Algerialainen raiskaaja huusi ”allahin nimeen” raiskatessaan 25-vuotiaan saksalaisopiskelijaa
Asiasta uutisoi Daily Mail
Raiskauksen jälkeen raiskaaja kysyi uhriltaan, oliko tämä nauttinut tapahtumasta
Algerialaismies miltei tappoi 25-vuotiaan uhrinsa raiskatessaan tämän pimeällä kujalla. Arabi huusi ”Inshallah” = ”Jos se on Allahin tahto” raiskatessaan uhriaan.
Algerialaismies, josta tiedetään vain etunumi Rheda, seurasi opiskelijanaista tämän kävellessä yökerhosta kotiinsa aamuyöllä Saksan Hannoverissa.
Pahoinpideltyään ja raiskattuaan uhrinsa pahoin, kerrotaan raiskaajan kysyneen oliko nainen nauttinut siitä.
37-vuotias algerialainen turvapaikanhakija on kiistänyt raiskauksen. Syyttäjien mukaan DNA-todisteet kuitenkin liittävät hänet rikokseen.
Naisuhri, Lara, kertoi raiskauskokemuksen olleen hänen elämänsä pahimmat hetket.
”Hän kysyi minulta ontuvalla saksan kielellä kellonaikaa. Ennen kuin ehdin vastata, hän tarttui minua käsivarresta ja veti minut kujalle.”
”Hän kertoi minulle: ”Minä tarvitsen seksiä.” Avasin suuni kirkuakseni, mutta hän laittoi kätensä suuni eteen. Minulla oli pippurisumute mukanani ja yritin sumuttaa sillä raiskaajaa, mutta hän sai sen irrotettua kädestäni ja sumuttikin sillä minua.”
”Sitten hän heitti minut maahan ja yritti vetää housuni alas, mutta ei onnistunut siinä. Sitten hän alkoi huutaa minulle ja vaati minua riisuutumaan.”
Nainen kertoi oikeudessa yrittäneensä voittaa aikaa rukoilemalla miestä jättämään hänet rauhaan ja toivoi, että joku sattuisi paikalle.
Kukaan ei tullut ja kun nainen yritti huutaa, alkoi mies hakata häntä kasvoihin ja sumutti häntä jälleen pippurikaasulla.
Algerialaismies hakkasi hänen päätään toistuvasti maahan, kunnes hän oli miltei tajuton ja luuli kuolevansa.
”Hän peitti kädellään suuni ja nenäni ja tunsin tukehtuvani. Sitten viestitin hänelle, että luovutan ja hän voi tehdä minulle mitä haluaa, jos vain antaa minun hengittää.”
Mies raiskasi hänet hokien koko raiskauksen ajan itsekseen ja huutaen ”Inshallah” -mikä on arabiaa ja tarkoittaa ”Jos se on Allahin tahto”.
”Jälkeenpäin hän kysyi minulta oliko se hyvää ja olinko nauttinut siitä.”
Naisen ääni särkyy hänen sanoessa: ”En olisi koskaan voinut kuvitella, että jotain tuollaista voisi tapahtua minulle. En vain kykene ymmärtämään sitä. Uskoin kuolevani.”
Nainen tunnisti algerialaisen turvapaikanhakijan olevan hänen raiskaajansa. Mies kiistää raiskauksen.
http://www.finnleaks.net/algerialainen- ... ko-nainen/
Saksa; turvapaikanhakija raiskasi naisen ja huusi allahia
Re: Algerialainen turvapaikanhakija raiskasi naisen ”allahia
Rikoslakiin pitäisi saada pykälä, että tekijä saa alennusta jos tekee hommat Allahin nimeen.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."