Hejacissa sanottua

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Frankie
Sofia Karppi

Re: Hejacissa sanottua

Viesti Kirjoittaja Frankie »

Ketään ei kiinnosta Liekki mitä sinä tuomitset. Ketään ei kiinnosta sinun mielipiteesi. Soita kytät ! Har har.
Frankie
Sofia Karppi

Aijuu Liekki itse.
Kuva

Joten soita kytät.
Viimeksi muokannut Frankie, Ti Joulu 08, 2015 11:23 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Frankie kirjoitti:Ketään ei kiinnosta Liekki mitä sinä tuomitset. Ketään ei kiinnosta sinun mielipiteesi. Soita kytät ! Har har.
Ainakin sinua tuntuu kovin kiinnostavan mielipiteeni, kun olet aina niitä lukemassa ja jaksat niitä alati kommentoida.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Frankie
Sofia Karppi

Alati ? Soitatko kytät nyt, koska alati ?
Xerxes
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Xerxes »

Tässä kirjoituksia tuolta naapuripalstalta. Voidaan kai sanoa, että kirjoittelun taso on siellä vähän erilainen, olisiko matalampi?! Olisiko Grimmin saduista?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

" by Kaljaloota » Sat Dec 12, 2015 1:03 pm

"Tyttö piilotti murha-aseen takapihalle ja varmisti, että uhri on kuollut. Vasta sen jälkeen tyttö soitti isälleen ja kehitti tarinan ulkopuolisesta tekijästä." Menee aiheen sivusta mutta kun on niin osuvaa, näinkö se Ulvilassakin meni?
Ensin piilotettu murha-aseet kuraojaan ja kaikki kun on varmistettu ja ollut valmista niin on soitettu häkeen, vasta loppuvaiheessa on kehitetty harha, peitetarina, yliluonnollisilla kyvyillä varustetusta hölmöstä huppumiehestä.
Teon tyyli ei sovi kuin intohimomurhaan, kolmiodraamaan, s-palvontaan+järjestäytynyt rikollisuus.
Kaljaloota Posts: 164Joined: Sat Apr 26, 2014 5:16 pmLocation: Lähikauppa

Re: Ulvilacase Postby Rinde » Sat Dec 12, 2015 1:45 pm

Kaljaloota: Erittäin varteenotettava vaihtoehto.

Huppumies on tekijänä tietysti teoreettisesti mahdollinen, mutta käytännön toteutuksen kannalta ei.

Tämä henkirikos voi jäädä selvittämättä kuten se leivinuunitapaus aikanaan. Eipä siinä mitään - sellaista tapahtuu.

Mutta kaikki jo tiedämme, millainen ihminen AA on. Bloginsa vain vahvistaa käsitystä korkeakoulutason tutkinnon suorittaneesta "pahvista". Ikäpissis ja kokoajan tyrkyllä idolinaan ehkä Lenita Airisto. Mitään hän ei käytännössä ammattimaisesti osaa ja ainoa keino elättää itsensä on saada leskeneläke pyörimään ynnä kupata vahingonkorvauksia Valtiokonttorilta (mikä lie tämänkään instanssin nimi nykyään). Joku kapinen perhekerho on viritys, joka ei tuota kuin joitain mainostuloja.

Pitäisi vielä tutkia tarkemmin yhteyksiä Rautalammille. Kuka oikeasti teki sivut ja koodasi pelit?

Osaan itse tehdä nettisivuja hötömölökielellä, mutta kovin helppoa se ei ole.
Rinde Posts: 515Joined: Thu Aug 08, 2013 9:58 am

Top Re: Ulvilacase
Postby Frankie » Sat Dec 12, 2015 2:09 pm
Rinde wrote:
Mitään hän ei käytännössä ammattimaisesti osaa ja ainoa keino elättää itsensä on saada leskeneläke pyörimään ynnä kupata vahingonkorvauksia Valtiokonttorilta (mikä lie tämänkään instanssin nimi nykyään). Joku kapinen perhekerho on viritys, joka ei tuota kuin joitain mainostuloja.
Voiko enää asiaa niputtaa paremmin ??? "
Pieni liekki

