Olen tehnyt saman huomion katsellessani ählämien toimintaa.taavetti kirjoitti: Luonnottomat (eli ählyt) pyrkivät purkautumaan ulos sinne, missä on enemmän ihmisiä ja tapahtumia.
Kasaantuvat suuriin parviin, kuin sontakärpäset paskakasan ympärille.
Olen tehnyt saman huomion katsellessani ählämien toimintaa.taavetti kirjoitti: Luonnottomat (eli ählyt) pyrkivät purkautumaan ulos sinne, missä on enemmän ihmisiä ja tapahtumia.
Joo, kummallista. Kun minä olin nuori tykkäsin yksinäni kävellä pitkin kadun reunostoja varoen suuria ihmismassoja.reijoreipas kirjoitti: Olen tehnyt saman huomion katsellessani ählämien toimintaa.
Kasaantuvat suuriin parviin, kuin sontakärpäset paskakasan ympärille.
Tämän on pakko olla sarkasmia? Jos joku tosissaan pitää MV -lehteä luotettavana lähteenä, niin hus pois tältä palstalta.bettyab kirjoitti: Minä en tiedä mitä opetetaan, mutta tuosta kirjoituksesta saan sen kuvan että kirjoittaja tietää aivan varmasti leikki- ja tanssituntien sisällön. Onko lähde aivan varmasti luotettava? En muista MV -lehden tätä maininneen.
MV -lehti on aivan yhtä luotettava kuin mikä tahansa lehti. Etkö ole sitä huomannut?WalkingDisaster kirjoitti:Tämän on pakko olla sarkasmia? Jos joku tosissaan pitää MV -lehteä luotettavana lähteenä, niin hus pois tältä palstalta.bettyab kirjoitti: Minä en tiedä mitä opetetaan, mutta tuosta kirjoituksesta saan sen kuvan että kirjoittaja tietää aivan varmasti leikki- ja tanssituntien sisällön. Onko lähde aivan varmasti luotettava? En muista MV -lehden tätä maininneen.
Olisi hyvä, jos omia fantasioita ei ihan varauksettomasti jaettaisi. Tällä hetkellä turvapaikanhakijoina olevasta porukasta suurimmalla osalla ei olisi mitään käyttöä iranilaiselle käännösohjelmalle.damfin kirjoitti: Pojilla on ollut jonkinlainen Suomi - Ähläm translaattori, valmistettu Iranissa...
Tämä on aivan yleistä Pohjois-Karjalassa ja Keski-Suomen alueella. Myöskin isät siittävät tyttäriään. Perheiden sisäiset seksisuhteet on havaittavissa esim. suolahdessa. Oudot kasvojen piirteet, poikkeava käytös, selittämätön väkivaltaisuus ja yleinen Turmiolan Tommi - mainen asenne elämää kohtaan. Pelkkä ylipaino ja juntius ei ole sisäsiittoisuutta, vaikka se viestii siitä. Syntymäpaikkakunta kertoo hyvin paljon henkilöstä.rahima kirjoitti:äidit poikia vauvasta lähtien käyttävät seksuaalisesti hyväkseen ihan aikuisikään asti. Siinä poika käy välillä mielisairaalassa ja taas kotiin äitiä naimaan palataan.