Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
-
Harpo
Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
Joka helvetin kerta, kun Minfon avaa nykyisin ja Ulvila-osio loistaa punaisena uusien viestien merkiksi, kirjoittajana on Nikolajevits. Jos ei hän, niin aisaparinsa Persuasiamies (eiku...).
Kaikki vähänkään kiinnostava hukkuu näiden kahden viestitulvaan, joka vaikuttaa välillä tahalliselta trollaukselta ja keskustelun torppaamiselta. Joissakin ketjuissa Nikolajevits keskustelee useiden peräkkäiden viestien ajan itsensä kanssa.
Ä-r--s-y-t-t-ä-v-ä-ä!
Kaikki vähänkään kiinnostava hukkuu näiden kahden viestitulvaan, joka vaikuttaa välillä tahalliselta trollaukselta ja keskustelun torppaamiselta. Joissakin ketjuissa Nikolajevits keskustelee useiden peräkkäiden viestien ajan itsensä kanssa.
Ä-r--s-y-t-t-ä-v-ä-ä!
Niin on, mutta ei Niko mitään kätke. Keskustelu on nyt vaan loppu, vaikka ratkaisusta ei ole mitään tietoa. Minulta on kiinnostus loppunut kun hyökkäyksiä nykyisin tulee selkäpuolelta.
Anneli, Suskun ja Niina jutut vievät asiaa pois siitä tilanteessa jossa ollaan. Uskoin, että Mannerin viimeisen vastauksen avulla saataisiin nopea vapauttava päätös. Nyt on tilanne taas muuttunut. Annelin teamin kirjoittelu on virkamiesten haukkumista. Se ei auta KKO tekemään nopean päätöksen, vaan päin vastoin. asian tulee taas avoimeksi sen sijaan, että lyötäisiin lukkoon miksi syyttäjän viimeinen veto, Kapellimestari kääntyi Annelin hyväksi.
Anneli, Suskun ja Niina jutut vievät asiaa pois siitä tilanteessa jossa ollaan. Uskoin, että Mannerin viimeisen vastauksen avulla saataisiin nopea vapauttava päätös. Nyt on tilanne taas muuttunut. Annelin teamin kirjoittelu on virkamiesten haukkumista. Se ei auta KKO tekemään nopean päätöksen, vaan päin vastoin. asian tulee taas avoimeksi sen sijaan, että lyötäisiin lukkoon miksi syyttäjän viimeinen veto, Kapellimestari kääntyi Annelin hyväksi.
Ärsyttää nuo trollit, jotka trollaavat täysin ohi aiheen ja sitten haukkuvat heille faktaa pöytään lyöviä valehtelijoiksi. Jos et vastaa, muistaa jatkossa toitottaa ettei ennenkään ole suostunut todistamaan väitteitään. Jos taas vastaat, banaanisaaret kutsuu...
No jospa ylläpito olisi hereillä ja siirtäisi viestit, niin voisi jatkaa aiheesta keskustelua oikeassa ketjussa (koska aiheestahan toki on ketju ollut jo pitkään, trolli vaan ei periaatteesta halua sitä käyttää vaan trollaa muihin ketjuihin).
No jospa ylläpito olisi hereillä ja siirtäisi viestit, niin voisi jatkaa aiheesta keskustelua oikeassa ketjussa (koska aiheestahan toki on ketju ollut jo pitkään, trolli vaan ei periaatteesta halua sitä käyttää vaan trollaa muihin ketjuihin).
