Mulle kupillinen piparminttuteetä, sen tuoksu on niin ihanan raikas ja rauhoittava.
Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)
Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)
Pitäähän sitä joskus herkutellakin, May. Oma kissani sai tänään puhuttua itselleen kaksi herkkutikkua sillä perusteella, että unohdin eilen antaa yhden. Olenkohan liian kova hemmottelemaan tuota karvapalloa?
Mulle kupillinen piparminttuteetä, sen tuoksu on niin ihanan raikas ja rauhoittava.
Bonsoir! No nyt on niin terveellistä täällä ettei pysty.
Täysi lasillinen punaviiniä väsyneelle kiitos. Yömyssyksi.
Tarjoan
Täysi lasillinen punaviiniä väsyneelle kiitos. Yömyssyksi.
Tarjoan
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
-
J.Maybrick
- Axel Foley
J'accepte. Mulle riittää se puoli lasillista. Väsyttäääää niin turkasesti. Taas tuleskelee lunta. Lumityöt on terveellisiä kunhan ei kuollakseen pukkaa.
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
-
Martti Kyttä
- Remington Steele
Huomenna lomamatka edessä punaviinimaahan, joten kiitos Gladys, lasillinen maistuu...
Ei ole olemassa totuutta, on vain tulkintoja totuudesta
-Friedrich Nietzsche
-Friedrich Nietzsche
Lunta tulee täälläkin, tein ihan ensimmäisenä lumityöt. Un peu d´air frais et l´exercice!
Positiivisen kautta!
Tarjoan vielä toisetkin, jos maistuu. Itselläni ainakin neljä vapaata edessä ou jee, joten voisin ottaa toisen lasillisen.
Martille kivaa matkaa. Toivottavasti saat. Siis levon ja rentoutuksen ja mahtavan reissun.
Positiivisen kautta!
Tarjoan vielä toisetkin, jos maistuu. Itselläni ainakin neljä vapaata edessä ou jee, joten voisin ottaa toisen lasillisen.
Martille kivaa matkaa. Toivottavasti saat. Siis levon ja rentoutuksen ja mahtavan reissun.
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
-
Martti Kyttä
- Remington Steele
No sen puutteessa ainakin ollaan... siis levon ja rentoutuksen
Toinen lasillinen maistuu minullekin.
Toinen lasillinen maistuu minullekin.
Ei ole olemassa totuutta, on vain tulkintoja totuudesta
-Friedrich Nietzsche
-Friedrich Nietzsche
Mä olen yksin kotona kuumeessa, kipeenä. Kuuntelin aikani kuluksi uutta Maija Vilkkumaata, sitä biisiä missä se kertoo Lissusta, muistelee miten Lissu joskus nuorena joi pullon Codesanii ja tilas ravintolassa "lärvilaudan ja salamitoastin".
Mulla on kodeiiniyskänlääkettä alla sopivasti, mut saisko täältä loput tosta repertuaarista? Eli lärvilauta, ja salamitoasti, mut se toasti vegenä, eli vaik tofulla tai seitanilla, kiitos paljon.
(tää on mun eka kerta täällä, anteeksi jos etuilin jotain)
Mua itkettää tää biisi nyt niin kauheesti.
Mulla on kodeiiniyskänlääkettä alla sopivasti, mut saisko täältä loput tosta repertuaarista? Eli lärvilauta, ja salamitoasti, mut se toasti vegenä, eli vaik tofulla tai seitanilla, kiitos paljon.
Mua itkettää tää biisi nyt niin kauheesti.
Kas suvakkinurkkaamme uusi asiakas. Tervetuloa!
Tänään oli erittäin poikkeuksellisesti työpäivä, joten työpäivän päätteeksi tonkka punaviiniä pöytään ja niin monta lasia kuin tarvis on. Viini virratkoon vapaasti.
J.May, Nahkasaapas, Maija T ja kaikki muutkin, tarjoan kaikille parit kiepit koska nyt vaan sattuu tuntumaan siltä.
Tänään oli erittäin poikkeuksellisesti työpäivä, joten työpäivän päätteeksi tonkka punaviiniä pöytään ja niin monta lasia kuin tarvis on. Viini virratkoon vapaasti.
J.May, Nahkasaapas, Maija T ja kaikki muutkin, tarjoan kaikille parit kiepit koska nyt vaan sattuu tuntumaan siltä.
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
Jaa-ha, olin kuulevinaan tonkan tömähdyksen pöytään. Lasi, kiitos. Ja Ulriken mainitsema lärvilauta, vaikkei ole aavistustakaa, mikä se on. Kuulostaa ihan joltain, mitä oodinit kantavat mukanaan partioidessaan.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
-
annaanna
Iltaa mannermaista tunnelmaa ovensuumainoksen mukaan huokuvaan bistroon!
Kävin pari viikkoa sitten täällä ensimmäisen kerran. Hain pöllityt villahousuni ja söin falafelannoksen. Oli oikein hyvää. Suosittelen. Löytyi kirnupiimää kyytipojaksi, mikä onni.
Ulkonäöstä päättelin Ulriken tulleen tänne. Tyttöpieni, vilustut vielä noin vähissä vaatteissa. Onko sulla villahousuja jalassa. Me tätikullat kauhuissamme katselemma nuoria, jotka tennareissa ovat tämänkin talven taivaltaneet. Järkevät talvikengät, en ymmärrä mikä estää niitä käyttämästä. No, ei ne tietenkään pisaratartuntoja estä, en sillä sano.
