Hans Assmann ja Valdemar Gyllström

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Hessulla ei ole yhtikäs mitään. Juuri siksi hän ei ole pystynyt todistamaan katteettomia väitteitään täällä.
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

Hessu52 kirjoitti:Älä sinä Urkkia kaipaa, sillä jos tietoa haluaa, niin mene AKE:n Fabianinkadulle ja kysy sieltä lähemmin asiaa, sekä heitä noin 40€ jokaisesta haluamastasi vanhasta rekisteröinnistä ja ja ajoneuvon uusista tiedoista rahhaa tiskiin, niin kuukauden päästä saat tioetoja.

AKE on nykyjään ihan bisnes, eikä sieltä saa tietoja edes tutkimuksiinsa, ellei maksa "kynnysrahaa", joten ihan halvalla tietoja ei saa, joten voi varautua jopa satojen € jen maksuun, jos rekisteröintejä on paljon.

Olen käynyt henkilökohtaisesti AKE:ssa, siis huom AKE, eikä ARK, kuten konsta tuossa virhellisesti mainitsee, niin sieltä niitä tietoja saa ja aika mielenkiintoisia.

Sen verran paloi rahaa, etten halua muille tietojani uhrata, siispä hakekoon jokainen itse ne tiedot.

Tämä ei ole mitään veetuilua, mutta kuluista olen joutunut tekemään tilinselvityksen "rahakirstun vartijallemme", eli vaimolleni ja melkoiset jupinat tuli, joten se on syy, etten voi muille tietoja antaa, vaikka haluaisnkin.
Ilmeisesti Hessun saamat tiedot eivät todistaneet hänen omia teorioitaan, sen vuoksi hän ei halua noita tietoja paljastaa, luulisin. Tämä on siis vain mun oma mielipide.
Muista lähdekritiikki!
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Murhavaari hyvä, silloin joutuisin paljastamaan myös nimeni ja oikean persoonani, jota en halua vielä tehdä.

Kysykää AKE:sta, ei siis ARK:sta, sieltä minua neuvottiin, miten tiedot saa.

Skoonelle sen verran hyvän vuoden toivotuksia, että mitä tuossa kirjoittamassasi tekstissä oli kenellekään annettavaa?

Kunhan pääsit taas aivan aiheetta veetuilemaan allekirjoittaneelle.

Saatte panna omia rahojanne peliin, sillä en ole sellainen kuin Urho, joka Saksaa myöten juoksi hakemassa totuutta Asmannista, kenties kuitenkaan sitä löytämättä.

Senhän Urhokin kyllä teki, ettei kertonut kaikkia tietojaan milloinkaan, esimerkiksi meille muille murhislaisille.

Sen olen kertonut, mistä tietoja saa, tai anakin sai, sillä AKE uusi systeemejään viime vai oliko se toissa viikolla, mutta voihan sinne soittaa, kuten "viiva" kertoi, mutta soittakaa AKE:en, eikä ARK:en, sieltä ei taida kukaan enää vastata.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Älä Hessu kiemurtele, sulla on tyhjä käsi. Bluffi vain ei mene läpi, mutta todistustaakka jää edelleen sinulle.
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Loka kirjoitti:^Välttämättä ei edes ollut mitään outoa, sairaalassa olossa. Ehkä tarvitsi vain lääkitystä. Mutta toki on mahdollista miettiä muutakin kuin mahdolliset hallusinaatiot ja huumeen puute. Piilosilla oloa en usko, sairaaloista etsitään ensimmäisten paikkojen joukossa jos olet surmannut kolme ja poliisi kyllä pitää mahdollisena että olet siinä tapauksessa voinut loukkaantua. Assmannia vastaan on vähemmän syyllisyyteen viittaavaa kuin Nisseen, miksi siis tarjotella häntä ehdokkaaksi? Nisseä vastaan pitää perustella ja jaaritella kaikki mahdollinen fakta, Hansista riittää sairaalassa olo ja taustat. No, ehkä kaikki ei ajattele näin naivisti.
Nyt Loka on naivi. Onhan totuus se, että NG on ollut virallisesti syytettynä ja todisteita on haettu suurennuslasien kanssa, mutta ei ole löytynyt. Se linja on toistaiseksi katsottu loppuun saakka.

Sensijaan Assmanin linjaa ei ole katsottu oikein vakavalla mielellä koskaan loppuun saakka. Se nyt pitäisi olla kaikille selvä asia, että herra A:n alibi on heikko, vaikka muuta sanottaisiin. Onhan se outoa, että mies haluaa nukkua koleana yönä parvekkeella, ja siellä pihalla on keskellä yötä auto valmiina ja siinä kuljettaja. Ei siihen tavanomaiset syyt riitä selitykseksi. Jotain outoa oli tekeillä. Ehkä se piiloilu, ei ollut poliisin piiloilua, vaan koski jotakin muuta tahoa, joka ei ole poliisi. Silloin sairaala on hyvä paikka - sinne ei murhaaja tai pahoinpitelijä mielellään mene tekemään tekostaan. Lieneekö Assmanin DNA poliisilla?
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

Hessu52 kirjoitti:Skoonelle sen verran hyvän vuoden toivotuksia, että mitä tuossa kirjoittamassasi tekstissä oli kenellekään annettavaa?
No sun viestisi antaa tälle palstalle niin pahuksen paljon, tyyppiä henkilökohtaisten rahariitojesi analyysiä. Todella kiinnostavaa.
Muista lähdekritiikki!
Hessu52
Watson itse

Eipä ole konsta tyhjä käsi.

