Samaa mieltä, ihan sama mitä uhri tehnyt nyt on kyllä yliammuttu ja paljon. Jos naula on päähän ammuttu niin selvää että tässä on sairas ja vaarallinen ihminen takana. Tällaiset pilat palat pelistä pois. Muitakin keinoja on kuin naulain.ernobyl kirjoitti:Jo on raaka meno Hämptonissa jos pitää paikkansa.
Epäilty henkirikos Hämeenlinnassa olikin tapaturma
- On Anoi Kaa
- James Bond (George Lazenby)
Re: Epäilty ampuminen Hämeenlinnassa - yksi viety sairaalaan
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Joo Arttu M, musiikkihemmo kyllä. Bändi ainakin "sykäys", google kertoo lisää.
Viimeisin tieto tuosta pyssystä on että olisi eläinten lopetukseen käytetty "pulttipyssy" ja mustalaiset asialla. Huhut liikkuu ja vaihtuukin, mutta ilmeisesti mikään perinteinen ampumaase ei kuitenkaan ole ollut käytössä. Joka tapauksessa artun päähän tullut kunnon reikä, makaa tällä hetkellä koneissa kiinni, eikä hengitä itse.
Viimeisin tieto tuosta pyssystä on että olisi eläinten lopetukseen käytetty "pulttipyssy" ja mustalaiset asialla. Huhut liikkuu ja vaihtuukin, mutta ilmeisesti mikään perinteinen ampumaase ei kuitenkaan ole ollut käytössä. Joka tapauksessa artun päähän tullut kunnon reikä, makaa tällä hetkellä koneissa kiinni, eikä hengitä itse.
Sykäyksen FB päivitys:
https://www.facebook.com/pages/Syk%C3%A ... 5258511366Sykäys
4 t ·
Moi pitkästä aikaa. Jos mä voisin antaa edes puolet siitä kaikesta hyvästä mitä oon tän porukan kanssa kokenu, nähny ja saanu niin mä antaisin kyselemättä... Mä olin jo heittäny pyyhkeen kehään musiikin suhteen kunnes Ape joskus kysy et "lähetkö laulaan Sykäykseen?" Ja mä tartuin siihen tilaisuuteen kuin hukkuva pelastusveneeseen...koska mulla ei ollut silloin mitään, mä olin hukkumassa. Virhe sinänsä koska mun ois pitäny kohdata tosiasiat. Erosin yllättäen bändistä ku lattia uudelleen putos alta eikä ollut enää muuta mahista ku kattoo peiliin. Mut anyways... taustalla örinäkellaribändejä ym ja Ape anto luottoo, enhän mä siis mitään laulaa osannu...mut ihminen oppii ja muuttuu. Ja mitä siitä on tullu: Hyviä biisejä, kavereita, keikkoja, kokemuksia, itseluottamusta, vuorovaikutusta ja mitä vaan mitä ihminen kaipaa ja tarvii. En sekuntiakaan antais pois ja mielellään ottasin pari sekkaa lisää...mut kiitti kaikille jotka on ollu reissulla mukana, bändijäbät, immeiset ja Apelle erityisesti kiitos! En tiä mitä muuta sanoo... voimia todellakin sitä tarvitseville!!! En o hetkeen itkeny näin paljon, mut ku tuntee ni tietää olevansa ihminen. Nautitaan elämästä, se on juuri nyt. Kiitos!!! /Same O
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
40.346°S 176.5402°E
40.346°S 176.5402°E
-
ernobyl
Kyseisen päivityksen Ape on ilmeisesti tämä muusikko Arttu M, joka on nyt sairaalahoidossa?
Kuulin huhuja Hämeenlinnasta, että kyseessä olisi pelkkä onnettomuus. Kaatuminen tms.
Mikälie on totuus?
Kuulin huhuja Hämeenlinnasta, että kyseessä olisi pelkkä onnettomuus. Kaatuminen tms.
Mikälie on totuus?
Poliisin sivun mukaan näillä mennään:ernobyl kirjoitti:Kyseisen päivityksen Ape on ilmeisesti tämä muusikko Arttu M, joka on nyt sairaalahoidossa?
Mikälie on totuus?
Poliisi tutkii tapon yritystä Hämeenlinnassa
11.02.2016 Keskusrikospoliisi
Eilen keskiviikkona 10.2. Hämeenlinnassa 31-vuotias mies joutui henkirikoksen yrityksen kohteeksi Ojoisten kaupunginosassa. Mies on sairaalahoidossa ja hänellä on hengenvaaralliset vammat.
