Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Frankie
Sofia Karppi

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Frankie »

Helpottiko ?
Tara
Horatio Caine

Re: Pikassolle: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju

Viesti Kirjoittaja Tara »

ViestiKirjoittaja pikas.so » 06 Marras 2015, 18:45

Nyt kun kerroit Tara, että sinulle on soitettu ja esitetty vaateita, niin parasta kertoa tänne kaikille lukijoille ja osallistuville mikä taho on tehnyt näin.

Olin kyllä hieman äimänä, kun tällaista ehdotit. Kieltäydyin.
Kun pieni liekki oli ilmoittautunut, kirjoitit:
Picasso kirjoitti: Mainitsit tuossa yllä mitä se keillekään muille kuuluu, mutta kerroit asian julki kuitenkin.
Kyllähän sä tiedät, että tällaiseen tartutaan. Diplomaattisuutta tähän kaivataan, ettei kaikenlaiset rakkikoiramaiset viestit enää saisi jalansijaa.
Mutta eikö diplomatiaa ole juuri se, ettei halua kertoa nimiä? :shock: annelistien touhut ja rakkikoirat tiedetään ilman minuakin.

Mitä ihmettä tarkoitit, että 'kerroin asian julki'??? Enkä kertonut julki, paljastanut ketään vaan yleisellä tasolla viittasin asiaan, joka sitä paitsi on täällä ollut esillä ennenkin. Nyt tuo puhelinsoitto oli uutta. Nimiä en aikonut kertoa, niitten nimet ja nimimerkit jotka ovat uhkavaatimuksiaan esittäneet ovat jo tiedossa, mutta miksi niitä tänne levittelisin??

Miksen saisi kieltäytyä kertomasta nimeä? Mitä se kenellekään kuuluisi?

Sitten sinä syytät minua! En tajua mitä oikein ajattelit? Tällainen vituttaa. Annelistien typerimmistä rakkikoirista kuka välittää.

Kaikkihan sen tietävät, että netin vihapuheet ...jne.. Sitähän naakka oli tähdentänyt laittamalla linkin ko artikkeliin! Millä tavalla tuollaista avausta saisi kommentoida, ellei mainitsemalla, että minäkin tiedä siitä jotakin, nettiuhkailusta...? Ja toteamalla minkä kaikki kyllä jo tiesivät ennestään, että ad hominem-postailua ja uhkalua ovat harjoittaneet etupäässä annelistit, niin kuin näkyvät harjoittavan edelleenkin.

Ota nyt hitto soikoon järki käteen ja mieti ketä syytät jostain ''julkistamisesta'', ja rakkikoirien herättelystä.

Vai onko niin, että Naakan esittämän artikkelin teemaa ei olisi saanut kommentoida muuten kuin kauhistelemalla ja surkuttelemalla ihan vain yleisesti, että oi voi, on se kyllä .. mutta shhh.. ei saa puhua asiasta edes nimimerkkejä paljastamatta, jos sattuu olemaan omia kokemuksia!
Tämä tästä. Omalta osaltasi teit ''ystävän teon'', kiitos nyt siitä vielä.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

peltirumpu kirjoitti:
Jemma kirjoitti:
Pöyristyttävä tapaus. Lisäksi se naapurin onneton valonkaje yrittää vielä selitellä tekoaan ja koota annelisteilta (juridista) tukea ja päähäntaputuksia. Pieni liekki julkaisee yksipuolisesti yksityistä puhelinkeskustelua koskevia, vahvistamattomia tietoja ja yrittää oikeuttaa tekosensa jonkin olemattoman rekisteriasioihin liittyvän "julkisuusklausuulin" avulla. Yksittäinen kotirauhan rikkominen on toissijainen rike verrattuna niihin toimenpiteisiin, jotka johtivat anonyymin nettikeskustelijan henkilötietojen selvittämiseen.

Nikin käytös on sairaalloista, kaikkien nettikirjoittelua koskevien sääntöjen vastaista, tahditonta, agitoivaa, huonotapaista, tungettelevaa ja harvinaisen tyhmää, vaikka kyse olisi vain yhdestä puhelinsoitosta. Rekistereistä tai netistä ei noin vain löydä henkilötietoja, jos ei ole pohjatietoja, joiden perusteella rajata hakua. Miten lie lieska onkinut tarvittavat pohjatiedot käyttöönsä. Hakkeroimalla, epäluotettavilta ylläpitäjiltä vai vasikoivilta kanssakirjoittajilta? Riittäisikö nimimerkillä pokkaa paljastaa myös tietolähteensä, kun kerran on valinnut poikkeuksellisen avoimen linjan.

