Uudenvuden lupauksesi?
Uudenvuden lupauksesi?
Niin, että mikä? Minen oo kekannu viel yhtikäs mittää 
Älä välitä virheistä, sillä olen antanut ne jo anteeksi itselleni.
Juice Leskinen
Juice Leskinen
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Lupaan tehdä jotain semmoista vuonna 2008, minkä te kaikki muistatte loppuelämänne.
...No ei.
Lupaan kirjoittaa parempia alustuksia, tutkia paremmin juttuja, muistaa ne jutut pidempään ja tonkia niiden pohjia vieläkin syvällisemmin kuin tähän asti.
Lisäksi lupaan hankkia itselleni läppärin toiseksi tietokoneeksi, että pystyn kirjoittamaan ihan missä vain, milloin vain.
...No ei.
Lisäksi lupaan hankkia itselleni läppärin toiseksi tietokoneeksi, että pystyn kirjoittamaan ihan missä vain, milloin vain.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
hannibaali
- Alibin satunnaislukija
en luvannut mitään koska selviydyin niin hyvin loppuvuoden lupauksestani: täysin ilman murhainfoa koko syksy ja siitä eteenpäin vuoteen 2008. ja mie tein sen
hyvä minä. ja hei vaan kaikille, oon takaisin. ja pian taas täysi addikti...
As I kissed her goodbye, I said, 'All beauty must die'. And lent down and planted a rose between her teeth.
-
Katsa
Mitenkäs vuosi on lupauksia tehneillä lähtenyt käyntiin? Itse ehdin jo laihtua 2kg, tosin aloitin jo hieman viime vuoden puolella.
Olen ollut myöskin 4vk ilman tupakkaa, vaikka siitä en ole mitään lupausta tehnytkään.
Noh, tsemppiä joka tapauksessa kaikille, jotka parhaillaan painiskelevat lupaustensa ja tipattomien tammikuidensa kanssa!
:perseelle potkiskelio: <3
Olen ollut myöskin 4vk ilman tupakkaa, vaikka siitä en ole mitään lupausta tehnytkään.
Noh, tsemppiä joka tapauksessa kaikille, jotka parhaillaan painiskelevat lupaustensa ja tipattomien tammikuidensa kanssa!
:perseelle potkiskelio: <3