En ole enää vuoskymmeniin ollut niin kiinnostunut ns. rajatiedosta tms. "hömpästä", mutta symboliikka on aina kiehtonut minua. Tässä tulee samalla vähän harjoiteltua englanninkieltäkin. Ja pakettiin kuuluu tosiaan se Tarot-korttipakkakin, ihan kauniita ja puhuttelevia kortteja. Tästä tullee taas yksi ikuisuusprojekteista minulle, perehtyä näihin pikkuhiljaa...
Mitä luet tällä hetkellä?
-
Michelangela
- Neuvoja-Jack
- Viesti:
Re: Mitä luet tällä hetkellä? (ketju 2)
Caroline Smith & John Astrop: Elemental Tarot
En ole enää vuoskymmeniin ollut niin kiinnostunut ns. rajatiedosta tms. "hömpästä", mutta symboliikka on aina kiehtonut minua. Tässä tulee samalla vähän harjoiteltua englanninkieltäkin. Ja pakettiin kuuluu tosiaan se Tarot-korttipakkakin, ihan kauniita ja puhuttelevia kortteja. Tästä tullee taas yksi ikuisuusprojekteista minulle, perehtyä näihin pikkuhiljaa...
"Tropic corridor, tropic treasure/ What got us this far, To this mild equator?"
Helena Telkäranta: Millaista on olla eläin, on luvussa tällä hetkellä.
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Streit im Paradies. Ja uusi Alibi.
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Jukka Parkkinen: Sinun tähtesi, Allstar menee viimeisessä luvussa. On vähän kuin nuorten Orwellin 1984, joka sekin on hyllyssä. Molemmat olen lukenut useampaan kertaan
Lukuvuoroa odottamassa on Kingin Herääminen. En ole vielä uskaltanut aloittaa lukemista. Syy ei ole se, että pitäisin sitä jo nyt pelottavana, vaan se, että Kingin tyyli nyt on semmoinen, että kirjaa ei malta laskea käsistään. Viimeksi kävi tuo kesällä kun luin Kingin kirjaa Kuulolla. Aloitin lukemisen illalla seitsemän paikkeilla, hoksasin kahden maissa että pitäisi varmaan nukkuakin. Kännykkä meni äänettömälle, kirjan lukeneet tietää miksi
Lukuvuoroa odottamassa on Kingin Herääminen. En ole vielä uskaltanut aloittaa lukemista. Syy ei ole se, että pitäisin sitä jo nyt pelottavana, vaan se, että Kingin tyyli nyt on semmoinen, että kirjaa ei malta laskea käsistään. Viimeksi kävi tuo kesällä kun luin Kingin kirjaa Kuulolla. Aloitin lukemisen illalla seitsemän paikkeilla, hoksasin kahden maissa että pitäisi varmaan nukkuakin. Kännykkä meni äänettömälle, kirjan lukeneet tietää miksi
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.
- paccasucco
- Axel Foley
Dialektinen materialismi-sen synty ja pääperiaatteet.23.sivua käsittävä vihkonen.Helsinki 1961-Kilama Oy.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
Donna Tartt: Jumalat juhlivat öisin.
-
J.Maybrick
- Axel Foley
^Kaikki lukevat tuota öisin, jos vain saavat sen kynsiinsä. Itse vasta jonossa. Olen kade
Nyt luen Murhaaja liikkeellä (jälleen), G.W.Bengtssonin toimittama.
Nyt luen Murhaaja liikkeellä (jälleen), G.W.Bengtssonin toimittama.
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Lars Bugge: Parhaat salaliittoteoriat
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Enid Blyton: Metsästysmajan salaisuus, 2.painos vuodelta 1970.
Murha infoa, eikun Jari Litmasesta kirjoitettua teosta.
Mika Kulju - Pekka Tuomikoski: Tuntematon jatkosota, TK-miesten sensuroidut dokumentit.
http://www.hs.fi/arviot/kirja/a1450065501775
http://www.hs.fi/arviot/kirja/a1450065501775
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
-
kulkijatar
- Remington Steele
Rita Dahl: Matkaopas Rio de Janeiro-Salvador de Bahia
- paccasucco
- Axel Foley
Loppiaisen aikohin luin kirjan "Pientilan emäntä"(Gummerus 1973).Suosittelisin myös Maybrickille.
Luin myös August Bebelin:"Nainen ja sosialismi".Ote kirjasta:"Kauhistuneena kuulee moni kunnon kansalainen,pappi,opettaja,virkamies,että hänen tyttärensä on salaisesti antautunut prostitutsioniin,ja jos näiden kaikkien nimet mainittaisiin,niin tapahtuisi yhteiskunnallinen vallankumous tai muuttuisivat kansan käsitykset hyveestä ja kunniasta..".
Destinyn mainitseman kirjan olen joskus lukenut.Ja Sinulla on jokseenkin vastustamaton hymy.
Maybrickille vielä:Suurimman osan Enid Blytonin viisikkoseikkailuista olen lukenut(myös tuon) suunnilleen siinä vaiheessa,kun opin lukemaan.Mahtaako olla yhtään EB:n kirjaa jäljellä.Hämärien muistikuvieni mukaan vein ne kaikki joskus 15.sitten paikalliseen divariin.
Luin myös August Bebelin:"Nainen ja sosialismi".Ote kirjasta:"Kauhistuneena kuulee moni kunnon kansalainen,pappi,opettaja,virkamies,että hänen tyttärensä on salaisesti antautunut prostitutsioniin,ja jos näiden kaikkien nimet mainittaisiin,niin tapahtuisi yhteiskunnallinen vallankumous tai muuttuisivat kansan käsitykset hyveestä ja kunniasta..".
Destinyn mainitseman kirjan olen joskus lukenut.Ja Sinulla on jokseenkin vastustamaton hymy.
Maybrickille vielä:Suurimman osan Enid Blytonin viisikkoseikkailuista olen lukenut(myös tuon) suunnilleen siinä vaiheessa,kun opin lukemaan.Mahtaako olla yhtään EB:n kirjaa jäljellä.Hämärien muistikuvieni mukaan vein ne kaikki joskus 15.sitten paikalliseen divariin.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
-
J.Maybrick
- Axel Foley
^Kiitos taas vinkistä paccasucolle. Tiedustelen tuota kirjastostani...Jumalat juhlivat öisin on nyt luettu, nyt lähtee Blytonin Lukitun talon salaisuus.