Kokeile itse onneasi ja käy Fabianinkadun AKE:n toimistoon, siinä on parkkihalli vieressä, josta saa lunastettua autonsa parkkilipun hinnalla sitten jälkeen päin, eli tuntitaksa.

Jonottele siinä vuoroasi ja vuorosi tullessa kysy asiakaspalvelijalta, mistä voisi saada tietyn rekisterinumeron historian.

Nainen saattaa sanoa Sinulle, ettei niitä enää mistään saa, vaan tiedot on hävitetty.

Silloin pitää olla kovana ja tiukata, että miten niin hävitetty?

Saat kuulla tarinan, että ne on annettu tiettyihin moottoripyöräkerhoihin, joka ei voi kaiketi Suomen lainkaan mukaan pitää paikkaansa, sillä ei valtio arkistojaan minnekään ilman mikrofilmausta anna, tai jaa.

Kun vain jaksat olla sitkeä, niin tämä toimihenkilö kyllä antaa periksi ja kertoo Sinulle kuinka saat tarvittavat tietosi ko. rekisteriotteesta vuosien takaa arkiston puolelta, jonne Sinun on otettava yhteyttä ja kysyttävä sieltä otteita.

Otteet makssavat kuitenkin mielestäni kohtuuttomasti, eikä arkistoon pääse tutkimusmielessä itse etsimään tietoja, vaan rahaa vastaan joku "konttorirotta nuuskii" tiedot Sinulle.

Aikaa ja rahaa Sinulta kuluu, sekä tietenkin hermoja, sillä asioithan Suomen valtion arkistojen kanssa, jossa byrokratia kukkii ja voi hyvin, kuten nokkospuskat ennen saunan takana, mutta älä anna periksi.

Saattaahan olla, kun ne tietosi jokus postin tuomana Sinulle tulevat, niin ne eivät annakaan Sinulle mitään uutta näkökulmaa, koska Sinun teoriasi on jo melko hyvin tiedostettu.

Jostain Jäppisen, kuka tämä lieneekään, "haudasta ylös kaivuuseen" en minä ainakaan ole ollut kiinnostunut, koska minulla olivat aikoinaan aivan eri motiivit löytää prätkät ja ihan toista tarkoitusta varten.

Nämä prätkät ( UL-901 Gusse ja UN-331 Sepi ) innostivat sitten minua jälleen Bodomin pohtimiseen ja tutustumaan eri sivustoihin, joissa asioista puhuttiin.

Suomi24 palstalle kirjoitinkin toisella nimimerkillä muutamia kannanottoja, mutta "keskustelu" meni heti puihin, muutaman "hihhulin" takia, jotka sitten Murhainfon mainioiden sivujen kautta, on bannattu takaisin sinne mistä ovat tulleetkin.

Moottoripyörien tiedoista oli itselleni ja teorialleni kuitenkin hyötyä ja ne antavatkin uskoa melko pitkälti, sekä "kivijalkaa" totuuden paljastumiseen vielä tässä murheellisessa jutussa, mutta toivon Teidän kaikkien etsivän itse myös johtolankanne, ennen kuin alatte muita kirjoittajia haukkumaan valehtelijoiksi, tai bluffaajiksi.
Hessu52
Watson itse

Sen verran kuitenkin, että Gussen prätkän rekkari on nykyään muistaakseni -90 luvun Hondan persuksissa, tämän tiedon sain ihan ilmaiseksi kiltiltä konttoritädiltä, vaikkakaan en tiedolla mitään teekään..
konsta
Ainesta Watsoniksi

No, tiedostat siis itsekkin, ettet voi enää heittää katteettomia väitteitä, koska et suostu todistamaan niitä. Hyvä niin, eihän tässä muusta ollutkaan kyse. Eli jäppistarina oli huuhaata. Kova olet kuitenkin kiemurtelemaan.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

konsta kirjoitti:
Hessu52 kirjoitti: Tämä ei ole mitään veetuilua, mutta kuluista olen joutunut tekemään tilinselvityksen "rahakirstun vartijallemme", eli vaimolleni ja melkoiset jupinat tuli, joten se on syy, etten voi muille tietoja antaa, vaikka haluaisnkin.
:mrgreen:
murhavaari kirjoitti: Paljastatko tiedot jos keräämme kolehdin vaimollesi?
:mrgreen: Parissa päivässä tuli jo ikävä Hessua, onneksi aloitin lukemalla tämän pinon. Surkea oli aamu, mutta nyt jo paljon parempi. Olen kolehdissa mukana, vaikka varmaa onkin ettei noita tietoja tulla saamaan Hessulta ihan helposti.. :mrgreen:
Loka
Alibin Kestotilaaja

Sariola kirjoitti: Nyt Loka on naivi. Onhan totuus se, että NG on ollut virallisesti syytettynä ja todisteita on haettu suurennuslasien kanssa, mutta ei ole löytynyt. Se linja on toistaiseksi katsottu loppuun saakka.

