Naisten perustama rikollisjengi (ketju 1)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Agathon kirjoitti:
Jack the Ripper kirjoitti:^Kyllä!!
Jotain tällaista ounastelen minäkin. Tulee mieleen mainonnan uudet keinot, jotka poikkeavat totutusta. Mikä lie on termi joka on kehitetty kuvaamaan ko. mainontaa?
Sissimarkkinointi? Edellinen viestini oli muuten sarkasmia, jos se noin yleensä jäi epäselväksi.
Sissimarkkinointi nimenomaan. Hainkin sitä wikipediasta mutta koska se ei tuntenut termiä ajattelin että se on jokin muu samansuuntainen...:wink:

Tyttöjen nykyään suppeilla kotisivuilla on jopa kolme/neljä oikeakielistä lausetta. kun lauseita on yhteensä noin 12, tulos on yllättävän hyvä. Mielenkiintoista muuten tuo kysymyssanojen asettelu kotisivuilla.
Miksi?
Tulee mieleen että Alibin juttu on luettu niin moneen kertaan että vaikutteita on otettu.:shock: Varsinkin päätoimittajan tekstillehän on tunnusomaista runsas kysymysten asettelu ja niihin vastaaminen seuraavassa virkkeessä.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 537
Liittynyt: To Syys 13, 2007 7:40 pm
Paikkakunta: Itä opettaa

Viesti Kirjoittaja Setä »

Shh... Ollaan vaan ihan tyytyväisinä hiljaa nyt. Tässä vaiheessa on vielä mahdollisuus, että usko ihmisiin palautuu ja darwin on vaientanut neidot.
What's up, fuckers?
kattinen
Alibin satunnaislukija
Viestit: 63
Liittynyt: Ke Heinä 18, 2007 3:59 am

Viesti Kirjoittaja kattinen »

*NAURAA*

BTW,miksi nää neidit eivät kirjoittele kotisivuilleen enään mitään?Mä oon vähän pettynyt kun perjantai iltojen huvitkin viedään... 8)
"Pimeys luo turvaa,valoisassa kaikki vain paljastuu.Aikuiset pitävät pimeästä.Siksi että,pimeässä kukaan ei näe mitä oikeasti teet"-Deis
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Aika hissua, tyttösistä ei oo kuulunut mitään.
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

ei taida vetää porukkaa heidän tiiminsä tai sitten on joku käynyt sanomassa että lopettavat pelleilyn ajoissa...tai ehkä järki on ottanut vallan tyttösten päässä :idea:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 537
Liittynyt: To Syys 13, 2007 7:40 pm
Paikkakunta: Itä opettaa

Viesti Kirjoittaja Setä »

cicero kirjoitti:ei taida vetää porukkaa heidän tiiminsä tai sitten on joku käynyt sanomassa että lopettavat pelleilyn ajoissa...tai ehkä järki on ottanut vallan tyttösten päässä :idea:
Viimestä vaihtoehtoa pidän hyvin epätodennäkösenä.
Ehkä tytöt keksi jonku uuden leikin... Barbit tai mitä ne nykyään...
What's up, fuckers?
Sue-Ellen
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: Pe Tammi 18, 2008 2:26 pm

Viesti Kirjoittaja Sue-Ellen »

Älkääs ny. Onhan se mukavaa että nuoret harrastaa. :wink:
I am what you made me
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Setä kirjoitti: Barbit tai mitä ne nykyään...
Niil on ne Bratzit! Eksä ny tiiä! :lol:
Setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 537
Liittynyt: To Syys 13, 2007 7:40 pm
Paikkakunta: Itä opettaa

Viesti Kirjoittaja Setä »

joey kirjoitti:
Setä kirjoitti: Barbit tai mitä ne nykyään...
Niil on ne Bratzit! Eksä ny tiiä! :lol:
No vittu, niitähän ne!
On se muuten kumma ku lapsille tehään nykyään huoran näkösiä nukkeja! Barbit oli sentään laadukkaita naisia!
What's up, fuckers?
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Setä kirjoitti: On se muuten kumma ku lapsille tehään nykyään huoran näkösiä nukkeja! Barbit oli sentään laadukkaita naisia!
No eläpä! Eipä tarvitse muksuille ostaa noita horonukkeja, en osta edes muiden penskoille. Seuraavalla nukkeversiitolla on sitten varmaan jo tissit ja sievä trimmattu alapää. Great.
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Loka kirjoitti:
Setä kirjoitti: On se muuten kumma ku lapsille tehään nykyään huoran näkösiä nukkeja! Barbit oli sentään laadukkaita naisia!
No eläpä! Eipä tarvitse muksuille ostaa noita horonukkeja, en osta edes muiden penskoille. Seuraavalla nukkeversiitolla on sitten varmaan jo tissit ja sievä trimmattu alapää. Great.
Eikö ketään tosiaan huolestuta, kuinka jumalattoman iso pää noilla nykynukeilla on suhteessa vartaloon? Oma teoriani on, että kyse on anoreksian ihannoimisesta ja ylikorostetusta tikkari-efektistä! :D
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

voi, mun elämäni on täysin raiteiltaan, kun jennie ystävineen ei käykään täällä enää nauramassa meidän jutuille. miten mä nyt aikaani tapan, kun ei ole päivitettyä tietoa tämän tuhoon tuomitun pissiskerhon uusista käänteistä????kenen on vastuu???? :roll: :wink: :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Kalessin kirjoitti:voi, mun elämäni on täysin raiteiltaan, kun jennie ystävineen ei käykään täällä enää nauramassa meidän jutuille. miten mä nyt aikaani tapan, kun ei ole päivitettyä tietoa tämän tuhoon tuomitun pissiskerhon uusista käänteistä????kenen on vastuu???? :roll: :wink: :lol:
Mun elämästä on kans kadonnut mielekkyys ja ilo ihan kokonaan :twisted:

En usko, että tytöillä tuli järki päähän, uskon vaan, että eipä taida kukaan lähteä tekemään bisnestä tylleröisten kanssa. Mua ei ainakaan pelottaisi, jos astuisivat mun oven taa perimään velkoja, kuolisin kyllä varmasti, mutta nauruun :lol:
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck
Viestit: 798
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 4:08 am

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

.


Toivottavasti tytöt löytävät uuden, paremman suunnan elämälleen ja tuo uhoilu jää vain lyhyeksi välivaiheeksi. Ehkä jopa pysyvä paluu sinne turvallisen työelämän puolelle olisi hieno juttu. Moiset pienet simasuut takaisin äidin kanssa pullia leipomaan, kenellä sellainen vielä on. :shock:



.
.

kaukana poissa


.
JPa
Remington Steele
Viestit: 214
Liittynyt: Ke Tammi 09, 2008 8:41 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JPa »

No jos ei muuta, niin vatsalihakset ja poskipäät on aika hellänä. :lol: Meen takasin sorvaan jos helpottais.
Lisää löylyä, PRKL!!!
”Kyynelien tuskaa, verien velka." Tytöt sanovat haastattelun lopuksi rikollisjärjestön tunnuslauseen: - "Vaikka sä oot hopeeta, niin sä oot täyttä kultaa." :mrgreen: :lol:
Lukittu