Tuosta seitanista kyselisin. Onko hinta-makusuhde kohdallaan. En ole ikinä maistanut, mutta muistaisin olevan melko hintavaa.
Kasvisvoittoisesta ruuasta pidän, soijarouhetta käytän muistaessani, mutta muuten vaan juures-kasvislinjalla. Tofua kerran maistanut ja kysyisin siitäkin "aineeseen" ihastuneilta. Voiko sitä tosiaan syödä. Summanmutikassa valitsemani oli aivan hirveän makuista.
Ottaisin sen 0,75 tölkin sitä Juustoportin kirnupiimää, jos vielä löytyy. Toin omat talkkunat. Se huonopuoli näissä suomalaisissa mannermaisissa bistroissa, ettei näissä talkkunapiimää tarjoilla.
Miltähän se talkkuna turkkilaisen jogurtin kanssa maistuisi. Tykkäisköhän itämaalaiset combosta vai sylkisivätkö pitkin seiniä. Itselle käy niin noitten happaman makuisten rypälemehujen kanssa.
Kävin pari viikkoa sitten täällä ensimmäisen kerran. Hain pöllityt villahousuni ja söin falafelannoksen. Oli oikein hyvää. Suosittelen. Löytyi kirnupiimää kyytipojaksi, mikä onni.
Ulkonäöstä päättelin Ulriken tulleen tänne. Tyttöpieni, vilustut vielä noin vähissä vaatteissa. Onko sulla villahousuja jalassa. Me tätikullat kauhuissamme katselemma nuoria, jotka tennareissa ovat tämänkin talven taivaltaneet. Järkevät talvikengät, en ymmärrä mikä estää niitä käyttämästä. No, ei ne tietenkään pisaratartuntoja estä, en sillä sano.
Tuosta seitanista kyselisin. Onko hinta-makusuhde kohdallaan. En ole ikinä maistanut, mutta muistaisin olevan melko hintavaa.
Kasvisvoittoisesta ruuasta pidän, soijarouhetta käytän muistaessani, mutta muuten vaan juures-kasvislinjalla. Tofua kerran maistanut ja kysyisin siitäkin "aineeseen" ihastuneilta. Voiko sitä tosiaan syödä. Summanmutikassa valitsemani oli aivan hirveän makuista.
Ottaisin sen 0,75 tölkin sitä Juustoportin kirnupiimää, jos vielä löytyy. Toin omat talkkunat. Se huonopuoli näissä suomalaisissa mannermaisissa bistroissa, ettei näissä talkkunapiimää tarjoilla.
Miltähän se talkkuna turkkilaisen jogurtin kanssa maistuisi. Tykkäisköhän itämaalaiset combosta vai sylkisivätkö pitkin seiniä. Itselle käy niin noitten happaman makuisten rypälemehujen kanssa.
-
annaanna
Niin. Kaduillamme tiettyjä porukoita etsivät porukat partioivat erilaisten partioiden tilannetta seuratessa.
Lärvilauta, hyvin partiointiporukoille näyttää soveltuvan.

Lärvilauta, hyvin partiointiporukoille näyttää soveltuvan.
Iltoo. Sehän on kohta jo maaliskuu ja neljän viikon kuluttua vaihetaan kesäaikaankin. Vaikka vaihtamattakii vois kyllä etiäpäin mennä. Mutta se ajansiirroista, ja seuraava siirto olkoon rahat sulle juoma mulle-tyylinen.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Ja Destiny tietenkin <3
Kas Annaannakin täällä taas, moikka. Muista pitää villahousut jalassa tänä yönä, ettei käy kuten viimeksi. Kiva kun viimein liityt seuraan.
Tofu muuten on todella hyvää kun sen oikein valmistaa ja maustaa. Aasialaisesta keittiöstä löytyy mahtavia reseptejä. Ja hei etenkin painavana vinkkinä, soija on hyväksi vaihdevuosi-ikäisille naisille, koska sen isoflavonoidit toimittavat estrogeenin virkaa!
Minä en koskaan jaksa baarissa olla liian terveellinen, joten ei tipu seitania eikä soijaa minulta
Mutta voisin panna pari drinkkiä.
Muoks typo
Kas Annaannakin täällä taas, moikka. Muista pitää villahousut jalassa tänä yönä, ettei käy kuten viimeksi. Kiva kun viimein liityt seuraan.
Tofu muuten on todella hyvää kun sen oikein valmistaa ja maustaa. Aasialaisesta keittiöstä löytyy mahtavia reseptejä. Ja hei etenkin painavana vinkkinä, soija on hyväksi vaihdevuosi-ikäisille naisille, koska sen isoflavonoidit toimittavat estrogeenin virkaa!
Minä en koskaan jaksa baarissa olla liian terveellinen, joten ei tipu seitania eikä soijaa minulta
Muoks typo
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
-
annaanna
No niin kamalan makuista se soijamaitojuusto oli, että olisi pitänyt arvata terveelliseksi. Paketti päivässä pitää siis mummotaudin loitolla (tähän kirosana).
Testosteronia ravinnosta -haku näyttää sinkki ja d-vitamiinilisien käytön vastauksiksi.
Tämäkin vielä.
.
Testosteronia ravinnosta -haku näyttää sinkki ja d-vitamiinilisien käytön vastauksiksi.
Tämäkin vielä.
-
TiiaStiina
- Vic Mackey
Minut lähetettiin tänne juuri ja tulin vain viinin takia, en jaksa mistään taudeista jauhaa. Mutta miksi täällä ollaan villahousuissa, pääseekö tänään sisään ollenkaan normaalimmassa lauantai-illan asussa?