Tämä yksin humaltuminen ja näppäimille sihtaaminen alkaa olla vaivalloista! Toisaalta kyllä mokailen aina kun olen liikenteessä, joten olen tehnyt ukolle pyhän lupauksen että käyn ulkona harvoin ja silloin kun käyn, en kerro aamulla mitään! Ukko kokee niin suurta myötähäpeää mun puolesta aina..
Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat)
Pian alkaa tuntua siltä että olisi mukavampaa juoda seurassa!
Tämä yksin humaltuminen ja näppäimille sihtaaminen alkaa olla vaivalloista! Toisaalta kyllä mokailen aina kun olen liikenteessä, joten olen tehnyt ukolle pyhän lupauksen että käyn ulkona harvoin ja silloin kun käyn, en kerro aamulla mitään! Ukko kokee niin suurta myötähäpeää mun puolesta aina..
(Vaikka mun mielestä siinä ei ole mitään pahaa että sanoo mitä ajattelee silloinkin kun ei ajattele ennen kuin sen sanoo, pääasia että on rehellinen..
)
-
Sadie_Manson
- Olivia Benson
- Viesti:
-
jalkalamppu
- Aloitteleva Besserwisser
Vähän hävettää nostella tätäkin, liekö kaikki minfolaiset siirtyneet jeesuksen palvelukseen alkoholin osalta (ketään loukkaamatta). Juuri rantauduin kotiin anniskeluravintolasta ja mitä kauneimpaan neitoon silmäni menin puhkaisemaan! Kyseisen tytön kanssa tietoja vaihdettiin ja hyvin tuntui juttu luistavan. Jokatapauksessa hyvää joulua jne. kaikille foorumilaisille!
-
CrissAngel
- Martin Beck
You lucky MF!!jalkalamppu kirjoitti:Vähän hävettää nostella tätäkin, liekö kaikki minfolaiset siirtyneet jeesuksen palvelukseen alkoholin osalta (ketään loukkaamatta). Juuri rantauduin kotiin anniskeluravintolasta ja mitä kauneimpaan neitoon silmäni menin puhkaisemaan! Kyseisen tytön kanssa tietoja vaihdettiin ja hyvin tuntui juttu luistavan. Jokatapauksessa hyvää joulua jne. kaikille foorumilaisille!
Itselleni oli tullut puheluja pitkin yötä, kaveriltani, ja kun soitin takasin niin kännissähän tuo oli kuin käki!!
Ois ollut ilmaista viunaa&olutta tarjolla, mut sanoin NO THX!!
Ihan tahalleen pidän nokan valkaisukuurin, tai ainakin yritän.:=D
En aio edes uutena vuotena dogata.
Mut hyvät joulut&uudet vuodet anyway.
"Toyotasta mylly laukes
Renkaat alta pöllittiin
Kaikille hauskaa joulua.
Lukot murtui, ovet aukes
Kyljet sisään potkittiin
Kaikille hauskaa joulua...."
By:NE LUUPOJATSURF
Child Of Scythe
-
CrissAngel
- Martin Beck
Heh.Yökiitäjä kirjoitti:Mä siiteeraan tähän Notkeaa Rottaa:CrissAngel kirjoitti: "Toyotasta mylly laukes
Renkaat alta pöllittiin...
"
"Mazda 626:nen on kaikkein iisein ritsa,
kuskinpuolen ikkuna potkimalla paskaks,
lusikkaa virtalukkoon.
Johdot iskee kipinää, nokka kohti Itäväylää..."
Ihan hyvä tuokin.
Muutaman stygenkin oon niiltä kuullut.
Child Of Scythe
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Tämäkin tulee sit tänne, vaikka on juonut yhden tölkin keskiolutta, ja aloitti juuri toisen. Näet siivouksen päälle...
Armas tätini sanoi joskus, kun äitini huokaili siivoamisen olevan niin raskasta, että hän ikinä tee sitä selvinpäin!
Ja heillä oli aina todella siistiä.
Armas tätini sanoi joskus, kun äitini huokaili siivoamisen olevan niin raskasta, että hän ikinä tee sitä selvinpäin!
Ja heillä oli aina todella siistiä.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD