Alkuperäinen skenaario oli sellainen, että syrjäytynyt "Rape" haaveilee siitä, että hän pääsee ojentamaan jotain ja puuttumaan ihan konkreettisesti raiskauksiin. Samanlaista markkinointiviestintää on suunnattu myös niille, joille näitä huppareita on kaupusteltu.On Anoi Kaa kirjoitti: Just, ihan kuin että terveydenhuoltojärjestelmä on turha kun kansakunnan terveystaso oleellisesti parantunut sadassa vuodessa?
Tästä olen aika lailla samaa mieltä. Jos marssijat alkavat kuvitella itseään viikinkisotureiksi ja pyöritellä mielessään teemaan liittyviä toimintatapoja, niin se ei ole kauhean hyvä heille itselleen. Ulkopuoliselle Odin-juttu vaikuttaa vähän joltain larppaukselta tai sankarihevileikiltä. Jollain tasolla huvittavaa, jos tekijät eivät ota itseään tosissaan. Jos taas ottavat, niin menee säälin puolelle.On Anoi Kaa kirjoitti: Kannattaa aina välillä asettua toisen asemaan ja miettiä "mitä minä tekisi, mille tuo tuntuisi".
Osittain juuri tästä syystä pidän Soldiers of Odinin nimivalintaa huonona...
Kaverit ovat kyllä itse kertoilleet työmarkkina-asemastaan ja joukon johtaja on ihan lehdessä itkenyt, että ei pääse kotoa työllisyyskurssille, kun ei ole rahaa. Olenko ihan väärässä, jos ajattelen, että työttömyys on näistä monille se aktivismiin laukaiseva tekijä? Minä nyt vaan toivoisin, että henkilöt eivät itse tyrisi mahdollisuuksiaan.On Anoi Kaa kirjoitti: Uutisissakin faktana toimittajat ovat lokeroineet Odinit elämänkoulutetuiksi syrjäytyneiksi. En ihmettele, että varsinkin alussa työttömien osuus oli suuri, kun miettii Tepon kaltaisten ajattelijoiden harrastamaa ihmisten leimaamista...
Nyt nätisti palattiinkin siihen alkuperäiseen skenaarioon, jossa Rape ei vain ennaltaehkäise vaan pääsee ojentamaan jotain.On Anoi Kaa kirjoitti: Kannattaisi taas kysyä itseltään että kelpaisiko sinulle Odinin apu joutuessasi raiskaus- tai pahoinpitelyrikoksen uhriksi?