Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Frankie
Sofia Karppi
Viestit: 402
Liittynyt: Ke Touko 09, 2012 5:45 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja Frankie »

Harvinaisen idioottimainen lässytysteksti. Paskaa.
Nikolajevits
Neuvoja-Jack
Viestit: 538
Liittynyt: Ke Syys 16, 2015 3:14 am

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja Nikolajevits »

Pakko sanoa että luxetveritaksen tekstit on mielenkiintoisia
Totuus on jossain kaurapuuron ja lusikan välissä
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9290
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Onko tiedossa, millaisia rangaistuksia on oikeudenkäytössä jaettu sellaisille tahoille (henkilöille tai yrityksille), jotka ovat syyllistyneet toisen yrityksen tai elinkeinonharjoittajan mustamaalaamiseen siten, että yrityksen pyörittäminen tai elinkeinon harjoittaminen vaikeutuu huomattavasti tai käy jopa mahdottomaksi?

Mietin itse Auer Median ylläpitämää Perhekerho-sivustoa, jota tälläkin sivustolla, kuten myös Hejacissa, on parin nimimerkin toimesta aikalailla voimakkaasti parjattu. Onko näillä parjaajilla itsellään heikko itsetunto, kun he eivät osaa nähdä Perhekerho-sivustoa kokonaisuutena ja tunnustaa, että siellä on paljon lapsiperheille antoisaa sisältöä askarteluvinkkien ja ruuanlaitto-ohjeiden yms. muodossa?

On ikävää, että monille netin keskustelusivustoille on pesiytynyt henkilöitä, joilla on selkeästi vaikeuksia omassa elämässään ja jotka katsovat oikeudekseen pilata käynnissä olevat asialliset keskustelut myös toisten osalta. Näistä keskustelun pilaajista, joilla ei ole käynnissä oleviin keskusteluihin mitään annettavaa, on pilvin pimein esimerkkejä Suomi24-sivustolla. Olen miettinyt, mikä näitä häirikkökirjoittajia motivoi. Onko se jokin esillä olemisen tarve vai halu vaan ylipäänsä päästä tekemään ilkivaltaa näille keskustelupalstoille?

Olen aina arvostanut hyviä keskustelijoita ja asiallisia, perusteltuja mielipiteitä, vaikka ne eroaisivat omista näkemyksistäni. Parhaimmat keskustelut saadaan aikaiseksi, kun pysytään itse asiassa, jätetään tilaa erilaisille näkemyksille, keskustellaan rakentavasti ja haetaan keskustelun avulla ratkaisuja erilaisiin ongelmiin.
Avatar
kerroush
Agentti Scully
Viestit: 663
Liittynyt: Su Heinä 14, 2013 8:13 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja kerroush »

Pieni liekki kirjoitti:Mietin itse Auer Median ylläpitämää Perhekerho-sivustoa, jota tälläkin sivustolla, kuten myös Hejacissa, on parin nimimerkin toimesta aikalailla voimakkaasti parjattu. Onko näillä parjaajilla itsellään heikko itsetunto, kun he eivät osaa nähdä Perhekerho-sivustoa kokonaisuutena ja tunnustaa, että siellä on paljon lapsiperheille antoisaa sisältöä askarteluvinkkien ja ruuanlaitto-ohjeiden yms. muodossa?
Olet siis sitä mieltä, että hyvän asian siivellä saa levittää siveetöntä paskaa?

Lestadiolaisuus on hyvä asia, koska se antaa mahdollisuuden pelastua Helvetin tulesta.

Se on myös hyvä asia pedofiileille, joiden hyväksikäytön jälkeen pitää vain pyytää uhr(e)ilta anteeksi. Ja kun anteeksi pyydetään pitää myös anteeksi antaa. Näin on hyvä, eiköstä vaan?

Lestadiolaisten anteeksipyyntöön ja -antoon vain liittyy sellainen pieni yksityiskohta, että anteeksiannetusta asiasta ei saa tämän jälkeen enää puhua kenellekään. Muuten Jumala rankaisee. Lahko laittaa uhrille luun kurkkuun.

Hyvä uskonto? Pedofiileille!
Pieni liekki kirjoitti:On ikävää, että monille netin keskustelusivustoille on pesiytynyt henkilöitä, joilla on selkeästi vaikeuksia omassa elämässään ja jotka katsovat oikeudekseen pilata käynnissä olevat asialliset keskustelut myös toisten osalta.