Ihmisellä (siis kenellä tahansa) voi olla vaikka kuinka paljon erilaista, etsimättä tai pyytämättäkin tullutta tietoa, mutta kaikkea omaamaansa tietoa ei todellakaan tarvitse käyttää - eikä etenkään kenenkään painostamiseen, pelotteluun ja/tai kotirauhan rikkomiseen. Nimimerkki pieni liekki on yhtä häiriintynyt yksilö kuin idolinsa, tuomittu lastenraiskaaja sekä (ilmiselvä) murhaaja Anneli Auer.
Näin meitä opastaa Härän tallista nimimerkki Jemma. Näkeekö joku tuossa kuvauksen kirjoittajasta itsestään?

Mitähän mieltä kirjoittajan läheiset, esimiehet, opettajat ja ystävät olisivat Jemmasta, jos tietäisivät millainen pakkomielle hänellä on Annelista ja millaisia törkyviestejä hän postailee päivittäin nettiin?

Jemma! Jokainen vuorollaan. Sinunkin vuorosi tulee aikanaan 8)
Jemmalle naapuriin!

Muistatko kirjoittaneesi joskus seuraavan tekstin jonnekin:

"Auerin ja tämän lähipiirin asioiden tonkiminen on arveluttavaa ja epäeettistä. Itsekin olen siihen syyllistynyt. Saatan syyllistyä myös jatkossa, syntinen kun olen. Aueria voi pitkän mediajulkisuuden ja syytösten valossa verrata poliitikkoon, jota piikitellään asemansa - ei henkilönsä - vuoksi. Luulisi, etteivät syytetty ja tämän lähipiiri ehdoin tahdoin roiku ketjussa, jossa kirjoitetaan heistä ikäviä asioita - elleivät sitten tahdo esittää vasta-argumenttejä."

Jokainen meistä sortuu virheisiin, mutta jos niitä virheitä toistaa yli neljä vuotta korjaamatta käytöstään, niin silloin on jo kyse melkoisen vakavasta asiasta. Tällä hetkellä on tärkeää mahdollistaa puheyhteys sijaisperheen ja muiden tähän perheyhteisöön aiemmin kuuluneiden henkilöiden välille. Tarkoitan siis, että minun mielestäni lastensuojelun tulee edistää Auerin perheen lasten keskinäisten välien korjaantumista ja että sijaisvanhemmat tapaavat valvotuissa avoimen keskustelun mahdollistavissa olosuhteissa Anneli Auerin ja tämän vanhemmat. Minä toivon, että puhevälit vähitellen palautuvat, koska se on tärkeää koko perheyhteisön tulevien vuosien hyvinvoinnin kannalta. Toivon, että nämä yhteiskunnan kaltoin kohtelemat nuoret pääsevät yli näistä vaikeista ajoista ja että heillä on edessä valoisa tulevaisuus vastuuntuntoisina aikuisina.

Joku toivoi minulle ikibannia murhainfoon. Voin vakuuttaa, että jätän murhainfon hyvillä mielin taakseni viimeistään sen jälkeen, kun voin olla varma Anneli Auerin ja Jens Kukan oikeusmurhaamisen päättymisestä. Onneksi näyttää siltä, että järjen valoa on näkyvissä useammalla saralla ja että viranomaiset keskittyvät työntekoon asioiden kuntoon saamiseksi.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

peltirumpu kirjoitti:Tuskinpa yksi puhelinsoitto kenenkään yksityisyyttä loukkaa. Ja pitää muistaa sekin, että jokainen vastaa huudoistaan, vaikka huuteleekin nimimerkin takaa.

