Eikka Lehtosaari

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Raakel
Jack Taylor

Re: Eikka Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja Raakel »

jaa-jaa kirjoitti:Tää Eikka palaa kiven sisään hyvin hyvin pian vapautumisensa jälkeen...löisin vaikka vetoa.
Kaikki on mahdollista, myös tavalliselle Matti Meikäläiselle. Ei tarvitse kuin sammua väärään aikaan ja paikkaan.
A Eikka Lehtosaarella ei ole päihdeongelmaa
B Hän on ollut valvomattomilla lomilla jo puolentoista vuoden ajan ja sinä aikana ei ole ollut rikkeitä.
Raakel
Jack Taylor

Raakel kirjoitti:
jaa-jaa kirjoitti:Tää Eikka palaa kiven sisään hyvin hyvin pian vapautumisensa jälkeen...löisin vaikka vetoa.
Kaikki on mahdollista, myös tavalliselle Matti Meikäläiselle. Ei tarvitse kuin sammua väärään aikaan ja paikkaan.
A Eikka Lehtosaarella ei ole päihdeongelmaa
B Hän on ollut valvomattomilla lomilla jo puolentoista vuoden ajan ja sinä aikana ei ole ollut rikkeitä.
Unohdin sanoa, että Eikka Lehtosaarella ei ole myöskään minkäänlaista mielenterveysongelmaa.
Nessit
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Nessit »

Sinäkö se Raakel-pupu olet tämän Eikka-veijarin viimeisin pito? On se jännittävää ajatella ylkkä istumaan kotisohvalle ilman, että tarvitsee miettiä kivitalon kellonsoittoa sunnuntaina. Vaan kauanko jaksaa siinä kahvit hörppiä kun ei enää ole kirjat sellin hyllyssä ja päihteettömänä ja mieleltään täysipäisenä alkaa maailma kiinnostaa?
En minä pahalla vaan kokemuksella. Häissäkin olen ollut ja yhtä monta kertaa ollut seurana kun erokaljat juodaan. Kivien sisäreunaa kun katsoo vuoden toisensa perään ja rakkaudet vannoo lomilla ei se ole oikein koskaan stemmannut kun alkaa se samassa sängyssä makaaminen. Toki toivon, että kun aika koittaa niin Eikka muistaa ostaa ratikkalipun ja maksaa T-kaupassa makkarat ettei tule sitä kuuluisaa sanomista. Olen minä nähnyt että pärjätäänkin, usein ne jotka aloittavat kalastamaan.
Raakel
Jack Taylor

Nessit kirjoitti:Sinäkö se Raakel-pupu olet tämän Eikka-veijarin viimeisin pito? On se jännittävää ajatella ylkkä istumaan kotisohvalle ilman, että tarvitsee miettiä kivitalon kellonsoittoa sunnuntaina. Vaan kauanko jaksaa siinä kahvit hörppiä kun ei enää ole kirjat sellin hyllyssä ja päihteettömänä ja mieleltään täysipäisenä alkaa maailma kiinnostaa?
En minä pahalla vaan kokemuksella. Häissäkin olen ollut ja yhtä monta kertaa ollut seurana kun erokaljat juodaan. Kivien sisäreunaa kun katsoo vuoden toisensa perään ja rakkaudet vannoo lomilla ei se ole oikein koskaan stemmannut kun alkaa se samassa sängyssä makaaminen. Toki toivon, että kun aika koittaa niin Eikka muistaa ostaa ratikkalipun ja maksaa T-kaupassa makkarat ettei tule sitä kuuluisaa sanomista. Olen minä nähnyt että pärjätäänkin, usein ne jotka aloittavat kalastamaan.
Minulla ei ole hänen kanssaan suhdetta.
Kuulun hänen lähipiiriinsä.
Carnage
Alokas

Viesti Kirjoittaja Carnage »

Eikka oli vielä tovi sitten mielenkiintoinen mies.. Oli vahvoja mielipiteitä ja jotenkin suuri gangsteri olevinaan. Nykyään itkeä tihruttaa milloin missäkin mediassa kuinka naiset sitä ja vankila tätä ja ihan paskaa koko touhu. Elämä on.