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Minua ärsyttää se, että muutamat kirjoittelijat jatkuvasti ja toistuvasti kertovat perätöntä tietoa, vaikka totuus kyseisestä asiasta on kenen tahansa löydettäissä. a) TARA: "syytettynä ollut on ollut verinen". Monet poliisit ovat nähneet AA:n lähietäisyydeltä heti paikan päälla, eikä kukaan ole raportoinut häntä veriseksi. Sen sijaan takkahuoneen surmaaja on varmasti ollut verinen paikan verijälkien perusteella. AA:n peseytymisestä ei ole mitään merkkejä, eikä siihen ole ollut aikaakaan ruumiinavauksen suorittaneen lääkärin lausunnon perusteella. NIKO: "johtopäätökset faktojen perusteella". Niinpä niin! Surma-asetta ei ole löytynyt! Verisiä vaatteita ei ole löytynyt! Verisiin kengänjälkiin sopivia kenkiä ei ole taloudesta löytynyt! Surma-aseen ja veristen vaatteiden piilotuspaikkaa ei ole löydetty! Ilmaisun loppuosa -uOLE on oltu kuulevinaan äänitteeltä. Siitähän näkee jo päältäpäin, että siitä on alusta leikkautunut jotakin pois. Eihän tuo loppuosa todista mitään. AA puhuu keittiön puhelimeen 2.08 ja takkahuoneessa joku hakkaa uhria samaan aikaan, niitä ratkaisevia iskuja. FBI:n arvio on että äänite on aito, ei siis päälleäänityksiä. Tällaiset arviot ovat FBI:lle tuttuja mutta ei muusikoille, heidän osaamisalueensa on toisenlainen. Silminnäkijälausunto poistuvasta huppumiehestä on olemassa, eikä sitä ole osoitettu vääräksi. Vai faktatietoihin?! Toiveajatteluun se näyttää perustuvan.
Ei nyt luulisi, että hovioikeus tai Korkein oikeus välittää siitä, mitä joku taho on kirjoitellut, vaan perustaa päätöksensä "todellisiin faktoihin". Ei kai sentään Korkein oikeus ole niin loukkautuvaa sorttia, että hylkää totuuden, jos joku sen mielestä loukkaa sitä. Eihän se silloin mikään oikeus enää olisi, vaan ikäänkuin Keisari Nero, jonka epäillään polttaneen Rooman.
Jos vilkaisee tuonne Hejacin puolelle, niin voi todeta, että kaikki kirjoittajat eivät vaikuta älyn jättiläisiltä. Aikä törkeää tekstiä siellä esiintyy. Ihmetellä täytyy sen ylläpitäjää. Itse sain "kirjoitustaukoa" vähäksi aikaa, eli vuoteen 2020 saakka. ??? , perusteena että olin arvuutellut jonkun kirjoittajan henkilöllisyyttä, mutta huomasin, että siellä lähes koko porukka arvuutteli erään kirjoittajan henkilöllisyyttä, mutta siihen ei puututtu - se oli siellä normaalia. No pianhan se on vuosi 2020, joten voin vastata ja ihmetellä, että miten siellä muut kirjoittajat voivat vapaasti arvailla, mutta minä en ...
Ei nyt luulisi, että hovioikeus tai Korkein oikeus välittää siitä, mitä joku taho on kirjoitellut, vaan perustaa päätöksensä "todellisiin faktoihin". Ei kai sentään Korkein oikeus ole niin loukkautuvaa sorttia, että hylkää totuuden, jos joku sen mielestä loukkaa sitä. Eihän se silloin mikään oikeus enää olisi, vaan ikäänkuin Keisari Nero, jonka epäillään polttaneen Rooman.
Jos vilkaisee tuonne Hejacin puolelle, niin voi todeta, että kaikki kirjoittajat eivät vaikuta älyn jättiläisiltä. Aikä törkeää tekstiä siellä esiintyy. Ihmetellä täytyy sen ylläpitäjää. Itse sain "kirjoitustaukoa" vähäksi aikaa, eli vuoteen 2020 saakka. ??? , perusteena että olin arvuutellut jonkun kirjoittajan henkilöllisyyttä, mutta huomasin, että siellä lähes koko porukka arvuutteli erään kirjoittajan henkilöllisyyttä, mutta siihen ei puututtu - se oli siellä normaalia. No pianhan se on vuosi 2020, joten voin vastata ja ihmetellä, että miten siellä muut kirjoittajat voivat vapaasti arvailla, mutta minä en ...
