poliisien tarkkailuasunnot?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Spurgumies
Neuvoja-Jack

poliisien tarkkailuasunnot?

Viesti Kirjoittaja Spurgumies »

Olen kuullut, että poliisilla on joissakin taloyhtiöissä ja asuntoalueilla ja tietyissä lähiöissä asuntoja, ja muita huoneistoja tarkkailukäyttöön.
murjaani
Martin Beck

Re: poliisien tarkkailuasunnot?

Viesti Kirjoittaja murjaani »

Omani olen antanut ainakin poliisin käyttöön. Mitään vuokrasopimuksia ei tehty eikä rahaa liikkunut. Ilmoitin että asunnon ikkunasta näkyy asuntoon, jossa selvästi käydään jonkinlaista hämärää kauppaa ja jossa tapahtuu merkillisen näköistä toimintaa.

Muutaman kerran olivatkin passissa. Linnaan sieltä lähtikin joitakin, mies taitaa lusia vieläkin.

Oma motiivini oli se, että en pitänyt siitä että kauppaa odottelevat levottomina säpsähtelivät omankin kodin lähellä. Mitään suoraa häiriötä tai uhkaa ei itse myyjästä ollut.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Onhan noita ja tietysti juurikin yleensä vastapäätä sitä paikkaa, missä epäillään jotain epäilyttävää toimintaa olevan. Toimistotilojakin vuokraavat vastaavaan käyttöön, ainakin eteläisemmässä Suomessa pitivät pidemmänkin aikaa majaa vastapäätä "mopojengin" käytössä ollutta paikkaa seuratakseen tulijoita ja menijöitä. Taisi olla aikalailla julkinen salaisuus sekin silloin, enää ei ole kumpaakaan toimijaa tietääkseni siellä enää.

Että ei ne ihan leffajuttuja vain ole, vaikka siltä kuulostaisivatkin. Toki ei ehkä ihan semmoisia että jotain parin puskan kotikasvattajaa jaksaisivat kytätä kuukausitolkulla, mutta isompia huumejuttuja ja rikollisseuroja ne kai enemmänkin seuraavat tuolla systeemillä.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Sniffaaja
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Sniffaaja »

Vantaan havukoskella on poliisilla käytössä ainakin asunto. Pihalla usein DNA mainosteksteissä oleva toyota hiace.
http://www.osuva.com/ - joukko- ja perhesurmaajien treenipaikka vuodesta 2000. Parhaimmat aseet ja kouluttajat.
Vastaa Viestiin