Mahtaako Eikka vapautua ihan hetkeen kuitenkaan vaikka lomat pyörivät ja näyttöä niiden onnistumisesta tulee? Tarvisi päänkin kestää linnan muurien ulkopuolista elämää. Hänen istumillaan vuosilla ei ole kovin helppo uskoa sopeutumiseen yhteiskunnassa. Missä te arvon kanssapalstailijat näkisitte Eikka Lehtosaaren töissä? Just asking....... :lol:
Muppe
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Muppe »

Eikö se pitäny olla niin kova ja inhota poliisia ,syyttäjiä ym ettei niin pimeää päivää tule että apua tarvis...nyt on haettu naista vastaa lähestysmiskieltoa vaikka ite käkkii linnassa...auttakaa POLIISIT,minua kiusataan...Ei tämä nykyinen reppana tule misään pärjäämään,lyön vaikka vetoa että kuolee siviilissä toisen kautta jonku räkälän pihalla,paljain käsin hakattuna,tekijä noin 30-35 vuotias "nykyrikollinen". Ja sen takia,että poliisit ei ehi auttamaan kun Eikka on niille kuitenkin TAAS soittanut...
Lopetti tietojen kirjoittelun kokonaan foorumille 13.3.2019.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.
Raakel
Jack Taylor

Carnage kirjoitti:Eikka oli vielä tovi sitten mielenkiintoinen mies.. Oli vahvoja mielipiteitä ja jotenkin suuri gangsteri olevinaan. Nykyään itkeä tihruttaa milloin missäkin mediassa kuinka naiset sitä ja vankila tätä ja ihan paskaa koko touhu. Elämä on.

Mahtaako Eikka vapautua ihan hetkeen kuitenkaan vaikka lomat pyörivät ja näyttöä niiden onnistumisesta tulee? Tarvisi päänkin kestää linnan muurien ulkopuolista elämää. Hänen istumillaan vuosilla ei ole kovin helppo uskoa sopeutumiseen yhteiskunnassa. Missä te arvon kanssapalstailijat näkisitte Eikka Lehtosaaren töissä? Just asking....... :lol:
"oli vahvoja mielipiteitä, ja jotenkin suuri gansteri olevinaan"
Tekeekö tuollainen "gansterimaisuus" miehen :?: Hänellä on edelleenkin vahvat ja rehelliset mielipiteet.
Hänellä ei ole koskaa itkenyt omaa yksityiselämäänsä julkisesti, eikä yksityisesti.
Kun naisella viirasi, niin jo naisen itsensä kannalta on syytä havahtua " tästä seurasi kielto" Lakihan sanoo, että vangille on toimitettava posti, nyt niitä ei tarvitse toimittaa kun on kielto.
Töitä on monenlaista ja on moni muukin sopeutunut. On niitäkin jotka eivät ole koskaan olleet vankilassa, ja silti ovat yhteiskunnan elättejä.
Hänellä on yksityiselämä ja tukiverkosto kunnossa :D Suomessahan jokainen vanki joskus vapautuu, hänellekkin koittaa se vapauden aika joskus :idea:
Räkälöissä hän ei viihdy, kuten siinä videossa mainitsee "hervannat baarit" ovat syvältä.
taukki
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja taukki »

Raakel kirjoitti:
Carnage kirjoitti:Eikka oli vielä tovi sitten mielenkiintoinen mies.. Oli vahvoja mielipiteitä ja jotenkin suuri gangsteri olevinaan. Nykyään itkeä tihruttaa milloin missäkin mediassa kuinka naiset sitä ja vankila tätä ja ihan paskaa koko touhu. Elämä on.

