Nyt oli niin hienovaraista parodiaa, etten edes tajunnut? Tuo hymiö?? Silloin 1997 kun irccailtiin, tuo oli ihan perushymiö=) On jäänyt vähän päälle. Olen tainnut täällä joskus kertoakin, että tuo hymiön käyttö kertoo siitä, että tekstiä kirjoittaessani olen hyvällä päällä. Jos niitä ei ole, en ole hyvällä päällä. Välitän näin tunteitani lukijoille, jotta he tietävät, koska kannattaa vittuilla ja koska ei=)perusasiamies kirjoitti:Tara on näemmä parodioinut hienolla tavalla Kuolemannaakkaa hejaccilassa:
Yhdyn tähän Taran parodiaan.Auer EI valehtele vaan puhuu niin totta kuin mahdollista, heh heh.. esikoinen samoin, kaikki muut asianosaiset valehtelevat. Piste =)
TAITAA Naakka olla vähän ihastunut Auerskaan. =))
En oo ihastunut Auerskaan, mulla on ihan omat ihastuksen kohteeni kyllä. Voit viestihistoriastani tarkistaa, etten monessakaan asiassa ole pitäny Aueria ihmistä kummempana, ja miksipä ihannoisin ihmistä, jota en ole koskaan edes tavannut? En yleensäkään ihannoi ihmisiä enkä pysty ihastumaan ihmiseen, jota en tunne. Monet kuuluvat etenkin nuorempana kuolaavan jonkun kuuluisuuden perään, mutta minulla ei semmoista vaihetta ole koskaan ollut. Ihminen näyttäytyy viehättävänä vain kun hänet tuntee ihan livenä.
Mutta hyvää joulua vain itse kullekin säädylle ja klaanille, vaikkei olekaan valkea joulu. Orvokki kukki portinpielessä... mutta ei tainnut olla Anneli Orvokki
Lukekaa tästä Annelin joulusaarna ja herkistykää:
http://anneliauerkirjoittaa.blogspot.fi ... mment-form