Olenko nyt ymmärtänyt oikein, että Tara, Jemma ja kumppanit Hejacissa ovat vakuuttuneet siitä, että neljä pikkulasta pystyy raiskaamaan raa'alla tavalla siten, ettei yhteenkään lapseen jää mitään ulkopuolisen henkilön silmin havaittavia merkkejä näistä väitetyistä raiskauksista?
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
amaryllis
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja amaryllis »

Pieni liekki kirjoitti:Olenko nyt ymmärtänyt oikein, että Tara, Jemma ja kumppanit Hejacissa ovat vakuuttuneet siitä, että neljä pikkulasta pystyy raiskaamaan raa'alla tavalla siten, ettei yhteenkään lapseen jää mitään ulkopuolisen henkilön silmin havaittavia merkkejä näistä väitetyistä raiskauksista?
Mitä ihmettä? Joko neljää pikkulasta syytetään raiskaamisesta? Aika kova syyte ja outo sivusto jos tuollaista saa julkaista.
Kuolemannaakka

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Kristinuskon suurin myyttikin asettuu nyt kokonaan toiseen valoon: Marialle oli vaan kasvanut immenkalvo takaisin! Joosef-perkele, minkä teit :|
Jos silloin olisi ollut Joki-Erkkilä kuvioissa, olisi koko länsimainen historiamme saattanut muodostua aivan toisenlaiseksi.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Pieni liekki

Kuolemannaakka kirjoitti:Kristinuskon suurin myyttikin asettuu nyt kokonaan toiseen valoon: Marialle oli vaan kasvanut immenkalvo takaisin! Joosef-perkele, minkä teit :|
Jos silloin olisi ollut Joki-Erkkilä kuvioissa, olisi koko länsimainen historiamme saattanut muodostua aivan toisenlaiseksi.
Sä olet kyllä, Naakka, aivan yliveto, kun sulla aina välähtää. Tuo edellä oleva toteamuksesi olisi sopinut hyvin "Naurattaa murhainfossa"-osioon. Ehkä mainitsemaasi lääkäriä ei juttusi naurata, sillä hän oletettavasti painii kovin omantuntonsa kanssa, mikäli ymmärtää olleensa vaikuttamassa kolmen lapsen riistämisessä vailla näyttöä ja perusteettomasti äidiltään. On hienoa, jos korkein oikeus saa päätöksensä tehtyä ennen joulua ja päästään jatkamaan asioiden korjaamista oikealle tolalle.
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Kirjauduin Hejaciin pitkästä aikaa ja olen saanut viestin Runarilta (ylläpidon edustaja).
Viestin sisältö on lyhykäisyydessään: "Aineiston toimittaminen luvatta toiselle foorumille. Toistuva rike. Ensimmäinen varoitus."
Niinpä lukaisin muutakin Hejacin tekstiä ymmärtääkseni mistä on kyse ja siellähän oli tiedonanto jäsenille ja entisille jäsenille. En sitä tähän ala kopioimaan, mutta siinä ilmeisesti on tarkoitettu minua, vaikka en itseäni moisesta tunnistakaan.
Minut saa bannata ihan rauhassa vaikka eliniäksi, se ei minua heilauta mihinkään suuntaan. En näet ole kirjoittanut Hejaciin moneen kuukauteen, enkä juuri palstan oveakaan raottanut. En kuitenkaan hyvillä mielin sulata sitä, että minut luokitellaan varkaaksi, sillä varashan on ihminen, joka vie toisen omaisuutta.