Jutun tutkinta on siirretty Keskusrikospoliisille. Juttua tutkintaan tapon yrityksenä ja tutkintaa tehdään tiiviissä yhteistyössä Hämeen poliisilaitoksen kanssa. Asiassa ei tällä hetkellä ole muuta tiedotettavaa.
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
40.346°S 176.5402°E
40.346°S 176.5402°E
FB sivuillaan olevissa kuvissa postailee UB tyyppien kanssa. Lehtosaaren eikkakin näytti olevan jossain kuvassa. Eipä ihme että KPR ottanut tutkinnan itselleen.SYLWAR kirjoitti:Sykäyksen FB päivitys:
https://www.facebook.com/pages/Syk%C3%A ... 5258511366Sykäys
4 t ·
Moi pitkästä aikaa. Jos mä voisin antaa edes puolet siitä kaikesta hyvästä mitä oon tän porukan kanssa kokenu, nähny ja saanu niin mä antaisin kyselemättä... Mä olin jo heittäny pyyhkeen kehään musiikin suhteen kunnes Ape joskus kysy et "lähetkö laulaan Sykäykseen?" Ja mä tartuin siihen tilaisuuteen kuin hukkuva pelastusveneeseen...koska mulla ei ollut silloin mitään, mä olin hukkumassa. Virhe sinänsä koska mun ois pitäny kohdata tosiasiat. Erosin yllättäen bändistä ku lattia uudelleen putos alta eikä ollut enää muuta mahista ku kattoo peiliin. Mut anyways... taustalla örinäkellaribändejä ym ja Ape anto luottoo, enhän mä siis mitään laulaa osannu...mut ihminen oppii ja muuttuu. Ja mitä siitä on tullu: Hyviä biisejä, kavereita, keikkoja, kokemuksia, itseluottamusta, vuorovaikutusta ja mitä vaan mitä ihminen kaipaa ja tarvii. En sekuntiakaan antais pois ja mielellään ottasin pari sekkaa lisää...mut kiitti kaikille jotka on ollu reissulla mukana, bändijäbät, immeiset ja Apelle erityisesti kiitos! En tiä mitä muuta sanoo... voimia todellakin sitä tarvitseville!!! En o hetkeen itkeny näin paljon, mut ku tuntee ni tietää olevansa ihminen. Nautitaan elämästä, se on juuri nyt. Kiitos!!! /Same O
Kaikella kunnioituksella ihan mukavaa uhria kohtaan, mutta ei tää nyt minään yllätyksenä tullu. Enkä olis ihan varma että sitä ampujaakaan ikinä selvitetään. Päihteet kun vie niin jälki on tällaista ja ilkeämmät voinee puhua darwinismista, ei varsinaisia tolkun ihmisiä ollu tossa porukassa.
Miksiköhön tämä tapaus on hävinnyt uutisista?
Ei se mihinkään ole hävinnyt, ei vain ole ollut mitään uutisoitavaa asiasta.liveshere kirjoitti:Miksiköhön tämä tapaus on hävinnyt uutisista?
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Ajan kysymys oli joo... Ilmeisesti on nyt sitten kuollut.
Kuollut on joo, kepeät mullat Artulle.
Ylläpito voisi siirtää tämän henkirikososioon.
Onko kyseessä henkirikos? Kovin ristiriitaisia tietoja kuulunut. Poliisi ollut kumman hiljaa torstaista asti.Jaguaari kirjoitti:Ylläpito voisi siirtää tämän henkirikososioon.
http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikke ... uu/5740730MTV Uutisten tietojen mukaan Hämeenlinnassa viime viikolla tapahtuneen ampumisen uhri on menehtynyt saamiinsa vammoihin.
Keskusrikospoliisi on tutkinut ampumista tapon yrityksenä, mutta rikosnimike muuttuu. KRP tiedotaa asiasta tarkemmin iltapäivällä.
Hämeenlinnan Ojoisten kaupunginosassa viime keskiviikkoiltana sattuneessa ampumisessa 31-vuotias mies sai hengenvaaralliset vammat pään alueelle.
Poliisi otti juttuun liittyen kiinni kaksi miestä ja on tehnyt kuulusteluja.
KRP kertoi viime viikolla, että ampumisessa on viitteitä järjestäytyneestä rikollisuudesta. Poliisin mukaan muun muassa uhrin omassa henkilöhistoriassa on sellaisia viitteitä, joista mahdollinen motiivi teolle saattaisi löytyä.
Vaikuttaa siis henkirikokselta, saattaa olla kyse vähän muustakin.
Vähän muustakin? Yleensä henkirikokseen on jokin motiivi.Alice kirjoitti:Vaikuttaa siis henkirikokselta, saattaa olla kyse vähän muustakin.