Xerxes:
Mitä helkkaria jankutat moista sontaa?? Milloin missä? Enkö muka mitään muuta ola asiaan liittyen sanonut? Olen sanonut muistaakseni myös, että
Auer
- on kenties ollut alasti teon tehdessään (ja Jukasta lentäviä veriroiskeita on rajoitettu peitolla joka on heitetty hänen päälleen).
- hänellä oli yllään jokin muu vaate, ja punainen T-paita on vaihtovaate,
- hän on tuikannut itse itseään veitsenkärjellä puhelun aikoihin, kenties sen jälkeen, kun oli kysynyt tuleeks tänne myös joku ambulanssi( koska Jukkahan ei sitä enää tarvinnut minkä Auer hyvin tiesi)
- käynyt suihkussa hyvissä ajoin, ja tahrinut jonkin verran itseään vereen sen jälkeen
- sormenpäässä näkyvä veri on mahdollisesti paidan rinnuksen märästä veriläikästä tmv
- reisien verijäljet voisivat olla myös hänen omista sormistaan (pyyhkäissyt sormilla pistettyään itseään veitsellä) tai sitten itse surmateossa syntyneitä, astalosta, Jukasta ymv..
- jalan päällä olevat verilaikut eivät ole rinnasta vaan jostain muualta.
- ym (eli en hetkessä muista kaikkea mitä olen joskus sanonut)
Jos Auer on tekijä, hän on varmasti ollut jossain vaiheessä enemmän verinen kuin kukaan voi varmasti väittää. Suihkuhuone oli silmiinpistävän puhdas ja TYHJÄ - eli se ei vaikuta lainkaan samojen sottapyttyjen huushollilta kuin huoneisto muuten.
Mitä hiton väliä sillä on mitä minä sanon, siis sinulle ainakaan? Olen varmaan suurimman osan mitä mielessäni on ollut jo sanonut (paitsi seksirikosjuttuun olen koskenut mahdollisimman vähän ja harvoin) niin että se on pääasiallisin syy, etten ole viimeaikoina juurikaan postaillut Ulvila-ketjuun mitään.
NIin että haista sinä kukkanen.
Milloin muka viimeksi?Minua ärsyttää se, että muutamat kirjoittelijat jatkuvasti ja toistuvasti kertovat perätöntä tietoa, vaikka totuus kyseisestä asiasta on kenen tahansa löydettäissä. a) TARA: "syytettynä ollut on ollut verinen".
Auer
- on kenties ollut alasti teon tehdessään (ja Jukasta lentäviä veriroiskeita on rajoitettu peitolla joka on heitetty hänen päälleen).
- hän on tuikannut itse itseään veitsenkärjellä puhelun aikoihin, kenties sen jälkeen, kun oli kysynyt tuleeks tänne myös joku ambulanssi( koska Jukkahan ei sitä enää tarvinnut minkä Auer hyvin tiesi)
- käynyt suihkussa hyvissä ajoin, ja tahrinut jonkin verran itseään vereen sen jälkeen
- sormenpäässä näkyvä veri on mahdollisesti paidan rinnuksen märästä veriläikästä tmv
- reisien verijäljet voisivat olla myös hänen omista sormistaan (pyyhkäissyt sormilla pistettyään itseään veitsellä) tai sitten itse surmateossa syntyneitä, astalosta, Jukasta ymv..
Jos Auer on tekijä, hän on varmasti ollut jossain vaiheessä enemmän verinen kuin kukaan voi varmasti väittää. Suihkuhuone oli silmiinpistävän puhdas ja TYHJÄ - eli se ei vaikuta lainkaan samojen sottapyttyjen huushollilta kuin huoneisto muuten.