Kerrataanpa vähän asioita, jotta Hejacin ylläpitokin muistaa missä mennään:

-Tiedonanto on annettu siis jäsenille ja entisille jäsenille.
Tässä ilmeisesti tarkoitetaan Hejac ry:n jäseniä. En ole koskaan ollut Hejac ry:n jäsen. Jäsenyys edellyttää, kuten muissakin yhdistyksissä, jäsenmaksun maksamista. Sellaista en ole koskaan maksanut.
-Minulla on jostain syystä ollut pääsy jäsenien tiedostoihin. Tästä kirjoitin Härälle muutamaankin kertaan ja pyysin, että nuo osiot suljettaisiin minulta, koska en ole jäsen. Niitä ei suljettu.
-Sain joku aika sitten nimim. Runarilta muistutuksen jäsenmaksun maksamisesta. ("Rekisterimme osoittaa, että teidän jäsenmaksunne on maksamatta" jne.). Vastasin tähän, että minulla ei ole aikomusta maksaa ko. maksua, koska en ole ollut jäsen, enkä sellaiseksi halua.
-Pyysin Runaria sulkemaan pääsyn jäsenien tiedostoihin sekä poistamaan nimimerkkini Queen kokonaan. Runar vastasi, ettei ole tiennyt asiasta ja informoi tästä ylläpitoa, mutta nimimerkkiäni ei voi poistaa, koska se ei ole mahdollista teknisesti.
-Jos minun nimeni on pantu Hejac ry:n jäsenluetteloon, on se tehty vastoin minun suostumustani ja tietämättäni. Minusta tällainen ei ole korrektia käytöstä, eikä oikea tapa hankkia jäseniä yhdistykseen.
Sinällään minulla ei ole mitään yhdistystä vastaan, mutta kuten Härälle ilmoitinkin, en ole mikään yhdistysihminen, vaan haluan olla vain tavallinen rivikirjoittaja.
-Ymmärtääkseni kyse on Tulilahti-asioista, koska en ole viime aikoina Murhainfoon muusta juurikaan kirjoittanut. Olen tutkinut aktiivisesti Tulilahtisurmia noin 10 v. Sinä aikana olen kerännyt materiaalia ko. jutusta lehdistä, kirjoista ja netistä. Olen myös jo vuosia sitten saanut osia etp:stä eräältä minfolaiselta ja mm. Minfon Tulilahti-ketjut sisältävät erinomaista materiaalia. Viimeisin kirjoittamani perustuu tutkintapöytäkirjaan, jonka nimim. Papillon muistaakseni ketjuun aikanaan toimitti. Olen kyllä lukenut myös Hejacin puolelta Tulilahti etp:n ja kirjoitin siitä selkokielisen version itselleni aikapäiviä sitten. Tuolloin ilmoitinkin Härälle, etten aio kirjoitustani missään julkaista, vaan kirjoitin siksi, että olisin paremmin ymmärtänyt, mitä Tulilahdessa oikein tapahtui.
-Ilmoitin Härälle (olikohan viime keväänä?) keskustellessamme Hejacissa Tulilahdesta, että en pääse enää etp:hen tarkistamaan jotain asiaa, mistä oli puhetta. Sivusto aukesi, mutta sen yläkulmassa oli vain ruksi. Muutoin sivut olivat tyhjiä. Härkä vastasi, että oli kysynyt muilta käyttäjiltä toimivatko heidän sivunsa ja ne olivat toimineet, joten hän aivan oikein ilmoittikin, että vika täytyy olla minun koneeni asetuksissa.
Kirjoitin jo tuolloin, ettei sillä ole väliä, koska olisin vain tarkistanut puheena olleen asian.
-Kesällä läppärini tilttasi kokonaan. Minulta hävisivät kaikki tiedot. Tottahan se sapetti, mutta rikosjutuista minulle jäi vuosia sitten tallentamani aineisto erillisille levykkeille. Kaikki uudemmat kirjoittamani tekstit haihtuivat savuna ilmaan.
-Minulla on edelleen sama kone ja täytyy sanoa, että ei tämä hurraita huuda vieläkään, loppunsa edellä oleva rakkine.
Katson, että minuun kohdistuneet varkaussyytteet ovat täysin perättömiä, koska minulla ei ole edes ollut mahdollisuutta käydä mitään kopioimassa Hejacin "salaisista arkistoista". Jos sen sijaan Hejacin ylläpito katsoo, että pääni sisällä on heille kuuluvaa tietoa, niin sopii tulla se pois hakemaan!
Uskonkin, että tässä on lähinnä kyse siitä, että lähdin palstalta, koska tunsin, ettei sillä ollut minulle annettavaa ja mikä vielä pahempaa - minulla ei ollut palstalle enää annettavaa. En myöskään halunnut alinomaa riidellä jostakin täysin turhalta tuntuvasta asiasta.
Katkera en suostu olemaan, mutta olen pahoillani, että minulle näin kostetaan valintani olla liittymättä Hejaciin ja olla kirjoittamatta sinne.
Toivotan palstalle kuitenkin onnekasta tulevaisuutta!

