Jaa-a. Kyllä tuo ihmismäiseltä näyttää jollain tapaa, mutta tosiaan tuo on niin epäselvä, että ihan helposti voi olla joku heijastus tai mikälie. Ei tosin mullekaan oikein auennut, että kuinka joku näkee tuossa miehen, joka katsoo juuri Nelaan päin. Joku minua tarkkasilmäisempi varmaankin.jukuripää kirjoitti:Mahtaako tuossa kuvassa olla mitään miestä? Joku roskapönttö tai jotain heijastetta. Täytyy olla kyllä melkoinen mielikuvitus, että löytää ihmisen tuolta.Köpekman kirjoitti:Kaikki toki on mahdollista, mutta en lähtisi kauheasti vetelemään tuosta mitään johtopäätöksiä. Ihmisiä on vähän joka paikassa, joten ukkeli odottamassa bussia tai muuten syystä tai toisesta seisoskelemassa jossain ei ole ihme eikä mikään. Aika suttuinen on, niin tiedä sitten edes varmaksi katsooko mies bussia, mutta jos katsoo niin eipä siinäkään mitään outoa ole. Tuolla ei liene paljoa muutakaan katseltavaa ole, niin helposti katse ohjautuu siihen linkkaan joka viereen pysähtyy. Oli tarkoitus nousta siihen tai ei.Palle kirjoitti:Katsokaapa http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 5&start=15 sivulla olevaa kuvaa, en lataa sitä itse koska yhteys on jostain syystä todella hidas. Joku fiksu on huomannut KASVOT, MIEHEN, katsoo suoraan bussiin ja ulos astuvaan Nelaan. Kuvan perusteella voisi olettaa että salatreffit ja olen yhä sitä mieltä, että kultakeikka liittyy tapaukseen.
Oli mies, roskis tai ufosukkula, niin en kyllä usko liittyvän Nelaan mitenkään. Mutta onhan sitä tietysti oudompiakin sattunut tällä pallolla.