Tämä on varmasti totta. Mikä sinun tekosyysi on?
Pieni liekki kirjoitti:Näistä keskustelun pilaajista, joilla ei ole käynnissä oleviin keskusteluihin mitään annettavaa, on pilvin pimein esimerkkejä Suomi24-sivustolla. Olen miettinyt, mikä näitä häirikkökirjoittajia motivoi.

Minä en sellaisilla turhilla asioilla päätäni vaivaa. Annan palaa - isolla liekillä.
Pieni liekki kirjoitti:Onko se jokin esillä olemisen tarve vai halu vaan ylipäänsä päästä tekemään ilkivaltaa näille keskustelupalstoille?
Kysyt. Mikset vastaa?
Pieni liekki kirjoitti:Olen aina arvostanut hyviä keskustelijoita ja asiallisia, perusteltuja mielipiteitä, vaikka ne eroaisivat omista näkemyksistäni. Parhaimmat keskustelut saadaan aikaiseksi, kun pysytään itse asiassa, jätetään tilaa erilaisille näkemyksille, keskustellaan rakentavasti ja haetaan keskustelun avulla ratkaisuja erilaisiin ongelmiin.
Minun on tuota vaikea uskoa. Olet muun muassa minulle sanonut, että olen ikävä ihminen, koska olen aina vastahankaan enkä koskaan puolusta oikeaa mielipidettä.

Tiedän, että tässä viestissä on Lautamiestekstin aineksia. Olen edelleen sitä mieltä, että koko aiheen pitäisi olla Lautamies-osiolla. En suuremmin piittaa. Ja tämän viestin kohdalla ei kannata siihen vasikkanappiin nojata. Ym. syystä ilmoitan tämän viestin itse!
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9290
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

kerroush kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti:Olen aina arvostanut hyviä keskustelijoita ja asiallisia, perusteltuja mielipiteitä, vaikka ne eroaisivat omista näkemyksistäni. Parhaimmat keskustelut saadaan aikaiseksi, kun pysytään itse asiassa, jätetään tilaa erilaisille näkemyksille, keskustellaan rakentavasti ja haetaan keskustelun avulla ratkaisuja erilaisiin ongelmiin.
Minun on tuota vaikea uskoa. Olet muun muassa minulle sanonut, että olen ikävä ihminen, koska olen aina vastahankaan enkä koskaan puolusta oikeaa mielipidettä.

Tiedän, että tässä viestissä on Lautamiestekstin aineksia. Olen edelleen sitä mieltä, että koko aiheen pitäisi olla Lautamies-osiolla. En suuremmin piittaa. Ja tämän viestin kohdalla ei kannata siihen vasikkanappiin nojata. Ym. syystä ilmoitan tämän viestin itse!
Kerroush on todennäköisesti oikeassa siinä, että tämä aloittamani viestiketju on oikeammassa paikassa täällä Lautamiehet-osiossa.

Voisitko, kerroush, laittaa tänne esimerkin/linkin tekstiin, missä olen väittänyt sinua ikäväksi ihmiseksi, arvostellut sinua vastahankaiseksi tai vähätellyt mielipiteitäsi. On vaikea puolustautua väitteitäsi vastaan, jos ei tiedä, mihin ne pohjautuvat.

En tiedä, oletko entinen lestadiolainen, kun niin voimakkaasti heitä tuossa aiemmin kritisoit. Haluan tehdä yhden asian sinulle kristallin kirkkaaksi, eli en missään tapauksessa hyväksy lapsiin kohdistuvia pahoinpitelyjä, olivat ne sitten henkisiä tai fyysisiä. Lestadiolaisuudesta en valitettavasti tiedä oikeastaan mitään, vaikka olen aikoinaan isoäidiltäni kuullut hänen isänsä olleen vanhoillislestadiolainen. Sukujuuret juontavat siltä osin Pohjanmaalle. Itse koen saaneeni aika vapaamuotoisen kasvatuksen, jossa uskonto ei ole koskaan näytellyt kovin suurta roolia.
Avatar
kerroush
Agentti Scully
Viestit: 663
Liittynyt: Su Heinä 14, 2013 8:13 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja kerroush »

Pieni liekki kirjoitti:Voisitko, kerroush, laittaa tänne esimerkin/linkin tekstiin, missä olen väittänyt sinua ikäväksi ihmiseksi, arvostellut sinua vastahankaiseksi tai vähätellyt mielipiteitäsi. On vaikea puolustautua väitteitäsi vastaan, jos ei tiedä, mihin ne pohjautuvat.
Tämä viestini ilmeisesti sai sinut nyrjähtämään ja vastasit näin, ja tässä kommenttini siihen.
Pieni liekki kirjoitti:En tiedä, oletko entinen lestadiolainen, kun niin voimakkaasti heitä tuossa aiemmin kritisoit.
En ole, en todel-la-kaan ole!

