Pedofiili esitetään TV:ssä Nelosella myönteisessä valossa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Ärrkele
Adrian Monk

Re: Pedofiili esitetään TV:ssä Nelosella myönteisessä valoss

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Alice kirjoitti:Käsittääkseni tämä mies ei alkanut ehdottelemaan mitään, vaan aloitus tuli tältä tytöltä, ja jopa äidiltään. En hyväksy, että tuonikäiset lähestyvät teinejä. Mutta kuten sanoin, kyseessä ei ole pedofiili, sillä pedofiilit ovat kiinnostuneet lapsista, jotka eivät ole sukupuolisesti kypsyneitä.
Tuossa yllähän pavel kertoo että hän on ollut tämän 14 vuotiaan lapsen ja hänen siskonsa "ystävä" jo kauan, "tapaillut" lasta toisen aikuisen miehen kanssa ja nukkunut lapsen vieressä. Hän myös tietää että lapsi on ollut neitsyt. Antaisit varmaan oman lapsesi tällaisten miesten seurassa liikkua ja peräti nukkua heidän kanssaan?
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
reijoreipas
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Eniten minua häiritsee tässä tapahtumassa se, että miksi tämä keski-ikäinen mies imitoi juuri Michael Jacksonia.
Pavel
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Pavel »

Ärrkele kirjoitti:
Alice kirjoitti:Käsittääkseni tämä mies ei alkanut ehdottelemaan mitään, vaan aloitus tuli tältä tytöltä, ja jopa äidiltään. En hyväksy, että tuonikäiset lähestyvät teinejä. Mutta kuten sanoin, kyseessä ei ole pedofiili, sillä pedofiilit ovat kiinnostuneet lapsista, jotka eivät ole sukupuolisesti kypsyneitä.
Tuossa yllähän pavel kertoo että hän on ollut tämän 14 vuotiaan lapsen ja hänen siskonsa "ystävä" jo kauan, "tapaillut" lasta toisen aikuisen miehen kanssa ja nukkunut lapsen vieressä. Hän myös tietää että lapsi on ollut neitsyt. Antaisit varmaan oman lapsesi tällaisten miesten seurassa liikkua ja peräti nukkua heidän kanssaan?
Ja joka paikassahan olen ääneen huutanut olevani iso, karvainen, aikuinen mies. Joka hyväksikäyttää itsekin jutun tyttöä. Not.
Olen tämän tytön ja tämän siskon naispuolinen ystävä ja perheen äidin harrastuskaveri. (Ja koska asia pitää näemmä vääntää rautalangasta, harrastuksemme ei ole lasten hyväksikäyttö vaan nukketalojen rakentelu.)
Kuulostaako enää niin kummalliselta? Että naimisiin menossa oleva nuori nainen kysyy (naimisissa olevalta) naisystävältä ehkäisystä, rakastelusta jne.

Pakko kyllä sanoa, että retoriikka on saavuttanut aivan uudenlaisen lakipisteen. Tyypin nimimerkki kuulostaa miehekkäältä - satavarmaan lapsenraiskaaja kusipää.
Ärrkele
Adrian Monk

reijoreipas kirjoitti:Eniten minua häiritsee tässä tapahtumassa se, että miksi tämä keski-ikäinen mies imitoi juuri Michael Jacksonia.
Niin, häntähän syytettiin aikoinaan pedofiliasta... Tosin vapautettiin syytteistä sitten myöhemmin.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Ärrkele
Adrian Monk

Pavel kirjoitti:Ja joka paikassahan olen ääneen huutanut olevani iso, karvainen, aikuinen mies. Joka hyväksikäyttää itsekin jutun tyttöä. Not.
Olen tämän tytön ja tämän siskon naispuolinen ystävä ja perheen äidin harrastuskaveri. (Ja koska asia pitää näemmä vääntää rautalangasta, harrastuksemme ei ole lasten hyväksikäyttö vaan nukketalojen rakentelu.)
Kuulostaako enää niin kummalliselta? Että naimisiin menossa oleva nuori nainen kysyy (naimisissa olevalta) naisystävältä ehkäisystä, rakastelusta jne.

Pakko kyllä sanoa, että retoriikka on saavuttanut aivan uudenlaisen lakipisteen. Tyypin nimimerkki kuulostaa miehekkäältä - satavarmaan lapsenraiskaaja kusipää.
Nyt se vasta kummalliselta kuulostaakin. Kaksi aikuista naista parittaa 14 vuotiasta lasta 35 vuotiaalle tuntemattomalle aikuiselle "neitsyt" miehelle. Jopa lapsen oma äiti petti hänet hyväksyessään tämän kuvottavan toiminnan. Suorastaan etovaa. Sukupuolesi ei myöskään sulje pois mahdollisuutta hyväksikäytölle - myös naiset syyllistyvät lasten hyväksikäyttöön. Oliko teille tärkeää, että lapsi oli 'neitsyt' kun annoitte hänet miehen käytettäväksi?