"oli vahvoja mielipiteitä, ja jotenkin suuri gansteri olevinaan"
Tekeekö tuollainen "gansterimaisuus" miehen :?: Hänellä on edelleenkin vahvat ja rehelliset mielipiteet.
Hänellä ei ole koskaa itkenyt omaa yksityiselämäänsä julkisesti, eikä yksityisesti.
Kun naisella viirasi, niin jo naisen itsensä kannalta on syytä havahtua " tästä seurasi kielto" Lakihan sanoo, että vangille on toimitettava posti, nyt niitä ei tarvitse toimittaa kun on kielto.
Töitä on monenlaista ja on moni muukin sopeutunut. On niitäkin jotka eivät ole koskaan olleet vankilassa, ja silti ovat yhteiskunnan elättejä.
Hänellä on yksityiselämä ja tukiverkosto kunnossa :D Suomessahan jokainen vanki joskus vapautuu, hänellekkin koittaa se vapauden aika joskus :idea:
Räkälöissä hän ei viihdy, kuten siinä videossa mainitsee "hervannat baarit" ovat syvältä.
Vaikka Eikka kovin kritisoi vankeinhoitolaitosta siitä että ei valmista vankeja siihen normaalin elämään kovinkaan hyvin on hän varmasti siinä oikeassa. Mutta itellä herää kysymys että onko hän ite se lapamato ja paska mikä pitäs siivota täältä maankamaralta...äijä syyttelee jumalauta sitä sun tätä ja kritisoi muita vaahto suupielissä ja teloittaa 3 tyyppiä tuosta vaan. Missä vitussa menee tän ihmisen moraali ja kiitos? Äijä olettaa että 3 tyyppiä teloittaneena, siitä 20 vuotta istuneena, kiitollisuudenvelassa veronmaksajat...myös omaiset maksaa tämän kaiken vankeinhoidon, kuntoutuksen, asumisen ja elämisen tämän pähkinän kokoisen aivon omaavan tappajan ehkä jäljellä olevan elämän täysin, kun se voisi tehdä halvemmallakin...eli lopettamalla hänen elämänsä ja kaivamalla kuoppa jonnekkin metsään kuten hän tulee varmasti joskus vielä tekemään jollekkin toiselle aivan varmasti koska mikään palvelu ei ole vankilassa ilmaista.
Hans-Peter Haulikko
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Hans-Peter Haulikko »

Minäkin voisin kirjoittaa ajatuksia Eikasta, kun on Eikan touhut kiinnostanut.

Mun mielestä Eikka on muuttunut aika paljon vuosien aikana, ainakin sen perusteella, mitä on haastatteluja ja teeveestä katsoen nähnyt. Kun miettii Eikan elämää, niin siinä on ollut lapsuuden kokemukset, teininä alkanut rötösten tie ja lopulta kolmoismurha ja vuosikausien vankila tuomio.
Kun muistelee niitä haastatteluja, joissa Eikka kertoi huonosta kohtelusta vankilassa ja oli rankasti laihtunut ja tehtaili niitä valituksia ja rikosilmoituksia ja katsoo Eikkaa nyt, niin paljon on vettä joessa virrannut.
Siinä missä Eikka oli nuorena miehenä ehkä pelättykin rikollinen ja vielä vankilaan elinkautista istumaan lähteneenä, niin sen jälkeen Eikka on muuttunut paljon, siis sen perusteella mitä haastatteluista ja telkkarista on tullut.
Muutama vuosi sitten Eikasta oli dokumenttia, missä hän kävi lomilla ja kaupoilla, eikä hän siinä mielestäni vaikuttanut sen kummemmalta vangilta, kuin muutkaan vapautuvat vangit.
Ainoa mikä siinä oli negatiivista oli se, kun Eikka puhui, että nämä vankilan seuranta hommat ja esim. yöpaikan valinta oli hanurista.
Vielä jonkun aikaa sitten Eikasta oli juttuja, missä hän kävi lomilla ja puhui, että oli ahdistavaa ja haluaa takaisin muurien sisään, eikä ollut halua vapauteen. Sitten Eikka puhui haastiksissa, että kaikki ne rangaistusajan suunnitelmat ja muut on ihan paskaa, että antaa olla, ei kiinnosta muu kuin pimpero ja sitä rataa. Kaikki sellainen valmistautuminen ja suunnitelmat on ollut surkeaa ajanhukkaa, joka olis pitäny jättää väliin, tai suurin piirtein näin muistelen.
Nyt kun katsoi tuota Eikan tekemää kirjailijan haastattelua ja katsoi Eikkaa, niin ihan kuin olisi löytänyt jotain mielenkiintoista tekemistä ja jotain sellaista, että ei kaikki olekkaan ihan perseestä ja jotain hyvää voisi olla edessä, kun vapaus joskus koittaa.
Eikka vaikutti olevan energinen ja innokas tekemään jotain uutta, eikä meinannut välillä pysyä haastattelijan roolissa, vaan alkoi itsekkin kertoilla tarinaa.
Minä uskon siihen, että Eikka löytää tekemistä, kun pääsee aikanaan vapauteen ja varmasti pääsee "maksamaan velkaa" takaisin yhteiskunnalle.
Minä ehdottaisin, että Eikka voisi alkaa vielä istuessaan kirjoittaa elämäntarinaansa paperille ja työstää siitä kirjaa, koska Eikan tarina on sen verta kiinnostava ja ajatuksia herättävä. Se voisi toimia samalla hyvänä "terapiana" Eikalle.
Eikan, niin kuin kaikkien muidenkin vankien vapaalle päästessään tarviisi löytää tekemistä ja duunia, että se rikosmaailma ja muu jäisi pois kokonaan. Enkä minä usko, että Eikka mitään rikoksia edes tulee tekemään vapaaksi päästyään, sellaisen kuvan olen hänestä saanut ja onhan tuo aikakin tehnyt tehtävänsä, sen verran kauan on Eikka istunut vankilassa.
Onnea vaan Eikalle tulevassa elämässä ja toivon, että Eikasta tulisi vapaalle päästyään yhteiskunnalle veroja maksava tavallinen tallaaja, eihän Eikka ole muita vapaalle päässeitä elinkautisvankeja kummempi ihminen.
Rikokset on rikoksia, tuomiot on tuomioita ja vapaalle päässeet ovat tuomionsa suorittaneita.

