen hikipanta ei.
Norma
Jack Taylor

Kukko kirjoitti:
Norma kirjoitti:
Poistit sen faktan siitä lainauksesta sitten? Katso bussikuvaa, ei ole sama. Ja tuubihuivi on retkeilyn trendituote, sopii Nelan tyyliin, tommonen hikipanta ei.
No jos jollain tosiaan olisi niin hyvä näkökyky, että siitä bussin valvontakamerakuvasta näkisi aivan selvästi mitä Nelalla on kuvassa, niin se olisi faktaa juuh. Mutta tuollainen "nuori trendikäs nainen"-päättely on ihan huuhaata.[/quote]

En tässä nyt välttämättä itsekään usko että se 100varmasti on Nelan, mutta varteenotettava silti, eikä nämä tässä varmana tietona esitetyt vastakommentit oikein vakuuta.

Edit: quotet prakas, korjattu viestiin.
Viimeksi muokannut Norma, Ti Syys 22, 2015 10:57 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syskon S
Theo Kojak

Kukko kirjoitti:
Norma kirjoitti:
Poistit sen faktan siitä lainauksesta sitten? Katso bussikuvaa, ei ole sama. Ja tuubihuivi on retkeilyn trendituote, sopii Nelan tyyliin, tommonen hikipanta ei.[/quote]

Ei ole sama ei' mutta kun on päätetty, että se on Nelan panta, se sovitellaan hänen päähänsä vaikka väkisin ja vaikka kesäiseen kuvaan 8)
Norma
Jack Taylor

Ei tässä nyt kukaan ole päättänyt että se on Nelan panta, en minä kun ei mun nähdäkseni kukaan muukaan. :roll:
Syskon S
Theo Kojak

Norma kirjoitti:Ei tässä nyt kukaan ole päättänyt että se on Nelan panta, en minä kun ei mun nähdäkseni kukaan muukaan. :roll:
No, Sergeille kuitenkin meinasitte soitella yötä myöten, sen verran ratkaiseva vihje kuitenkin...
Norma
Jack Taylor

Syskon S kirjoitti:
Norma kirjoitti:Ei tässä nyt kukaan ole päättänyt että se on Nelan panta, en minä kun ei mun nähdäkseni kukaan muukaan. :roll:
No, Sergeille kuitenkin meinasitte soitella yötä myöten, sen verran ratkaiseva vihje kuitenkin...
"meinasitte soitella" joo, me kaikki oltiin täällä luuri kädessä.

En edes jatka tästä enää, menee suht naurettavaksi.
Serlock
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Serlock »

Heilinihei kirjoitti:Laitan tuon aktivaktin ottaman kuvan hieman pienennettynä tähän vielä. Itse hahmotan ainakin paremmin kun nään heti koko huivin :)

Kuva
Mun mielestä Nelan päässä oleva huivi/panta on leveämpi kuin nyt löytynyt
Kuva
Emmett Young
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Emmett Young »

Ketäs sinne Utkinien kotiin oli keskiviikkoillaksi 9.9. kutsuttu? Jostakin muistan lukeneeni, että Sergein vanhemmat, mutta sitten luki jossain, että tuttavapariskunta.
– Asiassa ei ole tässä vaiheessa enempää tiedotettavaa. Poliisi tiedottaa asiasta seuraavan kerran, kun tiedotettavaa ilmenee, tiedotteessa kerrotaan.
Norma
Jack Taylor

Haluan palata asiaan (liittyy sekä tähän, että muihinkin kadonneet-tapauksiin), eli poliisin tutkintaan mitä tulee esimerkiksi teletietoihin.
Ne saadaan kyllä selville tarkemmin, mutta koska katoaminen ei ole rikos ja jos tapauksessa ei epäillä rikosta (eli ei selvää näyttöä mahdollisesta henkirikoksesta tms) niin yksityisyydensuojan puitteissa poliisinkin kädet ovat vähän enemmän sidotut.
Serlock
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Serlock »

Emmett Young kirjoitti:Ketäs sinne Utkinien kotiin oli keskiviikkoillaksi 9.9. kutsuttu? Jostakin muistan lukeneeni, että Sergein vanhemmat, mutta sitten luki jossain, että tuttavapariskunta.
Mun mielestä kokoajan joku tuttavapariskunta.

Se katoamisajankohta 8.9. Kyllä ihmetyttää. Miten Sergei ei muka ole nähnyt Nelaa koko yönä jos nukkuvat vierekkäin? Itse ainakin herään yöllä/aamuyöllä sen verran että näen kyllä onko vieressä ketään tai käyn yöllä vessassa. Ellen ole aivan umpi kännissä, jolloin joudun kyllä usein nukkumaan sohvalla eri huobeessa. Oliko sergei siis kännissä tai eri huoneessa katoamista edeltävänä yönä?
Agentti Mustikkasuu
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Agentti Mustikkasuu »

Voisiko tuo puunoksalla oleva panta olla kaksinkerroin? Muutoin se tosiaan näyttää liian kapealta.
Se, että panta on fleeceä ei ole yhtään erikoista tähän vuoden aikaan, ja Nelalla oli muutenkin paljon päällä: korkeakauluksinen neule tms, nahkatakki, ulkoilutakki, käsineet,..

Ihme vihamielinen ilmapiiri täällä palstalla erityisesti tuota löytynyttä pantahavaintoa kohtaan. Yli 220 sivua on lätisty ja Nela on edelleen hukassa. Mielestäni kaikki oljenkorret pitää tuoda esiin, eikä täällä palstapoliisien (esim. Manfreda) pidä heti saivarrella ja itkeä lautamiehissä kaikista "uusien" kirjoituksista. Ja bannia napsahtaa mutta napsahtakoon. Minusta myös uusilla nimimerkeillä on hyviä ajatuksia, samoin kuin vanhoilla, ja tilaa pitäisi olla täällä kaikille.
Norma
Jack Taylor

Serlock kirjoitti:
Emmett Young kirjoitti:Ketäs sinne Utkinien kotiin oli keskiviikkoillaksi 9.9. kutsuttu? Jostakin muistan lukeneeni, että Sergein vanhemmat, mutta sitten luki jossain, että tuttavapariskunta.
Mun mielestä kokoajan joku tuttavapariskunta.

Se katoamisajankohta 8.9. Kyllä ihmetyttää. Miten Sergei ei muka ole nähnyt Nelaa koko yönä jos nukkuvat vierekkäin? Itse ainakin herään yöllä/aamuyöllä sen verran että näen kyllä onko vieressä ketään tai käyn yöllä vessassa. Ellen ole aivan umpi kännissä, jolloin joudun kyllä usein nukkumaan sohvalla eri huobeessa. Oliko sergei siis kännissä tai eri huoneessa katoamista edeltävänä yönä?
Itse en kyllä herää juurikaan yöllä mihinkään, mutta ilmeisesti vaikka mieheni nyt katoaisi kun nukahtaisin hänen viereensä ja aamulla olisi kadonnut, niin näköhavainnoksi laitettaisiin tuo 22.9., koska en voi sanoa varmaksi onko hän lähtenyt 2:30 vai 7:30. Konkreettisesti näin hänet siis tämän päivän puolella.
Vastaa Viestiin