Iitin soralouhosmurha 2015
Re: Metsästäjät löysivät miehen ruumiin Iitissä
Suurella todennäköisyydellä Jesse Viljanen,Eetu Jaakkola ja Matias Paimola.
Ajattelinkin että nimi kuulosti tutulta. Tyyppihän on Minfosta tuttu (kadonneena ja sittemmin löydettynä).randomi kirjoitti:Suurella todennäköisyydellä Jesse Viljanen,Eetu Jaakkola ja Matias Paimola.
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
-
jokujokujoku
- Jack Taylor
Onko nämä ihmisten syytökset totta? (Nimillä) mitään tuomioita ei ilmeisesti vielä ole... Kuka tappoi, kuka oli vaan mukana...
Onko sillä nyt väliä että kuka tappoi, jos kaikki ne ovat kiinni niin kaikilla on silloin osaa asiaan (avunanto murhaan ) yms. Tekoa ilmeisesti kukaan on koittanut estää, eikä poliisi turhaan pidä noin pitkään vangittuna jos ei ole vahvaa näyttöä. Mutta se on totta että syytön kunnes toisin todistetaan. Luultavastihan kuukauden - kahden sisään luulis olevan istuntoa.jokujokujoku kirjoitti:Onko nämä ihmisten syytökset totta? (Nimillä) mitään tuomioita ei ilmeisesti vielä ole... Kuka tappoi, kuka oli vaan mukana...
Toivottavasti EK paukkuu jokaiselle joka on ollut osallisena juttuun.
-
jokujokujoku
- Jack Taylor
Toivottavasti paukkuu. Mut tiedäthän mitä vasikoista sanotaan, voi olla syytön mutta ei uskalla kertoa osuuttaan.
Näinhän se on, mutta kun katsoo miten pikkusia kundeja siel on ollu mukana niin varmasti 5 löytyy yks vasara. Behmin ja pikkiksen tuntien kumpikaan ei ole vasikka, mutta pääasia on että asia selviää ja se joka sen on tehnyt niin joutuu kärsimään monta vuotta ja henkisesti koko elämän. ( tiesihän tuon jo kun jätkiä näki ettei toi tony montana elämäntapa johda mihinkään)
-
jokujokujoku
- Jack Taylor
Itse en näitä ihmisiä sen paremmin tunne mutta en usko että kaikki ovat kuitenkaan jutun takana.
-
Morgan Kane
- Lauri Hanhivaara
Elämänkoululaisten luokkaretki päättynyt ikävästi. Ei varmaan mitään Mäntsälän kermaa kyseessä.
Useamman ihmisen yhdessä tekemä surma on kyllä raukkamainen teko.
Useamman ihmisen yhdessä tekemä surma on kyllä raukkamainen teko.
-
jokujokujoku
- Jack Taylor
Mikähän tässäkin ollut motiivi vai onko edes. Oltu sekaisin vähintään, kännissä, aineissa. Yksi elämä loppunut, monta pilalla. Varmaan iittiläinen keksinyt minne ruumiin hävittää...
Motiivi tuskin kummonen ollut kun monen kuukauden kuositusputki päällä, jatkuvasti ongelmissa kyseiset kaverit. Mutta kun pää selvenee niin rupeaa ajatukset liikkuu et mitäs tässä tulikaan tehtyä..
Ihme ettei tästä ole mitään tietoja tippunut. Mut sen kyllä sanoisin että huumeet liittyy tähän juttuun aikalailla satavarmasti 
Bein me is so neat!
No pelkästään facebookin perusteella voi näin sanoa olevan. Samaa löyhää nistiporukkaa. Kiinnitin huomiota, että muutama pikkurikollinen ainakin poistanut itsensä näiden kavereista. Onkohan alkanut kuumottelemaan ettei tule omat pirikuviot ilmiEazy kirjoitti:Ihme ettei tästä ole mitään tietoja tippunut. Mut sen kyllä sanoisin että huumeet liittyy tähän juttuun aikalailla satavarmasti
-
jokujokujoku
- Jack Taylor
Tai sitten eivät halua olla missään tekemisissä ihmisten kanssa jotka tappaneet? Ovatko myös uhrin kavereita? Mä luulen ettei nää puhu mitään niin siksi tullut mitään tietoa mistään.Nokipoika kirjoitti:No pelkästään facebookin perusteella voi näin sanoa olevan. Samaa löyhää nistiporukkaa. Kiinnitin huomiota, että muutama pikkurikollinen ainakin poistanut itsensä näiden kavereista. Onkohan alkanut kuumottelemaan ettei tule omat pirikuviot ilmiEazy kirjoitti:Ihme ettei tästä ole mitään tietoja tippunut. Mut sen kyllä sanoisin että huumeet liittyy tähän juttuun aikalailla satavarmastiUhri varmaan kontissa viety tapauspaikalle, jos tosissaan olisi yhdellä autolla oltu liikkeellä ja viisi vangittu. On tosiaan vähän ihmeellistä, että ei ole tiedotettu mitään. Luulisi ainakin että näiltä ei tapahtumien kulkua joudu kovin monesti kysymään.
- reijoreipas
- Jack Bauer
Luulet väärin.jokujokujoku kirjoitti:Mä luulen ettei nää puhu mitään niin siksi tullut mitään tietoa mistään.
Vaikka epäillyt laulaisivat kuin Roy Orbisonit, niin poliisi ei välttämättä tiedota mitään.
No ihan lonkaltahan noita en heittänyt enkä tarkoittanut mitään uhrin äitiä tai vastaavaa. Mä taas luulen, että tossa on jotain muutakin ollut kuin vain satunnainen tappo tai piripäissään tehty ex-tempore paloittelu ja sen takia ei tiedoteta. Eikö näistä tämmöisistä melkein aina löydy jotain taustalta ja siinähän vielä joku saa hyvässä lykyssä tilaustyöstä tai yllytyksestä murhaan tai vastaavasta tuomion kun paljastuu kenen pirejä siellä oltiin perimässäjokujokujoku kirjoitti:Tai sitten eivät halua olla missään tekemisissä ihmisten kanssa jotka tappaneet? Ovatko myös uhrin kavereita? Mä luulen ettei nää puhu mitään niin siksi tullut mitään tietoa mistään.Nokipoika kirjoitti:No pelkästään facebookin perusteella voi näin sanoa olevan. Samaa löyhää nistiporukkaa. Kiinnitin huomiota, että muutama pikkurikollinen ainakin poistanut itsensä näiden kavereista. Onkohan alkanut kuumottelemaan ettei tule omat pirikuviot ilmiEazy kirjoitti:Ihme ettei tästä ole mitään tietoja tippunut. Mut sen kyllä sanoisin että huumeet liittyy tähän juttuun aikalailla satavarmastiUhri varmaan kontissa viety tapauspaikalle, jos tosissaan olisi yhdellä autolla oltu liikkeellä ja viisi vangittu. On tosiaan vähän ihmeellistä, että ei ole tiedotettu mitään. Luulisi ainakin että näiltä ei tapahtumien kulkua joudu kovin monesti kysymään.