Sanottakoon tässä vielä, että en tunne Eikkaa, en ole koskaan tavannut Eikkaa, en ole koskaan puhunut Eikan kanssa, eikä minulla ole yhteisiä kavereita, eikä muitakaan yhteyksiä Eikan kanssa. Toivon vain, että Eikalle kävisi hyvin vapaalle aikanaan päässeenä, koska olen seurannut Eikan elämää tässä vuosien aikana ja minulla on sellainen kuva, että Eikka voisi vielä tulla osaksi tätä meidän yhteiskuntaa, normaalina kansalaisena, jolla on rankka menneisyys, josta on hinnan maksanut.

Jep jep, ei tässä muuta, kunhan avauduin, kun oli ollut mielessä kirjoittaa aiheesta Eikka Lehtosaari.
"näin mä ajattelen, mä oon maalaispoika"
HP OG
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja HP OG »

Onko kukaan ajatellut asiaa siltä kantilta, että kun eikka teki mitä teki (ja millaisille uhreille...), hän mahdollisesti esti useaa henkirikosta tapahtumasta myöhemmin...

Jos ne tyypit ois vaan syöneet pizzat loppuun ja palanneet oikeudenkäyntiin yms, niin satavarmasti ainakin jonkun "uhrin" toimesta olisi jossain vaiheessa tapettu/käsketty tappamaan... :evil:
Muppe
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Muppe »

HP OG kirjoitti:Onko kukaan ajatellut asiaa siltä kantilta, että kun eikka teki mitä teki (ja millaisille uhreille...), hän mahdollisesti esti useaa henkirikosta tapahtumasta myöhemmin...

Jos ne tyypit ois vaan syöneet pizzat loppuun ja palanneet oikeudenkäyntiin yms, niin satavarmasti ainakin jonkun "uhrin" toimesta olisi jossain vaiheessa tapettu/käsketty tappamaan... :evil:
Saattaahan ne nuo ISIS tyypitkin estää joukkomurhilla ym. montaki henkirikosta.....tuohan antaa minullekin "luvan" tappaa väkivaltarikollisia..koska minä estän (tappamalla heidät) heitä ehkä tekemästä henkirikoksia tulevaisuudessa..Eli sinun mielestä olisi oikeutettua että menen vankilan portille ja tapan jonkun rikollisen ennenkuin se SAATTAA tappaa jonkun muun... :roll: Nyt on semmonen neropatti internetissä että ihan sanattomaksi vetää..
Lopetti tietojen kirjoittelun kokonaan foorumille 13.3.2019.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.
SYLWAR
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Kyllä Eikan sekä näiden vastapuolen kohdalla on silloin tapahtumahetkellä puhtaasti ollut kyse omasta "ammatinvalinnasta", jossa se oma tai jonkun muun elämä kokee melko usein väkivaltaisen lopun. Ja silloin kun noihin hommiin lähdetään, niin se kyllä tiedostetaan itse myös ne "ammatinvalinnan" varjopuolet. Ainahan sitä voi toki moralisoida, mutta noissa piireissä se tapa tai tule tapetuksi on tilanteiden kunnolla kärjistyssä ihan perussettiä silloin kun kuviot alkaa olla hiukan nakkivarkaan touhuja suuremmat. Tällä kertaa Eikka ehti ensin, yhtä hyvin olisi voinut olla päivän päästä niinpäin, että Eikalla olisi jäänyt lihapiirakka kahdella nakilla syömättä loppuun läheisellä nakkikioskilla. Elämä on.
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
bauttiarallaa
Alokas