Mitä hiton väliä sillä on mitä minä sanon, siis sinulle ainakaan? Olen varmaan suurimman osan mitä mielessäni on ollut jo sanonut (paitsi seksirikosjuttuun olen koskenut mahdollisimman vähän ja harvoin) niin että se on pääasiallisin syy, etten ole viimeaikoina juurikaan postaillut Ulvila-ketjuun mitään.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Hyvin moni on nähnyt Sinun lähettämiäsi kuvia, joissa henkilöllä on laikukkaan punaiset kasvot ja kaula ja punalaikkuiset kämmenet. Sitten on nähty hyvälaatuisia kuvia samasta tilanteesta, joissa iho on normaalin värinen ja virheetön. Lisäksi on poliisien havainnot lähietäisyydeltä eikä punaisia laikkuja ole näkynyt. Kai muistat tämän TARA?Tara kirjoitti:Xerxes:
Milloin muka viimeksi?Minua ärsyttää se, että muutamat kirjoittelijat jatkuvasti ja toistuvasti kertovat perätöntä tietoa, vaikka totuus kyseisestä asiasta on kenen tahansa löydettäissä. a) TARA: "syytettynä ollut on ollut verinen".Mitä helkkaria jankutat moista sontaa?? Milloin missä? Enkö muka mitään muuta ola asiaan liittyen sanonut? Olen sanonut muistaakseni myös, että
Auer
Laita esiin ne hyvälaatuiset kuvat! Suurin osa viimeisten vuosien videoleikkeistä on huonompilaatuisia kuin ensimmäiset videoleikkeet, IS:n 2013 julkaisemalta videolta, esimerkiksi.
alkuperäisessä koossa Iltasanomien 12.12.2013:
muokkaamaton!

Asia on kerrottu sinulle juurta jaksain, sekä minfossa että hejacissa. Mutta ei, ei mene perille.
osasuurennos: sinä väität oitis, ettei kädessä ole nirhettä, ei ole punaista rakon näköistä peukalon tyvessä. Voi taivaan talikynttilät. Hejaciin yritit tulla jankkaamaan tuota samaa, ja viittäkymmentä muuta loppuun kaluttua asiaa alusta uudelleen. Karseaa. Eikö sinulle riitä että saat vapaasti floodata täällä minfossa???
Tämä kuvakaappaus varmaan on sinun mielestäsi sellainen hyvälaatuinen kuva:

alkuperäisessä koossa Iltasanomien 12.12.2013:
muokkaamaton!

Asia on kerrottu sinulle juurta jaksain, sekä minfossa että hejacissa. Mutta ei, ei mene perille.
osasuurennos: sinä väität oitis, ettei kädessä ole nirhettä, ei ole punaista rakon näköistä peukalon tyvessä. Voi taivaan talikynttilät. Hejaciin yritit tulla jankkaamaan tuota samaa, ja viittäkymmentä muuta loppuun kaluttua asiaa alusta uudelleen. Karseaa. Eikö sinulle riitä että saat vapaasti floodata täällä minfossa???

tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Alempi kuva on epätarkka, mutta siinä on luonnolliset värit. Se on luonnollinen. Tuo ylempi kuva on alunperin epätarkka ja sitä on rajulla kädellä paranneltu - terävöitetty, lisätty kontrastia ja värikkyyttä. Niin menetellen syntyy juuri tuollainen kuva. Kaula on osin aivan punainen, kasvoissa ja käsissä punaisia läikkiä. Tuo on minulle hyvin tuttua. Noin käy kun heikkolaatuista kuvaa yritetään väkisin parantaa lisäämällä väriä, kontrasta ja terävyyttä. Käsien osalta on aivan sama juttu.
