Päivi Heikinheimo, 49 vuotta Helsinki 31.12.2015-2.1.2016
Re: Päivi Heikinheimo, 49 vuotta Helsinki 31.12.2015-2.1.201
Niin ja onko oikeasti mitkään samettihousut olleet päällä. Eihän tästäkään mitään faktatietoa ole.
Puhelimesta sen verran, että jotkut käyttävät sitä työpuhelinta enemmän kuin omaa puhelintaan. Siinä on esim. saattanut olla joku sellainen karttapalvelu joka on puuttunut omasta puhelimesta. Se jo voi pelkästään olla syy miksi nimenomaan työpuhelin valikoitui mukaan.
Puhelimesta sen verran, että jotkut käyttävät sitä työpuhelinta enemmän kuin omaa puhelintaan. Siinä on esim. saattanut olla joku sellainen karttapalvelu joka on puuttunut omasta puhelimesta. Se jo voi pelkästään olla syy miksi nimenomaan työpuhelin valikoitui mukaan.
Työpuhelin = ilmaiset puhelut.
-
Maijulainen
- Sabrina Duncan
Mua aina vaan jaksaa ihmetyttää nämä kuvaukset vaatetuksesta. Mistä oikeasti tiedetään, mitä on ollut kenenkin päällä, jos ei mitään havaintoa ole?
Juu toki voi olla työpuhelin yleisemmässä käytössä, mutta niissä voi monesti olla sellaisia sovelluksia päällä, joita et voi itse sulkea. Eli jos olisi halunnut kadota totaalisesti, luulisi jättäneen sen kotiin. No, eihän me Päivin käytännöistä tiedetä, mutta tuo puhelin vaan vaivaa mua edelleen. Kun hänellä nyt kuitenkin oli se omakin puhelin, joten ilmeisesti hoiti omat henk. koht. asiansa sillä.
Aika vähän Päivistä on missään ollut juttua. Pidetty opettaja ja kollega. Luulisi nyt jonkun kertoneen hänestä jotain. Jos mun maikka olis aikoinaan kadonnut, olis siitä kyllä puhuttu pitkin poikin vaikka ja mitä. Jotenkin antaa kuvan, että ehkä ei sitten niin tykätty ja suosittu ollutkaan, kuin on annettu ymmärtää.
Juu toki voi olla työpuhelin yleisemmässä käytössä, mutta niissä voi monesti olla sellaisia sovelluksia päällä, joita et voi itse sulkea. Eli jos olisi halunnut kadota totaalisesti, luulisi jättäneen sen kotiin. No, eihän me Päivin käytännöistä tiedetä, mutta tuo puhelin vaan vaivaa mua edelleen. Kun hänellä nyt kuitenkin oli se omakin puhelin, joten ilmeisesti hoiti omat henk. koht. asiansa sillä.
Aika vähän Päivistä on missään ollut juttua. Pidetty opettaja ja kollega. Luulisi nyt jonkun kertoneen hänestä jotain. Jos mun maikka olis aikoinaan kadonnut, olis siitä kyllä puhuttu pitkin poikin vaikka ja mitä. Jotenkin antaa kuvan, että ehkä ei sitten niin tykätty ja suosittu ollutkaan, kuin on annettu ymmärtää.
-
kurkkupurkki
- Scooby-Doo
Tuli mieleen tuosta rinkka + käsilaukkuhommasta, että mitäpä jos Päivillä oli selässään vain rinkka ja käsilaukku pakattuna rinkkaan mahdollisesti myöhempää käyttöä varten. Matkustelen itse jonkin verran ja yleensä otan mukaan myös käsilaukun. Pidempää matkaa (linja-auto, juna, lento) varten pakkaan käsilaukkuun tarvittavat ja loput ruumaan tai minne muualle laitettavaan kassiin. Joskus otan vain ison laukun mukaan, mutta pakkaan kuitenkin käsilaukun, jos tulee tarvetta kohteessa. En tykkää kulkea omaisuus vain taskuissa ja vielä vähemmän tykkään kulkea kahden kassin kanssa.
-
Maijulainen
- Sabrina Duncan
Luulis kyllä, että mikäli on rinkka ollut selässä olisi se löydetty noissa maastoetsinnöissä. Tai jotain Päivin tavaraa. Toki en aluetta tunne, mutta ihan pienestä kassista ei rinkasta puhuttaessa ole kyse.