Korjaus edelliseen: Mainitsin tekstissäni nimim. Papillonin. Hänkin on toimittanut paljon materiaalia Tulilahtiketjuihin. Kuitenkin tarkoittamani lähde, johon viimeisimmän kirjoitukseni perustin oli Hydrogeniumin palstalle postaama syytekirjelmä:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... a*#p276378
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

Kuolemannaakka kirjoitti:Kristinuskon suurin myyttikin asettuu nyt kokonaan toiseen valoon: Marialle oli vaan kasvanut immenkalvo takaisin! Joosef-perkele, minkä teit :|
No onpa vitsikästä.

Eihän tuo myytti mikään ''kristinuskon myytti'' ole, vaan kristinuskon syntymisaikaan satoja vuosia vallinneen maailmankäsityksen peruspilareita. Peruspilareita piti yllä patriarkaalinen roomalais-kreikkalainen ajattelutapa. Sen mukaan naisilla ei ollut esim poliittisia oikeuksia tai valtaa kodin ulkopuolella ylipäätään, ei tunnettu 'ihmisoikeuksia' jne. Perheen valtias oli mies. Mies omisti naisensa, lapsensa ja orjansa, ja hän sai päättää näitten elämästä.

Immenkalvo on miesten keksimä idea, eräänlainen 'koskemattomuuden sinetti' kulttuurissa, jossa naisen arvo oli esineen arvo. Samat ikivanhat käsitykset vallitsivat myös muinaisessa pohjolassa, ihan omasta takaa. Nainen oli miehen, perheenpään omaisuutta, ja jos perheenpää kuoli, nainen oli veljensä omaisuutta. Toiseen perheeseen avioituneesta naisesta ei tullut yhtään vapaampi kuin ennen omassa kodissaan: nyt hänestä tuli puolisonsa omaisuutta. Yksinäinen, ns 'itsellinen' nainen ilman 'omistajaa' oli mahdottomuus, aviottoman lapsen kanssa vielä mahdottomampi. Ilmankos meillä on runsaasti tietoa lapsensurmista, ja myyttejä joitten mukaan 'mustalaiset veivät'.

Ei ole ihme, että ajatus 'immenkalvosta' pesiytyi myös kristinuskoon. Kristinusko ei kuitenkaan syntynyt immenkalvon ympärille. Eikä se siitä horjahda, vaikka immenkalvolle ei enää annettaisi edes sitä merkitystä (viattomuus, koskemattomuus), joka sillä oli muinaisuudessa. Eipä ole enää niinkään, että ''nainen vaietkoon seurakunassa'' , eikä perheen päämies voi enää sanella, kuka lapsista saa jäädä henkiin ja kenet viedään ruukussa erämaahan kuolemaan. Kristinuskon katto korkealla ja se on myös leveä. Monen monien tieteenalojen juuret löytyvät luostareista! Niin juontaa juurensa kristinuskoon myös käsitys ihmisarvosta, siis myös naisten ja lasten.

Varhaiset kristinuskon sanasaattajat puhuivat tietenkin oman aikansa käsitteillä ja noudattivat oman aikansa käsityksiä. Eihän heidän viestiään olisi kukaan ilman niitä edes ymmärtänyt. Olisi jäänyt kristinusko syntymättä. Muistaakseni varhaisia kristittyjä (ja ainakin sen ajan juutalaisia) nimiteltiin 'pakanoiksi'! Miksi? No kun he eivät suostuneet palvomaan näkyväisiä jumalpatsaita, vaan palvoivat näkymätöntä Jumalaa.