Etkä taaskaan ymmärtänyt mitä kirjoitin. En kritisoinut lestadiolaisia (ihmisinä) vaan sellaista uskonlahkoa, joka hyväksyy ties mitä uskonnon varjolla. (Vähän niinkuin teillä täällä.)
Pieni liekki kirjoitti:Haluan tehdä yhden asian sinulle kristallin kirkkaaksi, eli en missään tapauksessa hyväksy lapsiin kohdistuvia pahoinpitelyjä, olivat ne sitten henkisiä tai fyysisiä.
Tämän pitää olla oletus, eikä sitä tarvitse korostaa. Ihmettelenkin mistä syystä sinä sitä korostat?
Pieni liekki kirjoitti:Lestadiolaisuudesta en valitettavasti tiedä oikeastaan mitään, vaikka olen aikoinaan isoäidiltäni kuullut hänen isänsä olleen vanhoillislestadiolainen.
Ota selvää. Ehkä se periytyy, aina jopa seitsemänteen polveen...
Pieni liekki kirjoitti:Sukujuuret juontavat siltä osin Pohjanmaalle. Itse koen saaneeni aika vapaamuotoisen kasvatuksen, jossa uskonto ei ole koskaan näytellyt kovin suurta roolia.
Minä sen sijaan olen laittanut kaikille uskontohihhuleille hanttiin siitä asti kun olen itse pystynyt reaalitodellisuutta hahmottamaan (ensimmäinen "tappelu" koulun uskonnonopettajan kanssa 12-vuotiaana). Eivät ole hihhulit pahemmin ovikelloja vuosiin soitelleet.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9290
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Kissankello kirjoitti: En tarvitse sinulta kysymyksiä kirjoitellakseni tälle palstalle. :D Sinäkin kirjoittelet tälle palstalle aivan järkyttävää shaibaa joka jumalan päivä, vaikkei sinulta kukaan ole mitään kysynyt. Kannattaisko tuosta pakkomielteestä hakeutua hoitoon?

Ylläpidolta kysyisin, että näettekö teillä mitään roolia sairaiden ja maanisten ihmisten kohkaamisen rauhoittamisessa tällä palstalla?
Ole ystävällinen ja anna muutama konkreettinen esimerkki noista kirjoituksistani, joiden väität olevan järkyttävää shaibaa. Jos et siihen pysty, niin pyydän sinua lopettamaan nimimerkkiini kohdistuvan mustamaalauksen ja henkilökohtaiset hyökkäykset.

Ymmärrän, että ikävien totuuksien kuuleminen ja niiden ajatteleminen voi tuntua joistakuista syyttömiä ihmisiä mahdollisesti tietämättömyyttään syyllistävistä kirjoittajista ahdistavalta. Valitettavasti näitä ikäviä asioita on jouduttu tuomaan julkiseen keskusteluun tänne Murhainfoon, koska niitä ei ole saatu asiallisesti ja asianmukaisesti hoidettua viranomaisteiden kautta kuten olisi tietysti ollut toivottavaa.

Olisi kiinnostavaa tietää millaisella koulutustaustalla ja kokemuksella luokittelet muita palstalla kirjoittavia henkilöitä pakkomielteisiksi, sairaiksi ja maanisiksi. Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että tietyissä viroissa ja ammateissa toimivat ihmiset tulisi nuppitestata, jotteivät syyttömät ihmiset joudu kärsimään heidän tekemistään mahdollisesti pakkomielteisistä ja mielivaltaisista päätöksistä.

Moni Ulvila-osion aktiivikirjoittajista todennäköisesti lopettaa kirjoittamisen Murhainfossa kokonaan siinä vaiheessa, kun päättyy niin Ulvilan murha-asian käsittelyn epäkohtien lakaiseminen maton alle kuin Anneli Auerin oikeusmurhaaminen.
Avatar
kerroush
Agentti Scully
Viestit: 663
Liittynyt: Su Heinä 14, 2013 8:13 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja kerroush »

Pieni liekki kirjoitti:Ole ystävällinen ja anna muutama konkreettinen esimerkki noista kirjoituksistani, joiden väität olevan järkyttävää shaibaa.
Pieni liekki, tässä muutama, ole hyvä.