Ja tuo rinkka taas antaisi kuvan, että tarkoitus on ollut majailla jossain muutama päivä tai ehkä pidempäänkin. Lyhyen reissun tavarat menee normaaliin reppuunkin ihan hyvin. Ja jos itsemurhaa hautoo, ei siihen rinkkaa tarvita. Kyllä mä pienen lomareissun suuntaan edelleen kallistun. Ja jotain on sitten tapahtunut....
Ja tuo rinkka taas antaisi kuvan, että tarkoitus on ollut majailla jossain muutama päivä tai ehkä pidempäänkin. Lyhyen reissun tavarat menee normaaliin reppuunkin ihan hyvin. Ja jos itsemurhaa hautoo, ei siihen rinkkaa tarvita. Kyllä mä pienen lomareissun suuntaan edelleen kallistun. Ja jotain on sitten tapahtunut....
-
ktaina
- Adrian Monk
Rinkka se oli Nelallakin eikä sitäkään löydetty ennenkuin vasta löytyi Nela.
-
Maijulainen
- Sabrina Duncan
Eikös Nelalla ollut ihan tavallinen selkäreppu? Rinkka on käsittääkseni eri asia.
Mutta kumpi Päivillä nyt oikeasti on ollut mukana? Jos havaintoja kaivataan, voisi asiat ilmaista oikeilla termeillä. Mulle ainakin noilla kahdella on eroa.
Mutta kumpi Päivillä nyt oikeasti on ollut mukana? Jos havaintoja kaivataan, voisi asiat ilmaista oikeilla termeillä. Mulle ainakin noilla kahdella on eroa.
Näin on. Ja jos on tehnyt itsemurhan niin minkä ihmeen takia olisi rinkan käynyt tipauttamassa johonkin muualle kuin sille paikalle missä on päivänsä päättänyt? Toisekseen jos on Sipoonkorvessa niin ei ole mikään ihme ettei ole löytynyt. Samoin ei Nikkilästä varmaan jokaista paikkaa olla tutkittu. Sieltäkin löytyy metsää jne.ktaina kirjoitti:Rinkka se oli Nelallakin eikä sitäkään löydetty ennenkuin vasta löytyi Nela.
Hautausmaista jos on ollut kiinnostunut niin yhä mainitsen sen Nikkilän sairaalan hautausmaan. Se ei ole ihan keskustassa, mutta sen verran erikoinen paikka että voisi kiinnostaa. Toki talvella siellä ei juuri mitään ole nähtävissä. Tuo hautausmaa on metsän ympäröimä.
-
Maijulainen
- Sabrina Duncan
Mahtaako löytyäkään sitten, jos tuollaisessa paikassa on? Varmaan on löytänyt niin syrjäisen paikan, että välttämättä ei koskaan löydy.
On se aika neulan etsimistä heinäsuovasta, jos tuollaisia alueita yritetään käydä läpi.
Mutta onko siis niin, että puhelin on ollut suljettuna ja avattu 5.1.? Jos näin on, niin puhelin on joko jollain muulla tai Päivi on muutaman päivän jossain ollut. Ja havaintojen vähyys tässä mielessä ihmetyttää. Sikäli mikäli jossain mökissä olisi ollut. Ellei ole jokin syrjäinen mökki. Jos taasen puhelin ollut koko ajan päällä ja antanut signaalin vain yhteen paikkaan tuon kolme päivää, niin sitten se on voinut sammua ihan itsekseenkin, jos akku vaan on kestänyt tuon ajan.
On se aika neulan etsimistä heinäsuovasta, jos tuollaisia alueita yritetään käydä läpi.
Mutta onko siis niin, että puhelin on ollut suljettuna ja avattu 5.1.? Jos näin on, niin puhelin on joko jollain muulla tai Päivi on muutaman päivän jossain ollut. Ja havaintojen vähyys tässä mielessä ihmetyttää. Sikäli mikäli jossain mökissä olisi ollut. Ellei ole jokin syrjäinen mökki. Jos taasen puhelin ollut koko ajan päällä ja antanut signaalin vain yhteen paikkaan tuon kolme päivää, niin sitten se on voinut sammua ihan itsekseenkin, jos akku vaan on kestänyt tuon ajan.