Niin muuttuu maailma ....

Lopuksi: juutalaisista kirjoituksista löytyvä hepreankielinen sana, joka kristillisesti luettuna on myöhemmin käännetty sanaksi neitsyt, on alunperin tarkoittanut nuorta naista: ''alma''. Lisäys: hepreankielessä se tietenkin tarkoittaa edelleen sitä samaa, tietenkin.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Thelea
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Thelea »

Tara taisi katkeroitua tai vetää herneen nenuun KKO:n päätöksestä.

(tänne uskallan laittaa koska aihe on hejacissa sanottua enkä pikaetsinnällä huomannut että tara olisi tälle palstalle jo tuonut kommenttinsa)
Re: Ulvilacase

Postby Tara » Fri Dec 18, 2015 9:07 am
Syyttömäksi ei kuitenkaan ole julistettu. Mitähän seuraavaksi? Ensin kaikki vannoituneimmat ja tyhmimmät aueruskovaiset kiittelevät itseään? Alkavatko nämä neropatit, esimerkiksi Pieni liekki tosissaan etsiä syyllistä/syyllisiä?
Pysyykö murhaleski kaidalla tiellä? Malttaako?
Julkaiseeko lopultakin muistelmansa? Pekka Lehto ryhtyy laatimaan elokuvansa kakkos-osaa?

Miltä täydellisen rikoksen tehneen jäljellä olevan entisen perheen jäsenistä mahtaa tuntua...

Saako Auer oman ohjelman telkkariin? Askartelua lapsille ja kotiäideille aikuisempaa viihdettä?

Jospa leski nyt lopultakin muuttaa sinne Espanjaan?
Seuraavaa seiskaa, alibia ja hymyä jne odotellessa.
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

No nyt olen sitten saanut kirjoituskiellon Hejaciin ja nyt sen lopullisena syynä oli se, että kirjoitin asiasta tänne palstalle, jos oikein ymmärsin.

Härkä kirjoittaa Hejacissa_
Koko toiminnalta putoaa pohja , jos Ailarin tekemän tapainen kopiointi jatkuisi privapuolella.
Privapuolella on asiakirjojen lisäksi jäsenten välistä luottamuksellista keskustelua
Jos vuotoja ilmenee , kuka tietää mitä vuodetaan ?
Ymmärrän toisaalta Ailaria. Hän janoaa uutta tietoa ja omaakin sitä todella paljon eri rikostapauksista.
Tässä kohtaa hän on kuitenkin astunut harhapolulle. Uskon Ailarin kuitenkin jättävän asian sikseen ja lopettavan hejac lainausten toisaalla julkaisemisen. Hän tietää , kuinka perusteellinen voin tarvittaessa olla.
Tässä voitaneen soveltaa rikoslaissa olevaa kohtaa suojatun tiedon kopioimisesta. Runar valaissee tästä.
Uskon , ettei Ailar tätä tahallaan aiheuttanut. Tätä soppaa. Tosin sekin oli virhe , että kirjoiitti asiasta minfon lautamiehiin.
Moon tottunu siihen , että jos rutistaan , niin rutistaan suorahan mulle.
Se on paree pitemmän päälle.

---
Uhkailla sinun, Härkä hyvä, ei minua tarvitse. Haluaisin kuitenkin tietää, minkä osan kirjoituksistani katsot olevan peräisin juuri sinun etp:stäsi. Enhän voi kirjoittaa mitään, koska voit katsoa omistavasi kaiken tiedon, mikä minulla on, myös muissa rikosasioissa. Tosin eipä minulla Tulilahdesta ole mitään kirjoitettavaakaan. Kaikki asiat on moneen kertaan setvitty.

