Käsi sydämelle, kuinka kauan sinä koluiaisit täysipäiväisesti Nuuksiossa, jos olisit itse tässä tilanteessa? Sergei etsi kaksi viikkoa ilmeisesti lähes yötä päivää ja oletan että tästä eteenpäinkin viettää Nuuksiossa sen ajan, mitä ei ole töissä. Se että hän menee välillä töihin ja yrittää unohtaa hetkeksi tämän katastrofin, on varmaan lopputuloksen kannalta parempi. Tiedä vaikka Sergei olisi saanut ihan asiantuntijoilta kehotuksen koittaa palata normaaliin päiväjärjestykseen, että pää pysyy kasassa. Nelaa ei välttämättä löydy, vaikka koko Nuuksio kammattaisiin tiheällä kammalla läpi. Varmasti jokainen meistä etsisi omaistaan ties kuinka kauan vastaavassa tilanteessa, jos olisi oikeasti tieto, että kyseinen ihminen on tietyllä alueella (olisi löydetty varustetita, olisi tullut vaikka hätäpuhelu tai kuultu huutoa metsästä).Kurkistusluukku kirjoitti:fiia9 kirjoitti:Jopa sieltä tullaan linjoja pitkin, haloota vain!
Ei tässä arvostella vaan ihmetellään.
Jos minun aviopuolisoni häviäisi niin en palaisi kyllä töihin. Minä etsisin fyysisesti ja en lopettaisi kunnes hänet löytäisin.
Katoaminen ei juttuna hiivu, ehkä ulkopuolisille kyllä, omaisille ei. Ei ole mitään järkeä lopettaa etsimistä. Minä rämpisin vaikka 40 vuotta että löytäisin puolisoni.
Tämähän on nimenomaan ihmttely ja spekulaatio sivusto.
Sergeistä on ihan pakko saada väännettyä syyllinen; ensin etsii liian innokkaasti ja sen jälkeen ei etsi tarpeeksi innokkaasti