En lainkaan epäile, etteikö Kissankello itsekin olisi nuo löytänyt. Päätin vain auttaa. Toivottavasti et, Kissankello, loukkaannu pienestä avustani.
Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

Pieni liekki kirjoitti:Ole ystävällinen ja anna muutama konkreettinen esimerkki noista kirjoituksistani
Ihan ensinnäkin: Avaatko, miten tämä viestisi kuuluu tällaisen otsikon keskustelun alle?
Pieni liekki kirjoitti:Ole ystävällinen ja anna muutama konkreettinen esimerkki noista kirjoituksistani, joiden väität olevan järkyttävää shaibaa. Jos et siihen pysty, niin pyydän sinua lopettamaan nimimerkkiini kohdistuvan mustamaalauksen ja henkilökohtaiset hyökkäykset.
Syytät muita siitä, mitä itse teet - jatkuvasti, koko ajan, joka ikinen päivä. Erona se, että sinä et tyydy pelkästään mustamaalailemaan muita nimimerkkejä ja hyökkäilemään palstalla. Tekstiesimerkkejä on koko Ulvila-osio täynnä, sen kun alat vain selaamaan omia viestejäsi. Ei ole yhtään mitään väliä mistä osiosta aloitat tai missä järjestyksessä, samaa sontaa olet tuutannut tänne päivästä toiseen. Konkreettinen esimerkki sinun toiminnastasi taas on muiden palstalaisten vainoamisesi, jonka seurauksena mm. kaivelit erään palstalaisen henkilö- ja yhteystiedot ja soittelit hänelle. Todella sairasta toimintaa. Olen jo aiemmin sanonut ja sanon uudelleen, että jo pelkän henkilöspekuloinnin ollessa tällä palstalla ehdottomasti sääntöjen vastaista ja kiellettyä, olisi sinun toiseen keskustelupalstalaiseen kohdistuneen puhelinhäirintäsi pitänyt aihettaa pysyvät bannit. En voi ymmärtää, miten ylläpito on antanut sinun pysyä palstalla. Minusta ikibannit olisivat olleet palvelus niin muille kirjoittajille kuin ennen kaikkea sinulle itsellesi.
Pieni liekki kirjoitti:Ymmärrän, että ikävien totuuksien kuuleminen ja niiden ajatteleminen voi tuntua
Me huomaamme sen, niin kovalla paineella sinä vuodatat ikävien totuuksien kuulemisesta aiheutuvaa ahdistustasi tällä palstalla joka ikinen päivä. Valitettavasti emme voi auttaa sinua täällä. Jos et kestä näiden ikävien totuuksien kuulemista, niin kannattaa lopettaa palstan lukeminen ja hakea ammattiapua.

Jälleen totean, että kaltaisesi Auer-uskovaisen kanssa keskustelu on yhtä mahdotonta kuin kenen tahansa uskovaisen. Jos ihminen uskoo satuolentoon, olipa se sitten jumala tai huppumies, niin eihän se uskostaan luovu, vaikkei ole paikalla ollut eikä kyseistä hahmoa nähnyt. Jos ihminen haluaa uskoa, niin se uskoo, ja vääntää kaikki tosiasiat oman uskonsa mukaiseksi ja vaikenee ristiriidat kuoliaaksi. Tai yrittää vaieta. Sinua riepoo kovasti, kun et maanisella jankkaamisellasi saa muita ihmisiä käännettyä kannallesi. Sinä hakkaat päätäsi seinään päivästä toiseen etkä herää kysymään itseltäsi, onko toimissasi ehkä jotain vikaa. Kanssasi vääntäminen aiheuttaa kanssakirjoittajissa lähinnä suunnatonta myötähäpeää. Aivan varmasti on liikaa toivottu, että kaltaisesi mielikuvituksensa sumentama fanaatikko avaisi silmäsi ja heräisi todellisuuteen. On yhtä turhaa kehottaa sairasta parantumaan, päihdeongelmaista lopettamaan päihteiden käyttö ja uskontohöyryistä luopumaan uskostaan. Tulet varmasti loppuelämäsi vellomaan vihassasi. Kauhea kohtalo.
Pieni liekki kirjoitti:Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että tietyissä viroissa ja ammateissa toimivat ihmiset tulisi nuppitestata
Olen aivan samaa mieltä. Voisivat aloittaa sinusta. Ehkä aloittaisivatkin, jos lukisivat tältä palstalta vuosia kestäneen maanisen kohkaamisesi tuloksena syntyneet pahan olon vuodatuksesi.
Pieni liekki kirjoitti:Moni Ulvila-osion aktiivikirjoittajista todennäköisesti lopettaa kirjoittamisen Murhainfossa kokonaan siinä vaiheessa, kun päättyy niin Ulvilan murha-asian käsittelyn epäkohtien lakaiseminen maton alle
Sitä täällä on pyritty tekemään, päättämään se maton alle lakaisu, jonka seurauksena oikeusmurha jatkuu Jukka Lahden osalta niin kauan, kunnes hänen murhaajansa istuu elinkautista. Syyllisestä olemme eri mieltä, ja niin olivat tuomaritkin läpi oikeusprosessin. Niin koska sinä siis tarkalleen ottaen aiot lopettaa kirjoittamisen?
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)
Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