Pavel ei tuo mieleen 'miehekästä' vaan venäläisen miehen nimen. Tästä voisi lukea rivien välistä teidän olevan venäläisiä eikä olekaan enää niin yllättävää, että hyväksytte tyttölapsien hyväksikäytön.
fakepr0file
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja fakepr0file »

Ärrkele kirjoitti: Evankelis-luterilaisuuteen ei kuulu seksistä pidättäytyminen ennen avioliittoa, joten tarinasi ei kuulosta uskottavalta.
Itse asiassa kuuluu, mutta pidättäytymättä jättämisestä ei rankaista tai katsota kieroon. Sitä paitsi, vanhoillislestadiolaisuutenhan se kuuluu erittäinkin olennaisena osana. Vanhoillislestadiolaisuushan on evankelis-luterilaisen kirkon sisäinen herätysliike. (Vanhoillislestadiolaiset saarnamiehethän siis toimivat ev.lut.-kirkoissa pappeina).
Köpekman
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Köpekman »

Ärrkele kirjoitti:Tästä voisi lukea rivien välistä teidän olevan venäläisiä eikä olekaan enää niin yllättävää, että hyväksytte tyttölapsien hyväksikäytön.
Avaisitko tätä vähän? Kuuluuko Venäjä maailman kärkimaihin lasten hyväksikäytössä vai onko Iltalehti tehnyt tehtävänsä? Kuulemma muuten syövät vauvoja, kerro kavereillesikin! :lol:
Pavel
Nikke Knatterton

Joo, venäläinen olen myös. Ja iso karvainen lapsenraiskaaja homo juutalainen huora, jonka trans-miesystävä tuöskentelee aborttiklinikalla ja syö sikiöitä.

Ei, en ole venäläinen, kuten ei myöskään tyttö, tämän mies tai perhe. En myöskään ole kertaakaan ottanut kantaa ikääni. En enää ole aivan varma, onko tämä ketju Minfon turhauttavin vai hauskin.
Alice
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Alice »

Pavel kirjoitti:Joo, venäläinen olen myös. Ja iso karvainen lapsenraiskaaja homo juutalainen huora, jonka trans-miesystävä tuöskentelee aborttiklinikalla ja syö sikiöitä.

Ei, en ole venäläinen, kuten ei myöskään tyttö, tämän mies tai perhe. En myöskään ole kertaakaan ottanut kantaa ikääni. En enää ole aivan varma, onko tämä ketju Minfon turhauttavin vai hauskin.
Ei turhauttavin, ei ainakaan hauskin ketju, mutta lievästi ärsyttävä kyllä, kun eräs edelleen myy tätä tarinaa pedofiilisena, se ärsyttää. Toki tämä tapaus itseänkin hämmentää, että äiti auttaa lastaan näin, mutta eipä se minulle kuulu, jos rikosta ei kerran ole tapahtunut, mutta sanon kyllä Pavel suoraan, että outoa toimintaa, oli uskonnolliosuus mitä tahansa ja sinä olet edesauttamassa tätä suhdetta vuosia.
Eikö sinusta? Kunnioitettavaa, että ovat pidättäytyneet, mutta jotenkin tulee mieleen, ettei miehellä ole kaikki ok, alkujaan.
Kyllä parikin laulajaa tulee mieleen, ja sieltä kungingas -tasolta.
Pavel
Nikke Knatterton

Minusta olisi arveluttavampaa, jos en olisi auttanut. Kun kuulin parin suhteesta, olin aluksi aivan kauhuissani. Pidin ikäeroa todella huolestuttavana enkä voinut mitenkään uskoa, että niin limaiselta kuulostavalla tyypillä voisi olla puhtaat jauhot pussissa. Ensimmäisellä kerralla mukaan mennessäni menin mukaan yksinkertaisesti siitä huolesta, mitä saattaisi tapahtua jos tyttö karkaisi yksin miestä tapaamaan. Kun näin pariskunnan yhdessä, huomioni kiinnittyi kuitenkin siihen, että tämä mies oli, jos saan sanoa, todella hyväsydämisen ja naiivin oloinen ja että tämä kaksikko jutteli keskenään todella samantasoisen oloisesti.

En kylläkään niellyt suhdetta purematta, ja erityisesti muiden ihmisten todella ikävien reaktioiden jälkeen yritin puhua ystäväni monta kertaa pois suhteesta. Nopeasti kävi kuitenkin selväksi, että hän ei ollut ympäripuhuttavissa. Pahin skenaarioni oli, että jatkuvalla painostuksella saamme tytön karkaamaan miehen kanssa tietymättömiin, sen verran itsepäinen neitokainen on kyseessä. Totesin, että on paljon parempi vaihtoehto suojella tyttöä muiden ihmisten julmuudelta ja pysyä tämän kanssa hyvissä väleissä, milloin myös saisin tietää jos jotain sattuu. Samaa pohti tytön perhe.