Tämän potilaan ovat nähneet monet poliisit heti tuoreeltaan ja lähietäisyydeltä. Kukaan heistä ei ole huomannut punaista kaulaa ja punaläikkäisiä kasvoja ja käsiä. Pelkällä silmällä, läheltä arvioiden ja hyvässä valossa värit näyttäytyvät oikein. Värit vääristyvät kun heikkolaatuista kuvaa väkisin parannellaan liikaa kuvankäsittelyssä. Tällainen värivikainen kuva voi syntyä ilman erillistä kuvankäsittelyäkin - silloin kameran perusasetukset ovat pielessä, mm. kameran värikylläisyysasetus voi olla väärä. Kuvasta ei näe kuka sitä on käsitellyt - mutta sen näkee että käsitelty on, tai kameran asetukset ovat olleet väärät. Kyllä tämän seikan ovat huomanneet valokuvausta ja kuvankäsittelyä harrastavat lukijat. Ei siitä ole epäilystäkään.
Tämän potilaan ovat nähneet monet poliisit heti tuoreeltaan ja lähietäisyydeltä. Kukaan heistä ei ole huomannut punaista kaulaa ja punaläikkäisiä kasvoja ja käsiä. Pelkällä silmällä, läheltä arvioiden ja hyvässä valossa värit näyttäytyvät oikein. Värit vääristyvät kun heikkolaatuista kuvaa väkisin parannellaan liikaa kuvankäsittelyssä. Tällainen värivikainen kuva voi syntyä ilman erillistä kuvankäsittelyäkin - silloin kameran perusasetukset ovat pielessä, mm. kameran värikylläisyysasetus voi olla väärä. Kuvasta ei näe kuka sitä on käsitellyt - mutta sen näkee että käsitelty on, tai kameran asetukset ovat olleet väärät. Kyllä tämän seikan ovat huomanneet valokuvausta ja kuvankäsittelyä harrastavat lukijat. Ei siitä ole epäilystäkään.
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Menkää helvettiin jauhamasta Ulvila asioista. Siitä on jo niin mota ketjua olemassa, ettei tarvitse tätäkin pilata.
Minua ärsyttää nuo säälittävät mamuvihaajat, jotka tunkevat joka ikiseen rikokseen syylliseksi mamut, vaikka mitään näyttöä sille ei olisi. En halua työttömiä mamuja Suomeen, mutta joskus tuntuu, että he ovat fiksumpia, kuin meidän kotomaan vajakit. Nyt näyttää tämän palstan kommenteissa vahvasti siltä, että suomalaiset eivät tee rikoksia, vaan aina syyllinen on mamu. Vaikka näyttö viittaisi kotimaisen urpon tekemisiin.
Minua ärsyttää nuo säälittävät mamuvihaajat, jotka tunkevat joka ikiseen rikokseen syylliseksi mamut, vaikka mitään näyttöä sille ei olisi. En halua työttömiä mamuja Suomeen, mutta joskus tuntuu, että he ovat fiksumpia, kuin meidän kotomaan vajakit. Nyt näyttää tämän palstan kommenteissa vahvasti siltä, että suomalaiset eivät tee rikoksia, vaan aina syyllinen on mamu. Vaikka näyttö viittaisi kotimaisen urpon tekemisiin.
-----------------------WalkingDisaster kirjoitti:Menkää helvettiin jauhamasta Ulvila asioista. Siitä on jo niin mota ketjua olemassa, ettei tarvitse tätäkin pilata.
No Helvetti on liian kaukana - sinne voi kyllä joutua myöhemmin! Lautamiehet on täällä vastaava paikka.
Ainakaan minä en vihaa "mamuja". Englantilaisilla on suurena kansallisena urheilusankarina se moninkertainen kultamitalimies 5000 m:n ja 10000 m:n juoksija, Somaliasta syntyisin. Samoin kuin meillä Lasse Viren. Kyllä myös tulokkaiden joukossa on rikollisia ja mielestäni maahanmuuttoa kyllä voisi tiukentaa. Useimmat ovat aivan kunnollisia ihmisiä. Nämä pakolaiset alkavat olla jo ongelma monessa maassa, mutta on pakolaisista jotakin hyötyäkin. Varmaan monet heistä hakeutuvat sellaisiin ammatteihin, joissa palkka ei ole parasta tasoa, ja joihin monet suomalaiset eivät mielellään mene. Yleensä tulijat ovat nuorehkoa väkeä. Ikärakenne paranee...
