Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

ulkosuomalainen
Michael Knight

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Sariola.

P.S. Kuvat kertovat.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Vespa velutina
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Vespa velutina »

Saisko sen ruskean muumion pois tuosta palstan etusivulta?
Suoraan sanottuna karmivan näköinen ja ollut siinä jo monta kuukautta. Eikö ole tuoreempia juttuja, joissa ei ole kuvaa kenenkään maallisista jäännöksistä?
Aasianherhiläinen Vespa velutina on hieman pienempi kuin eurooppalainen herhiläinen. Tulokkaan erityistuntomerkki on keltaiset jalat.
Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Vespa velutina kirjoitti:Saisko sen ruskean muumion pois tuosta palstan etusivulta?
Suoraan sanottuna karmivan näköinen ja ollut siinä jo monta kuukautta. Eikö ole tuoreempia juttuja, joissa ei ole kuvaa kenenkään maallisista jäännöksistä?
Kiva huomata, että kyseinen ruskea muumio ärsyttää ja kuvottaa jotakuta muutakin kuin minua. Yhdyn siis Vespa Velutinan toiveisiin, että kuva vaihdetaan johonkin muuhun. Laittakaa tilalle vaikka kuva työssään touhuavasta huumekoirasta tai jostain muusta, mikä ei karmi selkäpiitä.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Bias
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Bias »

Pieni liekki kirjoitti:
Vespa velutina kirjoitti:Saisko sen ruskean muumion pois tuosta palstan etusivulta?
Kiva huomata, että kyseinen ruskea muumio ärsyttää ja kuvottaa jotakuta muutakin kuin minua. Yhdyn siis Vespa Velutinan toiveisiin, että kuva vaihdetaan johonkin muuhun. Laittakaa tilalle vaikka kuva työssään touhuavasta huumekoirasta tai jostain muusta, mikä ei karmi selkäpiitä.
Minä olen lähestynyt ylläpitoa kyseisestä asiasta jo kuukausia sitten, turhaan. Muutosta tähän lienee siis tulossa. Kysyin siis, voisiko kuvan piilottaa linkin taakse.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
paccasucco
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Kyseinen muumio on hatuttanut jo kauan, aivan liian kauan.Syvämeren uppotukkikin olisi attraktiivisempi etusivun näkymä.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

Muumio on oksettanut minuakin jo pitkään, mutta tuli mieleeni, onko sen tarkoitus ajaa pois jo valmiiksi herkkähipiäiset :mrgreen:
kerroush
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja kerroush »

Mikä muumio? Missä? Linkki?
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Siis jos pistät osoiteriville http://murha.info/ niin kai sinullakin näkyy siinä muumio "Thaimaan lastensyöjä" otsikon alla.
Minä olen kai jotenkin paatunut, kun ei se minua kerennyt häiritsemään, vaikka ei se järin miellyttävä kuva olekaan. Tietenkin voi tehdä niin, että laittaa tämän foorumin etusivun suosikkeihin, jotta ei tarvitse aina tulla sivuston etusivun kautta, paitsi jos kone on yleisessä käytössä, niin kaikki kanssaihmiset eivät ilahdu siitä, että selaimen suosikeista löytyy minfoa.
TiiaStiina
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

