Kuinka selittäisit lapselle (seitsemänvuotiaalle), miksi meillä ei tänä vuonna ammuta raketteja
Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Olenhan mä joskus hamassa nuoruudessa EA-kurssin käynyt, mutta oppien osaamista ei ole tarvinnut testata.... toivottavasti osaisin ainakin hälyttää lisäapua paikalle.
Kuinka selittäisit lapselle (seitsemänvuotiaalle), miksi meillä ei tänä vuonna ammuta raketteja
Riittääkö selitykseksi se, että koirat säikkyisivät liikaa 
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
Katsa
Kertoisin oikean syyn, miksei niitä ammuta ja lohduttaisin sitten, että niitä näkee ikkunasta vaikka kuinka paljon silti. Jos aikomukseni on oikeastikin lähteä, niin lupaisin lähteä sen kanssa ulos katsomaan niitä.maija turjukka kirjoitti:Kuinka selittäisit lapselle (seitsemänvuotiaalle), miksi meillä ei tänä vuonna ammuta rakettejaRiittääkö selitykseksi se, että koirat säikkyisivät liikaa
Millä saa päänsäryn pois? (ei auta Burana, Ketomex, eikä Miranax, ei nukkuminen, kylmägeeli, kuuma suihku eikä venyttely, minulla on vuosi sitten päivitetyt silmälasit, eikä minulla ole ketään jota voisin pyytää hieromaan niskoja. ) Olisko jotain kivoja konsteja vai alanko repimään päätä irti?
Uhm. Olet kyllä koittanut jo kaikki mitä vain keksin. :/ Sorry.Katsa kirjoitti:Millä saa päänsäryn pois? (ei auta Burana, Ketomex, eikä Miranax, ei nukkuminen, kylmägeeli, kuuma suihku eikä venyttely, minulla on vuosi sitten päivitetyt silmälasit, eikä minulla ole ketään jota voisin pyytää hieromaan niskoja. ) Olisko jotain kivoja konsteja vai alanko repimään päätä irti?
Meinasitko ampua raketteja, vai oletko jo "kasvanut siitä vaiheesta"?
Oletko viime aikoina ostanut uutta tyynyä? Itselläni se on viime aikoina aiheuttanut pää- ja niskasärkyä (pitää mennä ostamaan lättänämpi pyhien jälkeen...).Katsa kirjoitti:Kertoisin oikean syyn, miksei niitä ammuta ja lohduttaisin sitten, että niitä näkee ikkunasta vaikka kuinka paljon silti. Jos aikomukseni on oikeastikin lähteä, niin lupaisin lähteä sen kanssa ulos katsomaan niitä.maija turjukka kirjoitti:Kuinka selittäisit lapselle (seitsemänvuotiaalle), miksi meillä ei tänä vuonna ammuta rakettejaRiittääkö selitykseksi se, että koirat säikkyisivät liikaa
Millä saa päänsäryn pois? (ei auta Burana, Ketomex, eikä Miranax, ei nukkuminen, kylmägeeli, kuuma suihku eikä venyttely, minulla on vuosi sitten päivitetyt silmälasit, eikä minulla ole ketään jota voisin pyytää hieromaan niskoja. ) Olisko jotain kivoja konsteja vai alanko repimään päätä irti?
Kuulemma hampaiden ja leukaluun tulehdukset sekä hampaiden narskuttelu unissaan tietämättään voivat myös aiheuttaa päänsärkyä.
Joka tapauksessa jos särky ei lähde kotikonstein, pitää mennä lääkäriin. Esim. migreeniin ei kuulemma aina käsikauppalääkkeet kunnolla tehoa.
Every ship must sail a world.
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Nimi on jäänyt mieleen.Doctor Lecter kirjoitti:Muistatko vielä minfossa hetken olleen nimimerkin Pihlajamäen Saatana?
Hänethän manattiin tuomioistuimessa helvettiin.
Lainatakseni Yökiitäjää toisesta yhteydesta: Onko paha asia, jos pettää vain kerran vuodessa? Esimerkiksi joulun kunniaksi?
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Riippuu nyt hieman että pettääkö miten. Puhutaanko nyt suhdepettämisestä, vai jostain toisenlaisesta petturuudesta.Tampereen Tyttö kirjoitti:Lainatakseni Yökiitäjää toisesta yhteydesta: Onko paha asia, jos pettää vain kerran vuodessa? Esimerkiksi joulun kunniaksi?
Itse tuomitsen kaikenlaisen petturuuden aina ja lopullisesti, pienetkin jutut ärsyttää siinä määrin, että ihminen joka pettää, menettää arvonsa silmissäni noin sekunnin päästä siitä, kun asia minulle on selvinnyt.
Oletko egoistinen luonne?
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
En pahemmin. Seurasin Dexteriä yöllä jonnekin ties minne asti, menin nukkumaan ja heräsin vasta. Näin unta että myöhästyin koulusta - peruskoulusta, josta lähdin lähemmäs 10 vuotta sitten..maija turjukka kirjoitti:Jokos olet ehtinyt pitkästyä tänä vuonna
Näitkö mitään rakettionnettomuuksia/läheltä piti-tilanteita illan/yön aikana?
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Räkäkännissä oleva äijä ampui raketteja lastensa iloksi.Mitään ei tapahtunut, mutta kyllä touhu näytti aika hurjalta...VoDKa kirjoitti:Näitkö mitään rakettionnettomuuksia/läheltä piti-tilanteita illan/yön aikana?
Mitä nykyisen kulttuurimme saavutusta ihmiset katsovat ihaillen ja hämmästellen kolmensadan vuoden päästä
Kolmen sadan vuoden? Huh huh. No, jos jätämme ottamatta huomioon mahdolliset ilmaston muutokset ja kaikki tämmöiset jutut (eli oletamme ettei niitä tule tapahtumaan) niin sanoisinko vaikka... hmm. *vetää hatusta* WTC:n Ground Zeron mikä ikinä sinne tuleekaan muistomerkki!wretch kirjoitti:Mitä nykyisen kulttuurimme saavutusta ihmiset katsovat ihaillen ja hämmästellen kolmensadan vuoden päästä
Katson juuri WTC dokumenttia...
Jos saisit valita yhden kirjan, VAIN yhden, jonka saisit enää lukea, niin mikä se olisi? Et siis saisi sen kirjan lukemisen jälkeen koskaan lukea mitään muuta kirjaa.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Sieppari ruispellossa. Tai Seitsemännen portaan enkeli. Luultavasti ehkä sittenkin enkeli.Howler kirjoitti:Jos saisit valita yhden kirjan, VAIN yhden, jonka saisit enää lukea, niin mikä se olisi? Et siis saisi sen kirjan lukemisen jälkeen koskaan lukea mitään muuta kirjaa.
Entä jos saisit valita vain yhden elokuvan?