Ja siellä vajaccilassa kannattaisi jokaisen törkyviestin kirjoittajan muistaa se tosiasia, että tarvittaessa jokaisen henkilöllisyys on selvitettävissä.
Siinä vaiheessa, jos itse alan soitella eri nimimerkeille minfon tai Hejacin asioissa toivon, että joku viisaampi opastaisi minua sanoen: Lopeta nyt hyvä ihminen ja hakeudu hoitoon!
Siinä vaiheessa näet täytyy olla jo aika sekaisin, jos ei itse ymmärrä, mitä on tekemässä.
Nettipalstat ovat nettipalstoja, eikä keskusteluja tarvitse ulottaa "oikeaan" elämään, elleivät osapuolet ole näin sopineet.
Pieni liekkikin olisi voinut esim. yv:nä ehdottaa Taralle, voisiko ottaa yhteyttä puhelimitse. Tällöin Taralla olisi ollut mahdollisuus kieltäytyä.
Näin kävi esim. itselleni, kun sisotalo Hejacissa (julkisella palstalla) ehdotti, että soittaisin hänelle. Hän siellä julkaisi puhelinnumeronsakin, jonka ylläpito poisti, ettei se jäisi kaikkien häirikköjen käyttöön. Kieltäydyin soittamasta, koska en katsonut asian vaativan henkilökohtaista yhteydenottoa. Sisotalon kunniaksi on sanottava, että hän jätti asian siihen.

Kertoo jotain peltirummusta itsestään, että hänen pitää haukkua rinnakkaispalstaa halventavalla nimellä. Noo, jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.
Mutta itse tuohon kommenttiin, että jokaisen henkilöllisyys on selvitettävissä jne. Miten se tähän liittyy? Vaikka kuinka tietäisi, kuka toinen kirjoittaja on, ei se anna oikeutta soitella hänelle. Ja kuten sanoit, jokainen vastaa kirjoituksistaan. Niinpä niin, mutta ei kai me pienelle liekille vastuussa niistä olla?
Tara
Horatio Caine

Ailar kirjoitti:
peltirumpu kirjoitti:Tuskinpa yksi puhelinsoitto kenenkään yksityisyyttä loukkaa. Ja pitää muistaa sekin, että jokainen vastaa huudoistaan, vaikka huuteleekin nimimerkin takaa.

Ja siellä vajaccilassa kannattaisi jokaisen törkyviestin kirjoittajan muistaa se tosiasia, että tarvittaessa jokaisen henkilöllisyys on selvitettävissä.
Siinä vaiheessa, jos itse alan soitella eri nimimerkeille minfon tai Hejacin asioissa toivon, että joku viisaampi opastaisi minua sanoen: Lopeta nyt hyvä ihminen ja hakeudu hoitoon!
Siinä vaiheessa näet täytyy olla jo aika sekaisin, jos ei itse ymmärrä, mitä on tekemässä.
Nettipalstat ovat nettipalstoja, eikä keskusteluja tarvitse ulottaa "oikeaan" elämään, elleivät osapuolet ole näin sopineet.
Pieni liekkikin olisi voinut esim. yv:nä ehdottaa Taralle, voisiko ottaa yhteyttä puhelimitse. Tällöin Taralla olisi ollut mahdollisuus kieltäytyä.
Näin kävi esim. itselleni, kun sisotalo Hejacissa (julkisella palstalla) ehdotti, että soittaisin hänelle. Hän siellä julkaisi puhelinnumeronsakin, jonka ylläpito poisti, ettei se jäisi kaikkien häirikköjen käyttöön. Kieltäydyin soittamasta, koska en katsonut asian vaativan henkilökohtaista yhteydenottoa. Sisotalon kunniaksi on sanottava, että hän jätti asian siihen.

Kertoo jotain peltirummusta itsestään, että hänen pitää haukkua rinnakkaispalstaa halventavalla nimellä. Noo, jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.
Mutta itse tuohon kommenttiin, että jokaisen henkilöllisyys on selvitettävissä jne. Miten se tähän liittyy? Vaikka kuinka tietäisi, kuka toinen kirjoittaja on, ei se anna oikeutta soitella hänelle. Ja kuten sanoit, jokainen vastaa kirjoituksistaan. Niinpä niin, mutta ei kai me pienelle liekille vastuussa niistä olla?
Kun ei tiedä kuka soittaja on eikä häntä tunne millään tavalla, ei voi tietää kenen asialla hän on, tarkistaako vain, että olenko paikalla, olenko 'Tara' jne. Kenestä tahansa on röyhkeää, että soitetaan kotiin ja aletaan esittää 'toivomuksia' ja valitetaan, että Auerista puhutaan pahaa ilman mitään syytä'' (+ tutut kaikkien tuntemat Pienen liekin litaniat).. Pieni liekki on puhelinsoittoaan, siis yhteydenottoa varmaan pitkään miettinyt, ja mitä kaikkea onkaan miettinyt, koska muistan hänen aikanaan pohtineen, että ''Tara kertoi että hänen naapurissaan asuu kolme poliisia''..(kyllä joo, tuolla huutomatkan päässä.) Olisiko tuo tullut muussa tapauksessa soittamaan ovikelloa? vai olisiko joku muu ollut tulossa koputtelemaan terassin ovilasia esimerkiksi ovenpielessä lojuvalla kirveellä? Tiimissähän nuo puuhailevat.