Valoviikate kirjoitti:.......... Tietenkin voi tehdä niin, että laittaa tämän foorumin etusivun suosikkeihin, jotta ei tarvitse aina tulla sivuston etusivun kautta, paitsi jos kone on yleisessä käytössä, niin kaikki kanssaihmiset eivät ilahdu siitä, että selaimen suosikeista löytyy minfoa.
Äkkiähän tänne pääsee ilman suosikkikansiotakin - ja ilman muumioita - kun ensin kirjoittaa osoiteriville pelkän "minfo" ja valitsee siitä.
Sajaki
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Valoviikate kirjoitti: Minä olen kai jotenkin paatunut, kun ei se minua kerennyt häiritsemään, vaikka ei se järin miellyttävä kuva olekaan.
Enpähän ole ainoa :lol: Mielestäni kuva on jopa hieno.
Valoviikate kirjoitti:Tietenkin voi tehdä niin, että laittaa tämän foorumin etusivun suosikkeihin, jotta ei tarvitse aina tulla sivuston etusivun kautta, paitsi jos kone on yleisessä käytössä, niin kaikki kanssaihmiset eivät ilahdu siitä, että selaimen suosikeista löytyy minfoa.
Tätä jaksan ihmetellä: kuka tulee foorumille aina etusivun kautta? :o Itse en eksy sinne muutoin kun silloin, kun joku foorumilla asiasta jotain mainitsee ja pitää käydä vilkaisemassa.
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Sniffaaja
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Sniffaaja »

Jos suklaanvärinen ukko aiheuttaa pahaa oloa, niin miten te voitte kestää monikulttuurisessa suomessa?

Taitaa vihaa nostaa enemmän muumion ihonväri kuin muut asiat. Ikävää että rasisteja on näin paljon.
http://www.osuva.com/ - joukko- ja perhesurmaajien treenipaikka vuodesta 2000. Parhaimmat aseet ja kouluttajat.
Kaito Kid
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Kaito Kid »

Tulen aina tänne etusivun kautta ja säikähdin ihan älyttömästi sitä muumiota kun ekan kerran näin sen :shock: Yhdyn täysin ylläolevien muumion vastustajien mielipiteisiin. Toivottavasti joku kirjoittaisi uuden artikkelin tai jotain niin saataisiin se kuva pois etusivulta! Toisaalta, kuva on ollut siinä nyt jo niin kauan että siihen on jotenkin ehtinyt tottua... mutta ei sitä ole edelleenkään järin miellyttävää katsella.

edit// Niin ja joku ihmetteli miksi joku tulee tänne aina etusivun kautta, niin itse haen yleensä minfon Googlesta ja se tarjoaa etusivua ensimmäisenä, jotenkin sitä tulee aina automaattisesti klikattua. Lisäksi painan tosi usein vahingossa tuota "Etusivu" -linkkiä mikä vie pääsivulle tuon foorumin "Etusivu" -linkin sijaan kun olen foorumilla. Olen kuitenkin käyttänyt palstaa vuosia, mutta jotenkin nuo kaksi eri etusivun linkkiä ovat edelleen jotenkin hämääviä.
"When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth."

"One truth prevails!"
Sajaki
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Kaito Kid kirjoitti:edit// Niin ja joku ihmetteli miksi joku tulee tänne aina etusivun kautta, niin itse haen yleensä minfon Googlesta ja se tarjoaa etusivua ensimmäisenä, jotenkin sitä tulee aina automaattisesti klikattua..
Lisää ihmetyksenaiheita. Kuka hakee Googlen kautta sivuston, jota käyttää (edes semi)aktiivisesti? :o Jos minulla ei ole sellaista kirjanmerkkipalkissa, niin sivuhistorian kautta pääsee kätevimmin (eli laittaa osoiteriville muutaman ensimmäisen kirjaimen).

No, minä olenkin tunnetusti outo, ehkä tuo on tavallisten ihmisten toimintatapa.
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

Vaadimme kauniimman etusivun mannekiinin!
Tuo kurttuinen violetti muumio pois, Halloween meni jo..
CharlesBronson
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Sniffaaja kirjoitti:Jos suklaanvärinen ukko aiheuttaa pahaa oloa, niin miten te voitte kestää monikulttuurisessa suomessa?

Taitaa vihaa nostaa enemmän muumion ihonväri kuin muut asiat. Ikävää että rasisteja on näin paljon.
+1
Hieman tummahan tuo ukkeli oli jo eläessään, mutta vielä vainaata pitää solvata.
Hävetkää, saatana!
it's my car !
Vastaa Viestiin