kerroush: voi anna palaa vaan :lol: ...hyvä että joku jaksaa...
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)
Avatar
turumurre
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4783
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 3:57 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Kissankello kirjoitti:kerroush: voi anna palaa vaan :lol: ...hyvä että joku jaksaa...


Tämmönen äkkinäinen juolahti mieleen: Kumpi omistaa oikeudet tuohon sööttiin avattareesi: Sinä vai onko se tää 'kuikkahattutäti':

http://s1105.photobucket.com/user/renan ... g.html?o=0

Ihan vaan sen takia että tietäisin kumpaa arvostaa...
Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

turumurre kirjoitti:
Kissankello kirjoitti:kerroush: voi anna palaa vaan :lol: ...hyvä että joku jaksaa...


Tämmönen äkkinäinen juolahti mieleen: Kumpi omistaa oikeudet tuohon sööttiin avattareesi: Sinä vai onko se tää 'kuikkahattutäti':

http://s1105.photobucket.com/user/renan ... g.html?o=0

Ihan vaan sen takia että tietäisin kumpaa arvostaa...
Minä omistan :) Ihan omin pikku kätösin tänä kesänä otettu kuva.
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)
inner circle
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Joulu 28, 2014 5:13 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja inner circle »

Kissankello kirjoitti:
turumurre kirjoitti:
Kissankello kirjoitti:kerroush: voi anna palaa vaan :lol: ...hyvä että joku jaksaa...


Tämmönen äkkinäinen juolahti mieleen: Kumpi omistaa oikeudet tuohon sööttiin avattareesi: Sinä vai onko se tää 'kuikkahattutäti':

http://s1105.photobucket.com/user/renan ... g.html?o=0

Ihan vaan sen takia että tietäisin kumpaa arvostaa...
Minä omistan :) Ihan omin pikku kätösin tänä kesänä otettu kuva.
Kuva on Taran kansiosta. Sait ilmeisesti Taralta siunauksen kuvan käytölle?
Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

inner circle kirjoitti:
Kissankello kirjoitti:
turumurre kirjoitti:
Tämmönen äkkinäinen juolahti mieleen: Kumpi omistaa oikeudet tuohon sööttiin avattareesi: Sinä vai onko se tää 'kuikkahattutäti':

http://s1105.photobucket.com/user/renan ... g.html?o=0

Ihan vaan sen takia että tietäisin kumpaa arvostaa...
Minä omistan :) Ihan omin pikku kätösin tänä kesänä otettu kuva.
Kuva on Taran kansiosta. Sait ilmeisesti Taralta siunauksen kuvan käytölle?
En tarvitse Taran enkä kenenkään muunkaan lupaa itse ottamani kuvan käyttöön. :D Kylläpäs teitä kiinnostaa kuvan sijaintiosoite. En tyydytä uteliaisuuttanne. :lol:
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)
Avatar
turumurre
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4783
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 3:57 pm

Re: Toisten töiden ja toimien arvostaminen (ei arvostelu)

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Kissankello kirjoitti: Tämmönen äkkinäinen juolahti mieleen: Kumpi omistaa oikeudet tuohon sööttiin avattareesi: Sinä vai onko se tää 'kuikkahattutäti':

http://s1105.photobucket.com/user/renan ... g.html?o=0

Ihan vaan sen takia että tietäisin kumpaa arvostaa...
Minä omistan :) Ihan omin pikku kätösin tänä kesänä otettu kuva.


Juu, uskotaan että kätösesi on olleet asialla... Tosin tuo 'kuikkahattutädin' on vuodelta 2015...
Vastaa Viestiin