Muutos mielipiteesseeni tästä miehestä täydellistyi kun tämä tyttö kerran piti minulle pitkän ja närkästyneen monologin. Edes uskonnollinen vakaumus kun ei riitä täysin torjumaan teinitytön haaveiluja ja läheisyydenkaipuuta... Hän oli kuulemma kinuamalla kinunnut, josko he voisivat mennä edes vähän pidemmälle. Mies oli kieltäytynyt jyrkästi, vaikka tyttö oli silloin jo yli 16 ollutkin. Oli ollut sitä mieltä, että jos he eivät malta odottaa tytön täysi-ikäistymistä ja häitä, miten hyvin he mahtavat selviytyä myöhemmistäkään ristiriidoista. Ei elämässä kaikki muukaan ole "kivaa ja hetimullenyt".

Oma vakaumuksenihan on perin erilainen kuin tämän parin. En tunnusta mitään uskontoa ja seksiinkin suhtaudun "ei autoakaan ilman koeajoa osteta" -periaatteella, mutta minusta ihmisillä pitäää turvallisuuden rajoissa olla lupa uskoa mihin uskovat, vaikka se olisi hölmöäkin.
Kelju-k
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Kelju-k »

Alice kirjoitti:
Pavel kirjoitti:Joo, venäläinen olen myös. Ja iso karvainen lapsenraiskaaja homo juutalainen huora, jonka trans-miesystävä tuöskentelee aborttiklinikalla ja syö sikiöitä.

Ei turhauttavin, ei ainakaan hauskin ketju, mutta lievästi ärsyttävä kyllä, kun eräs edelleen myy tätä tarinaa pedofiilisena, se ärsyttää.
.. vai voisikohan kyseessä olla ..

Kuva
Thelea
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Thelea »

Ärrkele, Sharma nimenä ei viittaa Lähi-itään vaan Intiaan, jossa on sentään lähi-itää vähän tiukemmat ikärajat. Tosin siellä on yleisempää että kaksi lasta kihlataan toisilleen, ja menevät naimisiin vasta täysi-ikäisinä. Harvemmin aikuinen menee naimisiin lapsen kanssa, paitsi tietyn uskonnon piirissä.

14v ja 35v on kyllä turhan iso ikäero tuossa vaiheessa. Kun toinen on 50v, on ikäero järkevämpi. Itse en voisi edes kuvitella seurustelevani itseäni 20 v vanhemman kanssa.
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

Ärrkele kirjoitti:
reijoreipas kirjoitti:Eniten minua häiritsee tässä tapahtumassa se, että miksi tämä keski-ikäinen mies imitoi juuri Michael Jacksonia.
Niin, häntähän syytettiin aikoinaan pedofiliasta... Tosin vapautettiin syytteistä sitten myöhemmin.
Yksi syyte sovittiin ennen oikeudenkäyntiä, maksamalla 22 miljoonaa korvauksia jonka jälkeen oikeus ei käsitellyt enää asiaa.
Teacher.Jill
Alokas

Viesti Kirjoittaja Teacher.Jill »

Ärrkele kirjoitti:
Alice kirjoitti:Onpas otsikointi harvinaisen pielessä, eihän tuo mies mikään pedofiili ole. Mitään rikostakaan ei ole tapahtunut, mutta eräs ei näemmä sitä pysty ymmärtämään. Kirjoituksillaan vain pahentaa pariskunnan elämää, vaikka luulee puolustavansa uhria, jota ei siis tässä tapauksessa ole.
En ole ikinä puolustanut pedofiilejä, mutta tässähän ei sellaista ole.
Sinusta on siis täysin hyväksyttävää - ja laillista jos 35 vuotiaat miehet viestittelevät ja ehdottelevat tapaamisia 14 vuotiaden tyttöjen kanssa? Antaisitko oman lapsesi tapailla aikuisia?
En tunne tapausta, joten en ota siihen kantaa.

Mutta Ärrkeleen tapauksessa kyse on netti provokaatiosta joka on yleistä keskustelu sivuilla. Eli, ei ymmärretä mitään tahallaan, vaan yritetään lypsää lisää tietoja yms.

Hänen kanssaan on turha väitellä sillä sanoipa mitä tahansa niin se on silti aina väärinpäin.
Älkää ruokkiko kyseistä henkilöä enää, please.

Ei muuta.
Made in Kensington.
Ärrkele
Adrian Monk

Teacher.Jill kirjoitti:En tunne tapausta, joten en ota siihen kantaa.

Mutta Ärrkeleen tapauksessa kyse on netti provokaatiosta joka on yleistä keskustelu sivuilla. Eli, ei ymmärretä mitään tahallaan, vaan yritetään lypsää lisää tietoja yms.

Hänen kanssaan on turha väitellä sillä sanoipa mitä tahansa niin se on silti aina väärinpäin.
Älkää ruokkiko kyseistä henkilöä enää, please.

Ei muuta.
Tässä ei ole kyse mistään provokaatiosta. Keiden luulet provosoituvan tästä ketjusta?

Tässä ketjussa keskustellaan aikuisesta 35-v miehestä joka on harrastanut/harrastaa seksiä alaikäis(t)en alle 16-v lapsen/lasten kanssa joka on rikos Suomessa.
Vastaa Viestiin