Sensijaan Assmanin linjaa ei ole katsottu oikein vakavalla mielellä koskaan loppuun saakka. Se nyt pitäisi olla kaikille selvä asia, että herra A:n alibi on heikko, vaikka muuta sanottaisiin. Onhan se outoa, että mies haluaa nukkua koleana yönä parvekkeella, ja siellä pihalla on keskellä yötä auto valmiina ja siinä kuljettaja. Ei siihen tavanomaiset syyt riitä selitykseksi. Jotain outoa oli tekeillä. Ehkä se piiloilu, ei ollut poliisin piiloilua, vaan koski jotakin muuta tahoa, joka ei ole poliisi. Silloin sairaala on hyvä paikka - sinne ei murhaaja tai pahoinpitelijä mielellään mene tekemään tekostaan. Lieneekö Assmanin DNA poliisilla?
Sariola. Unohdat yhden tärkeän seikan, mikään ei sido Assmannia Bodomille helluntaina -60. Tämän pitäisi riittää. Se, että henkilö on käyttäytynyt omituisesti, ei voi olla sun peruste? Uskotko siis Jarvan tarkoittaneen jotain lausahduksellaan "Assmannin asia on hieman arka?" (Vuorjoelle, aikoinaan lausuma) Millä tavalla arka? Itse ajattelen lausahduksen liittyvän vain ja ainoastaan tulenarkaan tilanteeseen joka oli meneillään ja kuten Markkulakin sanoo, kaikki murhat ovat arkoja eikä niistä pidä mennä tekemään henkilökohtaisia mielipiteitä julkisesti varsinkin kun Hansilla on valaehtoinen alibi jota viranomaiset eivät pysty murtamaan. Assmanni siis nukkui naisensa vieressä surmayönä. Myös motiivi teolle puuttuu. (muu kuin "hulluus", jota on helppo tarjotella jokaisen epäillyn kohdalla mutta jonka mm. Irmelin vammat kaatavat)

Yhden seikan haluan kuitenkin ottaa esille, tästä "henkilöstä" enempää tietämättä.

Hannes Markkulaan on ottanut keväällä 2004 yhteyttä henkilö, joka on väittänyt Assmannin alibin perustuneen väärinkäsitykseen. Alibi on kuulemma hankittu sellaiselta henkilöltä, joka ei sitä ole voinut antaa. Tämä henkilö asusti "oikean alibihenkilön" naapurissa. Tietääkö kukaan tästä enempää?
Loka
Alibin Kestotilaaja

teemu kirjoitti:Kioskimiehen itsemurhaa ei ole tietääkseni vahvistettu, vaan hän lienee hukkunut tuntemattomalla tavalla. En ole nähnyt asiaa koskevaa tutkintaa, joten en vain tiedä tätä.
Eikös tästä ole jonkinlainen kuulohavainto, "katsokaa kun sukellan viimeisen kerran?" Tokihan tuo voi tarkoittaa muutakin kuin itsemurhasukellusta.
teemu
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja teemu »

^Wagner on kertonut nähneensä ko. sukelluksen ja on kommentoinut asiaa tälläkin foorumilla.
Hänen mukaansaasiassa ei ollut mitään itsemurhaan viittaavaa.
Kioskimies ei ole tietääkseni jättänyt mitään itsemurhaviestiä, eikä tuota hänen sanomakseen väitettyä lausetta liene myöskään vahvistettu.
Hessu52
Watson itse

Voi sinua konsta rukkaa.

Millä voisin ajaa nuo aaveet pis ajatuksistasi.

En ole koskaan kirjoittanut kenestäkään Jäppisestä, joten jos jotain on kirjoitettu, niin se on täyttä huuhaata.

Urholta muistaakseni kerran tiedustelin tämän Jäppis stoori ja hän siitä, sekä jostain Mossesta sekopäisen kirjoituksen tänne sivistoille kirjoitti, joten en ole ollut Jäppisestä sen enmpää kiinnostunut.

Tuttaviini kuului -60 luvulta aina viime syksyyn asti Jäppinen niminen kaveri, joka poistui joukostamme samoin, kuin sydänleikkausjonosta, jossa oli jo pitkään ollut.

Turhan nuorena, eli alle 60 v. mutta turhan nuorena poistuivat maan päältä ne kolme nuorta 05.06.1960, Bodomin kauniilla järvellä.
_____
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja _____ »

Jäppisteorian yhdistäminen nimimerkki Hessu52:een johtuu siitä, että sen teorian toi aikanaan nettimaailmassa ilmoille henkilö nimeltään Hessu. Tästä johtuu mahdollisesti väärinkäsitykset ja muut kuviot asian ympärillä, vaikkei niillä kenties olekaan mitään tekemistä toistensa kanssa.
Vastaa Viestiin