Minua kiukuttaa se, että jotkut esittävät valokuvia, jotka ovat täysin pilalle manipuloituja, ja väittävät niiden perusteella yhtä ja toista. Sellaiset kuvat eivät todista yhtään mitään! No sen, että kuv
Juu ei. Pysykää vaan analysoimassa kuvia siellä Ulvilaketjuissa, ei taida nyt oikein kuulua tänne.
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
40.346°S 176.5402°E
40.346°S 176.5402°E
Miten ketjut sun mielestä siis menee sekaisin? Ellet ole sekakäyttäjä, en ymmärrä. Vanhana palstalaisena olet varmaan huomannut, että monissa aiheissa liitetään uutisia asioista, myös eri lähteistä.indeksi kirjoitti:Juuri tämän takia ketjut menee ihan sekasin kun alice ....ei saatanaAlice kirjoitti:Laitetaan vielä Iltasanomista.sama asia kahteen kertaan, alice pois jättää kirjoittamatta
Ja sä menet siitä sekaisin, vai vaan ketjut menee sekaisin?
Vai oletko jo eläkkeellä?
Samaa mieltä. Sen jälkeen kun nyt syksyllä rupesi pakolaisia saapumaan Suomeen sankoin joukoin on joka ikisessä ketjunavauksessa - ei väliä millainen rikos kyseessä - on heti ensimmäinen kommentti tyyliä "no jokos se nyt olis se mamu". Kaikki tekijät on mamuja kunnes aukottomasti toisin todistetaan. Ja silti yritetään jankata että jos nyt kuitenkin.WalkingDisaster kirjoitti:Menkää helvettiin jauhamasta Ulvila asioista. Siitä on jo niin mota ketjua olemassa, ettei tarvitse tätäkin pilata.
Ällistyttää se että minkälaiseksi meno on täällä muuttunut. Ennen nautin murha.infon selailusta ja olen viettänyt välillä vähän liiankin monta tuntia putkeen juttuja lukien vaikken aktiivisesti kommentoikaan. Monta vuotta koin että täällä on pääpiirteissään kovin järkevää ja fiksua väkeä. Nyt en enää tiedä. Sen takia luenkin mieluummin esimerkiksi ulkomaisista rikoksista koska ainakaan niissä ketjuissa ei olla samantien kyselemässä että onko kyseisellä paikkakunnalla vastaanottokeskus.
Mutta hehän ovat varsinainen foorumin suola, jotka eivät tietenkään saa jäähyä sillä ovat 1:1 tämän foorumin ylläpidon kanssa mielipiteiltään ja käytökseltään.Antwoord kirjoitti: Ällistyttää se että minkälaiseksi meno on täällä muuttunut. Ennen nautin murha.infon selailusta ja olen viettänyt välillä vähän liiankin monta tuntia putkeen juttuja lukien vaikken aktiivisesti kommentoikaan. Monta vuotta koin että täällä on pääpiirteissään kovin järkevää ja fiksua väkeä. Nyt en enää tiedä. Sen takia luenkin mieluummin esimerkiksi ulkomaisista rikoksista koska ainakaan niissä ketjuissa ei olla samantien kyselemässä että onko kyseisellä paikkakunnalla vastaanottokeskus.
Jep... On se kummallista, että tässäkin ketjussa kaksi ensimmäistä kommenttia liittyy vain ja ainoastaan maahanmuuttokeskusteluun, vaikka maahanmuutto ei liity tutkittavaan rikokseen mitenkään: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 03#p725303
"I do not fear death. I had been dead for billions and billions of years before I was born, and had not suffered the slightest inconvenience from it." - Mark Twain