Pieni liekki lähetti minulle yv:n vuosi sitten:
Re: Rikottu ovi-ikkuna ja siitä kulkeminen (ketju 2)
Lähetetty: 15 Loka 2014, 23:21
Lähettäjä: Pieni liekki
Vastaanottaja: Tara
En ole vieläkään vastannut hänelle, joten kyllä pienelläkin liekillä voisi päätellä, että en kaipaa yksityisiä yhteydenottoja. Asianaan oli kysyä, olenko hämärryttäjä vai vai hämärrytetty, koska hänen mielestään sen, että (referaatti sallittakoon) olen perehtynyt esitutkintamateriaaliin niinkin huolella, olisi jo pitänyt osoittaa minulle, että Auer on syytön! Mitä tuollaiseen kannattaisi sanoa???

PS:Tämä postaus oli innoittanut Pl:n laittamaan minulle yv:n:

Siltä varalta, että jos joskus palattaisiin itse asiaan, niin laitan vielä linkin kuviin, jotka liittyvät tuohon postaukseeni, joka siis innoitti Pienen liekin lähettämään minulle ko yv:n.

Mitä vielä?
Viimeksi muokannut Tara, Su Marras 08, 2015 11:37 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Frankie
Sofia Karppi

Ei voi kuin ihmetellä jumalauta järjen köyhyyttä ! Jos ei näe siinä mitään väärää, että soittelee tuntemattomille, on kipeä ihminen ! Hakeudu nyt Liekki hoitoon, jos äijäsi näkisi kirjoittelut ja tietäisi soittelusi, laittaisin hänenä sinut hoitoon, häpeä nyt saatana edes vähän ! Vai pitääkö sulle soittaa ulkopuolisena valkotakkiset hakemaan ? Ihan saatanan tyrmistyttävää tuollainen käytös, vitun idiootti(t).
Anteeksi karkea kielenkäyttöni.
Caldera
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Caldera »

Frankie kirjoitti:Ei voi kuin ihmetellä jumalauta järjen köyhyyttä ! Jos ei näe siinä mitään väärää, että soittelee tuntemattomille, on kipeä ihminen ! Hakeudu nyt Liekki hoitoon, jos äijäsi näkisi kirjoittelut ja tietäisi soittelusi, laittaisin hänenä sinut hoitoon, häpeä nyt saatana edes vähän ! Vai pitääkö sulle soittaa ulkopuolisena valkotakkiset hakemaan ? Ihan saatanan tyrmistyttävää tuollainen käytös, vitun idiootti(t).
Sanoo raukkamainen anonyymi jonka nikin pitäisi olla jo poltettu roviolla, tiedät kyllä miksi.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Re: Pikassolle: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Tara kirjoitti: ... Nimiä en aikonut kertoa, niitten nimet ja nimimerkit jotka ovat uhkavaatimuksiaan esittäneet ovat jo tiedossa, mutta miksi niitä tänne levittelisin??

... ellei mainitsemalla, että minäkin tiedä siitä jotakin, nettiuhkailusta...? Ja toteamalla minkä kaikki kyllä jo tiesivät ennestään, että ad hominem-postailua ja uhkalua ovat harjoittaneet etupäässä annelistit, niin kuin näkyvät harjoittavan edelleenkin.