No tuo puhelimen tilanne meille ei mitenkään selviä jos poliisi ei sitä valota. Siitä on oikeastaan aika turha enää spekuloida onko ollut päällä vai ei, kun ei tiedetä totuutta.
Löytyihän Nelakin Nuuksiosta sattumalta. Etsinnöissä ei löytynyt. Sipoonkorpi taitaa olla alueeltaan pienempi kuin Nuuksio. Nuuksiossa en ole itse koskaan käynyt mutta näin oletan. Sipoonkorvestakin kokemusta löytyy enemmän oikeastaan enemmän Sipoon puolelta. Mutta taitaa olla tuurista kiinni että löytyykö. Mahtaakohan mitään etsintöjäkään olla tulossa enää?
Löytyihän Nelakin Nuuksiosta sattumalta. Etsinnöissä ei löytynyt. Sipoonkorpi taitaa olla alueeltaan pienempi kuin Nuuksio. Nuuksiossa en ole itse koskaan käynyt mutta näin oletan. Sipoonkorvestakin kokemusta löytyy enemmän oikeastaan enemmän Sipoon puolelta. Mutta taitaa olla tuurista kiinni että löytyykö. Mahtaakohan mitään etsintöjäkään olla tulossa enää?
-
Maijulainen
- Sabrina Duncan
Voihan olla ja toivotaan, että kesällä joku tuolla alueella liikkuva hänet löytää. Ehkä tää aika vuodesta on huono siinä mielessä. Nelan kohdalla löytymisessä auttoi varmaan myös vuodenaika. Tuskin talvella olisi sinne löytymispaikalle ollut sitäkään vähää asiaa.
Millaiset sieni- ja marjametsät tuolla Sipoonkorvessa on? Jos joku marjastaja vaikka Päivin vihdoin löytäisi.
Millaiset sieni- ja marjametsät tuolla Sipoonkorvessa on? Jos joku marjastaja vaikka Päivin vihdoin löytäisi.
Hyvät, melkein itse toivoisin etten se ainakaan minä ole joka löytää. Vaikka nää keissit on kiinnostavia niin en minä kyllä itse haluaisi löytää mitään monta kuukautta vanhaa ruumista.
-
ktaina
- Adrian Monk
"– Tarkoitus on järjestää Sipoon Nikkilässä suuretsinnät keväällä heti, kun lumitilanne helpottuu, Kanth painottaa.http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2 ... 30257.htmlelli72 kirjoitti:No tuo puhelimen tilanne meille ei mitenkään selviä jos poliisi ei sitä valota. Siitä on oikeastaan aika turha enää spekuloida onko ollut päällä vai ei, kun ei tiedetä totuutta.
-
Neitisalapoliisi
- Scooby-Doo
Sipoonkorvessakin on paljon vesistöä. Joten vaikka paikka on "pieni" niin on siinä hommaa haravoida aluetta.
Sitä mietin että onko etsinnöissä esim käytetty etsijäkoiria? Entä ruumiskoiraa, vai reagoiko ne turhan useasti metsässä jossa eläimiä yms?
Sitä mietin että onko etsinnöissä esim käytetty etsijäkoiria? Entä ruumiskoiraa, vai reagoiko ne turhan useasti metsässä jossa eläimiä yms?
Minä kirjoitin tästä aiheesta jokunen aika sitten. Päivillä on voinut olla vaikka ns. päiväreppu eli keskimääräistä rinkkaa pienempi reppu, jossa saattaa olla vastaavat remmit kuin rinkassa. Se on sitten ihan makuasia sanooko sitä repuksi vai rinkaksi. Jotkut käyttävät semmoisia ihan arkielämässä, kun on enemmän tai painavampaa kannettavaa. Tuossa viimeisimmässä tiedotteessa ei kyllä mainita reppua tai rinkkaa ollenkaan...Maijulainen kirjoitti:Eikös Nelalla ollut ihan tavallinen selkäreppu? Rinkka on käsittääkseni eri asia.
Minä uskon että poliisi on päätellyt puhelimen paikannustiedoista, että Päivi on liikkunut kävelyvauhtia.