Viesti Kirjoittaja bauttiarallaa »

Eikö Suomessa ole muita miehiä? Pari kotkaa on olleet Eikan exän kimpussa, kirjoitelleet ympäri suomi24:sta että toinen niistä odottaa Eikalle kaksosia :) Samalla mustamaalaavat sitä exää niin paljon kuin sielu sietää.
Toinen näistä kotkista on se Jarna, joka Tuksun kanssa tunki kuolleita rottia jälkimmäisen naapurin postilaatikkoon. Jonkinnäköisen tuomionkin siitä saivat.
Toinen on "Fionatar", joka on tunnettu suomi24:n vankeinhoitopalstalla.
Raakel
Jack Taylor

bauttiarallaa kirjoitti:Eikö Suomessa ole muita miehiä? Pari kotkaa on olleet Eikan exän kimpussa, kirjoitelleet ympäri suomi24:sta että toinen niistä odottaa Eikalle kaksosia :) Samalla mustamaalaavat sitä exää niin paljon kuin sielu sietää.
Toinen näistä kotkista on se Jarna, joka Tuksun kanssa tunki kuolleita rottia jälkimmäisen naapurin postilaatikkoon. Jonkinnäköisen tuomionkin siitä saivat.
Toinen on "Fionatar", joka on tunnettu suomi24:n vankeinhoitopalstalla.
Tämä ketju Paula ole muille kuin Eikkaa koskeviin asioihin. Sinulle ei kuulu muiden perhe-elämä ja niistä valehteleminen tai harhailu. Tuksu tuomittiin tuosta rottakeissistä yksin, Jarnaa ei ole siitä tuomittu, satuin jo aiemmin lukea pöytäkirjat. Lopeta valehtelu.
Eikä tänne kuulu "fionattaren" kirjoitukset, jätä ihmiset rauhaan!!!

Sinut on tuomittu kesäkuussa 2015 lähestymiskieltoon Tampereen käräjäoikeudessa, et saa lähestyä Eikka Lehtosaarta tai hänen uutta vaimoaan. Nyt alkaa jo vainoamisen perusteet löytyä kun kirjoittelet jatkuvasti valetta ja tarkkailet toisen elämää. Vainoaminen on virallisen syytteen alainen rikos. Eikka Lehtosaaren ei tarvitse siis nostaa itse ilmoitusta.
bauttiarallaa
Alokas

Viesti Kirjoittaja bauttiarallaa »

Raakel kirjoitti:Tämä ketju Paula ole muille kuin Eikkaa koskeviin asioihin. Sinulle ei kuulu muiden perhe-elämä ja niistä valehteleminen tai harhailu. Tuksu tuomittiin tuosta rottakeissistä yksin, Jarnaa ei ole siitä tuomittu, satuin jo aiemmin lukea pöytäkirjat. Lopeta valehtelu.
Eikä tänne kuulu "fionattaren" kirjoitukset, jätä ihmiset rauhaan!!!
Arvasit väärin. Minkä h...in takia luulet, että olen Paula?

En mä Jarnaa tunne, mutta paljon siitä löytyy googlettamalla. Kun laittaa yhteen Tuksu Jarna ja rottia niin pääsee minfollekin:

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 8&start=90
Vastaa Viestiin