On aina jaksanut hämmentää, miten Tara vuositolkulla kertoilee että hänen nimimerkkiä on uhkailtu... siis nimimerkkiä on uhkailtu...
Jos täällä joku on hoidon tarpeessa, niin Tara ehdottomasti samaan kyytiin.
Tarasta huomaa miten jotkut aktiivit ajautuvat harhamaailmaan, jossa eletäänkin jo nimimerkkinä.

En nyt puhu tuosta Pienen liekin soitosta, joka siinäänsä voi olla ajattelematonta, vaan puhun niistä muista Taran edellämainitsemista 'palstoilla uhkailuista'.
Oikeilla nimilläkö siellä kirjoittelette Tara? Oma syy sitten jos paskaakin satelee silmille.

Uskon kuitenkin että kyseessä on reaalielämän sotkeminen omaan nimimerkkiinsä, palstoilla sitten voivotellaan että voivoi kuinka minua uhkaillaan ja haukutaan.
Tosiasia lienee se että tietynlaiset persoonat saavat tälläisestä ylimääräiset 'kiksit', kun pääsevät esittäytymään marttyyrina.
Frankie
Sofia Karppi

Caldera kirjoitti:
Frankie kirjoitti:Ei voi kuin ihmetellä jumalauta järjen köyhyyttä ! Jos ei näe siinä mitään väärää, että soittelee tuntemattomille, on kipeä ihminen ! Hakeudu nyt Liekki hoitoon, jos äijäsi näkisi kirjoittelut ja tietäisi soittelusi, laittaisin hänenä sinut hoitoon, häpeä nyt saatana edes vähän ! Vai pitääkö sulle soittaa ulkopuolisena valkotakkiset hakemaan ? Ihan saatanan tyrmistyttävää tuollainen käytös, vitun idiootti(t).
Sanoo raukkamainen anonyymi jonka nikin pitäisi olla jo poltettu roviolla, tiedät kyllä miksi.
Kerropa minullekin. Vai osaatko vain vihjailla olemattomiasi ?
peltirumpu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja peltirumpu »

Samaa mieltä. Revitään itkupotkuraivari siitä, että joku on onkinut nimimerkin takaa huutelevan henkilöllisyyden selville ja soittanut hänelle!

Siis soittanut!!!

Tuleeko mieleen, että ko. nimimerkki on mustamaalannut ja solvannut netissä kohta kymmenen vuotta ihan oikeaa ihmistä, eikä mitään nimimerkkiä? Ihmistä, jota hän ei tunne, eikä oikeasti tiedä hänestä yhtään mitään. Samaa paskaa sataa niskaan kaikille niille, jotka ovat erehtyneet todistamaan tai olemaan eriä mieltä hänen kanssaan. Ja nuokin kaikki oikeita ihmisiä, eikä mitään nimimerkkejä!

Tuohan ei ole sinusta mitään, mutta kun joku soittaa ko. nikille, repeää ilmoille raivokas vajaccien sotahuuto :mrgreen:

Ihan oikeastiko te vajacit kuvittelette, että nimimerkin takaa voi kirjoittaa nettiin mitä tahansa paskaa ilman seuraamuksia? Ei se niin mene. Jokainen vastaa huudoistaan vaikka nimimerkillä kirjoittaakin. Ja jokaisen kirjoittajan henkilöllisyys on selvitettävissä.

Kun te niin tarmokkaasti olette saattamassa muita hoitoon, niin muistakaa samalla tutkituttaa oma päänne. :mrgreen:
Tara
Horatio Caine

Ensiksi: En ole pitkään aikaan lukenut murren postauksia, 3D-vitamiinia on tullut tarpeeksi ja muutenkin...joten saattaa vielä kestää ennen kuin avaan postauksiaan ''Tästä''.

Hän oli ensimmäinen, joka valitsi uhkailun keinovalikoimaansa,.... ensin tuli pikkuilkeitä vittuiluja oravista, vitsin varjolla, riekkumista että hähäää.. ''joulupukki tulee koputtelemaan ovellesi, '...oravien kepittelyn nautintoa odotellen'' ...tai.. '' nyt voit olla rauhassa, kun oravien metsästyaikakin meni jo umpeen '' ym vastaavaa..

