Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)
Pariin kuukauteen paljon muuta nähnytkään kuin auringon.
Mieti pitkään ja hartaasti ja sano yksi asia mikä on pahiten pielessä tässä maassa. Äläkä perustele sitä millään sanoilla.
Mieti pitkään ja hartaasti ja sano yksi asia mikä on pahiten pielessä tässä maassa. Äläkä perustele sitä millään sanoilla.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
- paccasucco
- Axel Foley
Suomalainen mäkihyppyvalmennus.Enkä yhtään perustele vastaustani.Tulokset puhuvat omaa kieltään.Hyväksytkö Upi vastaukseni?
Ja älä nimimerkki Leidi tähtää minua noin tarkasti,tunnen oloni uhatuksi.
Ovatko teitä haitanneet nämä tammikuun hirmupakkaset?Minua ei yhtään.Ennemmin kestän näitä ilmoja kuin heinäkuun superhelteitä.
Ja älä nimimerkki Leidi tähtää minua noin tarkasti,tunnen oloni uhatuksi.
Ovatko teitä haitanneet nämä tammikuun hirmupakkaset?Minua ei yhtään.Ennemmin kestän näitä ilmoja kuin heinäkuun superhelteitä.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
On todella haitanneet. Onhan se tietysti oma valinta, mihin on asuinsijansa pykännyt, mutta pakkasilmat ovat jatkuvaa taistelua:paccasucco kirjoitti:Ovatko teitä haitanneet nämä tammikuun hirmupakkaset?Minua ei yhtään.Ennemmin kestän näitä ilmoja kuin heinäkuun superhelteitä.
-kannettava puita selkä väärällään liiteristä(vaihtoehtona jumalattomat sähkölaskut)
-jatkuvaa tulien pitoa uuneissa
-ladattava tuon tuosta auton akkua, jos aikoo päästä edes kaupalle (sinne kun on matkaa)
-kylmyys tuo hirvittävän päänsäryn, vaikka on millaiset pipot ja huput
-ja kun on alkanut lintujen ruokinnan, niistäkin täytyy huolehtia (ne pirulaiset koputtelevat ikkunaan, ellei ole riittävän nopea)
-ei nää ketään ihmisiä, kun kaikki jurottavat lämpöpattereiden kyljessä sisällä
-ulkona ei tarkene tehdä mitään - just ja just kykenee postilaatikolle jne.
Kysyin tätä jo yksityisesti eräältä ihmiseltä, mutta nyt kysyn yleisesti:
Jos ulkona on pakkasta esim. -70 astetta (kuten jossain maailmankolkassa on), niin onko sillä ihmiselle enää mitään eroa, onko asteita 60 tai 70?
Eikö sitä ole ihan yhtä jäässä kaikki? Voiko sellaista eroa enää tuntea?
-
J.Maybrick
- Axel Foley
En usko että tuossa asteessa eroa voi enää tuntea. Ilma on luultavasti silloin liikkumatonta.
Vieläkö sinulla on ääni tallessa, vai ehtikö uusi virus sen viedä?
Vieläkö sinulla on ääni tallessa, vai ehtikö uusi virus sen viedä?
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Eipä ole näkynyt ääniä kalastelevia viruksia, kun ei ole mitkään vaalitkaan lähellä.
Kuinka syvällä arvelet roudan olevan?
Kuinka syvällä arvelet roudan olevan?
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
28 cm Varsinais-Suomessa jos lunta alle 30 cm.kakkosurpo kirjoitti:Kuinka syvällä arvelet roudan olevan?
Naisten ja tyttöjen puolelle uimahallissa kahdesti erehtynyt laiton maahanmuuttaja on pyytänyt anteeksi tekoaan. Milloin viimeksi itse olet pyytänyt anteeksi ja miksi?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Doctor Lecter kirjoitti: Milloin viimeksi itse olet pyytänyt anteeksi ja miksi?
Taisi olla viime viikonloppuna, kun olin pahoittanut tyttäreni mielen harkitsemattomalla lausumallani.
Mikä on mielestäsi parasta vapaapäivän ajankulua ja miksi? Pääseekö minfoilu edes TOP-3 listalle?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Pahoitteluni, paccasucco. Kunhan harjoittelen, etteivät taitoni ruostu.paccasucco kirjoitti:Ja älä nimimerkki Leidi tähtää minua noin tarkasti,tunnen oloni uhatuksi.
Maija turjukan kysymykseen parhaasta vapaapäivän ajankulusta on rauhassa nautittu aamukahvi. Seuraavaksi mukavinta on lukeminen, kolmantena tulee jooga. Minfossa en enää ehdi istua niin paljon kuin ennen, minulla on nähkääs pieni karvainen holhokki, joka protestoi kovasti, mikäli en huomioi sitä tarpeeksi. Muutoin tykkää kehrätä olkapäälläni istuen.
Käytätkö superfoodeja? Jos, niin mitä?
^ en käytä superfoodeja.
Kummassa oleskelet mieluummin; -25 pakkanen vai +25 helle?
Kummassa oleskelet mieluummin; -25 pakkanen vai +25 helle?
Nyt pari viikkoa tässä -25 tienoilla pyöriessä sanoisin että mieluummin Plus 25..
Mikä on paras paikka maailmassa?
Mikä on paras paikka maailmassa?
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Influenssan jälkitunnelmissa oloa.
Suosikki lautapelisi ? Voi kertoa useampiakin.
Suosikki lautapelisi ? Voi kertoa useampiakin.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Afrikan tähti.
Kuinka monta pannullista ja kupillista kahvia juot päivittäin?
Kuinka monta pannullista ja kupillista kahvia juot päivittäin?
Gods made heavy metal.
Automaattiherkkukahvia tulee kyllä juotua päivän aikana sen laatuun nähden todella paljon liikaa.....olisiko 4-8 kuppia, vähän härdellistä riippuen.
Uskotko säätiedotuksiin, tai niiden ennusteisiin ??
Uskotko säätiedotuksiin, tai niiden ennusteisiin ??
Jokseenkin, n. 60-70- prosenttisesti. Voisi sanoa että "suuntaa antavasti. "
Kenen näköiseksi sinua on joskus sanottu ? Hauskoja esimerkkejä, imartelevia, vähemmän suotuisia - kaikenlaiset tervetulleita kerrontaan. Terv. Kerran sanottu David Bowien näköiseksikin. Lämmittää mieltä nykyjään! <3
Kenen näköiseksi sinua on joskus sanottu ? Hauskoja esimerkkejä, imartelevia, vähemmän suotuisia - kaikenlaiset tervetulleita kerrontaan. Terv. Kerran sanottu David Bowien näköiseksikin. Lämmittää mieltä nykyjään! <3
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