Miksi sinä Härkä itse, et rutissut minulle suorahan? Onhan sinulla ollut mahdollisuus kirjoittaa yv. Et tätä tehnyt, vaan panit juoksupoikasi Runarin asialle. Runaria en tästä syytä, hän vain tekee, mitä sinä käsket ja panee täytäntöön likaiset asiat.
Olisin toivonut vuosien yhteistyön olevan sinulle vähän enemmän arvoista. Surullista!
Kuolemannaakka

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Pitäisiköhän joskus käydä hejacissa kun se on noin jännä paikka? Jäsenmaksut ja kaikki, vakavamielisiä tutkijoita :D

No, en taida, vieläkään. Pysytään me amatöörit täällä minfossa ilmaiseksi.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Thelea kirjoitti:Tara taisi katkeroitua tai vetää herneen nenuun KKO:n päätöksestä.

(tänne uskallan laittaa koska aihe on hejacissa sanottua enkä pikaetsinnällä huomannut että tara olisi tälle palstalle jo tuonut kommenttinsa)

Re: Ulvilacase

Postby Tara » Fri Dec 18, 2015 9:07 am
Syyttömäksi ei kuitenkaan ole julistettu. Mitähän seuraavaksi? Ensin kaikki vannoituneimmat ja tyhmimmät aueruskovaiset kiittelevät itseään? Alkavatko nämä neropatit, esimerkiksi Pieni liekki tosissaan etsiä syyllistä/syyllisiä?
Pysyykö murhaleski kaidalla tiellä? Malttaako?
Julkaiseeko lopultakin muistelmansa? Pekka Lehto ryhtyy laatimaan elokuvansa kakkos-osaa?

Miltä täydellisen rikoksen tehneen jäljellä olevan entisen perheen jäsenistä mahtaa tuntua...

Saako Auer oman ohjelman telkkariin? Askartelua lapsille ja kotiäideille aikuisempaa viihdettä?

Jospa leski nyt lopultakin muuttaa sinne Espanjaan?
Seuraavaa seiskaa, alibia ja hymyä jne odotellessa.

Tara: Syyttömäksi ei kuitenkaan ole julistettu.
Lopputulema viiden vuoden jälkeen on juurikin tämä: SYYTÖN!
Tämän joutuu myös Hejac ottamaan huomioon palstallaan olevien kirjoituksien sisällössä:
http://hejac.com/forum/viewforum.php?f=57

Ulvilaosiot Hejac-forumilla ovat varsinkin tästä päivästä erityistarkkailun alaisuudessa, ainakin Ulvilan murhaan liittyvät ja erityisesti nimimerkki Jemman kirjoitukset siellä jotka ovat suurelta osin laittomia.

Jos vaikka nimimerkki Jemmaa ei tavoitettaisikaan vastaamaan kirjoituksistaan, niin Hejacin vastuuhenkilöt tavoitetaan, Hejac esi- ja jälkimoderointia suorittavana on suoraan vastuussa palstoillaan olevista entisistä ja tulevista kirjoituksista.

Ja kuten Hejac itsekin kertoo:
Re: Käytännön toimia
by sihteeri » Sat Oct 11, 2014 1:15 am
...Foorumillamme ei ole julkaistu eikä tulla julkaisemaan syyttömien eikä epäiltyjen henkilöiden tietoja tai mitään Suomen lain vastaista materiaalia, vaan sellainen poistetaan viipymättä. Haluamme korostaa, että Hejac noudattaa Suomen lakia ja asetuksia sekä on täysin Suomalainen foorumi.

Sihteeri ja Ylläpito
Kehoittaisin nyt kaikkia halukkaita ripeästi taltioimaan varsinkin nimimerkki Jemman kirjoitukset, ennen kun ylläpito poistelee niitä.

*

Mitä tulee Taraan, niin hyvin ymmärrettävää hänen mielentilansa. Aloittihan hän täällä keväällä 2010, asioista mitään tietämättömänä (kuten me kaikki) seuraavalla luonnehdinnalla Auerista josta siihen mennessä oli nähnyt vain pari valokuvaa...:
"Käärmeellä on käärmeen mieli"
Tämä parista valokuvasta saatu ensivaikutelma hänellä onkin ollut suuntaviittanaan koko tämän tapauksen käsittelyn ajan.

Harmistuminen syyttömyydestä on siten ymmärrettävää.
Taraahan vituttaa kuin pientä oravaa...
Vastaa Viestiin