Mutta jo tätä vaihetta ennen hän uhkaili minua oikeudenkäynnillä copyright-rikokkomusten vuoksi - usutti jopa ylläpidon lähettämään minulle yv:llä varoituksia, että en saa koskea turumurren 3D-kuviin, tehdä niihin merkintöjä, koska turumurrella on piirtämiinsä kuviin Suomen lain suoma tekijänoikeus(väritys yv:n lähettämästä yv:stä) - se vain että tm oli alunperin itse antanut luvan, että saan merkitä hänen 3D-kuvaansa, mikä kohta minun mielestäni on toisin kuin hän on piirtänyt - jossain vaiheessa hän kielsi että enää en saa tehdä merkintöjä, mutta kun minä en tätä luvan perumista ollut huomannut, koska kyllästytttäni olin laittanut hänen nimimerkkinsä 'Vihamies-kansioon''!

tässä lisää asiasta:

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=604296#p604296

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=604350#p604350

Ei kestänyt kauaa, kun turumurren postauksia ja 3D-kuvia Iltalehden portin Ulvila-ketjuun ahkerasti linkitellyt 'nimimerkki' esitti suoria uhkauksia, että ellet Tara lopeta kirjoitteluasi, niin tulemme hakemaan sinut jne..- toki kyseinen 3D-kuvilla kehuskellut nimimerkki uhkaili muitakin Aueria syylliseksi epäileviä nimimerkkejä, kuten valhallaa mm, samoja joita murre minfossakin vihasi.

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=604301#p604301

Noissa linkeistä löytyy jotakin aiheesta, jos se vielä jotakuta kiinnostaa... enempää en jaksa hakea...IL-portissa olleet jutut löytyvät myös, ainakin ne joita IL:n ylläpito ei ole poistanut,.. siellähän mainittiin myös 'oravatädin asuinpaikka' myös, puhuttiin Taran ulkonäöstä.. hahhah mutta oli erehdytty luulemaan erästä koirankasvattajatuttavaani minuksi... :oops: Voi Jeesus! ..mm. Että ihan leikillään vain on höpisty??

Sitten joku kahjo soittaa kotiin ja esittää vaatimuksia... voi miten hauskaa.
Frankie
Sofia Karppi

Puhutko nyt oikeasta ihmisestä siis siitä, joka tappoi miehensä ?
Miksi te ette soittele Iltalehtiin + muihin medioihin, kun sielläkin oikeaa ihmistä haukutaan. Tai soita sille tuomarille, joka oli erimieltä oikeasta ihmisestä ? Mene nyt Peltiruoste menemään, etten paremmin sano.
peltirumpu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja peltirumpu »

Frankie kirjoitti:Puhutko nyt oikeasta ihmisestä siis siitä, joka tappoi miehensä ?
Miksi te ette soittele Iltalehtiin + muihin medioihin, kun sielläkin oikeaa ihmistä haukutaan. Tai soita sille tuomarille, joka oli erimieltä oikeasta ihmisestä ? Mene nyt Peltiruoste menemään, etten paremmin sano.
Tuon enempää sinulta ei voi odottaakaan. Vajaccilassa olette kaljalootan ja haulinipun kanssa samalla tasolla.

Mutta älä huoli, ei se ole sinun syysi. Jotkut vaan saa vähän enemmän älyä ja jotkut toiset sitten jotain muuta. Olen varma, että sinäkin olet hyvä jossakin toisessa, hiukan vähemmän älykkyyttä vaativassa tehtävässä. Kuten vaikkapa maahanmuuttajien turpaan vetämisessä tai mummojen potkimisessa :mrgreen:
kaljaloota
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

Eikös kannattais nyt mennä etsimään sitä sliksipojha- uhvomiestä, joka jätti ne Mäkisen kuuluisat sukka(mehu)jäljet :mrgreen:
Viimeksi muokannut kaljaloota, Su Marras 08, 2015 1:12 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tara
Horatio Caine

Frankie kirjoitti:Puhutko nyt oikeasta ihmisestä siis siitä, joka tappoi miehensä ?
Jos nämä ottaisivat yhteyttä viranomaisiin, että nimimerkki Tara mustamaalaa Aueria, niin asia tarkistettaisiin, ja sitten paljastuisikin se annelisteille ikävä asia, että kysymys onkin Taran tarkkuudesta!

jestas sentään, jopa Pieni liekki on korostanut, että sinä Tara olet hyvin perillä etp:stä! :mrgreen:
Vastaa Viestiin