Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Catish
Alibin satunnaislukija

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Catish »

Irish Coffee tai Black Velvet kiitos ! Olipa hyvä Amorphis keikka eilen <3.
Be like water
Gladys
David Starsky

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Iltaa taloon ja etenkin nurkkapöydän ihanille kanssasuvakeille :) Kotiuduin työreissusta ja olen ihan sippi joten lasillinen punaviiniä ei ainakaan pahenna tilannetta. Jos nyt kukaan muu tänne sattuu tänään eksymään niin saa istua seuraksi. Tarjoan, menevät kertyneet päivärahat hyvään tarkoitukseen :D

Ja jukeboxiin muutama markka:

https://www.youtube.com/watch?v=GeQIw6vktRA
All is pretty.
- Andy Warhol
J.Maybrick
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

Punkkuannos tännekin, kiitos Gladys.
Itse en ole tällä hetkellä niinkään työstä lopussa, mutta kun katson seuraavien viikkojen aikatauluja ja vaatimuksia, olen jo etukäteen väsynyt ja hieman paniikissa. Selviänkö hengissä ja terveenä jouluun asti?
Onneksi täältä löytyy vertaistukea, huoh.
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Destiny
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Terves! Taidankin sujahtaa muiden kantapeikkojen seuraan. Lasi glögiä, kiitos.

J. tuossa joulun jo mainitsikin, kohta se jo on! Kävin jo varastossa nuuskimassa jouluvaloja, mielestäni olisi jo aika laittaa tähti ikkunaan. Muu perhe ei innostunut asiasta, pitäisi kuulemma odottaa, että lehdet edes ovat pudonneet puista. Pyh ja pöh sanon minä.

Saisiko kynttilän tunnelman luomiseksi? Ei, ei mitään vaniljantuoksuista, tulee päänsärky.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
Jinx
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Jinx »

Destiny kirjoitti:Terves! Taidankin sujahtaa muiden kantapeikkojen seuraan. Lasi glögiä, kiitos.

J. tuossa joulun jo mainitsikin, kohta se jo on! Kävin jo varastossa nuuskimassa jouluvaloja, mielestäni olisi jo aika laittaa tähti ikkunaan. Muu perhe ei innostunut asiasta, pitäisi kuulemma odottaa, että lehdet edes ovat pudonneet puista. Pyh ja pöh sanon minä.

Saisiko kynttilän tunnelman luomiseksi? Ei, ei mitään vaniljantuoksuista, tulee päänsärky.
Nostin kynttilälyhdyt jo pihalle. Jouluvaloihin en saanut vielä lupaa. Kyllä illat on jo niin pimeitä ja kylmiä, että lisävaloa alkaa jo kaivata iltoja piristämään. Kyllä mullekkin maistuisi lasi lämmintä juomaa, kiitos!
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Parin viikon pakkolevon jälkeen taas paikalla. Sen kunniaksi iso tuoppi.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Alice
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Alice »

Teetä ja sympatiaa, kiitos ;)
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

No huh huh tota alkoholin paljoutta mitä vitriinissä onkaan. Suorastaan silmiä hivelevä näky pitkän kuivan kauden jälkeen.
Alkoholia on, tilaa on, joten kaikki on hyvin kun ei kukaan ole sapellin kanssa selän takana.
Eiköhän se olisi viski tuplana paikallaan, kiitos.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
kakkosurpo
Frank Columbo

Ja niin tuli tämäkin perjantai taaperrettua iltapäivään asti, ihan kuivin suin.
Mitäköhän sitä ottaisi nesteytyslääkkeeksi näin perjantaina?
Taidanpa ottaa aineista kovinta, lasillisen kraanavettä, kiitos.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
kakkosurpo
Frank Columbo

No johan oli kovaa kamaa toi vesi Prisonissa, hyi hitto.
Äkkiä viski tuplana, kiitos.
Mman
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Mman »

Vaellusretki käsivarressa otti koville joten iso tuokkonen näin aluksi..
J.Maybrick
Axel Foley

Näin ressaantunut en ole ollut pariin vuoteen, ehkä kymmeneen. Mikä siihen auttaisi? Nyt loma pyörähti käyntiin, voin viikoksi unohtaa pahan maaliman. Kristallinkirkasta puolikuivaa valkkaria, kiitos!
Istukaa tähän pöytään ja puhukaa tai vaikka saarnatkaa, mutta älkää odottako vastausta. Kuuntelen kuitenkin :shock:
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Mä voin istahtaa hetkeksi pajattamaan jotakin, ota tuosta muutama suolakeksi ja viinirypäle sen valkkarisi seuraksi 8)
Onnittelut ensiksikin tuosta lomaviikosta, mulla eikun tahti vaan kiihtyy. Huomennakin on työpäivä ja ensi viikolla täydet viisi päivää, joista ti-ke olen vieläpä koulutuksessa vieraalla paikkakunnalla.

Mutta en mä valita, koskaan ei mikään koulutus ole mennyt täysin hukkaan ja tämä ensi viikon sessio saattaa jopa auttaa mua verkostoitumaan erään ei työhön liittyvän asiankin tiimoilta :D
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
J.Maybrick
Axel Foley

[...]sessio saattaa jopa auttaa mua verkostoitumaan erään ei työhön liittyvän asiankin tiimoilta :D
Eli jotain rikoksiin liittyvää... :D kiitos, virkistit jo mua. Ei täällä kaikki ookkaan ihan lopussa! Nappaanpa pari rypälettä
TiiaStiina
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

Ilmoittaudun heti verkostoitumaan. Ihan uteliaisuudesta.
Vastaa Viestiin